Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.
Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
Vorige deel: [Feedback] Modderen in Politiek
quote:Het is dus niet de bedoeling dat je offtopic gaat reageren op posts die je niet aanstaan. Gewoon hier melden, dan kijken we er als mod naar. Daar is niets NSB-erigs aan.
Op donderdag 5 februari 2004 00:10 schreef Goodluck het volgende:[..]
NSB'erig gedrag kennelijk wel.
Spreek zo'n hersenloos figuur gewoon zelf even aan op zijn gedrag i.p.v als een baby in feedback te komen klikken.
quote:Mwoah, hij gaat niet eens de discussie aan met Haringvliet. Hij komt gelijk zeuren. Bovendien nuanceerde haringvliet zich al gelijk in dezelfde post.
Op donderdag 5 februari 2004 00:26 schreef Kozzmic het volgende:
Herhaling van de laatste post...
[..]Het is dus niet de bedoeling dat je offtopic gaat reageren op posts die je niet aanstaan. Gewoon hier melden, dan kijken we er als mod naar. Daar is niets NSB-erigs aan.
quote:Hij kwam niet echt aan mij hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 00:30 schreef Duritz het volgende:
Maar je moet van mijn homey Aaahikwordgek afblijven.
quote:Vrijdag wordt-ie toch weer losgelaten??
Op donderdag 5 februari 2004 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hij kwam niet echt aan mij hoor.
Maar dank je voor de snelle respons. Speaking of it: Release pberends of we gijzelen Sizzler!!
Maarruh.... ik heb geen enkele hand gehad in zijn laatste ban, ik was op het bewuste tijdstip niet eens in de buurt van een computer!
quote:Maar je had wel alle notes kunnen verscheuren, dan was hij alleen bij ONZ verbannen.
Op donderdag 5 februari 2004 00:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Vrijdag wordt-ie toch weer losgelaten??
Maarruh.... ik heb geen enkele hand gehad in zijn laatste ban, ik was op het bewuste tijdstip niet eens in de buurt van een computer!
quote:Jaja. En wanneer komt Nighthawk terug? Of moeten we daar eerst honderden Libanese hezbollahstrijders voor gevangennemen?
Op donderdag 5 februari 2004 00:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Vrijdag wordt-ie toch weer losgelaten??
quote:Als hij niet kloont, dan wordt dat begin maart.
Op donderdag 5 februari 2004 00:40 schreef Duritz het volgende:[..]
Jaja. En wanneer komt Nighthawk terug?
quote:Okay, dan weet ik ook wanneer ik mijn Firewalls weer moet gaan updaten
Op donderdag 5 februari 2004 00:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Als hij niet kloont, dan wordt dat begin maart.
quote:Users als Nighthawk en in het verre verleden CherrymoonTraxx mocht ik best wel. Ook al hebben ze een totaal andere politieke voorkeur. Dit zijn ook voorbeelden van users die zich in POL redelijk goed gedroegen, alleen konden ze zich op andere fronten niet beheersen. Zelfs met Nordcore heb ik een paar keer een aardige discussie gehad, maar goed, als je de FP gaat onderspammen met Heil Hitler dan houdt de waardering wel snel op.
Op donderdag 5 februari 2004 00:40 schreef Duritz het volgende:[..]
Jaja. En wanneer komt Nighthawk terug? Of moeten we daar eerst honderden Libanese hezbollahstrijders voor gevangennemen?
Maar wat NH betreft hoop ik dat hij zich kan inhouden in de rest van zijn bantijd en dat we hem begin april weer terugzien hier.
Om d'r maar eens serieus op in te gaan...
quote:Och, ik vind dat eenieder ook een eigen verantwoordelijkheid heeft. Daar ik Gelly die niet heb zien nemen door de user in kwestie niet zelf aan te spreken vind ik het erg kinderachtig om te komen jokkebrokken in feedback.
Op donderdag 5 februari 2004 00:26 schreef Kozzmic het volgende:
Herhaling van de laatste post...
[..]Het is dus niet de bedoeling dat je offtopic gaat reageren op posts die je niet aanstaan. Gewoon hier melden, dan kijken we er als mod naar. Daar is niets NSB-erigs aan.
Maar goed, als dat hier de mentaliteit is zul je me hier de komende periode nog vaak zien
Het verschil met andere subfora is dat het hier ook vooral een aantal usuals zijn die elkaar het virtuele leven zuur maken. Om maar eens een rijtje op te noemen: Aaahikwordgek, pberends, SCH, Bluesdude, Goodluck, Gelly, Lithion, Robert_Jensen, KirmiziBeyaz, Sickie, Lord_Vetinari, ExTec, Lemmeb, du_ke, ...
We kunnen wel om de haverklap users uit dit rijtje gaan bannen, maar dat is een uiterste maatregel en ook niet echt de manier om het hier leuk te houden. Dus ook wat zelfreflectie svp, ga niet op (vermeende) flames van een ander in, probeer de discussies op argumenten te voeren. Klagen over een ander mag wat mij betreft altijd, maar wel in dit topic of per mail. Tenslotte is het een taak van ons allemaal om POL leefbaar te houden, maar ga niet meteen weer klagen over een klacht van een ander, dan blijven we bezig. We proberen objectief naar alles te kijken, en we gaan echt niet automatisch een klager gelijk geven. Daarbij lezen we vrijwel alle discussies, al zijn we niet 24 uur per dag aanwezig.
Over dat laatste, sizzler en ik hebben robh gevraagd om wat regelmatiger een helpende hand toe te steken, met name overdag.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:32 schreef Kozzmic het volgende:
du_ke, ...
En ik nog wel denken dat ik me altijd zo netjes gedraag.
quote:Tja, ik snap ook niet wat ik in dat rijtje doe...
Op donderdag 5 februari 2004 10:49 schreef du_ke het volgende:[..]
![]()
.
quote:Jammer.
Over dat laatste, sizzler en ik hebben robh gevraagd om wat regelmatiger een helpende hand toe te steken, met name overdag.
quote:Tja, 1 flame-post en je bent gebrandmerkt voor de rest van je leven.
![]()
.
Ik was ook verbaast/d, maar ik denk dat het linkse-user-noemen-quota nog niet was bereikt.
quote:Ik wil helemaal niet naast RJ genoemd worden
....Het verschil met andere subfora is dat het hier ook vooral een aantal usuals zijn die elkaar het virtuele leven zuur maken. Om maar eens een rijtje op te noemen: Aaahikwordgek, pberends, SCH, Bluesdude, Goodluck, Gelly, Lithion, Robert_Jensen, KirmiziBeyaz, Sickie, Lord_Vetinari, ExTec, Lemmeb, du_ke, ...
...
quote:
Ik denk dat het besef een beetje moet doordringen dat je voor een goede discussie meerdere meningen nodig hebt. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, een discussie mag ook best fel zijn, maar voor een goede discussie is ook respect voor elkaars mening nodig. Dat ontbreekt nog wel eens aan. Een discussie vervalt te vaak in flames, vervolgens wordt er door de 'tegenpartij' hier in FB geklaagd, waarna vervolgens iedereen er hier weer bovenop duikt.Het verschil met andere subfora is dat het hier ook vooral een aantal usuals zijn die elkaar het virtuele leven zuur maken. Om maar eens een rijtje op te noemen: Aaahikwordgek, pberends, SCH, Bluesdude, Goodluck, Gelly, Lithion, Robert_Jensen, KirmiziBeyaz, Sickie, Lord_Vetinari, ExTec, Lemmeb, du_ke, ...
We kunnen wel om de haverklap users uit dit rijtje gaan bannen, maar dat is een uiterste maatregel en ook niet echt de manier om het hier leuk te houden. Dus ook wat zelfreflectie svp, ga niet op (vermeende) flames van een ander in, probeer de discussies op argumenten te voeren. Klagen over een ander mag wat mij betreft altijd, maar wel in dit topic of per mail. Tenslotte is het een taak van ons allemaal om POL leefbaar te houden, maar ga niet meteen weer klagen over een klacht van een ander, dan blijven we bezig. We proberen objectief naar alles te kijken, en we gaan echt niet automatisch een klager gelijk geven. Daarbij lezen we vrijwel alle discussies, al zijn we niet 24 uur per dag aanwezig.
quote:Sssst, da's alleen maar om die rechtse kut-users te sussen, en te doen voorkomen alsof ik ook op 'links' let...
![]()
.
quote:Joehoeoeoeoeoe!!!! wat zijn de regels!!!
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Kozzmic het volgende:
Ohja, en voor de politieke frustraties zal vanavond een nieuwe versie van [centraal] Het grote politieke afreageertopic worden geopend.
* Aaahikwordgek fleurt weer op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |