Een vader uit Holland noemt zijn zoon Version 2.0
Mocht Version 2.0 een kind krijgen zal het Version 3.0 gaan heten.
Best handig met sorteren.
Zal de nieuwere versie meer mogelijkheden hebben of zit er alleen een extra service pack in?
Dit heeft er ook wel mee te maken:
[Dit bericht is gewijzigd door JosBoes op 03-02-2004 06:18]
Je kan hem ook strippen naar een lite versie (amputatie) zodat je niet gebonden bent aan de meegeleverde onderdelen.
Firmware is nog niet te upgradable, maar aan deze optie wordt hard gewerkt.
[Dit bericht is gewijzigd door troma78 op 03-02-2004 06:16]
quote:Valt het BIOS wel te flashen dan?
Op dinsdag 3 februari 2004 06:16 schreef troma78 het volgende:
volgens mij is versie 2.0 een totaal nieuwe versie. Echter kan je hem later wel laten upgraden naar versie 2.XXX doormiddel van het aanschaffen van het pluspakket. Denk hierbij aan een nieuw orgaan, piercing, tatoo, etc.Je kan hem ook strippen naar een lite versie (amputatie) zodat je niet gebonden bent aan de meegeleverde onderdelen.
Firmware is nog niet te upgradable, maar aan deze optie wordt hard gewerkt.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 06:07 schreef JosBoes het volgende:
dit is vast het goeie subforumEen vader uit Holland noemt zijn zoon Version 2.0
quote:Ah dus toch die gekke amerikanen
Jon Blake Cusack, from Holland, Michigan
quote:JosBoes komt met suggestieve topictitels.
Op dinsdag 3 februari 2004 06:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
[..]Ah dus toch die gekke amerikanen
quote:Het BIOS is flashbaar, maar er zijn tot dusver geen nieuwe flash-files aangekondigd; of deze in de toekomst beschikbaar zullen komen is echter hoogst onwaarschijnlijk (het is dan ook een beproefde BIOS versie: deze gaat al ongeveer 10.000 jaar mee).
Op dinsdag 3 februari 2004 06:19 schreef bolivian het volgende:Valt het BIOS wel te flashen dan?
quote:Hij wordt momenteel geleverd met Windows HEtm
Op dinsdag 3 februari 2004 06:37 schreef Damusic2me het volgende:
en zoals alle nieuwe versies... text ...je zou bijna gaan denken dat dit een windows variant is
quote:Oh jawel hoor. Ook in NL kun je je kinderen compleet idiote randdebielerige namen geven, helaas.
Op dinsdag 3 februari 2004 06:50 schreef Megumi het volgende:
Vent is gek. Gelukkig kan dit in Nederland niet.
quote:Ik dacht dat ze in Nederland nog altijd op een bepaalde lijst moesten voorkomen en dat het anders niet geaccepteerd wordt. Maar ik kan er naast zitten...?
Op dinsdag 3 februari 2004 11:47 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Oh jawel hoor. Ook in NL kun je je kinderen compleet idiote randdebielerige namen geven, helaas.
Ik weet wel dat Simon Vinkenoog zijn dochter geen Marihuana mocht noemen, maar ja, dan heb je het wel over ruim 30 jaar geleden.
quote:lekker boeiend, als dat kind erachter komt dat hij een rare naam heeft kiest hij zelf wel een normale naam, om het nou gelijk de reinste kindermishandeling te noemen.....
Op dinsdag 3 februari 2004 11:44 schreef Jane het volgende:
Als je het mij vraagt is het je reinste kindermishandeling, alhoewel.... in de VS liggen die dingen waarschijnlijk toch anders. Daar krijgen kinderen wel vaker vreemde namen en dan zijn ze er nog trots op ook.
quote:Ik vrees dat tegen de tijd dat het kind oud genoeg is om een normale naam te kiezen, het al vele jaren van pesterijen heeft moeten doorstaan.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:37 schreef capibar het volgende:
als dat kind erachter komt dat hij een rare naam heeft kiest hij zelf wel een normale naam
quote:wie zegt dat hij een nederlander is?
Op dinsdag 3 februari 2004 15:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Holland is dus een plaats in Amerika, dus geen Nederlander.
quote:Dat suggereert de topictitel.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:26 schreef capibar het volgende:[..]
wie zegt dat hij een nederlander is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |