quote:tja dit is je weerwoord??
Op maandag 16 februari 2004 00:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Hou toch op man!
Natuurlijk is het niet nodig dat deze mensen hier blijven. Mocht Nederland in de toekomst behoefte hebben aan nieuwe werknemers, staan er nog altijd een paar miljoen (goed opgeleide) Polen te trappelen om hier arbeid te komen verrichten.
Kul argument dus!
quote:Nee, jij zegt dat mijn argumenten nergens op slaan en dat ik beter kan gaan klikken. Ik verwacht op zijn minst dat je me even verteld waarom of gewoon deze discussie verlaat.
Op maandag 16 februari 2004 00:34 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Lees je posten ff na hopenlijk merk je het zelf ook...
quote:Ik verlaat helemaal niets..Je valt me aan op het feit dat ik beweer dat deze mensen nodig zijn. Je komt met een kul argument op de proppen dat ALS ze nodig zijn inde Nederlandse toekomst, en ik beweer dat ze dat zijn, we beter Polen kunnen nemen...zijn zoveel beter opgeleid (yeah... sure) misschien het belangrijkst van alles ...blank???
Op maandag 16 februari 2004 00:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nee, jij zegt dat mijn argumenten nergens op slaan en dat ik beter kan gaan klikken. Ik verwacht op zijn minst dat je me even verteld waarom of gewoon deze discussie verlaat.
quote:Oke, ik denk dat we uitgepraat zijn.
Op maandag 16 februari 2004 00:41 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Ik verlaat helemaal niets..Je valt me aan op het feit dat ik beweer dat deze mensen nodig zijn. Je komt met een kul argument op de proppen dat ALS ze nodig zijn inde Nederlandse toekomst, en ik beweer dat ze dat zijn, we beter Polen kunnen nemen...zijn zoveel beter opgeleid (yeah... sure) misschien het belangrijkst van alles ...blank???
quote:Totale onzin. Sterker nog, het KOST alleen maar geld.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:42 schreef majestic_brew het volgende:
Alle gekheid op een stokje..door de negatieve bevolkingsspiraal is het zelf economisch nodig dat deze mensen hier blijven. De bevolkingsaanwas is zo gering dat er in de toekomst veel problemen zullen ontstaan.
http://www.cpb.nl/nl/news/2003_24.html
De vergrijzing gaat vanzelf weg als de babyboomers doodgaan. Het is totale onzin op de huidige bevolkingspyramide in stand te houden, dan moet je 100.000en per jaar importeren, en dan schuif je het alleen maar voor je uit en dan zit je over 50 jaar met hetzelfde probleem. En tenzij je NL tot in het oneindige wil laten groeien en over 100 jaar met 80 miljoen man hier wil zitten dan kan dat dus niet.
quote:Waarom? Ik vraag me alleen af waarom je wel Polen in dienst wilt hebben bij een een mogelijk bevolkingstekort en geen asielzoekers die
Op maandag 16 februari 2004 00:46 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oke, ik denk dat we uitgepraat zijn.
Volgens sommigen hebben we erg veel problemen met de nazaten van gastarbeiders.....wil jij weer polen gaan importeren als wij, het Nederlandsche Volk, ze nodig hebben. DAT is pas arrogant!!
Waarom niet de mensen opnemen middels een generaal pardon en aan het werk zetten, net als we doen met autochtonen.
Omdat ik totaal niet kan invoelen hoe jij er bij komt Polen te vragen om te komen werken hier als we eerst asielzoekers wegsturen. Heb ik me afgevraagd of je enige discriminant de kleur was... tsja..
quote:Eh, misschien omdat Polen bij de EU hoort? Duh... dus zodoende kunnen ze gewoon komen straks. En ze zijn natuurlijk ook Europees/Christelijk dus de verschillen in cultuur zijn veel kleiner.
Op maandag 16 februari 2004 07:45 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Waarom? Ik vraag me alleen af waarom je wel Polen in dienst wilt hebben bij een een mogelijk bevolkingstekort en geen asielzoekers die
1) Graag WILLEN integreren en dat ook doen
2) Hier graag hun toekomst willen opbouwen.
3) Hier al zijn en op deze manier hun steentje bijdragen aan de maatschappijVolgens sommigen hebben we erg veel problemen met de nazaten van gastarbeiders.....wil jij weer polen gaan importeren als wij, het Nederlandsche Volk, ze nodig hebben. DAT is pas arrogant!!
Waarom niet de mensen opnemen middels een generaal pardon en aan het werk zetten, net als we doen met autochtonen.
Omdat ik totaal niet kan invoelen hoe jij er bij komt Polen te vragen om te komen werken hier als we eerst asielzoekers wegsturen. Heb ik me afgevraagd of je enige discriminant de kleur was... tsja..
quote:Dat heeft helemaal niets met blank of zwart te maken, maar met hun cultuur. De cultuur van mensen uit islamitische landen staat haaks op de westerse normen en waarden, vandaar dat het in mijn ogen verstandiger is (zeker niet nu we al ervaring hebben met hoeveel overlast een paar honderdduizend Marokkanen kunnen veroorzaken) om Polen toe te laten, als we arbeidskrachten nodig hebben.
Op maandag 16 februari 2004 00:41 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Ik verlaat helemaal niets..Je valt me aan op het feit dat ik beweer dat deze mensen nodig zijn. Je komt met een kul argument op de proppen dat ALS ze nodig zijn inde Nederlandse toekomst, en ik beweer dat ze dat zijn, we beter Polen kunnen nemen...zijn zoveel beter opgeleid (yeah... sure) misschien het belangrijkst van alles ...blank???
quote:Het is toch logisch dat die Polen pas hierheen mogen komen als Nederland ze nodig heeft?
Waarom? Ik vraag me alleen af waarom je wel Polen in dienst wilt hebben bij een een mogelijk bevolkingstekort en geen asielzoekers die
3) Hier al zijn en op deze manier hun steentje bijdragen aan de maatschappijVolgens sommigen hebben we erg veel problemen met de nazaten van gastarbeiders.....wil jij weer polen gaan importeren als wij, het Nederlandsche Volk, ze nodig hebben. DAT is pas arrogant!!
quote:Het geinige is dat Nederland deze Polen keihard nodig heeft (het zijn de nieuwe gastarbeiders van de 21ste eeuw... ik ben benieuwd over 30 jaar) maar er al een redelijke quotum op staat, verder zijn natuurlijk erg veel illegalen (over de 25.000... red. NOVA vorige week) Polen hier, meer dan de nu uitgeprocedeerde asielzoekers
Op maandag 16 februari 2004 08:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Het is toch logisch dat die Polen pas hierheen mogen komen als Nederland ze nodig heeft?
.
quote:Ja nou. De onvervulbare vacatures zijn niet te tellen in Nederland en er is totaal geen werkeloosheid op massa schaal
Op maandag 16 februari 2004 08:24 schreef Re het volgende:[..]
Het geinige is dat Nederland deze Polen keihard nodig heeft (het zijn de nieuwe gastarbeiders van de 21ste eeuw...
quote:Nee.... NU een generaal pardon en voor de rest het instroombeleid handhaven..... Dus NIET 100.000-en hierheen halen. ( Ik ben altijd al een groot voorstander geweest van opvang in de regio waar vluchtelingenstromen ontstaan.)
Op maandag 16 februari 2004 07:43 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Totale onzin. Sterker nog, het KOST alleen maar geld.
http://www.cpb.nl/nl/news/2003_24.html
De vergrijzing gaat vanzelf weg als de babyboomers doodgaan. Het is totale onzin op de huidige bevolkingspyramide in stand te houden, dan moet je 100.000en per jaar importeren, en dan schuif je het alleen maar voor je uit en dan zit je over 50 jaar met hetzelfde probleem. En tenzij je NL tot in het oneindige wil laten groeien en over 100 jaar met 80 miljoen man hier wil zitten dan kan dat dus niet.
Hangt er mi dus vanaf of deze azielzoekers (goed) opgeleid zijn of niet.
" Arbeidsmigratie op kleine schaal is voordelig voor het ontvangende land indien het om hoger opgeleiden gaat die terecht komen op moeilijk vervulbare vacatures."
Over die mensen heb ik het dus....intelligentia die hun land uitgevlucht zijn omdat ze daar werden bedreigd omdat ze politiek incorrect waren.
" Van arbeidsmigratie op grote schaal zijn geen belangrijke gunstige effecten te verwachten voor het inkomen van de reeds aanwezige bevolking of voor de collectieve financiën. Als de sociaal-economische kenmerken van immigranten gemiddeld overeenkomen met de thans in Nederland aanwezige niet-westerse immigranten, is er zelfs sprake van een negatief effect op de collectieve financiën. "
Klopt ook met mijn voorgaande bewering (het gaat in dit artikel over ARBEIDSMIGRATIE) .... het gaat bij asielzoekers om 22000 mensen..is m.i. geen groot aantal EN een redelijk gedeelte is hoog opgeleid. De rest moeten we mi maar op de koop toenemen met het oog op humanitaire omstandigheden. Tenslotte zijn de afgelopen 30 jaar ontelbare Nederlanders in de WAO gedumpt door bedrijfsleven en overheden.
"De praktijk leert dat niet-Westerse arbeidsmigranten het thans gemiddeld aanzienlijk slechter doen op de arbeidsmarkt dan Nederlanders: ze hebben gemiddeld minder vaak een baan en juist vaker een sociale uitkering, en gemiddeld een lager inkomen. Migranten in Nederland doen het gemiddeld minder goed dan migranten in andere Europese landen. Het is niet duidelijk wat de oorzaken hiervan zijn; dit vergt nader onderzoek."
En dat zou dus ook kunnen liggen aan de houding van de werkgevers en de (her)waardering van de behaalde diploma's van de migranten. Want waarom zou een Somali het in Duitsland beter doen als in Nederland?
Wel geeft ik toe dat ik altijd heb begrepen dat de bevolking enigsins moest groeien om de huidige economische welvaart vast te houden...Blijkbaar is dit niet zo..
I stand corrected.
quote:Ik wist niet dat alle asielzoekers moslims waren...ik ken een paar christenen die JUIST daardoor hun land moesten ontvluchten...
Op maandag 16 februari 2004 08:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Dat heeft helemaal niets met blank of zwart te maken, maar met hun cultuur. De cultuur van mensen uit islamitische landen staat haaks op de westerse normen en waarden, vandaar dat het in mijn ogen verstandiger is (zeker niet nu we al ervaring hebben met hoeveel overlast een paar honderdduizend Marokkanen kunnen veroorzaken) om Polen toe te laten, als we arbeidskrachten nodig hebben.
quote:Omdat je me allerlei dingen in de mond legt en anderen te pas en te onpas voor nazi e.d uitmaakt.
Waarom?
quote:Ja, ja, jij hebt het ze allemaal persoonlijk gevraagt ?
Ik vraag me alleen af waarom je wel Polen in dienst wilt hebben bij een een mogelijk bevolkingstekort en geen asielzoekers die
3) Hier al zijn en op deze manier hun steentje bijdragen aan de maatschappij
quote:"importeren"
Volgens sommigen hebben we erg veel problemen met de nazaten van gastarbeiders.....wil jij weer polen gaan importeren als wij, het Nederlandsche Volk, ze nodig hebben. DAT is pas arrogant!!
quote:Omdat ze zijn uitgeprocedeerd en meestal veilig terug kunnen naar het land van herkomst.
quote:En dat maakt je nou zo ontzettend ongeloofwaardig. Ik heb het woord kleur/ras niet in de mond genomen, dat doe jij. Mischien moet je eens wat meer bij jezelf te raden gaan.
quote:Ik heb niemand voor NAZI uitgemaakt, noch NSB-er of Landwacht!!!.
Op maandag 16 februari 2004 10:00 schreef Goodluck het volgende:[..]
Omdat je me allerlei dingen in de mond legt en anderen te pas en te onpas voor nazi e.d uitmaakt.
[..]
Ja, ja, jij hebt het ze allemaal persoonlijk gevraagt ?
[..]"importeren"
Vooralsnog hoort Polen binnenkort bij Europa. Polen hebben een christelijke/westerse cultuur en kunnen zich veel beter aanpassen aan Nederland. De cultuurkloof is (zoals hier al eerder opgemerkt) over het algemeen ook vele malen kleiner. Tevens is de "noodzaak" om hier ook daadwerkelijk te komen wonen bij de meeste Polen niet aanwezig. Als ze na een seizoen/periode klaar zijn met werken hoeven ze maar een paar uur te rijden voordat ze weer thuis zijn. Uit onderzoek is tevens gebleken dat de Polen dit laatste zelf ook de meest aantrekkelijke vorm van arbeid vinden.
[..]Omdat ze zijn uitgeprocedeerd en meestal veilig terug kunnen naar het land van herkomst.
[..]En dat maakt je nou zo ontzettend ongeloofwaardig. Ik heb het woord kleur/ras niet in de mond genomen, dat doe jij. Mischien moet je eens wat meer bij jezelf te raden gaan.
Dat is een aperte leugen! En DAT maak jou nou weer zo ontzettend subjectief.......
Ook heb ik je niets in de mond gelegd . Wel heb ik mijn kanttekeningen gemaakt over je voorkeur voor een Polen t.o.v. een, overwegend, gekleurde bevolkingsgroep (asielzoekers). Met als argument, dat het enige wat m.i. het verschil is tussen Polen en asielzoekers, mochten we ze nodig hebben (en dat blijkt op z'n minst discutabel te zijn schijnt het..) hun huidskleur is....Pas nu geeft je een helder argument
Ja, ja, jij hebt het ze allemaal persoonlijk gevraagt ?
-Nee, maar jij weer blijkbaar er echt alles van.... Je kunt mij dit pas verwijten als je zelf wel iedereen gevraagd hebt.
Omdat ze zijn uitgeprocedeerd en meestal veilig terug kunnen naar het land van herkomst.
-Meestal...ach dan nemen we dat risico maar. Misschien worden er maar een paar opgeknoopt of besneden...waar gehakt wordt vallen spaanders? Sorry, Ik wil dat risico niet lopen.
En wat betreft ongeloofwaardigheid....zou ik liegen over wat ik denk en vindt?
Ik denk dat je leest wat je wilt lezen....
quote:
Op maandag 16 februari 2004 08:30 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ja nou. De onvervulbare vacatures zijn niet te tellen in Nederland en er is totaal geen werkeloosheid op massa schaal
Gaan julle trouwens lekker verder in jullie Neerwaartse Spiraal Beweging Topic
en wat maakt die 20000 asielzoeker hierop nu uit?
quote:Mja ut slaat toch nergens op. Dus dan word het zo in Nederland moet je als asielzoeker gewoon alles tegenwerken dan wordt je vanzelf zielig en mag je blijven. Waarom hebben we dan die procedures?
Op maandag 16 februari 2004 11:51 schreef majestic_brew het volgende:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?LYR=G5:0,G2:0,G3:0,G4:0&LA=nl&DM=SLNL&PA=37325&D1=0-2&D2=2,125,140,203,219,240-241&D3=0&D6=l&HDR=T&STB=G1en wat maakt die 20000 asielzoeker hierop nu uit?
Bovendien zitten er onder die uitgeprocedeerden vele criminelen.
Ze weten trwnz allemaal al lang dat ze uitgeprocedeerd zijn dus hadden allemaal al lang zelf op kunnen rotten.
Jammer dat je niet op belasting formulier kan invullen dat je niet wilt meebetalen aan opvang v asielzoekers, ontwikkelingshulp etc.
quote:Een hele hoop.
Op maandag 16 februari 2004 11:51 schreef majestic_brew het volgende:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?LYR=G5:0,G2:0,G3:0,G4:0&LA=nl&DM=SLNL&PA=37325&D1=0-2&D2=2,125,140,203,219,240-241&D3=0&D6=l&HDR=T&STB=G1en wat maakt die 20000 asielzoeker hierop nu uit?
quote:Weldegelijk. Ik zou in het geniep liever kliklijnen bellen, ik zou selecteren op huidskleur. Allemaal vooronderstellingen van jouw kant die echt nergens op gebaseerd zijn.
Op maandag 16 februari 2004 10:45 schreef majestic_brew het volgende:Ook heb ik je niets in de mond gelegd .
quote:Wat bazel je nou allemaal ?
Wel heb ik mijn kanttekeningen gemaakt over je voorkeur voor een Polen t.o.v. een, overwegend, gekleurde bevolkingsgroep (asielzoekers). Met als argument, dat het enige wat m.i. het verschil is tussen Polen en asielzoekers, mochten we ze nodig hebben (en dat blijkt op z'n minst discutabel te zijn schijnt het..) hun huidskleur is....Pas nu geeft je een helder argument
quote:Nee, ik kom met feiten op de proppen. Van Polen weet je dat het hard werkende mensen zijn die binnenkort bij Europa horen en daarnaast ook nog eens nauwe banden met het westen hebben (lees: Duitsland). En gespeend zijn met het christelijke gedachtengoed waar ook onze cultuur zo nauw mee verwoven is.
-Nee, maar jij weer blijkbaar er echt alles van.... Je kunt mij dit pas verwijten als je zelf wel iedereen gevraagd hebt.
quote:Je kunt morgen ook onder een tram terecht komen.........
Meestal...ach dan nemen we dat risico maar. Misschien worden er maar een paar opgeknoopt of besneden...waar gehakt wordt vallen spaanders? Sorry, Ik wil dat risico niet lopen.
quote:Je totale houding maakt je nogal ongeloofwaardig. Ik zie je hier continue op een ontzettend zielige manier mensen dingen in de schoenen schuiven die totaal geen verband houden met hetgeen ze zeggen. Als je wil dat mensen je serieus nemen zul je toch eens wat meer op de inhoud, i.p.v op de man moeten spelen.
En wat betreft ongeloofwaardigheid....zou ik liegen over wat ik denk en vindt?
quote:Het ging pas mis toen Hitler de democratie en de daarbij behorende vrijheden afschafte.
Op zondag 15 februari 2004 10:51 schreef majestic_brew het volgende:[..]
1) democratie is geen garantie voor humane, rationele of legitime besluitvorming. Toch maar ff verwijzen naar duitsland 60 jaar geleden...Hitler is democratisch gekozen...
quote:Mensen die niet terug kunnen omdat hen een onmenselijke lot staat te wachten worden niet uitgezet want dat zijn politieke vluchtelingen en die krijgen hier gewoon een verblijfsvergunning.
2) In mijn argumentatie heb ik het nooit gehad over economische vluchtelingen dunkt me... Ik heb het gehad over de mensen die niet terug kunnen omdat hun daar een onmenselijk lot wacht...
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 08:58 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Hmmm dat is imho niet het geval. In die tijd werd er ook een groep mensen gestimatiseerd en er kwamen wetten om ze uit te zetten e.d.
De Nederlansche bevolking, gezags getrouw en ijverig, heeft ook toen erg weinig gedaan om deze mensen te helpen. Ook had Nederland een fantastische gemeentelijke administratie waar de bezetters positief verrast door waren en wat aanzienlijk geholpen heeft om de doelstellingen van de bezetters verhoudingsgewijs snel te bewerkstelligen
Meende gisteren op de radio te horen dat er nu een half jaar gevangenisstraf komt op het houden van "onderduikers".....
Nederland tolerant?!?!.... Nah ja wel hebben blijkbaar WEL humor...
quote:Wat is hier de bedoeling van? Twee reacties op precies dezelfde quote?
Op zondag 15 februari 2004 12:18 schreef majestic_brew het volgende:[..]
enneuh............leest eerst ff voor je post!!
quote:Ik blijf bij mijn vorige conclusie...je leest wat je wilt lezen.. Nogmaals ik schuif mensen niets in de schoenen. Ik noem niemand een nazi of wat dan ook en ik reageer wel degelijk op dingen die gezegd zijn.
Op maandag 16 februari 2004 15:00 schreef Goodluck het volgende:[..]
Weldegelijk. Ik zou in het geniep liever kliklijnen bellen, ik zou selecteren op huidskleur. Allemaal vooronderstellingen van jouw kant die echt nergens op gebaseerd zijn.
[..]Wat bazel je nou allemaal ?
De huidskleur heeft er geen ene fuck mee te maken. Het gaat om cultuurkloven die bij Polen een stuk minder groot zijn als bij de gemiddelde asielzoeker uit Gana of Botswana.
[..]Nee, ik kom met feiten op de proppen. Van Polen weet je dat het hard werkende mensen zijn die binnenkort bij Europa horen en daarnaast ook nog eens nauwe banden met het westen hebben (lees: Duitsland). En gespeend zijn met het christelijke gedachtengoed waar ook onze cultuur zo nauw mee verwoven is.
[..]Je kunt morgen ook onder een tram terecht komen.........
Ik ga er vanuit dat als een regering een gebied veilig verklaard, dat ook daadwerkelijk zo is.
[..]Je totale houding maakt je nogal ongeloofwaardig. Ik zie je hier continue op een ontzettend zielige manier mensen dingen in de schoenen schuiven die totaal geen verband houden met hetgeen ze zeggen. Als je wil dat mensen je serieus nemen zul je toch eens wat meer op de inhoud, i.p.v op de man moeten spelen.
voorbeeld:
Wel heb ik mijn kanttekeningen gemaakt over je voorkeur voor een Polen t.o.v. een, overwegend, gekleurde bevolkingsgroep (asielzoekers). Met als argument, dat het enige wat m.i. het verschil is tussen Polen en asielzoekers, mochten we ze nodig hebben (en dat blijkt op z'n minst discutabel te zijn schijnt het..) hun huidskleur is....Pas nu geeft je een helder argument
Het feit dat je bovenstaande opmerking gebazel noemt, betekent
1) Je begrijpt me niet / wilt me niet begrijpen.
2) Bevestigd mijn daarbovenstaande stelling.
Ik ga er vanuit dat als een regering een gebied veilig verklaard, dat ook daadwerkelijk zo is.
Je vertrouwen in de overheid siert je. Ik ben minder goed van vertrouwen evenals diverse mensenrechtenorganisaties.
En ik wil graag dat je je verontschuldigingen aanbiedt voor de aantijging dat ik mensen zou uitmaken voor NAZI of iets dergelijks...
Maar dit begint zolangzamerhand een persoonlijke kwestie te worden.. en ik heb daar eigenlijk geen zin in en geen tijd voor....
Het lijkt erop dat ik je erg gegriefd heb met een aantal uitspraken, zelfs nadere uitleg over deze opmerkingen schijnen je pijn niet te kunnen verzachten. Nee je bent GEEN NAZI en je stapt liever op iemand af om met hem, op basis van argumenten een discussie te beginnen dan dat je klikt. Ik neem dat best wel aan en heb nooit anders beweerd, maar dat kan ik je blijkbaar nog steeds niet aan je verstand peuteren.
Laatste post van mij omtrent dit onderwerp (denk ik)
quote:Mooi zo, veel wijzer word niemand er namelijk van.
Op maandag 16 februari 2004 16:40 schreef majestic_brew het volgende:[..]
Ik blijf bij mijn vorige conclusie...je leest wat je wilt lezen.. Nogmaals ik schuif mensen niets in de schoenen. Ik noem niemand een nazi of wat dan ook en ik reageer wel degelijk op dingen die gezegd zijn.
Argumenten van mijn kant begrip je blijkbaar niet, gezien het feit dat je er steeds op terugkomt. Je poneert je stellingen steeds vrij grof om ze in latere postings, na commentaar van mij, te verfijnen waardoor je mij kunt beschulidgen van ongenuanceerd commentaar.voorbeeld:
Wel heb ik mijn kanttekeningen gemaakt over je voorkeur voor een Polen t.o.v. een, overwegend, gekleurde bevolkingsgroep (asielzoekers). Met als argument, dat het enige wat m.i. het verschil is tussen Polen en asielzoekers, mochten we ze nodig hebben (en dat blijkt op z'n minst discutabel te zijn schijnt het..) hun huidskleur is....Pas nu geeft je een helder argumentHet feit dat je bovenstaande opmerking gebazel noemt, betekent
1) Je begrijpt me niet / wilt me niet begrijpen.
2) Bevestigd mijn daarbovenstaande stelling.Ik ga er vanuit dat als een regering een gebied veilig verklaard, dat ook daadwerkelijk zo is.
Je vertrouwen in de overheid siert je. Ik ben minder goed van vertrouwen evenals diverse mensenrechtenorganisaties.En ik wil graag dat je je verontschuldigingen aanbiedt voor de aantijging dat ik mensen zou uitmaken voor NAZI of iets dergelijks...
Maar dit begint zolangzamerhand een persoonlijke kwestie te worden.. en ik heb daar eigenlijk geen zin in en geen tijd voor....
Het lijkt erop dat ik je erg gegriefd heb met een aantal uitspraken, zelfs nadere uitleg over deze opmerkingen schijnen je pijn niet te kunnen verzachten. Nee je bent GEEN NAZI en je stapt liever op iemand af om met hem, op basis van argumenten een discussie te beginnen dan dat je klikt. Ik neem dat best wel aan en heb nooit anders beweerd, maar dat kan ik je blijkbaar nog steeds niet aan je verstand peuteren.Laatste post van mij omtrent dit onderwerp (denk ik)
quote:Dat laatste is dus soms niet het geval...
Op maandag 16 februari 2004 15:49 schreef Tikorev het volgende:[..]
Het ging pas mis toen Hitler de democratie en de daarbij behorende vrijheden afschafte.
[..]Mensen die niet terug kunnen omdat hen een onmenselijke lot staat te wachten worden niet uitgezet want dat zijn politieke vluchtelingen en die krijgen hier gewoon een verblijfsvergunning.
en
HUH?? Ik dacht dat in 1924 bijvoorbeeld al enkele nobelprijswinnaars Hitlers raciale politiek onderschreven en de machtsovername was toch in 1933?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |