Het symbool zal dan analoog aan jouw ontwikkeling stijgen, alsof het lichter wordt en aan het licht van jouw bewustzijn verschijnt. Dit kan snel zijn of licht, afhankelijk van hoe snel jij bent en hoeveel inzet je doet. Inhouden als symbolen blijven altijd bestaan in je onbewustzijn, het kan zo zijn dat ze nooit in je leven naar boven komen.
Dromen symboliek werkt zo. Je onbewuste en bewuste worden tijdens slaap grotendeels 1 en je probeert door je dromen je bewustzijn overdag een signaal, een boodschap te sturen. Hoe moet je een boodschap versturen naar iemand die dat niet zal snappen? Hoe verzend je een concept naar een te kleine ontvanger? Je begon in het hiernamaals, uit de dood, daar oefende je en bereidde je zo goed mogelijk voor op het leven. Op een moment was jij groot genoeg, en daar ben je. En maar groeien, en maar ontwikkelen.
Je vindt hetzelfde ook terug in alle divinatie middelen (tarot, Itjing etc).
Zelfs het alfabet zijn symbolen, maar jullie zien alleen nog maar de vorm "A" in plaats van 3 verschillende strepen die o.a. een driehoek vormen. Dat heet geconditioneerd. Dat is beperkend.
Helaas ben ik al te ver voor jullie en kan ik me daaro mniet duidelijk uitleggen. Dit klinkt superarrogant ja, dat spijt me. Maar ik probeer "de code" van symboliek aan jullie uit te leggen. Vandaar dit topic dus. Gooi er gerust een slotje op, graag zelfs dan kan ik weer andere dingen gaan doen. Ga geen vragen stellen over mij persoonlijk als TS, daar gaat dit topic niet over. Ik probeer je iets te laten zien. Als ik denk dat jullie het kunnen zien zal ik dat hier posten. Zo voorkom ik ook meteen dat ik jullie forum onderspam, bevalt dit topic je niet heb je de vrije keus om je back button te gebruiken.
Wat ik je probeer te laten zien is 1 ding, een 2e is analyseren hoe het werkt en een 3e is wat je er mee kan. Ik kan die 3e nu niet posten omdat jullie dingen zullen roepen als "die lijd aan waanbeelden" "die heeft ze niet meer op een rijtje" etc etc. Dat zijn nutteloze posts. Misschien later, we zien wel hoe het loopt. Veel belangrijker, als ik die 3e post dan gaan jullie dit topic lezen omdat jullie denken macht te verkrijgen, wat niet het juiste uitgangspunt is. Gewoon hoofd leegmaken, geen verwachtingen.
Ik zeg dat dit topic goed voor je kan zijn. Ik hoop dat jullie reageren, van jullie feedback leer ik sneller met de code werken en zo kan ik jullie weer meer laten zien. Lees ook mijn vorige posts als je mijn stappen na wilt gaan. Mijn "wake-up call" was op 6-7 Augustus (8ste maand) om 3 uur 's nachts. Ik postte het moment grappig genoeg.
Alvast wat links om in je onbewuste wat processen op gang te krijgen:
Numerologie
Google & Numerologie Engels
Google NL
Dit is het betreffende plaatje (1024x1024 ). Het gaat over (vnl) Nederlandse taal, maar is ook van toepassing op anderen. Je mag vragen stellen als je iets niet ervan begrijpt. Ik geef geen directe antwoorden, er is geen oplossing die je kan posten, je vat hem alleen zelf. Er staan zeer veel verborgen dingen in, maar die moet je zelf ontdekken, het begin heb ik voor je aangegeven.
Volgend plaatje (als dit topic loopt) wordt de E=Mc2 verklaring.
Overigens is dit nu mijn 3e topic wat ik hierover open, de eerste had ik al mijn persoonlijke ervaringen opgeschreven en mijn computer crashte 1 seconde voor ik op Invoeren klikte. Dat was de enige keer in het (vorige) jaar dat mijn pc crashte op die manier. Het 2e topic postte ik niet mijn ervaringen maar schreef ik een bizar verhaal. Nadat ik klaar was klikte ik onbewust per ongeluk op mijn back-knop en was mijn tekst weg. 3 times a charm dus deze keer lukt het vast
en owja, als je dit alles hebt gelezen én je hebt het plaatje serieus bestudeert zal je merken dat je wrs. de volgende dagen meer verbanden ziet dan voorheen. Het plaatje leert je onbewuste te extrapoleren en verbanden leggen. Neem er de tijd voor.
Veel suc6 met interpreteren!
quote:Was het niet de dertiende appostel die verraad pleegde?
Op donderdag 29 januari 2004 21:36 schreef -Beestje- het volgende:
meestal kan je nog op de voruiyt knop drukken zonder dat je tekst weg is
waarom is de dood uit het tarrot trouwens een negatief symbool?
het is volgens mij net zo negatief/positief als al de andere kaarten
en 13 (en daarbij vrijdag de 13de) is geloof ik (kan het fout hebben) vooral negatiev gezien omdat jezus op vrijdag de 13de gekruisigt is.
wat als je christen ben ook aardig wat positiefe kanten heeft omdat je hierdoor geredt zou zijn
quote:Dat is het niet, jij verwacht dat omdat iedereen dat zegt dat dat zo is.
Op donderdag 29 januari 2004 21:36 schreef -Beestje- het volgende:
meestal kan je nog op de voruiyt knop drukken zonder dat je tekst weg is
waarom is de dood uit het tarrot trouwens een negatief symbool?
quote:Berusting en bescherming van jezelf. Ben ik correct? Alle posts zijn toch een aanvulling op het forum en daarom een verrijking van degenen die dat lezen? Als het niet constructief of bevorderend is voor iemand dan kan de keuze het te lezen zich toch helemaal niet voordoen?
Op donderdag 29 januari 2004 21:07 schreef The_Shining het volgende:
Gooi er gerust een slotje op, graag zelfs dan kan ik weer andere dingen gaan doen.
Ik probeer je te volgen, Sander, maar ik merk dat er iets is dat ik niet volledig begrijp of wil begrijpen. Toch voel ik wel aan dat er hier een kern achter zit, een vorm van communicatie, maar ik zie het zo niet...
Ik heb knap wat moeite met numerologie, vanwege het feit dat een fysiek menselijk onderscheid tussen "enkel" en "meer", onze getallen, mij een zeer gebrekkige vorm van communicatie lijkt tussen onbewust en bewust. Hetzelfde geld voor overige symboliek.
Kun je me een richting geven, een indicatie van de manier waarop dit kan worden geïntepreteerd? Of zal ik het gewoon een dagje rust geven?
quote:[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=judas+iscariot+13&lr=url]
Op donderdag 29 januari 2004 21:37 schreef _The_General_ het volgende:
Was het niet de dertiende appostel die verraad pleegde?
quote:Bron
John 6:70-71]: 6: het midden, 7 (uit) - 7 (aan)(v. 70) ''' "Then Jesus replied, "Have I not chosen you, the Twelve? Yet one of you is a devil!
(v. 71) (He meant Judas, the son of Simon Iscariot, who, though one of the Twelve, was later to betray him.)"
Judas Iscariot, passages: Matthew 10:4. Cf. Mark 3:19; Luke 6:16
1 0 4 = begin, niets, combinatie van de 3, 4
|
V
3 1 9 = drieenheid, begin, 9 = einde (priemgetallen)
|
V
6 1 6 = combi van 3, 1 (begin, is nu midden geworden) combi van 3.
1:
Matthew 10:4
"Simon the Canaanite, and Judas Iscariot, who also betrayed him."
2:
Mark 3:19
"And Judas Iscariot, which also betrayed him: and they went into an house."
3:
"And Judas [the brother] of James, and Judas Iscariot, which also was the traitor. "
1: begin van verraad
2: ze gaan na verraad ergens naar toe (huis, terugtrekken, in jezelf gekeerd)
3: extrapoleer deze zelf
quote:Rechterhand is "kapot", omdat deze niet gebruikt is (mannelijke, de materie). Linkerhand is intuitief en geestelijk.
On another sabbath he went into the synagogue and taught, and there was a man there whose right hand was withered
Luke 6:13 (Heilige drie-eenheid: x2 (geest+lichaam) is 6, dat maal 2 is 12, 1 verder is 13 het midden, 12x2 = 24 uur, volledige cirkel 3-6-0 graden
quote:Toen dag daar was [begin v/h bestaande eind, nieuw begin] riep Hij zijn discipelen [wake-up call] en van hen koos hij 12 [volledige cirkel, 24 uur, huis 12 in astrologie, de laatste] 5 van hen noemde hij de apostelen.
13
When day came, he called his disciples to himself, and from them he chose Twelve, 5 whom he also named apostles:
Hij (be)noemde 5 van hen, 1, 2, 3, 4 --> XYZ, tijd --> Wit, Zwart, Grijs, RGB
Iets benoemen is ergens bewust van zijn en het een naam geven.
quote:Valt eigenlijk buiten de scope van het topic maar bereken hem voor je
Even later kwamen zij, die daar stonden, naar Petrus toe en zeiden: Waarlijk, ook gij behoort tot hen, want ook uw uitspraak verraadt u. Toen begon hij zich te vervloeken en te zweren: Ik ken de mens niet. En terstond kraaide een haan. En Petrus herinnerde zich het woord dat Jezus gesproken had: Eer de haan kraait, zult gij mij driemaal verloochenen. En hij ging naar buiten en weende bitter.(Mattheüs 26: 73-75)
code:De Haan die kraait; activeren van bewustzijn, de impuls met als reactie het besef van onwaarheid (incompleet) bij Petrus gevolgd door berouw. Actie = onwaarheid --> reactie = berouw --> synthese is waarheid zien door uitwissing van onwaarheid door berouw.Mattheus 26: 73-75 --> 2+6+7+3+7+5 = 30 = 3 & (12)3 - 4 - 5(67)
1 3 2
2 2
1
Voordat de Haan kraait zal je eerst de 3 begrippen moeten ontdekken en die verbinden, de 4e. XYZ & Tijd.
Hij ging naar buiten (de wereld in, de materiele wereld, stoffelijk)en het lijden begon (omdat Petrus 4 nog niet begreep, hij moest eerst 3d leren). Het jaar 0, 2 - 0 - 0 - 0 jaar later. 3x0. 0 is onbekend. Nu begrijpen we die en leren de volgende.
quote:Nee, ten overvloede om toekomstige misverstanden te voorkomen.
Op donderdag 29 januari 2004 22:17 schreef ReCreative het volgende:
Berusting en bescherming van jezelf. Ben ik correct? Alle posts zijn toch een aanvulling op het forum en daarom een verrijking van degenen die dat lezen? Als het niet constructief of bevorderend is voor iemand dan kan de keuze het te lezen zich toch helemaal niet voordoen?
quote:Alleen hetzelfde sterrenbeeld begrijpt kennelijk waar ik op doel. Concentreer je op dat onbekende.
Ik probeer je te volgen, Sander, maar ik merk dat er iets is dat ik niet volledig begrijp of wil begrijpen.
quote:Omdat je ogen niet goed afgesteld zijn, ik probeer ze te ijken voor je. Iedereen heeft afwijkende ogen, ik probeer ze op 1 lijn te krijgen. Soort handleiding dit topic.
Toch voel ik wel aan dat er hier een kern achter zit, een vorm van communicatie, maar ik zie het zo niet...
quote:Juist niet, je hebt
Ik heb knap wat moeite met numerologie, vanwege het feit dat een fysiek menselijk onderscheid tussen "enkel" en "meer", onze getallen, mij een zeer gebrekkige vorm van communicatie lijkt tussen onbewust en bewust. Hetzelfde geld voor overige symboliek.
| enkel(1) <- meer -> 0 (meer, oneindig) |
of
| enkel(1) <-- 0 --> (2)meer |
de 0 is voor jou onbekend, extrapoleer via 1 & 2. Dan zie je de streepjes aan de buitenkant, je onbekend iets.
Ik laat je die 2 streepjes zien en de Nul in het midden.
Begin eens de inhouden van numerologie te begrijpen, lees ze gewoon en zie de verschillen onderling. Dus eigenschappen 1 zijn niet eigenschappen van 2 enz.
quote:
Kun je me een richting geven, een indicatie van de manier waarop dit kan worden geïntepreteerd? Of zal ik het gewoon een dagje rust geven?
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 29-01-2004 22:52]
O neindige M aterie
Je geest ontvangt iets ergens vandaan (ziel) dat manifesteerd zich als OM, wordt vertaald door je geest naar je lichaam (hersenen, elektrische activiteit) en die stuurt je stembanden aan (stoffelijk) en manipuleert de materie (lucht trillingen).
Westerse verbazing is WOW, andere insteek, zelfde O.
Als je OMwowOMwowOMwow hardop uitspreekt, wat krijg je dan? Juist ja, een didgeridoo, van de Australische Aboriginals.
Check ook de W-O-M-A-N en M-A-N op het alfabet, volg de beweging en zie het onderlinge verband.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 30-01-2004 01:32]
quote:yes! Dat is 1!
Op donderdag 29 januari 2004 23:12 schreef Barbamama het volgende:
Op Fok zijn we samen tien, Shinning
quote:Stel: jij zit nu gelijktijdig, synchroon met mij achter de pc op fok.
Op donderdag 29 januari 2004 22:17 schreef ReCreative het volgende:
een vorm van communicatie, maar ik zie het zo niet...
Wat is het verschil tussen jou en mij? In km's in xyz op de aarde, ten opzichte van de aardkern en het uiterste puntje van de stratosfeer...
en je "universum" cooördinaten, "melkwegstelsel", "zonnestelsel" en deze), afstand tot elkaar's fysieke lichaam.
Dat is de fysieke wereld. Hoe zit het dan met het tegenovergestelde? Dat zou dan iets moeten zijn als de geest, je denkprocessen maar iets wat niet behoort aan je brein, dat is fysiek (te benoemen en te zien met fysieke ogen) en kan zonder die denkprocessen, dat "iets" helemaal "niets" (hersendood). De overeenkomst is het patroon, zo kan je extrapoleren. Dus volg je dezelfde weg terug naar het punt van de Big Bang en zo leer je dat je in een cirkel beweegt (reincarnatie). En zo breek je uit de cirkel. Als je uit die circel gaat, leer je andere vormen (her)kennen. Maar toch is het nieuw, ReCreative proces. Je kan zelf heen en weer bewegen, die cirkel in, even een elliptische baan maken just for the fun of it
Als mensheid er niet zo'n zooitje van maakt, dat was de bedoeling eigenlijk niet. Dus de bedoeling moet wel zijn "liefde". Dat deelt zich, vermeerdert, expandeert als het universum zelf. Maar de regel is vrije keus, dus nooit met geweld.
Maar goed, het punt van de bigbang. Ik kan jouw ijkpunt posten als je dat wil. Het zal misschien geen direct effect hebben maar ik schat, binnen 3 dagen zal je toch wel iets merken. Dit lijkt uiteraard suggestief, in rekening houdende.
Dat ijkpunt is het punt, het raakvlak van "hiernamaals". Het is niet alleen een kwestie van geloven,
je zal hem niet alleen moeten
1) zoeken ("een" weg beginnen te bewandelen) -vinden- (en bepalen, vaststellen, waarmee),
2)bekijken (op alle mogelijke manieren en alle mogelijke percepties) en
3) als je dat hebt gedaan (handelen) dan begint het 4)geestelijk denken en 5)menselijk handelen samen te komen... je leeft in het "nu" (6) want je weet waar dat (0) is.
T.o.v allerlei punten (later 7,8,9, ?).
Nu moet je nog leren lopen uiteraard, synchroon. Dus begin met ademhalingsoefeningen, let goed op je voeten dat je stevig op de aardbodem staat en zet je geest even "uit" (dus 4 op 0, -1 is negatief denken en +1 is positief denken). Dan hoor je je onbewuste ( de andere kant van de 0 ), wat "dat" ook moge zijn
En als je zover bent zal je vast een sleutel ontvangen. Maar luisteren is opzich okay, communiceren, daar gaat het om. Misschien hoor je wel een goed idee ofzo
quote:Licht = 3 heilige drie eenheid
Geplaatst door Rasing op maandag 12 januari 2004 12:51quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 12 januari 2004 12:22 schreef ToT het volgende:
Als licht massa heeft, en het wordt heel sterk ergens door aangetrokken waardoor het crasht en tot stilstand komt, wat blijft er dan over?
--------------------------------------------------------------------------------Licht kan niet tot stilstand komen, het kan hoogstens afgebogen worden, maar tot stilstand nooit. De snelheid van licht is constant, 300.000 km/s.
Licht = 3 000 000
3 x 0
3 x 0
3
3 x niks!
KM/S = Kilo (zwaarte, massa) Meter (afstand, xyz) per seconde (tijd)
Geluid:
http://www.nvon.nl/natkunde/applet/kopgolf/opgave.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluid
Geluid, golven, afstand tot de bron en de ontvanger.
Geluid = energie
Energie - deeltjes
quote:2: afrstand tussen oor en bron, 20 -|- 2 <-> 0
Horen van geluid
Het menselijk oor kan alleen geluidstrillingen waarnemen tussen de 20 en 20.000 Hz. Gedurende het leven gaat het gehoor bij hoge tonen achteruit, en bij veel volwassenen is de bovengrens gedaald tot ca. 15.000 Hz.
Hertz = Hart = Liefde
15 000
3 x 000
15 = 1+5 = 6
quote:Draai 8 een kwartslag, lemniscaat, oneindigheid, 2x O O = 8
Boven de bovenste gehoorgrens onderscheidt men Ultrasone trillingen tussen 18kHz en 800MHz, en Hypersone trillingen, met een frequentie van boven de 800 MHz.
Wat is de draaggolf voor Geluid?
spoiler:
Waar komt dat dan vandaan en wat is het dat ontvangt?
quote:Toeval bestaat niet, alles heeft een reden. Hij [Newton] koos zijn leven uit en zijn naam, hij had de missie om "iets" een naam te geven. Zijn naam.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:19 schreef -Beestje- het volgende:
hertz - hart - liefdeHertz is gewoon de naam van de man die dit onderzocht heeft netzoals Kelvin met absolute 0 punt en Newton met zwaartekracht
Wat is een Newton?
Newt - Eye of Newt
N E W T O N
NEW! T (tijd) O (oneindig) N =?
spoiler:
quote:kilo is geen massa kilo is duizend. km is 1000 meter
Op vrijdag 30 januari 2004 19:10 schreef The_Shining het volgende:
kom op zet die grijze massa ff in werking.
[..][..]KM/S = Kilo (zwaarte, massa) Meter (afstand, xyz) per seconde (tijd)
[...]
quote:niemand kiest zijn eigen naam dat doen je ouders
Op vrijdag 30 januari 2004 19:27 schreef The_Shining het volgende:[..]
Toeval bestaat niet, alles heeft een reden. Hij [Newton] koos zijn leven uit en zijn naam, hij had de missie om "iets" een naam te geven. Zijn naam.
Wat is een Newton?
Newt - Eye of Newt
N E W T O N
NEW! T (tijd) O (oneindig) N =?
spoiler:
N kwartslag draaien, Z, roteer hem verder met de klok mee, klok terug. Grenzen
quote:Massa = Stof
Op vrijdag 30 januari 2004 19:31 schreef -Beestje- het volgende:
kilo is geen massa kilo is duizend. km is 1000 meter
gram is massa kg = kilogram = 1000gram
Kilo = 1000 Massa's.
1 massa = 1 deeltje.
Zieltje.
quote:je kiest alles in je leven vantevoren, zo ook de ouders.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:33 schreef -Beestje- het volgende:
niemand kiest zijn eigen naam dat doen je ouders
De kip of het ei? De kip + ei. De + is wat ik bedoel.
quote:g = gram = massa
Op vrijdag 30 januari 2004 19:33 schreef The_Shining het volgende:[..]
Massa = Stof
(van stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren)Kilo = 1000 Massa's.
1 massa = 1 deeltje.
Zieltje.
K = kilo = 1*10^3
M = mega = 1*10^6
G = giga = 1*10^9
enz...
dat we bij de slager om een kilo gehakt vragen is gewoon een verklijning. Kilo is dus geen massa maar een wiskundige aanduiding
quote:En waar is wiskunde op gebaseerd? 1-9
Op vrijdag 30 januari 2004 19:42 schreef -Beestje- het volgende:[..]
g = gram = massa
s = seconden = tijdseenhijd
N = Newton = gewicht
enz...K = kilo = 1*10^3
M = mega = 1*10^6
G = giga = 1*10^9
enz...dat we bij de slager om een kilo gehakt vragen is gewoon een verklijning. Kilo is dus geen massa maar een wiskundige aanduiding
Hoeveel vingers heb je?
Hoeveel tenen heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |