iig sterkte voor de familieleden!
[Dit bericht is gewijzigd door the_predator op 29-01-2004 14:41]
Zou IMHO ongepast zijn.
quote:
Barbara Augustine (Guusje) Nederhorst werd geboren op 4 februari 1969 in Amsterdam. Ze heeft mavo, havo en atheneum gedaan. Guusje is gescheiden van Sander Dikhoff, ze is op 17 september 2003 in Las Vegas getrouwd met Dinand Woesthoff, de zanger van Kane. Ze wonen samen in Scheveningen. Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren.
ik vind het jammer voor mevrouw (leuke foto) en treurig voor dr familie maar niet meer dan dat er gaan honderden mensen dood aan kanker per jaar die geen 15 minuutjes faam hebben gehad op de tv gaan we die ook posten hier voortaan?
quote:doemdenker
Op donderdag 29 januari 2004 14:41 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik hoop overigens niet dat die gladjanus van een Dinand er nu een slaatje uit gaat slaan voor die band van 'm. Dat ze met een memorial-cd komen ofzo.Zou IMHO ongepast zijn.
RIP
quote:Hoezo?
Ik hoop overigens niet dat die gladjanus van een Dinand er nu een slaatje uit gaat slaan voor die band van 'm. Dat ze met een memorial-cd komen ofzo.Zou IMHO ongepast zijn.
quote:Haha, ja en je icoontje op zwart
Op donderdag 29 januari 2004 14:40 schreef veldmuis het volgende:
MSN op bezet!!
Serieus: Best jammer voor de nabestaanden.
quote:Alsof hij daar nu aan denkt..
Life Goes On
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |