abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16616475
Het spijt me maar mijn Ned is vershriklijk

... UFO foto van Australie ... kijk aan foto!

On 15 January 2004 an Australian council worker took a photo of a UFO.

Read more, view and download the digital UFO photo.

More details at:

chrisjohn316 NEWS
http://www.chrisjohn316.com

dinsdag 27 januari 2004 @ 02:30:13 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_16616487
GC > TRU
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Milf dinsdag 27 januari 2004 @ 02:30:17 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16616488
thruth dus
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 02:36:47 #4
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_16616521
spem
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_16616524
Nope, ook niet, want foto's en filmpjes mogen hier : Ufo filmpjes en foto's deel 3.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16730942
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 02:37 schreef MUUS het volgende:
Nope, ook niet, want foto's en filmpjes mogen hier : Ufo filmpjes en foto's deel 3.
Eerlijk gezegd vind ik, alleen al gezien de afkomst, dit topic ongeschikt om in een centraal topic te prakken.

En ik ben wel nieuwsgierig naar de eventuele verschillen in perceptie tussen de australische ufo-believers en de nederlandse.

Wie weet trekken we zo wel buitenlandse geinteresseerden! (Via zoekmachines oid)
Dus daarom open ik dit weer, gewoon als een soort experiment. Kijken wat dit doet.

pi_16731029
pi_16731058
het heeft wel de vorm van een UFO...maar misschien is deze ook gewoon gesjopt door iemand die interessant wilde doen...
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16731958
Alles op de foto is scherp, behoorlijk verscherpt ook, terwijl de ufo vaag blijft. Er zijn geen sporen van beweging van het object en een kwestie van scherpstellen lijkt het me ook niet, omdat zowel de voor- als de achtergrond op de foto scherp zijn.

De richtingsscherpte rond de voorgrondobjecten veroorzaakt een duidelijke lichte rand in de lucht. Het object in de lucht vertoont geen enkel spoor van deze richtingsscherpte.

Er is rond de ufo wat storing te zien in kleur maar dat kan een effect van de compressie zijn.

De schaduw van de voorgrondobjecten valt naar voren, naar de fotograaf toe, dus de foto is met enig tegenlicht genomen. Het object in de lucht duidelijk anders verlicht.

Ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort foto's moet.

Hier nog even een close-upje voor nadere bestudering:

pi_16735990
Nep.. net zo nep als mijn eigen creatie:

pi_16737789
sjeeeeezzzzzzz. Martin luther King en George Bush op 1 pagina

King draait zich om 'n graf..

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  zaterdag 31 januari 2004 @ 12:49:28 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_16737797
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:38 schreef ReCreative het volgende:
Alles op de foto is scherp, behoorlijk verscherpt ook, terwijl de ufo vaag blijft. Er zijn geen sporen van beweging van het object en een kwestie van scherpstellen lijkt het me ook niet, omdat zowel de voor- als de achtergrond op de foto scherp zijn.

De richtingsscherpte rond de voorgrondobjecten veroorzaakt een duidelijke lichte rand in de lucht. Het object in de lucht vertoont geen enkel spoor van deze richtingsscherpte.

Er is rond de ufo wat storing te zien in kleur maar dat kan een effect van de compressie zijn.

De schaduw van de voorgrondobjecten valt naar voren, naar de fotograaf toe, dus de foto is met enig tegenlicht genomen. Het object in de lucht duidelijk anders verlicht.

Ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort foto's moet.

Hier nog even een close-upje voor nadere bestudering:

[afbeelding]

Dat die UFO wazig is is natuurlijk geen mysterie...... alles wat snel gaat op een foto is wazig
En ik denk dat die ufo wel heel snel is gegaan als die kerel em nie eens zelf heeft gezien maar alleen op die foto.
En daeri die van jou is echt een stuk nepper....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_16746500
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat die UFO wazig is is natuurlijk geen mysterie...... alles wat snel gaat op een foto is wazig
En ik denk dat die ufo wel heel snel is gegaan als die kerel em nie eens zelf heeft gezien maar alleen op die foto.
En daeri die van jou is echt een stuk nepper....

kweet dat ie nep is.. tis een eigen creatie
pi_16868799
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:49 schreef MokroKees het volgende:
sjeeeeezzzzzzz. Martin luther King en George Bush op 1 pagina

King draait zich om 'n graf..

So you think Martin is NOT in heaven hey?
  woensdag 4 februari 2004 @ 01:37:43 #15
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16868810
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:36 schreef Australian het volgende:

[..]

So you think Martin is NOT in heaven hey?

"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_16994474
Ok
vergeleken met een foto van mezelf (ZELF GENOMEN!) geen fake

Australie

Zelf vanuit mn achtertuin 's nachts

(Als mensen het niet geloven, reageer dan niet en denk dan maar mooi dat ik de boel wil flessen... maar dat is niet het geval..)

met papier maché kun je alles maken!
  zondag 8 februari 2004 @ 13:44:01 #17
64831 2NutZ
pi_16997291
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:02 schreef servowire het volgende:
Ok
vergeleken met een foto van mezelf (ZELF GENOMEN!) geen fake

[afbeelding]
Australie

[afbeelding]
Zelf vanuit mn achtertuin 's nachts

(Als mensen het niet geloven, reageer dan niet en denk dan maar mooi dat ik de boel wil flessen... maar dat is niet het geval..)

Post die hele pic van jezelf us dan.....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_17013779
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Post die hele pic van jezelf us dan.....

Geef me je mailadres maar dan mail ik hem
hij is 200+kb en dat ga ik niet hosten
mail anders je adres maar naar mn hotmail adres toe (mn nick @ hotmail weet je wel)

Dan krijg je ze alle4

met papier maché kun je alles maken!
pi_17019445

deze zijn enkele uren later genomen....

maandag 9 februari 2004 @ 03:30:58 #20
17420 DeX090
bastard on parade
pi_17019774
ROFL! Oh man, ik ben nu echt bang. Dadelijk komt er een Michael Jackson banaan om de hele wereld over te nemen.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_17077427
Michael Jackson ... man what a scarey thought!
pi_17077501
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 00:54 schreef Australian het volgende:
Michael Jackson ... man what a scarey thought!
Was there alot of attention in the media about this sighting?
And what is the public opinion?
-
pi_17095383
Ik neem in ieder geval elk nieuw UFO of Alien nieuws altijd serieus. Ik zou niet weten waarom ze niet zouden bestaan. Wij bestaan tenslotte toch ook. En het lijkt mij niet dat we de enige zijn. Er zijn nog zoveel niet ontdekte planeten. Ze zouden daar best ergens in het heelal leven net zoals wij. Mischien iets op een andere manier dan. (Zeg nooit nooit)

Op een dag we er wel achter. Dat kan ik je verzekeren...

woensdag 11 februari 2004 @ 20:24:53 #24
64831 2NutZ
pi_17098264
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:56 schreef Sander170 het volgende:
Ik neem in ieder geval elk nieuw UFO of Alien nieuws altijd serieus. Ik zou niet weten waarom ze niet zouden bestaan. Wij bestaan tenslotte toch ook. En het lijkt mij niet dat we de enige zijn. Er zijn nog zoveel niet ontdekte planeten. Ze zouden daar best ergens in het heelal leven net zoals wij. Mischien iets op een andere manier dan. (Zeg nooit nooit)

Op een dag we er wel achter. Dat kan ik je verzekeren...

idd , kijk hoe groot het heelal is, en als je er dan ook nog vanuit gaat dat misschien levende organismen op andere planeten wel uit een stof bestaan die wij nie kunnen zien of wat wij nog nie kennen.

Tis altijd zo makkelijk om alleen te zeggen ' ah onzin ' en dan op weg nar de volgende topic. Mensen die erg sceptisch zijn over aliens en UFO's e.d. raad ik aan om es deze film/docu te vinden:

Secret NASA files : The Smoking Gun

woensdag 11 februari 2004 @ 22:06:42 #25
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_17101870
Maar dan hebben we het over heel verschillende zaken; ik sluit het ook niet uit dat op meerdere plaatsen in het heelal levende organismen bestaan - ooit perfect verwoord in de film 'contact': "If it weren't, it would be an awful waste of space."

Maar we hebben het nu over aliens die blijkbaar wel aarde bezoeken, zich niet aankondigen, niet met radar, lidar etc. ontdekt worden, maar wel zo onvoorzichtig zijn om zich door Jan en alleman te laten fotograferen.
Als je alleen al naar de technische moeilijkheden kijkt die benodigd zijn om de afstand van hier naar de dichtstbijzijnde ster (buiten de zon) te overbruggen, kun je ervan uitgaan dat sterrereizen op z'n vriendelijkst gezegd erg onwaarschijnlijk is. Een technologie / cultuur die daartoe in staat hoeft letterlijk nergens bang voor te zijn - zeker niet voor een paar van apies afstammende primaten op de derde rots vanaf de zon. Dus een invasie zou niet zo 'omzichtig' klunzerig worden uitgevoerd. Als je daarentegen uitgaat van een cultuur die ons alleen bestudeert (Prime Directive voor Trekkies ) - wel, die zouden zich ook niet zo makkelijk laten vangen.

Kortom, creatief gebruik van Photoshop.

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')