abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16603961
Als er iets is waar ik me boos over kan maken zijn mensen die op de snelweg met hun autotje links blijven rijden terwijl ze rechts genoeg ruimte hebben. En dan heb ik het niet over mensen die gewoon links rijden en netjes opzij gaan als ze je in hun spiegel zien en als je voorbij bent gewoon weer links gaan rijden.

Hekel aan mensen die je wel zien maar niet opzij willen gaan, mentaliteit van: "ik rijd al 120 en jij mag niet sneller!"
Vandaag ook een vent in een Ford Mondeo die me wel zag maar gewoon niet opzij wou gaan. Dus ik had er na pogingen van m'n linker knipperlicht aan laten en flitsen genoeg van gekregen en wou m rechts inhalen toen die flikker ook rechts ging. Dus ik denk ow een beetje te laat nu, dus ik ga weer linker baan, gaat die mongool ook.

Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!

Signature:
Max. 4 regels
pi_16604018
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef Streetracer het volgende:
Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
Let he who is without sin....

............................................................
pi_16604038
Verschrikkelijk dat soort mensen

Grrr ik kan er ook piswoest om worden.

Goed...fijn dat jij met je kutautootje op de snelweg wil rijden, maar ga dan godverdomme rechts rijden zodat ik er lekker voorbij kan.

pi_16604045
linksplakkers opknopen aan een flitspaal
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  maandag 26 januari 2004 @ 18:35:30 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_16604060
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:35 schreef Pharell het volgende:
linksplakkers opknopen aan een flitspaal
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_16604062
quote:
Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
Dat deed ik dus .... resultaat ...boete van 220 euro ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16604063
Gadverdamme, wat irritant is dat inderdaad Ben het volledig met je eens.
pi_16604136
Oh, was jij dat die daar achter me hing...

Maak je niet zo druk man (m/v)

pi_16604164
ik rijdt overal rechts.....
Refuse/Resist/Innerself
  maandag 26 januari 2004 @ 18:39:11 #10
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_16604168
street kerel neem nog een biertje en let go let go
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  maandag 26 januari 2004 @ 18:39:20 #11
19529 Fendy
True Spirit
pi_16604177
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_16604357
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:39 schreef Fendy het volgende:
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
Was zeker een Golf met middenbesturing, of niet dan?

............................................................
pi_16604759
Snap prima waarom je opgefokt bent, van die mensen die het beter weten op de weg en jou er toe dwingen zich aan hun regels aan te passen.

Maar het had ook anders kunnen gaan, voor hetzelfe geld was die dude uitgestapt met een ijzeren staaf in zijn hand oid.
Bedenk wel dat jij nou ook fout bent door hem te stoppen.

Ik ben zelf ook vrij makkelijk opgefokt te krijgen in het verkeer maar kheb ooit een incident gehad waarbij ik tot huis toe aan achtervolgd werd. Sindsdien zeg ik in sommige situaties; ach laat die stumper maar ik fok me wel ergens anders over op

Insane
pi_16607171
quote:
Ik heb meer een hekel aan jouw soort mensen..
pi_16607420
quote:
neem een kopje warme melk en ga lekker met je knuffelbeer in bed liggen, randdebiel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 26 januari 2004 @ 20:33:14 #16
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16607481
Mits er rechts ruimte genoeg is: duwen,schoppen, rijbewijs afnemen.

Bumperen als de gene ervoor NIET naar rechts kan: Bumperaar duwen, schoppen, braketest en rijbewijs afnemen.

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16607689
quote:

Links plakken is irritant maar niet gevaarlijk, je als bovenstaand gedragen wel.

---Edit: niet doen---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-01-2004 22:03]

pi_16608270
Haal die doodverwensing 'ns weg, joh... Je bent nu nog 'n grotere malloot dan de TS...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16608394
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
Haal die doodverwensing 'ns weg, joh... Je bent nu nog 'n grotere malloot dan de TS...
de mods en FA's hebben wel wat anders te doen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16608482
TS is een mongool
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:02:20 #21
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_16608529
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
TS is een mongool
* Eensch isch
pi_16608647
quote:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16608650
quote:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 26 januari 2004 @ 22:35:57 #24
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_16611801
Ik ben het niet eens met wat de TS deed. Maar ik heb ook een pokkehekel aan mensen die denken dat ze alles beter weten. Laatst haalde ik iemand links in komt er een Mercedes Benz met volle vaart eraan. Ik ben voorbij die gast die ik aan het inhalen was ga voor die gast rijden liet dat figuur in zijn patserbak me even zien dat hij sneller kan inhalen door mij in te halen voor me te rijden en gelijk weer naar links te gaan Dat soort figuren zijn te triest voor woorden.
  maandag 26 januari 2004 @ 22:37:35 #25
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16611861
nog zoiets.... mensen die op de middelste baan blijven rijden.... dat je rechts rijdt, 2 banen naar links moet en dan weer 2 naar rechts.... vaak probeer ik die toch nog een subtiele hint te geven dat ze naar rechts moeten....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')