Hekel aan mensen die je wel zien maar niet opzij willen gaan, mentaliteit van: "ik rijd al 120 en jij mag niet sneller!"
Vandaag ook een vent in een Ford Mondeo die me wel zag maar gewoon niet opzij wou gaan. Dus ik had er na pogingen van m'n linker knipperlicht aan laten en flitsen genoeg van gekregen en wou m rechts inhalen toen die flikker ook rechts ging. Dus ik denk ow een beetje te laat nu, dus ik ga weer linker baan, gaat die mongool ook.
Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
quote:Let he who is without sin....
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef Streetracer het volgende:
Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
Grrr ik kan er ook piswoest om worden.
Goed...fijn dat jij met je kutautootje op de snelweg wil rijden, maar ga dan godverdomme rechts rijden zodat ik er lekker voorbij kan.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:35 schreef Pharell het volgende:
linksplakkers opknopen aan een flitspaal
quote:Dat deed ik dus .... resultaat ...boete van 220 euro ....
Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
quote:Was zeker een Golf met middenbesturing, of niet dan?
Op maandag 26 januari 2004 18:39 schreef Fendy het volgende:
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
Maar het had ook anders kunnen gaan, voor hetzelfe geld was die dude uitgestapt met een ijzeren staaf in zijn hand oid.
Bedenk wel dat jij nou ook fout bent door hem te stoppen.
Ik ben zelf ook vrij makkelijk opgefokt te krijgen in het verkeer maar kheb ooit een incident gehad waarbij ik tot huis toe aan achtervolgd werd. Sindsdien zeg ik in sommige situaties; ach laat die stumper maar ik fok me wel ergens anders over op
quote:Ik heb meer een hekel aan jouw soort mensen..
quote:neem een kopje warme melk en ga lekker met je knuffelbeer in bed liggen, randdebiel.
Bumperen als de gene ervoor NIET naar rechts kan: Bumperaar duwen, schoppen, braketest en rijbewijs afnemen.
quote:Links plakken is irritant maar niet gevaarlijk, je als bovenstaand gedragen wel.
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef Streetracer het volgende:Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
---Edit: niet doen---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-01-2004 22:03]
quote:de mods en FA's hebben wel wat anders te doen.
Op maandag 26 januari 2004 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
Haal die doodverwensing 'ns weg, joh... Je bent nu nog 'n grotere malloot dan de TS...
quote:* Eensch isch
Op maandag 26 januari 2004 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
TS is een mongool
quote:
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |