abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16637865
Zijn hier toevallig nog liefhebbers voor een 2ehands Bob de Bouwer-gordijn? Zie ik net staan op Ebay, 5 euro.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 20:55:23 #77
43556 miss_dynastie
pi_16637907
Kom hier even Spindizzy bedanken voor de tip over Tip Culinair!! Het staat bij ons een beetje tussen alle andere tijdschriften geschoven dus had er nooit echt op gelet. Maar wat een lekkere recepten en heb je enig idee waar je ouwel koopt

Wat een autotroubles, Angel.... gegeven paard en bek en zo, maar op een gegeven moment mag je toch wel een keertje op je strepen gaan staan, hoor! Nou maar hopen dattie luistert.

Rewimo, jullie zijn niet echt gezond op dit moment, he ?? En heb je een beetje vertrouwen in de fysiotherapie? Ik heb er zelf nooit baat bij gehad

Pluisje, ook snot is welkom. Wel de andere kant op, graag

Arme kat van LadyS ... hoe was het bij de dierenarts? En hoe heet ze??

livelink, dat van die puinzooi ken ik. Hier begint er ein-de-lijk een beetje schot in te komen...

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 21:01:44 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16638139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:36 schreef jessie het volgende:
Wat voor groeiseltje word er weggehaald? *graag alle details weet *
't Is zoiets als een stukje wild vlees zeg maar. Het zit me vreselijk in de weg Precies bij mijn broeksband en het irriteert me enorm dus het moet weg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 21:04:32 #79
13151 crew  Rewimo
pi_16638227
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, jullie zijn niet echt gezond op dit moment, he ?? En heb je een beetje vertrouwen in de fysiotherapie? Ik heb er zelf nooit baat bij gehad
Tja, in eerste instantie hielp het goed voor mijn lies, maar ik ben er denk ik te snel mee opgehouden Had er geen zin meer in. Maar mijn achillespees is een stuk vervelender, ik weet zowat niet hoe ik moet zitten, het doet in alle houdingen zeer
quote:
Kom hier even Spindizzy bedanken voor de tip over Tip Culinair!! Het staat bij ons een beetje tussen alle andere tijdschriften geschoven dus had er nooit echt op gelet. Maar wat een lekkere recepten en heb je enig idee waar je ouwel koopt
Ouwel is ook wel bekend onder de naam eetpapier. Je zou het eens kunnen vragen bij een bakker (het spul zit bijvoorbeeld onder kokosmakronen) en heel misschien heeft AH het wel (op de snoepafdeling of anders bij koekjes-zelfbakspullen).

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 27-01-2004 21:06]

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:06:09 #80
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16638283
Miss Dynastie: heeft Baukje niet gewoon ouwel? Hmmm, zal morgen ff voor je bij de Appie kijken. Anders misschien Jamin?

Oh! Of bij de notenmeneer op de markt! Die heeft ook sucade ( ) enzo.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 21:17:25 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_16638649
ouwel kan je gewoon bij jamin kopen. En bij gebrek aan, kan je ook de gewone velletjes eetpapier gebruiken.

-edit- spuit 11

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:20:42 #82
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16638778
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef moussy het volgende:
ouwel kan je gewoon bij jamin kopen. En bij gebrek aan, kan je ook de gewone velletjes eetpapier gebruiken.

-edit- spuit 11

Dus toch? Ik herinnerde me opeens dat ik vroeger bij Jamin wel 's eetpapier kocht. Dat had je toch in allemaal bizarre kleurtjes en chemische smaken?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:23:58 #83
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16638899
Rewimo, je peut zal de link misschien ook wel leggen, maar het kan heel goed zijn dat je door de pijn in je heup aan de ene kant, nu last hebt van je achillespees aan de andere kant. Je gaat toch anders lopen, en door compensatie kan dan dus de andere kant zeer gaan doen.

Achillespees is een vervelende blessure, ik ben ooit een keer van een stoel afgedonderd, en daarbij de achillespees van mijn linkerenkel verrekt. Die moet ik zeg maar vergelijken met zo'n uitgelubberd, verteerd elastiekje, zei mijn arts. En mooi dat ik er iedere keer last van krijg als ik problemen heb met mijn rechterbeen

pi_16639167
ik heb net even naar de verloskundigen praktijk gekeken... wat een plons vruchtwater kwam er mee, dat had ik dus ook bij de bevalling. Echt mega veel vruchtwater zat er in die mega grote buik!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 21:32:31 #85
43556 miss_dynastie
pi_16639234
Dat het eetpapier was kon ik nog wel uit het recept halen, maar dat jullie allemaal weten wat het is en waar je het kunt kopen verbijstert me

Maar eens kijken bij Jamin dan, sucade verkopen ze hier in de supermarkt overigens gewoon van Baukje, maar eetpapier niet ...

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 21:34:47 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_16639337
eetpapier is er ook van Look-o-Look of aan ander merk met van die zakjes snoep
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 21:35:59 #87
13151 crew  Rewimo
pi_16639379
Ik heb al heel lang last van die achillespees. Komt omdat ik een aantal jaren achter een balie heb gewerkt met een opstapje, waar ik dus tig keer per dag op moest. In die tijd kreeg ik er last van, maar dat was maar af en toe. Sinds afgelopen week doet het echter voortdurend zeer. Misschien heb ik een verkeerde beweging gemaakt of zo, kan me niks bijzonders herinneren. Die lies is een spier die ik verrrekt heb, die doet alleen bij draaibewegingen zeer, niet als ik loop. Maar ja, het zou best met elkaar te maken kunnen hebben zoals jij zegt.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:54:52 #88
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16640004
Ach je weet het nooit, maar sinds een arts me het een keer vertelde ben ik altijd alert op mijn houding als ik ergens last van heb, dat kan nooit kwaad
pi_16640079
Als je eetpapier wilt zonder de kleur(stoffen) en smaakjes van bv look o look, kun je het eens op de markt proberen. Bij ons op de markt hebben ze bij de snoepkraam en bij de bak/natuur kraam. Beide hebben wit ouwel/snoeppapier voor een paar dubbeltjes per zakje. Je haalt trouwens een hoop kokosmacronen uit zo'n zakje velletjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 22:01:03 #90
13151 crew  Rewimo
pi_16640243
Voor wie ernaar durft te kijken... op RTL4 is nu een documentaire over een kindje met Progeria
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:02:24 #91
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16640283
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie ernaar durft te kijken... op RTL4 is nu een documentaire over een kindje met Progeria
Oh, die heb ik al eens gezien
Hormonaal gezien lijkt het me beter als ik hem dit keer maar oversla
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:02:53 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16640298
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Ooit 's een stukje hierover op Discovery gezien Ik trek dit soort programma's niet...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:05:41 #93
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16640418
Livelink, de dierenarts zei ook al dat het misschien een vlooienallergie was. Dus ik heb nu Frontline gekocht wat is dat vreselijk duur eigenlijk Ze heeft een prik tegen de jeuk gekregen en een prik antibiotica. Verders nog een antibioticakuur en calendulazalf. Volgende week moet ik terugkomen.
Ze heeft nu een verknipte beenwarmer om haar lichaampje en nekje, zodat ze niet kan krabben en likken (er zit ook een kale plek op haar borst). Dus ze ziet er niet uit momenteel
Kzal morgen wel even een fotootje maken van haar.

miss_dynastie, ze heet Jenny. En volgens mij lijkt ze verschrikkelijk op de kat van Brighteyes als ik het goed heb (heb ik een keertje in het fototopic gezien geloof ik)

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:07:14 #94
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16640474
LadyS, mijn katten hebben ook allebei huidproblemen maar de prikken van de DA werken goed hoor. Je kat zou met een dag of 2 flink opgeknapt moeten zijn
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:09:50 #95
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16640568
Dat hoop ik maar dan Ik heb de indruk dat ze geen pijn heeft, dus das al wat.. Alleen ik kan me voorstellen dat de jeuk een stuk minder is voor d'r..
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:11:09 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16640622
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
Dat hoop ik maar dan Ik heb de indruk dat ze geen pijn heeft, dus das al wat.. Alleen ik kan me voorstellen dat de jeuk een stuk minder is voor d'r..
Ja die jeuk is zo zielig. Mijn ene kat likte zich tot bloedens toe Maar nu niet meer dus
pi_16640942
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:05 schreef LadyS het volgende:
Livelink, de dierenarts zei ook al dat het misschien een vlooienallergie was. Dus ik heb nu Frontline gekocht wat is dat vreselijk duur eigenlijk Ze heeft een prik tegen de jeuk gekregen en een prik antibiotica. Verders nog een antibioticakuur en calendulazalf. Volgende week moet ik terugkomen.
Ze heeft nu een verknipte beenwarmer om haar lichaampje en nekje, zodat ze niet kan krabben en likken (er zit ook een kale plek op haar borst). Dus ze ziet er niet uit momenteel
Kzal morgen wel even een fotootje maken van haar.

miss_dynastie, ze heet Jenny. En volgens mij lijkt ze verschrikkelijk op de kat van Brighteyes als ik het goed heb (heb ik een keertje in het fototopic gezien geloof ik)

Vaag dat je apart Frontline (spray of pipetten) moest kopen...
Onze kat was ook overgevoelig voor vlooien en heeft toen een prik van de Da gehad. Deze werkte een half jaar lang en dan moest ie weer een nieuwe. Die spuit was van het merk (jawel, jawel, je raad het al......) Frontline! (koste indertijd geloof ik 60 gulden per keer)
W ~ H ~ T
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:52:22 #98
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16642103
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:19 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Vaag dat je apart Frontline (spray of pipetten) moest kopen...
Onze kat was ook overgevoelig voor vlooien en heeft toen een prik van de Da gehad. Deze werkte een half jaar lang en dan moest ie weer een nieuwe. Die spuit was van het merk (jawel, jawel, je raad het al......) Frontline! (koste indertijd geloof ik 60 gulden per keer)

De Frontline die ik nu heb kost 25 euro voor 6 pipetjes. Dus dat is ongeveer 30 weken. Komt wel ongeveer overeen dan. Maar ik blijf het wel een hoop geld vinden

dit is trouwens Jennie:

Hier had ze op een klein plekje in haar nek nog nergens last van.

[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 28-01-2004 09:32]

dinsdag 27 januari 2004 @ 22:55:42 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16642235
Wat een leuk beestje en wat kijkt ze lekker boos
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 07:19:38 #100
13151 crew  Rewimo
pi_16647936
Foto voor Xanthe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')