Wat een autotroubles, Angel.... gegeven paard en bek en zo, maar op een gegeven moment mag je toch wel een keertje op je strepen gaan staan, hoor! Nou maar hopen dattie luistert.
Rewimo, jullie zijn niet echt gezond op dit moment, he ?? En heb je een beetje vertrouwen in de fysiotherapie? Ik heb er zelf nooit baat bij gehad
Pluisje, ook snot is welkom. Wel de andere kant op, graag
Arme kat van LadyS ... hoe was het bij de dierenarts? En hoe heet ze??
livelink, dat van die puinzooi ken ik. Hier begint er ein-de-lijk een beetje schot in te komen...
quote:'t Is zoiets als een stukje wild vlees zeg maar. Het zit me vreselijk in de weg
Op dinsdag 27 januari 2004 16:36 schreef jessie het volgende:
Wat voor groeiseltje word er weggehaald? *graag alle details weet*
quote:Tja, in eerste instantie hielp het goed voor mijn lies, maar ik ben er denk ik te snel mee opgehouden
Op dinsdag 27 januari 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, jullie zijn niet echt gezond op dit moment, he?? En heb je een beetje vertrouwen in de fysiotherapie? Ik heb er zelf nooit baat bij gehad
quote:Ouwel is ook wel bekend onder de naam eetpapier. Je zou het eens kunnen vragen bij een bakker (het spul zit bijvoorbeeld onder kokosmakronen) en heel misschien heeft AH het wel (op de snoepafdeling of anders bij koekjes-zelfbakspullen).
Kom hier even Spindizzy bedanken voor de tip over Tip Culinair!! Het staat bij ons een beetje tussen alle andere tijdschriften geschoven dus had er nooit echt op gelet. Maar wat een lekkere receptenen heb je enig idee waar je ouwel koopt
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 27-01-2004 21:06]
Oh! Of bij de notenmeneer op de markt! Die heeft ook sucade ( ) enzo.
-edit- spuit 11
quote:Dus toch? Ik herinnerde me opeens dat ik vroeger bij Jamin wel 's eetpapier kocht. Dat had je toch in allemaal bizarre kleurtjes en chemische smaken?
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef moussy het volgende:
ouwel kan je gewoon bij jamin kopen. En bij gebrek aan, kan je ook de gewone velletjes eetpapier gebruiken.-edit- spuit 11
Achillespees is een vervelende blessure, ik ben ooit een keer van een stoel afgedonderd, en daarbij de achillespees van mijn linkerenkel verrekt. Die moet ik zeg maar vergelijken met zo'n uitgelubberd, verteerd elastiekje, zei mijn arts. En mooi dat ik er iedere keer last van krijg als ik problemen heb met mijn rechterbeen
Maar eens kijken bij Jamin dan, sucade verkopen ze hier in de supermarkt overigens gewoon van Baukje, maar eetpapier niet ...
quote:Oh, die heb ik al eens gezien
Op dinsdag 27 januari 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie ernaar durft te kijken... op RTL4 is nu een documentaire over een kindje met Progeria
quote:Ooit 's een stukje hierover op Discovery gezien
Op dinsdag 27 januari 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie ernaar durft te kijken... op RTL4 is nu een documentaire over een kindje met Progeria
miss_dynastie, ze heet Jenny. En volgens mij lijkt ze verschrikkelijk op de kat van Brighteyes als ik het goed heb (heb ik een keertje in het fototopic gezien geloof ik)
quote:Ja die jeuk is zo zielig. Mijn ene kat likte zich tot bloedens toe
Op dinsdag 27 januari 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
Dat hoop ik maar danIk heb de indruk dat ze geen pijn heeft, dus das al wat.. Alleen ik kan me voorstellen dat de jeuk een stuk minder is voor d'r..
quote:Vaag dat je apart Frontline (spray of pipetten) moest kopen...
Op dinsdag 27 januari 2004 22:05 schreef LadyS het volgende:
Livelink, de dierenarts zei ook al dat het misschien een vlooienallergie was. Dus ik heb nu Frontline gekocht wat is dat vreselijk duur eigenlijkZe heeft een prik tegen de jeuk gekregen en een prik antibiotica. Verders nog een antibioticakuur en calendulazalf. Volgende week moet ik terugkomen.
Ze heeft nu een verknipte beenwarmer om haar lichaampje en nekje, zodat ze niet kan krabben en likken (er zit ook een kale plek op haar borst). Dus ze ziet er niet uit momenteel
Kzal morgen wel even een fotootje maken van haar.miss_dynastie, ze heet Jenny. En volgens mij lijkt ze verschrikkelijk op de kat van Brighteyes als ik het goed heb (heb ik een keertje in het fototopic gezien geloof ik)
quote:De Frontline die ik nu heb kost 25 euro voor 6 pipetjes. Dus dat is ongeveer 30 weken. Komt wel ongeveer overeen dan. Maar ik blijf het wel een hoop geld vinden
Op dinsdag 27 januari 2004 22:19 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Vaag dat je apart Frontline (spray of pipetten) moest kopen...
Onze kat was ook overgevoelig voor vlooien en heeft toen een prik van de Da gehad. Deze werkte een half jaar lang en dan moest ie weer een nieuwe. Die spuit was van het merk (jawel, jawel, je raad het al......) Frontline! (koste indertijd geloof ik 60 gulden per keer)
dit is trouwens Jennie:
Hier had ze op een klein plekje in haar nek nog nergens last van.
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 28-01-2004 09:32]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |