LET OP, LEES HEEL HET TOPIC DOOR
De wedstrijd
Beeld, op zo leuk en creatief mogelijke wijze, het spel uit wat je graag wilt winnen. Film, Foto, Tekening, Verhaal, Gedicht, Opstel, Photoshop, Geluid, Muziek, alles is toegestaan. Behalve rippen/kopieren van andermans werk.
De prijzen
Voor de Sega Megadrive (boxed tenzij anders vermeld):
PGA Tour 3
Lotus Turbo Challenge
Davis Cup (Genesis)
F22 Interceptor
NHLPA Hockey '93 (Genesis)
G-Loc Air Battle
International FIFA soccer
Olympic Gold
Zoop
Ayrton Senna's Super Monaco GP 2 (niet boxed)
688 Attack Sub (niet boxed)
Terminator 2 (niet boxed)
Voor de GameGear
Mortal Kombat II (cart only)
World Cup USA '94 (cart only)
Nintendo GameCube
Dead To Rights
Nintendo 64
Goldeneye (cart only)
Voor de MSX
ComputerMates: Cards (cart only)
Elevator Action (cart only)
MSX Logo (cart only)
Voor de C64
Robocop 2 (cart only)
Ninja Remix (cart only)
Voor de PC
Knight Rider: The Game
PONG by Atari (Grote box, kan ook als cd opgestuurd)
Sommige doosjes zijn niet optimaal meer, en niet in elke zit een handleiding. Maar vaak wel! Games zijn allemaal getest, behalve MSX en C64 titels (die heb ik niet)
De Regels
[update: Regels en prijzenpot aangepast. Mochten er nog gamers deze wedstrijd willen sponsoren met meer games, het mag.[/update]
[edit]
DE WEDSTRIJD IS VERLENGD TOT 8 FEBRUARI 2004, 23:59
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 29-01-2004 14:35]
Ik ben niet geinteresseerd en doe ook niet mee, maar ik moet zeggen dat ik dit een hele leuke actie van je vind!
Succes met de beoordeling!
Frank
Dit vind ik een beetje een raar regeltje.
quote:Kijk, als niemand iets inzend voor bijvoorbeeld 'Compumates Cards', dan pleur ik hem bij iemand anders, of in de container. Regel is trouwens iets aangepast. Ik behoud me het recht om mensen die er niet de moeite voor doen uit te sluiten.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:Het is niet gegarandeerd dat alle prijzen een nieuwe eigenaar vinden. Als je het waard bent, win je Dit vind ik een beetje een raar regeltje.
quote:Nou ja, ik kan ook een leeg worddocje opsturen. Zou een beetje raar zijn als ik zou winnen omdat ik de enige inzending zou hebben
Op vrijdag 23 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:Het is niet gegarandeerd dat alle prijzen een nieuwe eigenaar vinden. Als je het waard bent, win je Dit vind ik een beetje een raar regeltje.
quote:Aha, okay.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kijk, als niemand iets inzend voor bijvoorbeeld 'Compumates Cards', dan pleur ik hem bij iemand anders, of in de container. Regel is trouwens iets aangepast. Ik behoud me het recht om mensen die er niet de moeite voor doen uit te sluiten.
quote:Het ging mij vooral om het laatste gedeelte van de zin.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou ja, ik kan ook een leeg worddocje opsturen. Zou een beetje raar zijn als ik zou winnen omdat ik de enige inzending zou hebben
.
beters, ik ga mij eens creatief uitleven. Idee moet alleen nog even boven komen borrelen, misschien zo m'n vriendin maar eens om hulp vragen.
Platform : PC
* Alone in the Dark - The New Nightmare
* International Superstar Soccer
* Euro 2000
Champy2004 wensen jullie veel s6!
quote:Ja, maar gedichten die rijmen stuur je aan Sinterklaas. En aangezien ik geen baard heb...
Op maandag 26 januari 2004 15:58 schreef Roi het volgende:
Vondt hte zelf wel een grappig gedicht eigenlijk:D !
quote:Be patient, young Padawan
Op maandag 26 januari 2004 14:54 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb pas één inzending, en dat was niet echt iets waar ik dramatisch van onder de indruk was. Het is zonde als deze collectie de container in gaat!
quote:Niet schelden ! Note ! Ban !
Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef Lexie het volgende:[..]
Be patient, young Padawan
.
quote:Maar jij geeft ook kado;s weg en ik vindt jouw ook lief
Op maandag 26 januari 2004 16:17 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ja, maar gedichten die rijmen stuur je aan Sinterklaas. En aangezien ik geen baard heb...
![]()
![]()
quote:Als jij 300 euro bied krijg je meteen die hele stapel aan je deur afgeleverd
Op dinsdag 27 januari 2004 03:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik wacht nog even tot de laatste inzendingen zijn geweest en dan bied ik 300 euro voor alle spelletjes bij elkaar. Eens kijken of Khadgar voor zichzelf kiest of voor de lieve users die braaf tekeningetjes hebben gemaakt.
Maar ik heb tot nu toe slechts 2 inzendingen, 2 waar de ge-investeerde moeite niet gelijk staat aan mijn moeite die ik moet doen om de desbetreffende game op te sturen. Vijf minuutjes werk is niet voldoende, tenzij ik er van in een deuk lig van het lachen.
Vandaar mijn besluit:
Als jullie willen dat deze wedstrijd door gaat, meld dan hier dat je wat gaat inzenden. Die melding moet voor 29-01-04, om middernacht, binnen zijn. Dan ga ik overwegen het hele festijn door te laten gaan. Zo niet, dan verdwijnen een aantal games óf de container in, of op marktplaats.
quote:Dat doe je niet
Op woensdag 28 januari 2004 12:42 schreef Lexie het volgende:
Ik kom nog met een gedicht voor Dead to Rights.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |