Meer dan 1 jaar gestopt:
Maartena (5 jaar)
Dukhlovi (5 jaar)
spookvrouw (2 1/2 jaar)
Roxxy (2 jaar 8 mnd) *nieuw*
Maverick (2 jaar)
pebbje (1 jaar, 6 mnd)
corr (1jr)
Meer dan 6 mnd gestopt:
Estranged_Dream (7 mnd)
Rulin (8 mnd)
Berekery & Miss Berkery (9 maanden)
Bloodrayne (9 maanden)
Toebroodjie (9 mnd)
Kwartaalstoppers:
Doopy-X- (4 mnd)
Leila (5 mnd)
Vava (5 mnd)
Trekdrop (5 mnd)
dolfg (4 mnd)
Eb (4 mnd)
stoopkind (3 mnd)
Da_Rock (5 mnd)
kale_kleuter (3 mnd)
Syrek (4 mnd)
2 Maanden
ray_nl
Lily
Tomaz
nozem
Vogue
1 maand
Doedelzak13
gimme.shelter
Stargazer
timmeeeh
grote_oebiedoebie
Maestrov
BMannien
DaBeetle
egosho
Martin_Jager
ransbal
Babbelzz
Kanjer
m-niki
BloodyLotte
Lariekoek
Moniek
Ruuud
ChezMatik
44PJ3
Cheshire
Bolsje
Cassii
Pupillen (weken)
Kondros
GreenEyes
Donnie.Darko
Vince22
leolinedance
Kaps00ny
snaakster
cimbom
DarkElf
-Vanaf 15 december: DarkElf
-Vanaf 31 december: irule25
- Vanaf 1 jan. 2004
V2i
Danzig
Chara
nanalune
RijstNatie
Snoop_Dogg
Miklo1980
Mercy_symbol
Blixar
punchdrunk
Pauline
De-oneven-2
Dafje33
-4 januari:
Bastard
Cora
SimtekF1
5 januari: Ezri
7 januari: k_i_m
10 januari: Roache_ en Aventura
11 januari: sjak
16 januari: Dawg
17 januari: Rollins
18 januari: Kwark , Spooky4u en Githa
19 januari: snakelady
21 januari: Fillipe
26 januari: Nokia3310
Als je in het lijstje wil, zet dan even je stopdatum in dit topic, svp.
Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.
Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.
Succes iedereen!
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 01-02-2004 12:10]
Three weeks, 8 hours, 46 minutes and 26 seconds. 640 cigarettes not smoked, saving ¤ 107,36. Life saved: 2 days, 5 hours, 20 minutes.
quote:nieuwjaarstopper n00b
Op donderdag 22 januari 2004 08:35 schreef Pauline het volgende:
Ik zit vandaag op 3 weken precies.
Zullen we een afspraak maken, als jij weer begint krijg ik je camera en als ik weer begin krijg je mij camera
p.s. voor iedereen als je een update wil ik heb 24 uur om het te veranderen, anders moet je weer een heel topic wachten
quote:lief vragen, dan kan ik het erin zetten, hoelang enzo
Op donderdag 22 januari 2004 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Ik sta nu nog niet in de openingspost!
quote:Wel, hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Ik sta nu nog niet in de openingspost!
quote:Dat had ik allang gedaan hoor
Op donderdag 22 januari 2004 10:08 schreef syrek het volgende:[..]
lief vragen, dan kan ik het erin zetten, hoelang enzo
wat je aan mij geeft als je weer begint van dat soort dingen
Kwark trouwens nog gestopt?
quote:als je dan toch bezig ben doe dan kwark doorstrepen
Op donderdag 22 januari 2004 10:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
Wel, hoor.
Ik zou graag in het lijstje willen maar ik word er alleen nooit ingezet.
Ben sinds 4 januari gestopt.
Three weeks, one day, 3 hours, 13 minutes and 43 seconds. 486 cigarettes not smoked, saving ¤ 74,02. Life saved: 1 day, 16 hours, 30 minutes.
quote:Zometeen stop ik weer
Op donderdag 22 januari 2004 10:16 schreef syrek het volgende:[..]
als je dan toch bezig ben doe dan kwark doorstrepen
quote:Ik heb nog twee peuken over. Daarna.
Op donderdag 22 januari 2004 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
Jaja.... en wat is zometeen.
quote:wat, stoppen? Omdat ik me niet meer lekker voel bij het roken, zo simpel is het. Ik voel me er fysiek niet fit bij, ik vind het onprettig.
Op donderdag 22 januari 2004 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
wrom doe je het eigenlijk Kwark?
Gisteren was alleen een heel erg stressvolle avond, en ik zit er nog van na te hijgen. Zwak moment, maar dat verandert niets aan mijn wens om niet meer te roken.
Het kostte me de afgelopen dagen ook nagenoeg geen moeite om niet te roken, dus ik ben wel positief.
quote:waarom doe jij het eigenlijk ?
Op donderdag 22 januari 2004 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
wrom doe je het eigenlijk Kwark?
Ben zelf net als Spook gestopt op 18 januari
11 januari: sjak
Hou vol hoor, , je hebt bewezen dat je het echt vol kan houden, laat je niet nog een keer verleiden.
* spookvrouw wenst iedereen veel succes toe met het stoppen en het volhouden hiervan
quote:Spookvrouw! Dat is lang geleden.
Op donderdag 22 januari 2004 13:46 schreef spookvrouw het volgende:
Sjak, heb ik gemist dat je weer was begonnen met roken?11 januari: sjak
Hou vol hoor,
, je hebt bewezen dat je het echt vol kan houden, laat je niet nog een keer verleiden.
* spookvrouw wenst iedereen veel succes toe met het stoppen en het volhouden hiervan
Ik zet sjak er meteen even bij.
quote:Hmm, ze stond er wel al bij.
Op donderdag 22 januari 2004 13:52 schreef shmoopy het volgende:[..]
Spookvrouw! Dat is lang geleden.
Spookvrouw, we kunnen hier wel wat sterretjes gebruiken.
I have not smoked for Five months, one week, three days, 1 hour, 57 minutes and 2 seconds. 2446 cigarettes not smoked, saving ¤ 185,96. Life saved: 1 week, 1 day, 11 hours, 50 minutes.
Tss, dat geld schiet ook niet op he, als je shag rookte....
quote:Nou spooky dat vink weer erg lief van je
Op donderdag 22 januari 2004 14:16 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom ik gestopt ben???
Ten eerste omdat ik solidair wil zijn aan mijn vriendin die ook gestopt is
Ten tweede om te bewijzen dat ik niet ergens afhankelijk van ben en dat het me gewoon kan lukken.
Ten derde omdat het gewoon stiekum veel kost.
quote:maak daar maar tering veel van
Op donderdag 22 januari 2004 14:16 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom ik gestopt ben???
Ten eerste omdat ik solidair wil zijn aan mijn vriendin die ook gestopt is
Ten tweede om te bewijzen dat ik niet ergens afhankelijk van ben en dat het me gewoon kan lukken.
Ten derde omdat het gewoon stiekum veel kost.
quote:Hee Shmoopy! Ik sta meer in lurkstand dan dat ik nog post, maar dit topic blijf ik altijd volgen omdat de eerste van deze reeks voor Gao en mij is geopend.
Op donderdag 22 januari 2004 13:52 schreef shmoopy het volgende:[..]
Spookvrouw! Dat is lang geleden.
Zet mij maar in de openingspost gestopt: 7-6-2001
* spookvrouw zet op verzoek van shmoopy een krat aanmoedigingssterretjes neer voor allemaal.
Hou vol, het is echt te doen, kijk maar naar mij, heb een pakje shag per dag gerookt, dus kom op allemaal, en ik heb ook een nog steeds rokende wederhelft.
al drie dagen geen pleisters opgehad.
Ik heb nu de lichtste pleister, 7 mg. en die ga ik alleen gebruiken als ik bijv. weet dat ik in een rokerige omgeving kon, of bijv. voor feestejes e.d. waar ik sneller in de verleiding kon.
Kennisje van mij doet het ook zo en dat gaat enorm goed.
quote:Erg he Spookvrouw, deze zomer is het helemaal mis gegaan. Eerst een trekje en uiteindelijk zat ik weer gewoon op een pakje per dag.
Op donderdag 22 januari 2004 15:09 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Hee Shmoopy! Ik sta meer in lurkstand dan dat ik nog post, maar dit topic blijf ik altijd volgen omdat de eerste van deze reeks voor Gao en mij is geopend.
Zet mij maar in de openingspost gestopt: 7-6-2001
* spookvrouw zet op verzoek van shmoopy een krat aanmoedigingssterretjes neer voor allemaal.
Hou vol, het is echt te doen, kijk maar naar mij, heb een pakje shag per dag gerookt, dus kom op allemaal, en ik heb ook een nog steeds rokende wederhelft.
Dus vandaar hier maar weer eens op gebiecht
Dank je voor je sterretjes, het gaat goed maar ik kan ze altijd wel gebruiken...
En het leuke is, deze keer is mijn vriendje ook gestopt
Ik rook ook al jaren, maar in de vakantie rook ik gewoon niet en dan heb ik er ook geen zin aan.. Buiten school is het niet leuk en dan rook je niet.. Toch niet zo moeilijk om er vanaf te blijven..
19 jan.dat is nu 3 dagen,21 uur, 13 min.
Ik heb 8 uur en 5 min van mijn leven gered.
en het scheeld me nu 8 euro 27 cent
[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 22-01-2004 21:23]
quote:Ooooooh, ik lijd met je mee!
Op donderdag 22 januari 2004 20:18 schreef sjak het volgende:
Zei ik net echt dat het goed ging
*snakkerdesnak*
Ga anders ff lekker uitgebreid douchen. Haren wassen en daarna genieten dat je haar voorlopig nog naar shampoo blijft ruiken ipv na 5 minuten al naar rook
quote:Ja, dat soort dingen doe ik nu.
Op donderdag 22 januari 2004 22:30 schreef Spindizzy het volgende:
Volhouden hoor. Jullie gaan net zo lekker. Het zou toch doodzonde zijn als de afgelopen (moeilijke) weken voor niks zouden zijn geweest.Ga anders ff lekker uitgebreid douchen. Haren wassen en daarna genieten dat je haar voorlopig nog naar shampoo blijft ruiken ipv na 5 minuten al naar rook
quote:Done.
Op donderdag 22 januari 2004 22:40 schreef Spooky4u het volgende:
Schmoopy, zet je Githa ook ff in de eerste topic naast mij????
quote:Spindizzy, je bent en blijft geweldig!! Je sleept me echt door de moeilijke momenten waarin ik twijfel heen!! Dank, dank!! _0_
Volhouden hoor. Jullie gaan net zo lekker. Het zou toch doodzonde zijn als de afgelopen (moeilijke) weken voor niks zouden zijn geweest.Ga anders ff lekker uitgebreid douchen. Haren wassen en daarna genieten dat je haar voorlopig nog naar shampoo blijft ruiken ipv na 5 minuten al naar rook
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef gimme.shelter het volgende:[..]
Spindizzy, je bent en blijft geweldig!! Je sleept me echt door de moeilijke momenten waarin ik twijfel heen!! Dank, dank!! _0_
Heb je nog veel moeilijke momenten?
quote:Ja, heel gek, sinds 1 januari dat totale rookverbod is uitgevaardigd! Zo zit ik op mijn werk in een heel klein kamertje met een collega die rookt (om precies te zijn, steekt rond drie uur 's middags een sigaartje op!) Ik heb daar totaal geen probleem mee, maar nou mag ie dat niet meer en er is ook geen rookplek op ons werk gemaakt. Dus ik heb de directeur een briefje gestuurd dat ik er geen probleem mee heb. Schrijft die eikel terug dat ik tegen MEZELF moet worden beschermd!!! En ik word van dat soort paternalisme heel recalcitrant!! Het lijkt een beetje op de tijd toen ik begon met roken, uit recalcitrantie (heb een ouder die arts is), en verzet tegen het keurige aangeharkte leventje. Dus...dankzij clubs als stivoro heb ik weer moeilijke momenten.......ook de zegetocht van allerlei fanatiek niet-rokers doet me geen deugd, voel me dan opeens weer in het "kamp" van de rokers thuishoren. Maar ik hou vol!!
Op donderdag 22 januari 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Heb je nog veel moeilijke momenten?
quote:Zo mag ik het horen
Op donderdag 22 januari 2004 22:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Maar ik hou vol!!
quote:handig zo'n edditende admin, hoef ik het niet te doen
Op donderdag 22 januari 2004 22:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
Done.
quote:Dat lijkt me een beter plan dan wat ik heb gedaan. Heb hier een oud pakje sigaretten gevonden en er twee opgerookt
Wat een ontzettende kut verslaving! Grrrrrrrrrr.....
quote:Ja, wees maar lekker boos op die klote-sigaretten!
Op donderdag 22 januari 2004 23:20 schreef sjak het volgende:[..]
Dat lijkt me een beter plan dan wat ik heb gedaan. Heb hier een oud pakje sigaretten gevonden en er twee opgerookt
![]()
Wat een rund zeg!!!
Inmiddels heeft mijn vriendje de sigaretten afgepakt en ik hoop dat hij ze nu ook gaat weggooien, tjonge wat baal ik eigenlijk...Wat een ontzettende kut verslaving! Grrrrrrrrrr.....
![]()
![]()
Het is ook niet te doen, natuurlijk, een pakje sigaretten voor het grijpen,
dat is aan een uitgehongerd iemand vragen of ie een pizza voor je wil maken, zonder een hap te nemen.
Maar zet wel door, dit waren 2 peukjes, denk aan wat je allemaal al NIET hebt gerookt, dat is al razendknap, hoor.
Zo dan!
Ik ga zo nog wat huiswerk doen, dan lekker douchen en slapen, morgen gewoon opnieuw niet roken.
Pff, ik laat me niet gek maken door nicotine!
quote:Goed zo! Gewoon weer met frisse tegenzin er tegenaan.
Op donderdag 22 januari 2004 23:29 schreef sjak het volgende:Pff, ik laat me niet gek maken door nicotine!
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:30 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Goed zo! Gewoon weer met frisse tegenzin er tegenaan.
De leuke ontspan-momenten die je in het vooruitzicht hebt qua weekend worden wel wat minder leuk, vind ik.
Daar heb ik echt moeite mee, om daar iets vervangends voor te vinden, zodat ik niet steeds aan die rotsigaretten moet denken.
quote:Wij hadden mazzel dat we in het voorjaar zijn gestopt. Met dat mooie weer ga je ook wat eerder de deur uit als je het ff niet meer trekt. We zijn ook spontaan aan het fietsen geslagen
Op donderdag 22 januari 2004 23:34 schreef shmoopy het volgende:De leuke ontspan-momenten die je in het vooruitzicht hebt qua weekend worden wel wat minder leuk, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |