abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:47:21 #1
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16432500
Op de site www.bassie-adriaan.nl is de nieuwe brief van Adriaan te lezen en er zijn nieuwe trailers van op reis door europa
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
pi_16432682
Zo, kunnen we weer fijn lezen
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:59:15 #3
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16432865
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Zo, kunnen we weer fijn lezen
Niet disrespectvol tegenover Adriaan he
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_16432875
Top!
Hier zullen velen blij mee zijn!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 17:09:28 #5
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_16433148
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:59 schreef brotherlouie98 het volgende:
Top!
Hier zullen velen blij mee zijn!
Ik niet
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  dinsdag 20 januari 2004 @ 17:24:25 #6
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16433657
Je hebt geklikt op:

maar je moet hebben:

*modje roept*

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 17:57:30 #7
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16434606
waar zitten die trailers nou??
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:32:30 #8
81752 bassie22
pi_16435566
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:36:26 #9
81752 bassie22
pi_16435674
Vlaardingen 20 januari 2004

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Ik had twee hele fijne weken in Spanje. Het zonnetje scheen daar elke dag en alles zag er prachtig uit. Gisteren, 19 januari, scheen de zon niet. Het was een grijze dag en in een druilerige regenbui reed ik naar het Erasmus MC in Rotterdam. Precies een half jaar geleden was ik diezelfde weg gereden.
Ik ging toen naar dat ziekenhuis omdat ik iets verdachts in mijn mond had. Na een grondig onderzoek door een kaakchirurg, moest ik daarna tien dagen wachten op de uitslag.
Dat waren tien lange dagen vol onzekerheid. Toen werd me verteld dat er een vervelend gezwel in mijn mond zat en ik geopereerd moest worden. Vanaf dat moment kwam ik, maar ook de mensen in mijn directe omgeving, terecht in een leven vol onzekerheid. Voor de operatie moest ik eerst nog het ene onderzoek na het andere ondergaan en na elk onderzoek moest ik weer dagen wachten op de uitslag. Na zes weken, die wel zes maanden leken, kreeg ik eindelijk te horen dat er geen andere problemen ontdekt waren en ik geopereerd kon worden.

Na een geslaagde operatie, brak er weer een onzekere tijd aan. In het laboratorium moest onderzocht worden of het gezwel totaal verwijderd was. Na weken wachten kreeg ik te horen dat er een zeer kleine kans bestond dat er een klein, niet zichtbaar, deeltje van het gezwel was achtergebleven.
Dus nog steeds die onzekerheid en bestralen werd geadviseerd. Ik ging in vijf weken, dertig keer naar het Erasmus MC om bestraalt te worden en dat waren vijf hele lange en hele zware weken.

Gisteren, 19 januari was ik dan weer in het Erasmus MC. De laatste bestraling had ik alweer zes weken geleden en ik kreeg nu het eerste onderzoek na de bestraling. Uiterlijk rustig stapte ik de spreekkamer van de chirurg binnen, maar van binnen was ik één en al onzekerheid. Na een grondig onderzoek zei de chirurg dat hij heel tevreden was en dat de genezing heel goed verloopt.
Wat was ik opgelucht.

Ik weet dat dokters hun patiënten altijd eerlijk vertellen hoe hun situatie is. Niet zo prettig voor je als het slecht nieuws is, dat had ik zes maanden eerder ook meegemaakt. Maar als ze je goed nieuws vertellen, weet je dat het waar is en dan ben je dubbel blij. O ja, de dokter vertelde me ook nog dat ik nog een paar weken een pijnlijke tong zou houden, het eten nog een tijdje moeilijk zal gaan en slikken nog lang lastig zal blijven. Maar och, dat vind ik nu niet zo erg, ik ben die onzekerheid even kwijt.

Op weg naar huis kwam de regen nog steeds in bakken uit de hemel, maar Ik had het idee dat het zonnetje scheen, want alles zag er mooi en kleurig uit.

De vriendelijke groeten van jullie vriend

Adriaan.

PS.
Ik weet nog één ding met zekerheid. Over zes weken moet ik weer terugkomen voor controle en tegen die tijd zal ik weer heel onzeker zijn.

pi_16435710
Hoi, hoi hieperdepiep staat op de stiep!
Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met Adriaan.
only the end of things is important
  Moderator dinsdag 20 januari 2004 @ 18:50:29 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16436071
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')