abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16382107
Vroeger heette mijn Camel light, door de anti-rook maffia, rook ik nu Camel Blue. Onze eerste ontmoeting is alweer een flink aantal jaartjes terug. Ik rookte altijd Chesterfields (ook light) tot ik bij een vriendin ging logeren. De domme koe had het verkeerde merk sigaretten voor me ingeslagen. Omdat de winkels inmiddels dicht waren, moest ik tot mijn grote ergernis Camel roken. Na dat weekend hebben wij nooit meer afscheid van elkaar kunnen nemen...

Een half jaar terug had ik het doldwaze plan opgevat om mijn beste en trouwste vriend in de steek te laten. Ik rookte mijn laatste Cameltje en gooide met een triomfantelijk gebaar het lege pakje in de prullenbak. Trots plakte ik een nicotine-pleister op mijn bovenarm en ging op de bank zitten wachten. Ik voelde me een beetje vreemd, daar ik wist dat ik zojuist mijn laatste sigaret had gerookt en dat mijn van-huis-gaan-checklist voorgoed was veranderd... Sleutels, geld, telefoon, Camel werd sleutels, geld, telefoon...

Na een paar uur belde mijn moeder, hoe het ging. Ik vertelde haar dat ik merkte dat mijn conditie flink verbeterd was en mijn reuk- en smaakvermogen met ten minste 30% was toegenomen. Ik hing op en ging verder met DVD kijken. Die avond ging ik tevreden naar bed, ik was immers gestopt met roken en derhalve Heel Gezond. Peinzend naar het plafond starend besefte ik me hoezeer ik mijn Cameltjes miste. Ik pulkte de nicotine-pleister van mijn bovenarm en keek met een leeg gevoel naar de schone asbak in mijn vensterbank. Ik rolde de pleister op en stak deze aan. De nicotine diep inhalerend besefte ik me dat ik dom bezig was... nooit, maar dan ook nooit zou ik mijn Camel nogmaals in de steek laten.

Ik sprong mijn bed uit en rende naar de woonkamer. Uit mijn tas haalde ik een kakelvers pakje Camel Light en met een liefkozend gebaar verwijderde ik het cellofaantje. Voorzichtig verbrak ik het zegel en opende het pakje... en daar waren ze... 25 nieuwe vriendjes, klaar om door mij opgerookt te worden. Met tranen in mijn ogen nam ik er een in mijn mond. Ik rook de tabak en ik sidderde van genot. Langzaam bracht ik de aansteker naar de punt van mijn sigaret en stak deze aan... Intens gelukkig inhaleerde ik de rook.

Lieve Camel Blue, bij deze beloof ik dat ik je nooit meer in de steek zal laten. Jij bent er altijd voor mij en hebt me nooit iets geflikt.. Jouw liefde is eeuwig durend en onvoorwaardelijk..

Ik hou van jou

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 18 januari 2004 @ 23:18:34 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16382144
*stil

*mooi

*herkenbaar

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 18 januari 2004 @ 23:19:19 #3
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_16382170
*laat een traantje*

Zo ontroerend....snif

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_16382192
quote:
Omdat rokers doorgaans heel tolerant en sociaal zijn is het niet toegestaan rokers uit te maken voor uitschot, smerige mensen, etc. Ook verwijzingen naar 'goor', 'ziek', 'zielig' en andere denigrerende termen richting rokers zijn niet toegestaan. Dat doen rokers ook niet bij niet-rokers namelijk.
Hmmm... jammer.
pi_16382254
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:19 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hmmm... jammer.

Post dan niets .
Echte liefde!
  zondag 18 januari 2004 @ 23:22:03 #6
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16382278
quote:

[..]

Hmmm... jammer.

Barbaar.

Prachtig verhaal, TS.

"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  zondag 18 januari 2004 @ 23:22:17 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16382288
quote:

[..]

Hmmm... jammer.

Pleur op.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_16382305
ja heel raar...
net als vrouwen die mishandeld worden door hun man, en toch willen blijven
pi_16382311
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:22 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Barbaar.

Prachtig verhaal, TS.

Dit had mijn Camel Blue dan ook wel verdiend na al die jaren trouwe dienst .
Echte liefde!
pi_16382339
Dat heb ik nou ook met mijn Chessies!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16382393
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil je ze vragen of ze nog boos zijn dat ik ze heb ingeruild voor Camel Blue ?
Echte liefde!
pi_16382409
Het is dat ik al een paar jaar rook... anders was ik nu zeker begonnen
pi_16382417
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Wil je ze vragen of ze nog boos zijn dat ik ze heb ingeruild voor Camel Blue ?

Ik heb ze mee laten lezen... Ze vergaven je meteen, omdat je goed voor hun collega's zorgt...
In Southern Sun
pi_16382428
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Chessies!
  zondag 18 januari 2004 @ 23:26:46 #15
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16382453
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:25 schreef Thomas B. het volgende:
Het is dat ik al een paar jaar rook... anders was ik nu zeker begonnen

Ik hou van dit subforum!

"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_16382471
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb ze mee laten lezen... Ze vergaven je meteen, omdat je goed voor hun collega's zorgt...

Gelukkig!
*traantje wegpinkt

Chessie en ik hebben ook wat mooie jaren gehad samen, maar we waren gewoon uit elkaar gegroeid..

Echte liefde!
pi_16382507
Pr8ig verhaal! Herkenbaar.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16382611
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:26 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Ik hou van dit subforum!

ik ook... en het bestaat pas een dag
pi_16382646
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:27 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Chessie en ik hebben ook wat mooie jaren gehad samen, maar we waren gewoon uit elkaar gegroeid..

NOOIT zal ik me chessies in de steek laten... al kosten ze 4,50 per pakje
pi_16382756
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

NOOIT zal ik me chessies in de steek laten... al kosten ze 4,50 per pakje

Al gaan mijn Camel blue'tjes 100 euro per pakje kosten, wij houden van elkaar en zijn onafscheidelijk!
Echte liefde!
pi_16382795
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:27 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Gelukkig!
*traantje wegpinkt

Kan natuurlijk. Ik heb ook erg veel moeite gehad met het afsheid nemen van mijn Javaanse Jongens 3/4e zware shaq. Ze werd oud, en begon snel te kruimen. Ik moest wel, had geen keus! Het eerste pakje Van Nelle 3/4e zwaar dat ik kocht, ik weet het nog goed. Ik voelde me zo schuldig, hoe kon ik haar dat nou aan doen? Maar het meisje bij de Esso vertelde me dat het goed zat. Of ik nog wel groene mascotte erbij wilde. Dat was dan nog het minste gebaar dat ik kon maken naar Javaanse Jongens.

En toen ik eindelijk gewend was aan de Van Nelle, toen we net een band hadden opgebouwd en dichter bij elkaar waren gekomen sloeg het noodlot toe. Ik ging in een kroeg werken. Om toch te kunnen roken besloot ik over te stappen op de sigaretten. Op Chessies , waar ik toen toch al een affaire mee had. Het is het beste wat me ooit overkomen is...

En zo, zo is mijn liefde voor de Chessies ontstaan...

In Southern Sun
pi_16382864
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kan natuurlijk. Ik heb ook erg veel moeite gehad met het afsheid nemen van mijn Javaanse Jongens 3/4e zware shaq. Ze werd oud, en begon snel te kruimen. Ik moest wel, had geen keus! Het eerste pakje Van Nelle 3/4e zwaar dat ik kocht, ik weet het nog goed. Ik voelde me zo schuldig, hoe kon ik haar dat nou aan doen? Maar het meisje bij de Esso vertelde me dat het goed zat. Of ik nog wel groene mascotte erbij wilde. Dat was dan nog het minste gebaar dat ik kon maken naar Javaanse Jongens.

En toen ik eindelijk gewend was aan de Van Nelle, toen we net een band hadden opgebouwd en dichter bij elkaar waren gekomen sloeg het noodlot toe. Ik ging in een kroeg werken. Om toch te kunnen roken besloot ik over te stappen op de sigaretten. Op Chessies , waar ik toen toch al een affaire mee had. Het is het beste wat me ooit overkomen is...

En zo, zo is mijn liefde voor de Chessies ontstaan...

*Traantje wegpinkt..

Mooi om te lezen hoe het noodlot Chessie en mij heeft gescheiden en jullie samen heeft gebracht...

Echte liefde!
pi_16383021
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:38 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

*Traantje wegpinkt..

Mooi om te lezen hoe het noodlot Chessie en mij heeft gescheiden en jullie samen heeft gebracht...

Ja inderdaad...
Wat is roken toch mooi he
*zucht*
In Southern Sun
pi_16383162
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja inderdaad...
Wat is roken toch mooi he
*zucht*

Roken
Echte liefde!
  maandag 19 januari 2004 @ 01:55:31 #25
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_16385711

Ik houd ook van jouw vriendjes .

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')