quote:Hoe krijgen we een topic vol : vraag het maar bij ouders !
Op maandag 19 januari 2004 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Hihi de posts lopen weer aardig op zo..
Enneh.. kim, we worden ongeduldig!
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 19-01-2004 21:39]
quote:Oke tnx, zo een vermoeden had ik al
Op maandag 19 januari 2004 21:28 schreef Stout het volgende:[..]
bij ons kijken ze het gelijk na op suikers en eiwitten
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:31 schreef ezzi het volgende:
Dat heb ik ook moeten mee nemen vorige week. Ze deed een staafje in de urine om de eiwitten na te kijken en toen kreeg ik het flesje weer mee (lekker, zat 't in m'n tas de hele dag op het werk, maar goed) dus het hoeft niet te worden opgestuurd of zo.
quote:We kletsen je er wel doorheen hoor
Op maandag 19 januari 2004 21:46 schreef Belana het volgende:Ik hou jullie wel op de hoogte hoor zolang ik kan, het geeft me gewoon echt afleiding. Dus tot later allemaal lieve mensjes!
quote:Slaap lekker strakkies, gewoon bellen als het begint en dan plemp ik het hier wel op het forum (mits ik niet weer zit te voeden natuurlijk).
Op maandag 19 januari 2004 21:46 schreef Belana het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lieffff! Na het onderzoekje is de pijn weer iets erger geworden...dus ik hoop dat ik zo kan slapen.
Wat ik maar wel ga proberen, want het kan nog lang genoeg duren geloof ik. Ik wil nu ook dat het doorzet! Want ik wil niet naar het ziekenhuis!
Ik hou jullie wel op de hoogte hoor zolang ik kan, het geeft me gewoon echt afleiding. Dus tot later allemaal lieve mensjes!
quote:Daar houd ik je aan!
Op maandag 19 januari 2004 20:18 schreef piglet het volgende:[..]
Xanthe, balen zeg dat MvM niet bij jou in de regio zit. Ik zal extra m'n best doen, namens ons 2-en
ennuh voor de dames die op knappen staan, veel succes
weet eigenlijk niet zo goed hoe het mutsen echt gaat allemaal zo nieuw voor me
ik rol er vanzelf wel in lijk me
quote:Dus het is voor jou extra spannend? Sterkte hoor, de komende nacht.
Op maandag 19 januari 2004 21:49 schreef Lois het volgende:Ow en Jessie, Belana is niet mijn buuf (helaas
) maar mijn vriendin (als sinds we 9 jaar oud waren)
quote:Gefeliciteerd
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef Girly het volgende:
meiden, ik kom lekker mee mutsen (als je meer wilt weten check het 2de streepje topic)
quote:Van harte Girly!!! Superspannend en leuk voor je.
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef Girly het volgende:
meiden, ik kom lekker mee mutsen (als je meer wilt weten check het 2de streepje topic)
quote:Truste en probeer me maar in te halen!
Op maandag 19 januari 2004 21:46 schreef Belana het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lieffff! Na het onderzoekje is de pijn weer iets erger geworden...dus ik hoop dat ik zo kan slapen.
Wat ik maar wel ga proberen, want het kan nog lang genoeg duren geloof ik. Ik wil nu ook dat het doorzet! Want ik wil niet naar het ziekenhuis!
Ik hou jullie wel op de hoogte hoor zolang ik kan, het geeft me gewoon echt afleiding. Dus tot later allemaal lieve mensjes!
quote:Hoe is het bij jou dan? Al enige tekenen van weeen???
Op maandag 19 januari 2004 22:06 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Truste en probeer me maar in te halen!
quote:Hoever ben jij dan? Details willen we!
Op maandag 19 januari 2004 22:06 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Truste en probeer me maar in te halen!
maar indd ik vond de echo ook al zo aan de late kant, had het liefst wat eerder gehad, maar dacht laak er maar niet tegen in gaan,want had al zoiets van het zal wel. wilde ook wel weten ongeveer hoe oud het echt was,want op deze manier ben ik ook niet echt op de hoogte
*vandaar dat ik ook vroeg aan jullie of ze precies konden zien van hoe oud enzo* heb er de ballen verstand niet van hoor. morgen moet ik bloed prikken, heb ik dat ook maar gehad. ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer ze al echo's doen. tegen mij zei ze dat het nog erg klein was en dat ze het met 10 weken beter kon zien. of ben ik nu gek aan het worden
karin: ik zal je eerlijk zeggen heb er niet bij stil gestaan wanneer mijn laatste duivels was, de exacte dag althans, dat was tussen 7 en 9 dec, en ik had namenlijk ook een onregelmatige cyclus, de laatste keer was ik 2 maanden overtijd, dus ik weet niet of daar rekening mee gehouden moet worden.
ik heb maar de 8 dec aangehouden en dan is de berekening ongeveer:
Je bent uitgerekend op: 13 september 2004
Je bent nu: 42 dagen zwanger
En je hebt nog: 238 dagen te gaan
Dit is de: 6e week
[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 19-01-2004 22:17]
Nou ik ga toch ook maar zo richting bed...
Sterkte Kimpie en Belana!!!!!!!!!! Jullie mogen me verrassen morgen
quote:En dat is het allerbelangrijkste
Op maandag 19 januari 2004 22:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Erg jammer maar het is niet anders en ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
quote:Wow Kimpie wat zeg je dat allemaal nog relaxed...straks pak jij nog meer uurtjes slaap dan menig lurker hier
ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
Duim maar voor ons en ik laat zsm weer wat horen. Nu gaan we maar lekker slapen want we hebben een drukke dag morgen...
Kimpie, spannend hoor. Heel veel succes de komende uren.
Belana, bij jou is het ook spannend. Hopelijk heb je ook zicht op een spoedige bevalling en is het geen blaasontsteking.
Maar het is me onduidelijk waarom belana msichien ingeleid moet worden, haar vliezen zijn toch niet gebroken toch?
kom op meiden
quote:sterkte meid:) wij willen de ukkepuk ook wel zien:)
Hoi, zoals gezegd: dat wordt dus echt wel deeeltje 25 hoor!!!
Geen ach en vooral geen wee hier
De vk is net geweest en heeft even naar het hartje geluisterd (was prima). Ze belt ons morgenochtend om 7 uur en dan worden we doorgestuurd naar het ziekenhuis en ingeleid. Waarschijnlijk met infuus omdat met gel te lang duurt en de vliezen dan te lang gebroken zijn. De kans dat we nog thuis kunnen blijven is vrijwel nihil volgens haar, en mocht ik toch nog weeen krijgen dan zou het allemaal wel snel moeten gebeuren, anders mogen we alsnog door naar het zh. Erg jammer maar het is niet anders en ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
Duim maar voor ons en ik laat zsm weer wat horen. Nu gaan we maar lekker slapen want we hebben een drukke dag morgen...
quote:nou dan klopt het dus wel ongeveer
Op maandag 19 januari 2004 22:16 schreef Jambo het volgende:
Girly, van harte gefeliciteerd. Ik moest een echo laten maken als ik ongeveer 10-12 weken zwanger dacht te zijn. Dat zou dan wel overeenkomen met jou. Als ik het goed uitreken ben je 18 februari ongeveer 10 weken.
*ik hou wel ondertussen in mijn achterhoofd dat alles nog mis kan gaan *
quote:Ik denk dat ze een beetje rekening houden ook met de geschiedenis van mijn moeder, die kreeg ook nooit ontsluiting. En als de weeen zoals ze nu zijn blijven gaat het geen zoden aan de dijk zetten en dat mag niet te lang duren. Maar dan zijn we wel weer een paar dagen verder evengoed hoor.
Op maandag 19 januari 2004 22:08 schreef jessie het volgende:
En Belana waarom moet je dan al zo snel aan een infuus? Of heb ik iets gemist *niks missen wil*
Girly, gefeliciteerd!
Ik maak het alweer veel te laat, moet maar ff tukkie gaan doen.
Lois, reken maar dat ik je bel! En ik hoop echt dat dat zo is....
quote:Die angst heeft iedereen in het begin, dat is heel herkenbaar. De komende 6 weken zullen nog voorbij kruipen, maar als je die eenmaal doorbent dan gaat het reuzesnel.
Op maandag 19 januari 2004 22:21 schreef Girly het volgende:[..]
nou dan klopt het dus wel ongeveer
schok al ,dacht ff dak de enige zou zijn
![]()
*ik hou wel ondertussen in mijn achterhoofd dat alles nog mis kan gaan
*
quote:Jah indd
Op maandag 19 januari 2004 22:37 schreef Jambo het volgende:[..]
Die angst heeft iedereen in het begin, dat is heel herkenbaar. De komende 6 weken zullen nog voorbij kruipen, maar als je die eenmaal doorbent dan gaat het reuzesnel.
Voor m'n gevoel stond ik nog maar een paar dagen geleden ongelovig naar een positieve test te kijken en inmiddels ben ik alweer 29 weken.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:31 schreef ezzi het volgende:[..]
Dat heb ik ook moeten mee nemen vorige week. Ze deed een staafje in de urine om de eiwitten na te kijken en toen kreeg ik het flesje weer mee (lekker, zat 't in m'n tas de hele dag op het werk, maar goed) dus het hoeft niet te worden opgestuurd of zo.
Morgen mag ik trouwens weer bij haar langs
Girly, van harte hoor, en welkom hier!
Nou morgen is er iig 1 baby, Stompie, kom maar op, we zitten er helemaal klaar voor om je te zien!
Belana, ik ben benieuwd joh, hopelijk zet het door. Er is in ieder geval iets bezig, dus het einde is een beetje in zicht, dat lijkt me ook al prettig
Nou, dames, ik wens jullie een goede nachtrust, of natuurlijk een goede bevalling (zou wel vals zijn hoor, om dat te doen als wij allemaal liggen te slapen ).
quote:ikke ook
Op maandag 19 januari 2004 22:51 schreef pluisje het volgende:[..]
Morgen mag ik trouwens weer bij haar langs
Girly welkom hier! en je kan hier lekker mutsen hoor!
Kimpie en Belana: succes vannacht en verras ons morgen eens met 2 mooie babietjes
Maar... wel een nieuw babytje op komst om deze twee af te lossen las ik Gefeliciteerd, Girly!
quote:Niet zo heel raar hoor.
Op maandag 19 januari 2004 22:44 schreef Girly het volgende:[..]
ik vond het best wel raar dat 31 dec de test uitwees van niet, en 5 janu ineens wel, en toen voelde ik me best schuldig dat ik wat drank op had met oud en nieuw, dacht echt dat de duivels zou komen
van mij ook een paar. Wel eerlijk delen Belana en Kimpie dimpie...
Nog niets nieuws onder de zon?
Ik ga zo slapen, heb de hele nacht voor jullie geduimt maar ik duik om 11 uur mn bed in, als ik wakker wordt vanavond hoop ik wat nieuws te lezen!
Succes dames!!!
En? En en en en en en?
Hmmm, ze hebben in elk geval niet de hele nacht met elkaar weeėn weg zitten Fok!ken, die twee dames
quote:waarschijnlijk is de een onderweg naar het ziekenhuis en de ander ligt te puffen.
Op dinsdag 20 januari 2004 07:04 schreef Rewimo het volgende:
*om hoekje kijkt*En? En en en en en en?
Hmmm, ze hebben in elk geval niet de hele nacht met elkaar zitten Fok!ken, die twee dames
En Girly gefeliciteerd!!
Ik ga "zo" naar de vk en als ik terug ben hoop ik toch wel dat ze zich op zijn minst gemeld hebben
quote:De spanning van wat het wordt is er voor mij helaas al af. Wij wilden niet weten wat het zou worden, maar vorige week hebben we een pretecho laten maken en bij het terugkijken van de DVD was overduidelijk het geslacht te zien. M'n vriend twijfelde nog en heeft voor de zekerheid de echoscopiste gebeld en zij bevestigde dat we inderdaad een knul krijgen.
Op maandag 19 januari 2004 22:44 schreef Girly het volgende:[..]
Jah indd
29 weken alweer
echt gaaf, weet je al wat het wordt?? echt spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |