abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16409088
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Hihi de posts lopen weer aardig op zo..
Hoe krijgen we een topic vol : vraag het maar bij ouders !
  maandag 19 januari 2004 @ 21:37:54 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16409245
Mijn toeteren van vanmiddag heeft geholpen! (ik reed vlak in de buurt van Belana en heb ff goed getoeterd .. )
En ik hoorde daarna dat 't nieuwe ziekenhuis om de hoek helemaal niet meer leuk is ('t oude is veeeeeeeeeeeeel leuker/gezelliger/etc)
Dus doe maar gewoon lekker thuis en zelf enzo

Enneh.. kim, we worden ongeduldig!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16409276
Miss D en Stout: Hihi kan ons het schelen...dit is toch ook veel te leuk!!!! Volgens mij kan ik zo helemaal niet slapen, terwijl ik me nog wel had voorgenomen om er vroeg in te gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 19-01-2004 21:39]

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 19 januari 2004 @ 21:38:38 #204
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16409283
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:28 schreef Stout het volgende:

[..]

bij ons kijken ze het gelijk na op suikers en eiwitten

Oke tnx, zo een vermoeden had ik al
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:31 schreef ezzi het volgende:
Dat heb ik ook moeten mee nemen vorige week. Ze deed een staafje in de urine om de eiwitten na te kijken en toen kreeg ik het flesje weer mee (lekker, zat 't in m'n tas de hele dag op het werk, maar goed) dus het hoeft niet te worden opgestuurd of zo.

Lekker idd.. Gelukkig kan ik meteen weer naar huis daarna
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 19 januari 2004 @ 21:46:17 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_16409651
Wat zijn jullie allemaal lieffff! Na het onderzoekje is de pijn weer iets erger geworden...dus ik hoop dat ik zo kan slapen.
Wat ik maar wel ga proberen, want het kan nog lang genoeg duren geloof ik. Ik wil nu ook dat het doorzet! Want ik wil niet naar het ziekenhuis!
Ik hou jullie wel op de hoogte hoor zolang ik kan, het geeft me gewoon echt afleiding. Dus tot later allemaal lieve mensjes!
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 januari 2004 @ 21:48:27 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16409757
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:46 schreef Belana het volgende:

Ik hou jullie wel op de hoogte hoor zolang ik kan, het geeft me gewoon echt afleiding. Dus tot later allemaal lieve mensjes!

We kletsen je er wel doorheen hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2004 @ 21:49:17 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16409800
quote:
Wat zijn jullie allemaal lieffff! Na het onderzoekje is de pijn weer iets erger geworden...dus ik hoop dat ik zo kan slapen.
Wat ik maar wel ga proberen, want het kan nog lang genoeg duren geloof ik. Ik wil nu ook dat het doorzet! Want ik wil niet naar het ziekenhuis!
Slaap lekker strakkies, gewoon bellen als het begint en dan plemp ik het hier wel op het forum (mits ik niet weer zit te voeden natuurlijk).
Ow en Jessie, Belana is niet mijn buuf (helaas ) maar mijn vriendin (als sinds we 9 jaar oud waren)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16409903
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:18 schreef piglet het volgende:

[..]

Xanthe, balen zeg dat MvM niet bij jou in de regio zit. Ik zal extra m'n best doen, namens ons 2-en

Daar houd ik je aan!
Ik bood nog aan om naar Groningen te rijden (35km) maar ook hier werken ze niet. Ze werken gewoon helemaal niet in het noorden
Wel een beetje vaag , want er is wel veel vraag naar , maar de transport kosten zijn te hoog.
Alsof die medicatie niet duur is....???
  FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 21:52:03 #209
2628 Karin
pi_16409937
Belana wat fijn dat je ons op de hoogte houdt Is beter voor mijn zenuwen
Wat is het toch elke keer weer spannend he, pfff.
pi_16410033
meiden, ik kom lekker mee mutsen (als je meer wilt weten check het 2de streepje topic )

ennuh voor de dames die op knappen staan, veel succes

weet eigenlijk niet zo goed hoe het mutsen echt gaat allemaal zo nieuw voor me

ik rol er vanzelf wel in lijk me

maandag 19 januari 2004 @ 21:54:20 #211
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410044
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:49 schreef Lois het volgende:

Ow en Jessie, Belana is niet mijn buuf (helaas ) maar mijn vriendin (als sinds we 9 jaar oud waren)

Dus het is voor jou extra spannend? Sterkte hoor, de komende nacht.
  maandag 19 januari 2004 @ 21:54:52 #212
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410073
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef Girly het volgende:
meiden, ik kom lekker mee mutsen (als je meer wilt weten check het 2de streepje topic )
Gefeliciteerd
pi_16410398
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef Girly het volgende:
Van harte Girly!!! Superspannend en leuk voor je.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_16410515
Gefeliciteerd girly!
Wat krijg je pas laat een echo!
Ik krijg hem met de 8e week al ( ben net 6weken zwanger).
pi_16410549
quote:
Truste en probeer me maar in te halen!
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16410592
Girly van harte! Leuk dat je mee komt mutsen

Volgens mij gaan we redelijk gelijk op...

FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 22:08:14 #217
2628 Karin
pi_16410622
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:06 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Hoe is het bij jou dan? Al enige tekenen van weeen???
pi_16410624
Hee kimpie dimpie hoe gaat die bij jou?
En Belana waarom moet je dan al zo snel aan een infuus? Of heb ik iets gemist *niks missen wil*
OOOOOOOOOOOOOOO meiden gogogogogogogogo.
Lois ik dacht je buuf joh, maar als het je vriendin is is het ook wel erg speciaal voor jou.Kan jij dalijk ngo wel een beetje slapen ?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 januari 2004 @ 22:08:48 #219
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410640
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:06 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Hoever ben jij dan? Details willen we!
pi_16410660
Hoi, zoals gezegd: dat wordt dus echt wel deeeltje 25 hoor!!!
Geen ach en vooral geen wee hier
De vk is net geweest en heeft even naar het hartje geluisterd (was prima). Ze belt ons morgenochtend om 7 uur en dan worden we doorgestuurd naar het ziekenhuis en ingeleid. Waarschijnlijk met infuus omdat met gel te lang duurt en de vliezen dan te lang gebroken zijn. De kans dat we nog thuis kunnen blijven is vrijwel nihil volgens haar, en mocht ik toch nog weeen krijgen dan zou het allemaal wel snel moeten gebeuren, anders mogen we alsnog door naar het zh. Erg jammer maar het is niet anders en ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
Duim maar voor ons en ik laat zsm weer wat horen. Nu gaan we maar lekker slapen want we hebben een drukke dag morgen...
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 22:09:57 #221
2628 Karin
pi_16410691
Girly heb je ook niet enig idee van een uitgerekende datum (op www.babybrabbel.nl kan het bijvoorbeeld uit laten rekenen)? Dan kan ik je in het lijstje zetten.
pi_16410716
meiden bedankt voor de felicitatie ik moet het zelf ook nog bevatten hoor hihi

maar indd ik vond de echo ook al zo aan de late kant, had het liefst wat eerder gehad, maar dacht laak er maar niet tegen in gaan,want had al zoiets van het zal wel. wilde ook wel weten ongeveer hoe oud het echt was,want op deze manier ben ik ook niet echt op de hoogte
*vandaar dat ik ook vroeg aan jullie of ze precies konden zien van hoe oud enzo* heb er de ballen verstand niet van hoor. morgen moet ik bloed prikken, heb ik dat ook maar gehad. ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer ze al echo's doen. tegen mij zei ze dat het nog erg klein was en dat ze het met 10 weken beter kon zien. of ben ik nu gek aan het worden

karin: ik zal je eerlijk zeggen heb er niet bij stil gestaan wanneer mijn laatste duivels was, de exacte dag althans, dat was tussen 7 en 9 dec, en ik had namenlijk ook een onregelmatige cyclus, de laatste keer was ik 2 maanden overtijd, dus ik weet niet of daar rekening mee gehouden moet worden.
ik heb maar de 8 dec aangehouden en dan is de berekening ongeveer:

Je bent uitgerekend op: 13 september 2004
Je bent nu: 42 dagen zwanger
En je hebt nog: 238 dagen te gaan
Dit is de: 6e week

[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 19-01-2004 22:17]

pi_16410740
He heb ik nog wat gemist? Zijn je vliezen al gebroken kimpiedimpie??????????????????????????????
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16410754
Girly gefeliciteerd!

Nou ik ga toch ook maar zo richting bed...

Sterkte Kimpie en Belana!!!!!!!!!! Jullie mogen me verrassen morgen

maandag 19 januari 2004 @ 22:12:00 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410774
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Erg jammer maar het is niet anders en ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
En dat is het allerbelangrijkste
pi_16410929
quote:
ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
Duim maar voor ons en ik laat zsm weer wat horen. Nu gaan we maar lekker slapen want we hebben een drukke dag morgen...
Wow Kimpie wat zeg je dat allemaal nog relaxed...straks pak jij nog meer uurtjes slaap dan menig lurker hier
  maandag 19 januari 2004 @ 22:16:21 #227
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_16410949
Girly, van harte gefeliciteerd. Ik moest een echo laten maken als ik ongeveer 10-12 weken zwanger dacht te zijn. Dat zou dan wel overeenkomen met jou. Als ik het goed uitreken ben je 18 februari ongeveer 10 weken.

Kimpie, spannend hoor. Heel veel succes de komende uren.

Belana, bij jou is het ook spannend. Hopelijk heb je ook zicht op een spoedige bevalling en is het geen blaasontsteking.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_16411087
Zo ff terug gelezen en de vliezen zijn dus inderdaad gebroken bij kimpiedimpie. Nou hopelijk zet het door en word je neit ingeleid.

Maar het is me onduidelijk waarom belana msichien ingeleid moet worden, haar vliezen zijn toch niet gebroken toch?

kom op meiden

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16411094
quote:
Hoi, zoals gezegd: dat wordt dus echt wel deeeltje 25 hoor!!!
Geen ach en vooral geen wee hier
De vk is net geweest en heeft even naar het hartje geluisterd (was prima). Ze belt ons morgenochtend om 7 uur en dan worden we doorgestuurd naar het ziekenhuis en ingeleid. Waarschijnlijk met infuus omdat met gel te lang duurt en de vliezen dan te lang gebroken zijn. De kans dat we nog thuis kunnen blijven is vrijwel nihil volgens haar, en mocht ik toch nog weeen krijgen dan zou het allemaal wel snel moeten gebeuren, anders mogen we alsnog door naar het zh. Erg jammer maar het is niet anders en ik ben blij dat we morgen Stompie gaan zien!
sterkte meid:) wij willen de ukkepuk ook wel zien:)
pi_16411176
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:16 schreef Jambo het volgende:
Girly, van harte gefeliciteerd. Ik moest een echo laten maken als ik ongeveer 10-12 weken zwanger dacht te zijn. Dat zou dan wel overeenkomen met jou. Als ik het goed uitreken ben je 18 februari ongeveer 10 weken.
nou dan klopt het dus wel ongeveer schok al ,dacht ff dak de enige zou zijn

*ik hou wel ondertussen in mijn achterhoofd dat alles nog mis kan gaan *

maandag 19 januari 2004 @ 22:35:04 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_16411692
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:08 schreef jessie het volgende:
En Belana waarom moet je dan al zo snel aan een infuus? Of heb ik iets gemist *niks missen wil*
Ik denk dat ze een beetje rekening houden ook met de geschiedenis van mijn moeder, die kreeg ook nooit ontsluiting. En als de weeen zoals ze nu zijn blijven gaat het geen zoden aan de dijk zetten en dat mag niet te lang duren. Maar dan zijn we wel weer een paar dagen verder evengoed hoor.

Girly, gefeliciteerd!

Ik maak het alweer veel te laat, moet maar ff tukkie gaan doen.
Lois, reken maar dat ik je bel! En ik hoop echt dat dat zo is....

stormy waters...
sailin'
pi_16411771
Ok Belana ik ben weer op de hoogte bedankt nog dat je dat ff kwam zeggen Scheelt me weer een hoop gepieker
Maar tegen mij is gezegd dat het echt niet uitmaakt hoe je moeder bevallen is. Dus meid wie weet zet het door, sterkte hoor!!!!!!!!!! en slaapse voor zo (ook al hoop ik dat je niet slapt maar lekker beval )
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 januari 2004 @ 22:37:49 #233
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_16411792
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:21 schreef Girly het volgende:

[..]

nou dan klopt het dus wel ongeveer schok al ,dacht ff dak de enige zou zijn

*ik hou wel ondertussen in mijn achterhoofd dat alles nog mis kan gaan *

Die angst heeft iedereen in het begin, dat is heel herkenbaar. De komende 6 weken zullen nog voorbij kruipen, maar als je die eenmaal doorbent dan gaat het reuzesnel.
Voor m'n gevoel stond ik nog maar een paar dagen geleden ongelovig naar een positieve test te kijken en inmiddels ben ik alweer 29 weken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 19 januari 2004 @ 22:44:04 #234
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16412012
Jambo.... 29 weken alweer... Voor mijn gevoel is het inderdaad vorige week dat je in het 2e streepjestopic kwam melden dat je een 2e streepje had
Wat gaat dat snel zeg
pi_16412021
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:37 schreef Jambo het volgende:

[..]

Die angst heeft iedereen in het begin, dat is heel herkenbaar. De komende 6 weken zullen nog voorbij kruipen, maar als je die eenmaal doorbent dan gaat het reuzesnel.
Voor m'n gevoel stond ik nog maar een paar dagen geleden ongelovig naar een positieve test te kijken en inmiddels ben ik alweer 29 weken.

Jah indd 29 weken alweer echt gaaf, weet je al wat het wordt?? echt spannend
ik vond het best wel raar dat 31 dec de test uitwees van niet, en 5 janu ineens wel, en toen voelde ik me best schuldig dat ik wat drank op had met oud en nieuw, dacht echt dat de duivels zou komen
  maandag 19 januari 2004 @ 22:51:25 #236
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16412268
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:31 schreef ezzi het volgende:

[..]

Dat heb ik ook moeten mee nemen vorige week. Ze deed een staafje in de urine om de eiwitten na te kijken en toen kreeg ik het flesje weer mee (lekker, zat 't in m'n tas de hele dag op het werk, maar goed) dus het hoeft niet te worden opgestuurd of zo.

Die van mij is nog wel zo pienter om het flesje na afloop even leeg te gooien in de wasbak, en als extra service spoelt ze het ook nog even netjes om

Morgen mag ik trouwens weer bij haar langs

Girly, van harte hoor, en welkom hier!

Nou morgen is er iig 1 baby, Stompie, kom maar op, we zitten er helemaal klaar voor om je te zien!

Belana, ik ben benieuwd joh, hopelijk zet het door. Er is in ieder geval iets bezig, dus het einde is een beetje in zicht, dat lijkt me ook al prettig

Nou, dames, ik wens jullie een goede nachtrust, of natuurlijk een goede bevalling (zou wel vals zijn hoor, om dat te doen als wij allemaal liggen te slapen ).

maandag 19 januari 2004 @ 22:58:58 #237
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16412542
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:51 schreef pluisje het volgende:

[..]
Morgen mag ik trouwens weer bij haar langs

ikke ook voor de 2e keer. leuk hoor

Girly welkom hier! en je kan hier lekker mutsen hoor!

Kimpie en Belana: succes vannacht en verras ons morgen eens met 2 mooie babietjes

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 23:01:34 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16412631
Nog steeds niks? Ik had visite, hoorde Hottopic alsmaar hinniken (die heeft een Scoobydoo-lachje hier) en ik dacht toch minstens al één nieuw wereldburgertje te mogen bewonderen

Maar... wel een nieuw babytje op komst om deze twee af te lossen las ik Gefeliciteerd, Girly!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16413024
Ja dat vergeet ik helemaal Girly van harte meid. En hopelijk gaat de tijd voor jou ook snel zodat je snel jullie wondertje op een echo kan bekijken
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 januari 2004 @ 23:22:02 #240
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16413260
Girly, gefeliciteerd hoor!!
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 23:33:22 #241
43556 miss_dynastie
pi_16413572
Clauwhee, miss_d is op de bank in slaap gevallen , aan mij hebben ze dus ook weinig. Ik ga toch ff helpen:
pi_16413633
Ik ga nu echt slapen maar voor ik ga slapen nog ff wat voor de meiden.
Gogogogoogogogogogogogo

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16413916
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:44 schreef Girly het volgende:

[..]

ik vond het best wel raar dat 31 dec de test uitwees van niet, en 5 janu ineens wel, en toen voelde ik me best schuldig dat ik wat drank op had met oud en nieuw, dacht echt dat de duivels zou komen

Niet zo heel raar hoor.
Ligt aan de hoeveelheid HCG in je urine.
Ik deed op 14 januari een test en toen was er nog niets te zien.
De digitale test gaf een min terwijl er een heel vaag 2e streepje te zien was , die later trouwens helemaal weg trok.
Maar de volgende dag was de test positief , wel heel vaag dat streepje maar positief.
16 januari heb nogmaals de digitale test gedaan en kwam er een mooie + uit. Duidelijker kan niet lijkt mij!
  maandag 19 januari 2004 @ 23:50:29 #244
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16414037

van mij ook een paar. Wel eerlijk delen Belana en Kimpie dimpie...

imagination is more important than knowledge
pi_16418344
Mogge

Nog niets nieuws onder de zon?
Ik ga zo slapen, heb de hele nacht voor jullie geduimt maar ik duik om 11 uur mn bed in, als ik wakker wordt vanavond hoop ik wat nieuws te lezen!

Succes dames!!!

Screw them.
We're going home.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 07:04:38 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16418429
*om hoekje kijkt*

En? En en en en en en?

Hmmm, ze hebben in elk geval niet de hele nacht met elkaar weeėn weg zitten Fok!ken, die twee dames

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16418433
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 07:04 schreef Rewimo het volgende:
*om hoekje kijkt*

En? En en en en en en?

Hmmm, ze hebben in elk geval niet de hele nacht met elkaar zitten Fok!ken, die twee dames

waarschijnlijk is de een onderweg naar het ziekenhuis en de ander ligt te puffen.
Dat wordt vandaag op school zo nu en dan effe inloggen
  dinsdag 20 januari 2004 @ 07:52:08 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16418667
Spannend hoor hoe het nu met Belana en Kimpiedimpie is!! Zouden ze nog een beetje goed hebben geslapen vannacht?

En Girly gefeliciteerd!!

dinsdag 20 januari 2004 @ 07:56:09 #249
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16418698
Kom ik helemaal extra vroeg mijn bed uit, is er nog niks bekend
Ben echt heeeeel benieuwd hoe het met ze is!

Ik ga "zo" naar de vk en als ik terug ben hoop ik toch wel dat ze zich op zijn minst gemeld hebben

dinsdag 20 januari 2004 @ 07:58:54 #250
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_16418717
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:44 schreef Girly het volgende:

[..]

Jah indd 29 weken alweer echt gaaf, weet je al wat het wordt?? echt spannend

De spanning van wat het wordt is er voor mij helaas al af. Wij wilden niet weten wat het zou worden, maar vorige week hebben we een pretecho laten maken en bij het terugkijken van de DVD was overduidelijk het geslacht te zien. M'n vriend twijfelde nog en heeft voor de zekerheid de echoscopiste gebeld en zij bevestigde dat we inderdaad een knul krijgen.
Inmiddels ben ik wel heel blij dat ik weet dat we een jongen krijgen. Het is toch ook wel erg makkelijk. Ik kan bv. eindelijk eens iets anders kopen dan alleen maar cremekleurige kleertjes.
Er zal nog wel genoeg spanning overblijven tijdens de bevalling. Kijk maar naar Kimpie en Belana, die maken het ook spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')