Zaten ze in z'n studio, ging Moby even wat sampletjes proberen.
Reinout helemaal in de wolken, "dit klinkt echt goed!!!".
Gewoon wat drums met een basslijntje ... en die Reinout enthousiast ... je zag Moby bedenkelijk wegkijken.
Hij komt zoooooo kinderlijk over (zie Idols). Kan er niets aan doen dat ik me nu helemaal kapoterger aan hem
quote:Van die reclamefilmpjes die al jaren op internet staan idd en daar dan een programma over maken ... heb het (nog) niet gezien, wil ik graag zo houden eigenlijk.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:50 schreef Lexie het volgende:
Of dat fijne programma van Gijs Staverman op rtl4. 5 reclamefilmpjes en een hoop gelul eromheen, dat is pas een echt triest programma.
quote:Ja, hij heeft (nog steeds) iets kinderlijks over zich... GTST imago denk ik ...
Op zaterdag 17 januari 2004 13:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Ach, het is Reinout...
Die ook voor de rest alleen op tv is vanwege z'n vriendenrelaties en z'n eigen productiebureauHij komt zoooooo kinderlijk over (zie Idols). Kan er niets aan doen dat ik me nu helemaal kapoterger aan hem
quote:kan allemaal best, maar Reinout heeft het toch maar ver geschopt met zijn Eye Works
Op zaterdag 17 januari 2004 13:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Ach, het is Reinout...
Die ook voor de rest alleen op tv is vanwege z'n vriendenrelaties en z'n eigen productiebureauHij komt zoooooo kinderlijk over (zie Idols). Kan er niets aan doen dat ik me nu helemaal kapoterger aan hem
daar waar zijn maat in het kwaad van weleer nog loopt te ploeteren met zijn carriere als serieus acteur, lacht Oerlemans de hele weg naar de bank, zijn programma's zijn een groot succes, internationaal.
quote:Dat bewijst ook de Nationale IQ test
Op zaterdag 17 januari 2004 14:29 schreef milagro het volgende:[..]
kan allemaal best, maar Reinout heeft het toch maar ver geschopt met zijn Eye Works
en dat moet je hem toch wel nageven.daar waar zijn maat in het kwaad van weleer nog loopt te ploeteren met zijn carriere als serieus acteur, lacht Oerlemans de hele weg naar de bank, zijn programma's zijn een groot succes, internationaal.
quote:Doet me denken aan Bob Saget bij American Funniest Homevideos
Op zaterdag 17 januari 2004 13:50 schreef Lexie het volgende:
Of dat fijne programma van Gijs Staverman op rtl4. 5 reclamefilmpjes en een hoop gelul eromheen, dat is pas een echt triest programma.
quote:hoi Eminem
Op zaterdag 17 januari 2004 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik haat Moby
Gastsnotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |