abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:56:47 #1
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16309882
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 11:58:09 #2
43556 miss_dynastie
pi_16309927
Hadden we dezelfde ingeving
Ik vraag in feedback even of ze de mijne op slot doen
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:59:07 #3
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16309959
GMTA enzo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:07:01 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310176
WOW!!! Ik ben echt heel erg blij!

Vandaag gesprek gehad met mijn studiebegeleider en die vond het wel heel vreemd dat ik zo'n beoordeling had gehad!!

De onvoldoende blijft wel staan, maar als hij in de les komt nu, dan gaat hij ervan uit dat hij me wel die studiepunten kan geven omdat ik volgens hem wel aan de periodedoelen zit. Daarnaast wilde hij me op het hart drukken om niet te stoppen met mijn studie vanwege deze onvoldoende en dat hij het juist fijn vond om zo'n enthousiast persoon in de klas te hebben. Kortom, ik ben blij

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 12:09:07 #5
43556 miss_dynastie
pi_16310243
Gelukkig Troel, dat is een pak van mijn hart !!!!
Hoe ging je tentamen?
pi_16310281
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:07 schreef Troel het volgende:
WOW!!! Ik ben echt heel erg blij!

Vandaag gesprek gehad met mijn studiebegeleider en die vond het wel heel vreemd dat ik zo'n beoordeling had gehad!!

De onvoldoende blijft wel staan, maar als hij in de les komt nu, dan gaat hij ervan uit dat hij me wel die studiepunten kan geven omdat ik volgens hem wel aan de periodedoelen zit. Daarnaast wilde hij me op het hart drukken om niet te stoppen met mijn studie vanwege deze onvoldoende en dat hij het juist fijn vond om zo'n enthousiast persoon in de klas te hebben. Kortom, ik ben blij

Wat een opluchting zeg, Troel! Je moet toch volgend jaar weer stage doen, hopelijk kun je dan op een andere school terecht, waar ze wat meer rekening met je houden!
Ik weet zeker dat je het jaar goed gaat afronden

Coolbabe, ik vind je haar echt heel leuk staan, je hubbie heeft wel gelijk. Maar het is voor jou nu natuurlijk heel erg wennen, om naar een ander gezicht te kijken.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:20:37 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310554
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig Troel, dat is een pak van mijn hart !!!!
Hoe ging je tentamen?
Niet heel erg denderend... Het is of net wel voldoende, of net niet... Maar ik hoop van net wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:21:09 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310569
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:10 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Wat een opluchting zeg, Troel! Je moet toch volgend jaar weer stage doen, hopelijk kun je dan op een andere school terecht, waar ze wat meer rekening met je houden!
Ik weet zeker dat je het jaar goed gaat afronden

Ik hoop het ook...

Overigens was ik niet de eerste die klachten heeft over deze mentor

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16313197
Waarom blijft die onvoldoende eigenlijk staan als hij onterecht is. Ik zou daar juist de balen van hebben hoor. Eigenlijk geven ze je gelijk, maar durft je studiebegeleider er niet tegen in te gaan ofzo? Ik zou me flink afgescheept voelen. Een beetje een veer in je hol douwen met je bent enthousiast enz, maar ondertussen je onvoldoende laten staan. Ik wil je fijne stemming niet de grond in boren hoor zo komt het nu een beetje over geloof ik. Maar ik zou het er niet bij laten zitten ( jaja ik weet het ben een zeikerdje wat dat betreft )

Ehem hier gaat het nou ja ehhh niet zo. Hahaha ik doe vanavond wel ff uitgebreid schrijven. Ik kan wel elke dag een collum hier gaan schrijven geloof ik

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2004 @ 14:04:39 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16313435
Troel, ik zou toch proberen of je, zoals Jessie ook zegt, niet alsnog die onvoldoende weg kunt krijgen (al weet ik niet hoe). Toch klinkt het zo al beter dan van de week natuurlijk

Jessie, ik ben benieuwd naar je column

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:47:03 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_16316369
Nou, het probleem is dat die onvoldoende dus van de stageschool komt. De onvoldoende kan alleen weggehaald worden op het moment dat ze daar alsnog beslissen dat het een verkeerde beoordeling was. Dat zal mijn mentor in ieder geval nooit doen. Zodra mijn begeleider weer bij mij in de les is geweest is de omvoldoende alsnog omgezet in een voldoende. Puur omdat dan mijn nieuwe mentor (van groep 8 en hij vinden dat ik de doelen wel gehaald heb) Hij kon helaas niet nu al die doelen aftekenen, alhoewel hij dat wel graag gedaan had...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator vrijdag 16 januari 2004 @ 20:28:34 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16323764
Coolbabe wat een geweldig kapsel, gaaaafff!!!! het staat je bijzonder goed moet ik zeggen, en je kan nu echt goed zien dat Jasper op jou lijkt.

Troel wat een toestand en gedoe.Ik ben blij dat het enigzins is opgelost.

Jessie ik had de eerste keer ook zo'n muts. Bij binnenkomst wist ik al dat het niet ging klikken, gek he hoe je dat bij sommige mensen meteen al weet. Ze was peuterleidster en door bezuinigingen kon ze minder werken op de peuterspeelzaal vandaar dat ze thuishulp was geworden. Ik heb haar uitgelegd dat Eva een beetje extra zorg nodig heeft, verteld van de ontwikkelingsachterstand e.d., en dat ze daarnaast het huis een beetje op orde moest brengen. Verteld van Eva's astma en dat wij alles nat lappen daarom en verder laten zien waar de koffie en thee stond zodat ze me kon verwennen.
Nou dat viel tegen. Ze wilde amper met Eva spelen "kinderen op de psz spelen altijd zelf hoor, wat raar dat Eva niet zelf wil spelen" , koffie en thee heb ik uiteindelijk zelf maar gezet en ze heeft even met een stofdoek gewapperd maar zuigen en dweilen deed ze niet. Ik was ook nog zo moe en overdonderd dat ik het ook steeds niet durfde te vragen, daarnaast was ik continue bezig met Eva verdedigen. "Nee Eva kan dat nog niet maar dat geeft niks" "Eva mag best haar brood laten staan als ze vol zit" "Eva mag van mij wel een speelgoedje naast haar bordje hebben liggen tijdens het eten". Ik had een enorme k*tdag en zij denk ik ook, bah! Ik heb niet anders gehoord dan "nou wat raar, de kinderen op mijn psz kunnen dat allemaal wel al"
Ik kon wel schreeuwen op het laatst, god wat was ik blij dat ze weg was en bleef.
Daarna kreeg ik een ongelooflijk lief mens, zelf moeder van 3 kinderen en die wist van wanten en daarna kregen we Netty, onwijs lieve meid en dat is nu de nieuwe oppas van Eva en Iris.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16324503
Gelukkig Lois, ik voelde me al zo ondankbaar enzo. Maar het kan dus gewoon dat het niet klikt enzo

Dit is echt een hele aardige meid hoor, maar ze blijft deze weken ook mijn hulp (behalve de zondag) dus niks geen doortastende die volgende week komt ofzo. Ik kijk het morgen nog even aan en dan zondag hoe de andere is en anders ga ik toch humanitas bellen hoor.
Ze heeft Bo en Janneke dan gewassen en 2 keer omhoog gelopen om de speen in Janneke's mond te doen en Janneke 1 keer op bed gelegd.
Toen begon ze toen Janneke wakker was over stofzuigen en ik dacht, "ja, ja, ja, ja je kan het, je kan het". Maar toen zei ze, maar ja das niks he nu ze wakker is Ik zei nog maar dat geeft niet hoor, ze vind het geluid heerlijk en wie weet valt ze in slaap (en ik vertel het verhaal van de droger die ik wel eens aan doet als ze huilt enzo) Komt ze ook met een verhaal van "ja dat vinden kinderen fijn he" om vervolgens niet meer op het onderwerp stofzuigen terug te komen. En ik kreeg het niet voor elkaar het gesprek die kant weer op te krijgen.
Toen ik boven even achter de pc had gezeten (slapen luktte niet, Bo nam een loopje beneden met dr en daar ga je dan toch naar liggen luisteren, nou ja ik dan) had ze de vaat gedaan. Er stonden 5 dingen ofzo in de vaatwasser waaronder een kom en lepel waarmee ik samen met Bo het beslag van een cake had gemaakt. De vaatwasser had ik op spoelen gezet daar ik geen vaatwasser draai als hij niet helemaal vol zit. Staan die dingen ineens afgedroogd op de aanrecht en de rest in de kastjes. Zegt ze (ja nou komt ie) "O, de theedoek is een beetje vies, want toen ik ging afdrogen was de lepel (waar ik het beslag mee geroert had) nog een beetje erg vies. Dus ik vraag waarom heb je afgedroogd dan? Nou de vaatwasser was klaar. Dus ik zeg die heeft alleen met koud water staan spoelen, ik draai hem alleen als die helemaal vol zit. Maar was die schoon dan, want hij spoelt alleen met koud water? Ja hoor zegt ze nou niet dus, anders was die theedoek ook niet helemaal onder het beslag (maakt me overgens natuurlijk helemaal niet uit om die theedoek) Dus stonden de glazen vies in de kastjes en kon ik het er weer uit halen enzo. Geen erg probleem, maar dan sta ik dingen te doen die niet nodig zijn. En van die thee wat je zegt Lois. Ik liep ook haar maar thee in te schenken. Ik zei ook nog als je wat wil drinken ofzo. Daar is de koelkast daar staan glazen enzo. Ja hoor zei ze dan maar ze hoefde niks. En als ik dan thee ging zetten " o lekker" Maar zij een bakkie inschenken. Nee hoor.
En morgen ga ik er echt even bij staan als ze Janneke wast. Want toen ze die ging doen stond de babyfoon nog aan en toen zei ze na een tijdje "zo ik ga even water pakken"Ik schrok me rot en dacht echt dat ze op de comode lag (maar ja ik ben niet zo snel boven) Dus ik wil dat morgen echt wel even zien hoe dat gaat, dan maar even op haar vingers kijken hoor. En toen ik ze een schone broek gaf had ze nog allemaal poep aan haar kont (terwijl ze de poepbroek voor de wasbeurt had)
Me vriendin zei ook al dat ik anders een lijstje moest maken zodat ze neit steeds hoeft te vragen (wat ze ook niet doet) en ik niet hoeft te zeggen (wat ik ook maar een beetje gedaan hebt) wat ze moet doen. En morgen dan maar wat dingen voordoen. Verder is ze namelijk wel heel lief, maar begrijpt gewoon nog erg weinig van kinderen. Ze is zoals ik zelf was op 19 jarige leeftijd. Een beetje in de verlate pubertijd
Ik ga vanavond maar vroeg naar bed........uitrusten van mijn thuishulp

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 16-01-2004 21:00]

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 16 januari 2004 @ 20:58:23 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16324621
Ik zou morgen zeker even met haar praten over al die dingen Jessie, dit is niks. Vraag anders gewoon hoe zij de dag ervaren heeft en of je nog dingen moet uitleggen enzo.
Ik zou, als dit niet oplost en als je haar niet vertrouwd met de kinderen, gewoon iemand anders vragen hoor of in ieder geval even overleggen met haar werkgever.
Goede thuiszorg bestaat nl wel, het is soms alleen een beetje zoeken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16324877
Het is toch te zot voor woorden dat je thuiszorg hebt en nog alles zelf staat te doen! Maar wat mag je van een 19 jarige verwachten? Hmm misschien formuleer ik het verkeerd, zoals je haar omschrijft heeft ze idd weinig tot geen ervaring met kinderen maar ook geen inzicht hoe organisatorisch een huishouden te runnen. Ik moet dan gelijk aan onze kraamhulp denken die 20 was en hier dus ook geen kaas van had gegeten. Maar je hebt niet voor niets hulp en zoals Lois al zegt, je betaald ervoor, dus wel aan de bel trekken hoor, anders zit je je alleen maar te ergeren en achteraf heb je spijt dat je toch niets hebt gezegt.
pi_16324892
Oei jessie, dit schiet niet echt op als ik het zo hoor. Hoe vervelend het ook is, ik zou toch maar contact met Humanitas opnemen als ik jou was (zeg ik nu heel stoer, maar zelf ben ik absoluut niet zo'n held). Is Gerard wel een beetje bijgekomen vandaag op zijn werk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16324990
Ja die is bijgekomen op zijn werk, die duikt net achter me zijn bed in
Ja Danosa ik snap wat je bedoelt, ik zie het ook zo. Ze woont nog bij dr ouders en is gewoon nog niks gewend. En dan zouden ze me ook helpen met eten koken enzo. Ik hou me hart vast hahahaha. Maar ja we zien morgen wel weer.
Gelukkig is het wel een lief iemand en dat vind ik voor de kinderen dan wel weer belangrijk. En wie weet wat ik haar morgen nog allemaal kan leren (ik heb vaak stagaires begeleid, zo voelt het nu een beetje)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325051
Danny vraagt of ze er ook nog een beetje leuk uit ziet, anders wil ie morgen graag op de koffie komen
pi_16325119
Hahahahaha. Dat zeiden ze bij Geer op zijn werk ook al. Zo jij boft zo'n lekker jong ding. Alleen Geer heeft er niks aan want die is aan het werk
Ze is klein blond en slank, maar het type nikies, spijkerbroek, (nog net geen rugzak voor school) je kent het wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325237
tienersletje wordt hier geroepen

Maar goed ik zou inderdaad ook even een gesprekje et d'r aan gaan, gewoon ertellen wat je verwachtingen zijn ten aan zien van haar. Waar je hulp nodig hebt, wa je belangijk vind wat gedaan is/wordt etc. Desnoods een schema samen met haar maken.

Mijn moeder heef ooit ook eens toen wij klein waen gezinsulp gehad, ook een jong grietje (Charlotte, ja ze heb indruk gemaakt) Kon ook helemaal niets, maar bleef wel een tijd en samen zijn ze er toen wel uit gekomen, ze moest wat dingen leren en m'n moeder wat minder verwachten. (wij of iig ik heb het als kind wel een leuke peiode gevonden, nu was ik ouder dan Bo daarom herinner ik het me beter maar als ze lief is voor de kids en met ze speelt enzo komt het op dat vlak vst wel goed. En de rest valt gelukkig te leren.

pi_16325513
Zeg maar tegen Danny dat ik ze morgen wel een een vroegertje geef

Maar ja inderdaad, ik zie morgen wel hoe het loopt (wat ik verwacht enzo en dat ik pijn heb met traplopen enz had ik allemaal al wel verteld) Maar ik ga het nog wat duidelijker proberen te maken. En dan zien we wel. Vaak heb ik zelf met jongere mensen ook nog wel wat raakvlakken enzo (de meeste vriendinnen van mij zijn achter in de 20) maar hierbij weet ik het gewoon ff niet.

Zal ik morgen eens een gabbercd aanzetten, wie weet helpt het, of uh zou Justin Timberlake het beter doen. Je raad het al, ben er helemaal uit, uit die leeftijd.
Ze noemde me zelfs "U"

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325719
tja ik had in alicia's zwangerschap zowat een moord begaan om een jong iemand te krijgen, maar naast dat ik geen hulp kreeg werkten er in deze wijk ook alleen maar ouderen. En dan voelt het helemaal als een babysit, beetje mij in de gaten houden en vermaken

maar waarom vraag je niet naar haar interessegebieden ??

FOK!fossiel vrijdag 16 januari 2004 @ 21:45:45 #23
2628 Karin
pi_16325744
Ow Jessie wat jammer. Maar inderdaad je kan haar nog inruilen hoor! Je moet haar natuurlijk wel kunnen vertrouwen met de meiden anders heb je er alleen maar meer stress van. Lijkt me wel moeilijk om er wat van te zeggen maar dit is natuurlijk ook niets.
Achteraf heb ik ook best spijt dat ik nooit wat tegen mijn kraamhulpen heb gezegd. Ik had er 2 (1 stagiere, geweldige vrouw, voor 8 uur per dag en een begeleider voor 5 uur per dag) en die waren zo druk met elkaar bezig dat mijn oren af en toe tuterde. Nooit meer een stagiere voor mij, veels te druk.
pi_16325895
Ja, moet ik ook doen. Maar vanaf het eerste moment klikte het gewoon niet.Nou ja niet klikken is ook weer een groot woord, wist gewoon niet zo wat ik er mee aan moest. Had van te voren bedacht dat ze wat met mij aanmoest ipv andersom. En dan moet er bij mij (en mischien bij haar ook wel) een dag overheen gaan voordat ik me daar weer een beetje overheen kan zetten Gewoon zo, ja hoe moet ik het zeggen. Gewoon zoals ik zelf ook was toen ik 19 was, onzeker een beetje giebelen enz. Ik heb ook gevraagd of ze nog op school zat enz. Ze wilde een opleiding doen met toerisme maar toen ze eenmaal aangenomen was kwam ze erachter dat ze ook een stageplek moest zoeken en die vond ze niet dus kon ze er niet mee beginnen. en toen is ze de thuiszorg in gegaan.
Ik ga morgen me best maar eens doen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2004 @ 21:58:11 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16326046
Succes hoor Jessie, zoals ik al op MSN schreef: als ze bereid is om wat van je aan te nemen en te leren valt het misschien wel mee. Blijft het stroef gaan, trek dan aan de bel, want het is wel voor jouw (gemoeds)rust dat ze er is. En dat wordt niks als je haar niet kunt vertrouwen met de kinderen en alles moet controleren en voorzeggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')