quote:Nee.
Op maandag 02 juli 2001 13:28 schreef Damian het volgende:
Zullen er ergens op deze wereld huisen zijn waar echte geest verschijningen zijn, of bossen waar vreemde dingen gebeuren.
quote:Hier een internet site met veel meningen en tips enzo over geesten en dat soort gedoe
Heeft iemand een mening of een tip van een internet site waar iets over dat soort dingen beschreven staat, laat deze dan even zien of horen
quote:Jazeker, en wel meer en vaker als jij denkt komen die zaken voor
Op maandag 02 juli 2001 13:28 schreef Damian het volgende:
Zullen er ergens op deze wereld huisen zijn waar echte geest verschijningen zijn, of bossen waar vreemde dingen gebeuren. Heeft iemand een mening of een tip van een internet site waar iets over dat soort dingen beschreven staat, laat deze dan even zien of horen
Om maar een voorbeeld te noemen dus.
* Bastard heeft zelf in een spookhuis gewoont ook
Ik heb gekeken of ik het huis tijdelijk kon huren, dit werd me zelfs met KLEM afgewezen. Mensen houden het er niet lang uit. De meeste mensen wonen er maar een paar weken in schijnt het.
Er heeft eens een artikel van in de krant gestaan inderdaad... Wat heb jij er allemaal meegemaakt dan>
In Haarlem heeft ook zo'n huis gestaan. En kennis van mij woont erin. Die werd helemaal gek. Iedereen die de trap op liep kreeg op de vierde trede van onder een koude rilling over de rug. Wat blijkt; De vierde trede is het begin van de gangkast. Daar hebben in de Oorlog 2 onderduikers gezeten. Deze zijn daar overleden.
Omdat die kennis weigerde te verhuizen is hij de paranormale wereld in gedoken. Heeft daarover ook nog een radio programma gehad bij de lokale omroep van Haarlem. Maar dat terzijde. Hij leerde wat mensen uit het wereldje kennen en één van hen heeft toen dit hele verhaal boven water kunnen halen. En heeft ook de geesten uitgedreven.
[Offtopic]
Heeft iemand wel eens aan Reiki (of hoe je het ook schrijft) gedaan? Mijn vriendin, die dus absoluut niet gelooft in boven natuurlijke krachten wel. Ze twijfelt nu HEEEL erg. Waarom? Ze heeft twee keer een beeld/verschijning vaan haar opa gezien. Leuk detail is dat ze hem maar 4 maanden heeft gekend, toen is hij overleden, dus ze heeft hem niet bewust gekend. Wazig toch?
[/Offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 30-07-2001 14:37]
quote:JA, " de hoop " heet het in Hazerswoude!!
Op maandag 30 juli 2001 13:41 schreef MrDodge het volgende:
Bastard, is dat toevallig De Hoop in Hazerswoude Rijndijk? Ken ik ook ja, mijn tante heeft erin gewoond.... Het schijnt dat er een hele tijd geleden eens een paar mensen in de silo gevallen zijn, deze zijn hierin overleden. Sindsdien waren ze rond in het huis en de fabriek....Ik heb gekeken of ik het huis tijdelijk kon huren, dit werd me zelfs met KLEM afgewezen. Mensen houden het er niet lang uit. De meeste mensen wonen er maar een paar weken in schijnt het.
Er heeft eens een artikel van in de krant gestaan inderdaad... Wat heb jij er allemaal meegemaakt dan>
* Bastard verbaasd dat meer mensen het kennen
quote:Ook offtopic
Op maandag 30 juli 2001 14:35 schreef Orthello het volgende:[Offtopic]
Heeft iemand wel eens aan Reiki (of hoe je het ook schrijft) gedaan? Mijn vriendin, die dus absoluut niet gelooft in boven natuurlijke krachten wel. Ze twijfelt nu HEEEL erg. Waarom? Ze heeft twee keer een beeld/verschijning vaan haar opa gezien. Leuk detail is dat ze hem maar 4 maanden heeft gekend, toen is hij overleden, dus ze heeft hem niet bewust gekend. Wazig toch?
[/Offtopic]
Een paragnost die "heelt" doet dat ook met behulp van energiėn, maar is ook in staat dingen/ energiėn UIT je lichaam te halen (i.p.v. er alleen IN te stoppen).
Ook werkt deze vaak "spiritueler". Het op leggen van de hand wordt hier in princiepe alleen gedaan om het visueler te maken/ beter te begeleiden.
quote:Ja ok maar het valt wel mee met de bekendheid van " de hoop " hoor.
Op maandag 30 juli 2001 15:34 schreef MrDodge het volgende:
Dat is algemeen bekend in Hazerswoude en omstreken Bastard.... Ik heb er zelfs weleens, bij wijze van geintje, om 2 uur 's nachts voor de deur gestaan om te kijken of we iets zagen. Mijn vriendin kwam op dat idee toen ik erover vertelde...... We hebben niks gezien, maar het is echt een eng huis!
Toen zag ik soms op zolder licht branden, en ik moet zeggen dat ik dat ook behoorlijk eng vond.... Vooral omdat je weet dat dat huis al zo lang leeg staat.... Er stonden toen ook geen auto's voor de deur ofzo. En dan praat ik over tijden van 2 of 3 uur 's nachts he?!
Erg eng....
quote:Misschien een zwerver, die er gebruik van heeft gemaakt dat het huis zo lekker lang leeg heeft gestaan
Op dinsdag 31 juli 2001 10:34 schreef MrDodge het volgende:
Nou, dat heb ik dus ook altijd dat ik ff moet kijken. Het rare is, vroeger deed ik vaak nachtwerk bij een bedrijf in Leiden. 's Nachts reed ik toen altijd langs de Hoop naar huis... Dat was in de periode dat het heel lang leeg stond, want het heeft 10 jaar leeg gestaan ofzo...Toen zag ik soms op zolder licht branden, en ik moet zeggen dat ik dat ook behoorlijk eng vond.... Vooral omdat je weet dat dat huis al zo lang leeg staat.... Er stonden toen ook geen auto's voor de deur ofzo. En dan praat ik over tijden van 2 of 3 uur 's nachts he?!
Erg eng....
quote:Electriteit in een leegstaand huis????
Op dinsdag 31 juli 2001 13:05 schreef bibi het volgende:[..]
Misschien een zwerver, die er gebruik van heeft gemaakt dat het huis zo lekker lang leeg heeft gestaan
Nee er schijnen allerlei vreemde geluiden hoorbaar te zijn, geklop , geloop, koude lucht etc.
Duidelijk indicatie dat er iets van een aanwezigheid is daar...
quote:[zwaar offtopic]
Op woensdag 01 augustus 2001 00:44 schreef Citroentje het volgende:
Nooit geweten van dat spookhuis in Hazerswoude Rijndijk. Ikzelf woon in Alphen, maar zal er zeker wel de volgende keer op letten als ik er voorbij rij.
NEEEEE, een alphenaar er bij!!! Ikke ook!!!
[/zwaar offtopic]
quote:Tsja misschien had ie dat wel illigaal getapt, he als zwerver zijnde kun je ook slim zijn hoor
Op dinsdag 31 juli 2001 16:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Electriteit in een leegstaand huis????
Nee er schijnen allerlei vreemde geluiden hoorbaar te zijn, geklop , geloop, koude lucht etc.
Duidelijk indicatie dat er iets van een aanwezigheid is daar...
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 11:49 schreef bibi het volgende:[..]
Tsja misschien had ie dat wel illigaal getapt, he als zwerver zijnde kun je ook slim zijn hoor
Kunnen ze misschien een nachtje in het huis doorbrengen
quote:En van die energiėn KAN je verschijningen krijgen.
Op maandag 30 juli 2001 16:56 schreef Pavane het volgende:[..]
Ook offtopic
Reiki heeft nothing whatsoever te maken met bovennatuurlijke krachten, maar is een oeroude geneeswijze die de levenskracht vitaliseert en de energieėn in je lichaam in balans brengt.
quote:Zal niet zo makkelijk gaan of je moet willen inbreken... en dat in huis waar een spook woont. Je bent niet bang haha
Op donderdag 02 augustus 2001 12:24 schreef bibi het volgende:
Misschien een idee voor de volgende "The truth is in here" meeting![]()
Kunnen ze misschien een nachtje in het huis doorbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |