quote:Ze ziet er niet verkeerd uit en kan goed zingen
Op woensdag 14 januari 2004 23:58 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ziet er prima uit ik kan niet anders zeggen.
Alice
quote:Gewoon een kwestie van goeie smaak!
Op woensdag 14 januari 2004 23:59 schreef Prox het volgende:[..]
Shit het heeft geen zin!
Liefde maakt echt blind
Alice
quote:Wacht maar, ook jij gaat straks op dr stemmen
Op woensdag 14 januari 2004 23:59 schreef Prox het volgende:[..]
Shit het heeft geen zin!
Liefde maakt echt blind
quote:Ja, ze moet ns op Fok langskomen
Op donderdag 15 januari 2004 00:02 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Dat wordt vanaf volgende week weer sms sturen!Als ze nu met een Fok T-shirt gaat lopen
quote:Behalve als het meisje een fantastische stem heeft, zoals Kelly Clarkson en nu dus Alice. Al ging dat bij Hind dan weer niet op
Op donderdag 15 januari 2004 00:04 schreef Elvislives het volgende:
dat is zo kut, meisjes smsen wel, jongens niet zo gauw. meisjes stemen vaak op jongens. ja, zo wint er natuurlijk nooit een meisje!
quote:Toch gek dat ze dan vorig jaar gewoon in de theaterrondes eruit is geknikkerd. Als ze echt zo goed was, had ze vorig jaar wel gewonnen of in elk geval bij de laatste 30 gezeten.
Op woensdag 14 januari 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
Ik val normaal gesproken nooit op die hockytrutjes, maar Alice had me gewoon een stem en een uitstraling waar je U tegen moet zeggen.
Al deze fantopics zijn niets meer dan een reeks topics waar een aantal pubers elkaar steeds meer zitten op te hitsen.
Ik lach me slap a.s. zaterdag, want dan valt ze weer af
quote:Ben ik de enige die dit vind, of zingt ze echt de laatste regel heel erg vals (een halve toon te hoog, en ze gaat het op het laatst nog lelijk proberen te corrigeren etc.)
Op zondag 7 december 2003 01:08 schreef LocoShady het volgende:
even nog een keer voor de duidelijkheid dit mp3tje is een winnend liedje van haar van iets anders! dus downloaden die hap
http://www.wegman.to/alice%20hoes.mp3
Overigens vrees ik dat ze wel door is naar de laaste 30, anders zou haar site er niet zo uit zien www.alicehoes.nl
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:52 schreef Christine het volgende:[..]
Overigens vrees ik dat ze wel door is naar de laaste 30, anders zou haar site er niet zo uit zien www.alicehoes.nl
quote:Gelukkig maar
quote:
Ben ik de enige die dit vind, of zingt ze echt de laatste regel heel erg vals (een halve toon te hoog, en ze gaat het op het laatst nog lelijk proberen te corrigeren etc.)
Overigens vrees verwacht ik dat ze wel door is naar de laaste 30, anders zou haar site er niet zo uit zien www.alicehoes.nl
quote:Echt niet, Alice gaat winnen, al kost het me een maandsalaris aan telefoonkosten om te stemmen
Op zaterdag 17 januari 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
Let nou maar op, Alice wordt de Hind van 2004
quote:Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn
Op zaterdag 17 januari 2004 15:22 schreef Cybersailor het volgende:[..]
Echt niet, Alice gaat winnen, al kost het me een maandsalaris aan telefoonkosten om te stemmen
quote:Oh dat zou jammer zijn, tot nu toe kwam ze nog nooit arrogant over.
quote:Ik kan me trouwens ergeren aan dit soort opmerkingen... Iemand wordt niet net zoals iemand anders. We krijgen dit jaar geen "nieuwe Jamaď" of een "Hind van 2004". Jamaď en Hind blijven toch gewoon bestaan??? Dit jaar krijgen we gewoon nieuwe zangers erbij, geen plaatsvervangers.
quote:Komt Hind ook niet hoor
Op zaterdag 17 januari 2004 15:32 schreef Christine het volgende:[..]
Oh dat zou jammer zijn, tot nu toe kwam ze nog nooit arrogant over.
quote:Ik noem het ook geen plaatsvervanger hoor (Hind is uiteraard door niemand te vervangen
Op zaterdag 17 januari 2004 15:34 schreef Christine het volgende:[..]
Ik kan me trouwens ergeren aan dit soort opmerkingen... Iemand wordt niet net zoals iemand anders. We krijgen dit jaar geen "nieuwe Jamaď" of een "Hind van 2004". Jamaď en Hind blijven toch gewoon bestaan??? Dit jaar krijgen we gewoon nieuwe zangers erbij, geen plaatsvervangers.
[Dit bericht is gewijzigd door BVO op 17-01-2004 15:40]
quote:Waarom zou ze dit jaar wel met kop en schouders er bovenuit steken als ze vorig jaar niet eens tot de beste 30 behoorde?? Is er dit jaar zo beroerd geoogst??
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef BVO het volgende:
Ik noem het ook geen plaatsvervanger hoor, ik denk alleen dat Alice, net als in tegenstelling tot Hind het afgelopen jaar, met kop en schouders boven de rest zal uitsteken.
quote:Ze heeft blijkbaar flink aan haar stem gewerkt, wat goed te horen was bij de audities
Op zaterdag 17 januari 2004 15:40 schreef Christine het volgende:[..]
Waarom zou ze dit jaar wel met kop en schouders er bovenuit steken als ze vorig jaar niet eens tot de beste 30 behoorde?? Is er dit jaar zo beroerd geoogst??
quote:Moet je de eerdere topics maar eens lezen; ze is dus echt wel arrogant. Maar dat heb je volgens mij ook wel nodig wil je een echte idol worden!
Op zaterdag 17 januari 2004 15:32 schreef Christine het volgende:[..]
Oh dat zou jammer zijn, tot nu toe kwam ze nog nooit arrogant over.
Alice
quote:Met een beetje arrogantie is toch niets mis? Ik hou er wel van
Op zaterdag 17 januari 2004 15:51 schreef Kraker81 het volgende:[..]
Moet je de eerdere topics maar eens lezen; ze is dus echt wel arrogant. Maar dat heb je volgens mij ook wel nodig wil je een echte idol worden!
Alice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |