Als je kijkt wat de huidige generatie (en dan vooral de Xbox) kan, waarom zouden we dan nóg meer willen?
Moeten 'ze' zich niet wat meer bezig houden met ECHT goede en innoverende games?
Opgelost, slotje
En met de ontwikkeling van games verdienen de consolemakers toch geen ene kont ten opzichte van de verkoop van een console
quote:want?
Op dinsdag 13 januari 2004 17:44 schreef schatje het volgende:
Mijn vent hoeft echt niet met zo'n ding thuis te komen![]()
![]()
.
quote:het antwoord is: GELD
Op dinsdag 13 januari 2004 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom willen we steeds nieuwe consoles? Ok, het gaat steeds mooier klinken en er steeds beter uitzien. Maar waar houd het op?Als je kijkt wat de huidige generatie (en dan vooral de Xbox) kan, waarom zouden we dan nóg meer willen?
Moeten 'ze' zich niet wat meer bezig houden met ECHT goede en innoverende games?
quote:Waarom niet. Als hij zin heeft in een console moet hij er gewoon eentje kopen. Wie ben jij dan om tegen hem te zeggen dat hij er niet mee thuis moet komen
![]()
.
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 13-01-2004 17:51]
quote:En DIT vind ik dus onzin
Op dinsdag 13 januari 2004 17:48 schreef Varr het volgende:
Omdat een nieuwe console beter is, en een grotere kans geeft leukere spellen te leveren.
quote:Dan zit ie de hele avond met dat ding te pielen.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:46 schreef Smots het volgende:[..]
want?
quote:ik zie het probleem niet
Op dinsdag 13 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:[..]
Dan zit ie de hele avond met dat ding te pielen.
[Dit bericht is gewijzigd door peristilius op 13-01-2004 17:52]
quote:Hele avond met console piele => aandacht te-kort
Op dinsdag 13 januari 2004 17:50 schreef Smots het volgende:[..]
ik zie het probleem niet
quote:Je kunt ook SAMEN spelletjes spelen.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:[..]
Dan zit ie de hele avond met dat ding te pielen.
quote:waarom stel jij een vraag, en geef je zelf het antwoord? Ok, het is wel handig .. maar staat vrij stom . ..
Waarom willen we steeds nieuwe consoles? Ok, het gaat steeds mooier klinken en er steeds beter uitzien
quote:Alsof jij daar iets over te zeggen hebt... anders heb ik wel medelijden met jouw vent, die dan kennelijk zo onder de plak zit.
![]()
.
Alles gaat over gelf, marketing, slim aanpakken, steeds weer iets nieuws, wat dat doen de anderen ook, en straks hebben de anderen al nieuwe consoles met betere graphics, en jij (dit gaat btw over de producers, microsoft, sony, nintendo, etc) loopt hebt nogsteeds met een oude console die niemand meer koopt. Dus jij moet ook een nieuwe maken, en zo gaat het steeds maar door
quote:Oh, hij mag gerust doen hoor. Ik laat het echter wel op een bepaalde manier merken dat ik er niet zo blij mee ben.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:48 schreef stukovich het volgende:[..]
Waarom niet. Als hij zin heeft in een console moet hij er gewoon eentje kopen. Wie ben jij dan om tegen hem te zeggen dat hij er niet mee thuis moet komen
gedrag
quote:we hebben er ook niet echt een keus in of wel? hoeveel spellen komen er tegenwoordig nou nog voor de snes uit bijv..
Op dinsdag 13 januari 2004 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom willen we steeds nieuwe consoles? Ok, het gaat steeds mooier klinken en er steeds beter uitzien. Maar waar houd het op?Als je kijkt wat de huidige generatie (en dan vooral de Xbox) kan, waarom zouden we dan nóg meer willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |