En het lijkt er ook wel echt schoner op te worden, zonder al die peuken op de grond. Nu kauwgom nog verbieden, want het hele perron zit meestal onder de witte plakken.
enne ff leuk weetje. stel je voor je bent zwaar asmatisch en je kan totaal NIET tegen rook. hoe moet je dan nog ooit in het station komen? bij elk station staan er zo wie zo rookpalen bij elke uitgang, die nog meer dampen dan als een persoon een sigaretje rookt.
beetje slecht nagedacht van de NS dus. ook staan er dan weer geen rookpalen op de perrons, behalve de uiteinden. daar waar dus nooit iemand komt.
ik hou t gewoon op belachelijk. ik vind het best als ze rookpalen neerzetten, maar doe het dan wel een beetje logisch en niet zo onlogisch als nu.
ik vind het niet-roken op de werkplek ook goed... maar euhm wat veel mensen vergeten is dat er wel een rookplek mag zijn. en als die voorzieningen er zijn (met goeie afzuigingen waardoor niet-rokers er geen last van hebben) vind ik alles best.
ik ben dan wel een roker, maar mijn vriend denkt er net zo over en hij is een niet roker. en zo zijn er nog veel meer niet-rokers die er zo over denken
quote:Hmm, je bent zeker ook al een tijd niet meer met de trein geweest?
Op maandag 12 januari 2004 20:05 schreef Blixar het volgende:
in de trien zelf mag je wel roken!
De reden dat ik het terecht vind: als er zo'n JUNK naast me komt staan/zitten, zit ik in zijn meur!
Een totaal rookverbod buiten lijkt me ideaal!
quote:nee, klopt dus dat mag ook niet meer!
Op maandag 12 januari 2004 20:06 schreef Zander het volgende:[..]
Hmm, je bent zeker ook al een tijd niet meer met de trein geweest?
op de terug weg op het ander stadion hoorde ik een bewaker zeggen ze staan weer in de hoek te roken ga jij er ff heen en er iets van te zeggen.
toen dacht ik oja dat waar ook er is een rookverbod op de perron's.
weer terug op het stadion waar ik woon zag ik pas de rookpaaltjes staan.
en die zijn niet echt groot vandaar dat ik ze de eerste keer ook niet zag staan .
quote:En uitlaatgassen van auto's dan? Die krijg je ook ongevraagd naar je hoofd geslingerd. Vooral als je 'gezond' op de fiets gaat.
Op maandag 12 januari 2004 20:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Terecht, maar 't gaat nog niet ver genoeg: die "rookzones" verspreiden een grote walm giftige rookDe reden dat ik het terecht vind: als er zo'n JUNK naast me komt staan/zitten, zit ik in zijn meur!
Een totaal rookverbod buiten lijkt me ideaal!
quote:zo? daar moeten ze ook maar wat op vinden
Op maandag 12 januari 2004 20:17 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
En uitlaatgassen van auto's dan? Die krijg je ook ongevraagd naar je hoofd geslingerd. Vooral als je 'gezond' op de fiets gaat.
quote:je kan ook overdreven doen he
Op maandag 12 januari 2004 20:12 schreef the-russian het volgende:
Ze moeten het gewoon volledig verbieden... nergens moet het meer mogen, als je rookt, doodstraf, niet omdat je er kanker van krijgt, dat gaat me niet snel genoeg, gewoon direct de kogel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |