abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2004 @ 19:59:53 #1
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_16195026
ik vind het belangelijk idee.
van de cafe's kan ik me begrijpen maar van het ns parron niet.
je kan te ver gaan met sommige dingen
pi_16195086
ik heb een hekel als mensen roken, maar het perron is toch overdreven ja.
  Redactie Games maandag 12 januari 2004 @ 20:02:18 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16195094
Belangelijk... Mja ik vind het idd een goed belang hebben voor de mensen die niet roken
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 12 januari 2004 @ 20:02:29 #4
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_16195100
Belachelijk
Of toch niet?
pi_16195121
Als niet roker vindt ik het onzinnig.
pi_16195131
Ik vind het als roker wel flauw dat er op het perron niet meer gerookt mag worden, maar er valt op zich best mee te leven. Wat ik wel waardeloos vind, zijn die nieuwe rokerspalen die op sommige plaatsen van het station staan: ik heb deze week al een aantal keer zo'n paal zien fikken omdat iemand z'n peuk niet goed had uitgedrukt. En dat stinkt 10x erger dan tien rokers bij elkaar.

En het lijkt er ook wel echt schoner op te worden, zonder al die peuken op de grond. Nu kauwgom nog verbieden, want het hele perron zit meestal onder de witte plakken.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_16195141
relaxt, geen rookworst maar gewone worst op mijn boterham in de kantine
pi_16195158
Enig.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16195178
als ik niet per 1 januari was gestopt, had ik me hieraan ook zeer geirriteerd! Op het perron vind te ik ver gaan... in de trien zelf mag je wel roken!
pi_16195195
totaal belachelijk....

enne ff leuk weetje. stel je voor je bent zwaar asmatisch en je kan totaal NIET tegen rook. hoe moet je dan nog ooit in het station komen? bij elk station staan er zo wie zo rookpalen bij elke uitgang, die nog meer dampen dan als een persoon een sigaretje rookt.

beetje slecht nagedacht van de NS dus. ook staan er dan weer geen rookpalen op de perrons, behalve de uiteinden. daar waar dus nooit iemand komt.

ik hou t gewoon op belachelijk. ik vind het best als ze rookpalen neerzetten, maar doe het dan wel een beetje logisch en niet zo onlogisch als nu.

ik vind het niet-roken op de werkplek ook goed... maar euhm wat veel mensen vergeten is dat er wel een rookplek mag zijn. en als die voorzieningen er zijn (met goeie afzuigingen waardoor niet-rokers er geen last van hebben) vind ik alles best.

ik ben dan wel een roker, maar mijn vriend denkt er net zo over en hij is een niet roker. en zo zijn er nog veel meer niet-rokers die er zo over denken

verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_16195200
Belachelijk
pi_16195208
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:05 schreef Blixar het volgende:
in de trien zelf mag je wel roken!
Hmm, je bent zeker ook al een tijd niet meer met de trein geweest?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_16195300
Het is voor mij, als niet roker, niet al te belangrijk... maar ik vind het toch wel fijn... Zolang het maar in de treinen in ieder geval niet mag.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 12 januari 2004 @ 20:09:41 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_16195319
Terecht, maar 't gaat nog niet ver genoeg: die "rookzones" verspreiden een grote walm giftige rook

De reden dat ik het terecht vind: als er zo'n JUNK naast me komt staan/zitten, zit ik in zijn meur!
Een totaal rookverbod buiten lijkt me ideaal!

censuur :O
pi_16195326
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Hmm, je bent zeker ook al een tijd niet meer met de trein geweest?

nee, klopt dus dat mag ook niet meer!
pi_16195398
Ik vind het op het perron wel duf. Je staat gewoon buiten en als je bij een rookpaal gaat staan, dan sta je in dezelfde lucht, maar dan een paar meter verder.
pi_16195412
Ze moeten het gewoon volledig verbieden... nergens moet het meer mogen, als je rookt, doodstraf, niet omdat je er kanker van krijgt, dat gaat me niet snel genoeg, gewoon direct de kogel.
pi_16195437
nah ze staan nu met zun allen om zo'n rookpaal heen, dus als het even waait... Nahja onzinnig dus
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  maandag 12 januari 2004 @ 20:14:15 #19
79267 Flesdop
Nightwish the pwn !!
pi_16195471
Flauwekul, de wind waait er heus wel hoor.
"From cradle to coffin shall my wickedness be your passion"
pi_16195498
eigenlijk dom, nooit wat van gemerkt, sta meestal toch 2 a 3 meter van personen. dus....
  maandag 12 januari 2004 @ 20:17:06 #21
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_16195579
ik ging vorige week ook met de trein ik was het helemaal vergeten dat er een rookverbod was. Dus ik zie geen rookcabine bij de trein die ik wilde hebben vroeg aan een schoonmaken waar die zat.Die zat dus helemaal achterin,daar had ik geen zin dus dan maar ff snel een peukje roken.

op de terug weg op het ander stadion hoorde ik een bewaker zeggen ze staan weer in de hoek te roken ga jij er ff heen en er iets van te zeggen.
toen dacht ik oja dat waar ook er is een rookverbod op de perron's.
weer terug op het stadion waar ik woon zag ik pas de rookpaaltjes staan.

en die zijn niet echt groot vandaar dat ik ze de eerste keer ook niet zag staan .

pi_16195584
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Terecht, maar 't gaat nog niet ver genoeg: die "rookzones" verspreiden een grote walm giftige rook

De reden dat ik het terecht vind: als er zo'n JUNK naast me komt staan/zitten, zit ik in zijn meur!
Een totaal rookverbod buiten lijkt me ideaal!

En uitlaatgassen van auto's dan? Die krijg je ook ongevraagd naar je hoofd geslingerd. Vooral als je 'gezond' op de fiets gaat.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16195586
stomme aktie. Maarja, tegenwoordig zijn er veel ex-rokers (vooral) en niet rokers die het zo willen zien. Het betuigt wel weer dat de NS niet echt heeft nagedacht over deze oplossing.
"If everybody's thinking alike, somebody isn't thinking"
pi_16195627
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:17 schreef Dr.Stupid het volgende:

[..]

En uitlaatgassen van auto's dan? Die krijg je ook ongevraagd naar je hoofd geslingerd. Vooral als je 'gezond' op de fiets gaat.

zo? daar moeten ze ook maar wat op vinden
  maandag 12 januari 2004 @ 20:18:22 #25
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_16195634
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:12 schreef the-russian het volgende:
Ze moeten het gewoon volledig verbieden... nergens moet het meer mogen, als je rookt, doodstraf, niet omdat je er kanker van krijgt, dat gaat me niet snel genoeg, gewoon direct de kogel.
je kan ook overdreven doen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')