quote:De nachtbraakfregglegrot is inmiddels een oude reeks
Op woensdag 14 januari 2004 03:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nieuwe reeksen mogen niet..
En er is een nachtbar, post daar maar.
quote:Ondersteunende post
Op woensdag 14 januari 2004 03:49 schreef Riedel1 het volgende:[..]
De nachtbraakfregglegrot is inmiddels een oude reeks
Altijd heel gezellig, en inmiddels een hecht clubje. We willen liever niet in een alternatief topic posten zoals de nachtbar. Mag de nachtbraakfregglegrot SVP gedoogd of gelegaliseerd worden ?
Met als mayonaise een linkje naar de laatste aflevering
sweetgirly's en Riedel's nachtbraakfregglegrot 10!
[Dit bericht is gewijzigd door Zenith4ever op 14-01-2004 03:54]
quote:Meest gezellige kliekje waarvoor ik 's nachts wakker blijf
Op woensdag 14 januari 2004 03:49 schreef Riedel1 het volgende:[..]
De nachtbraakfregglegrot is inmiddels een oude reeks
Altijd heel gezellig, en inmiddels een hecht clubje. We willen liever niet in een alternatief topic posten zoals de nachtbar. Mag de nachtbraakfregglegrot SVP gedoogd of gelegaliseerd worden ?
quote:Dat is uiteraard de bedoeling van het topic.
Op woensdag 14 januari 2004 03:53 schreef Dagonet het volgende:
Niet om af te kraken, de nachtbraakfreggelgrot was inderdaad een lief topic, maar mag het ipv een gedoogde reeks dan een gedoogde bikkeltijd topic worden? Dus dat het inderdaad alleen in de nachtelijke uren gebruikt wordt?
quote:Hee, daar staat patent op.
Op woensdag 14 januari 2004 03:53 schreef Dagonet het volgende:
bikkeltijd topic
Slowchattopics en bikkeltopics zijn 2 hele verschillende zaken.
quote:hehe, okay, maar ik bedoelde dus wel zo'n status, geen reeks, wel meerdere delen en alleen 's nachts
Op woensdag 14 januari 2004 03:58 schreef Lamon het volgende:[..]
Hee, daar staat patent op.
Slowchattopics en bikkeltopics zijn 2 hele verschillende zaken.
En tis een topic ja, laten we dat vooral niet vergeten
quote:Zorg dan dat het juist geen kliekjestopic wordt, of het zoveelste slowchattopics met veel 'hallo, dag, hoe gaat het'.
Op woensdag 14 januari 2004 03:59 schreef Dagonet het volgende:
hehe, okay, maar ik bedoelde dus wel zo'n status, geen reeks, wel meerdere delen en alleen 's nachts
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 14-01-2004 04:07]
quote:1 topic van de nachtbraakbaggerfregglegrot staat nog altijd beter tegenover 100 baggertopics van *Conflict
Op woensdag 14 januari 2004 04:06 schreef Lamon het volgende:[..]
Zorg dan dat het juist geen kliekjestopic wordt, of het zoveelste slowchattopics met veel 'hallo, dag, hoe gaat het'.
Het zal mij een worst wezen of al die topics wel of niet mogen bestaan, van mij mag je.
Maar ik denk dat de redenatie achter deze beslissing is, dat al die topics van buitenaf bekeken totaal inwisselbaar lijken. Vandaar de opmerking om voortaan maar in de nachtbar te posten, als oudste van al die slowchatreeksen.
Sorry, maar ik ben em nu echt zat en vind dit onredelijke moderatie
quote:Huille
Op woensdag 14 januari 2004 04:08 schreef Mr.Noodle het volgende:Sorry, maar ik ben em nu echt zat en vind dit onredelijke moderatie
![]()
quote:Ik sta ook wel achter die beslissing en ik moet zeggen dat ik eigenlijk niks heb gelezen van de nieuwste reeks, ik kijk liever rond in een grotere verscheidenheid aan topics, dus echt beoordelen kan ik het niet.
Op woensdag 14 januari 2004 04:06 schreef Lamon het volgende:[..]
Zorg dan dat het juist geen kliekjestopic wordt, of het zoveelste slowchattopics met veel 'hallo, dag, hoe gaat het'.
Het zal mij een worst wezen of al die topics wel of niet mogen bestaan, van mij mag je.
Maar ik denk dat de redenatie achter deze beslissing is, dat al die topics van buitenaf bekeken totaal inwisselbaar lijken. Vandaar de opmerking om voortaan maar in de nachtbar te posten, als oudste van al die slowchatreeksen.
Wat ik aan Knut's post aflas was dat het in één dag 3 topics verder was en dat dát nou juist niet de bedoeling was, zeker niet als je, zoals in dit specifieke geval, er ook nog overdag in gaat posten.
quote:Die heeft al openingstijden van 0:00:00 tot 23:59:59
Op woensdag 14 januari 2004 04:56 schreef schvvmert het volgende:
Kan die Nachtbar geen openingstijden krijgen?
quote:Het was nacht.
Op woensdag 14 januari 2004 04:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar ik ben em nu echt zat en vind dit onredelijke moderatie![]()
quote:Jaaaaja!
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Knut het volgende:
Ik heb niks gedelete.
Zou ook niet weten waar er iets uit gedelete zou moeten zijn
quote:ow. Van bioslock dus
Op woensdag 14 januari 2004 00:48 schreef Maanvis het volgende:[..]
In tegenstelling tot de traditie onderschrijf ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |