quote:De betekenis van het woord is iig duidelijk. Net zoals het woord germaan gewoon staat voor de originele Noord-West Europeaan.
Op zondag 11 januari 2004 17:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Kijk mensen, God staat in de Van Dale, dus God bestaat!god (de ~ (m.), ~en)
1 bovenmenselijk, machtig en aanbiddelijk wezen [bij polytheïstische volkeren] => godheid
God (de ~ (m.))
1 het Opperwezen, de Schepper, de Geest waardoor en waarin alles is, zoals Hij bij monotheïsten, vooral bij joden en christenen genoemd wordt => de alfa en de omega, de Allerhoogste, de Almachtige, de hemelse Vader, de Opperste Rechter, Heer, Heer der heerscharen, Onze-Lieve-Heer, Opperheer, Vader
En dat weet je best.
quote:Ja natuurlijk 'staat het daar voor', maar daarom is het nog wel grotendeels verzonnen onzin. Net als God.
Op zondag 11 januari 2004 17:07 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
De betekenis van het woord is iig duidelijk. Net zoals het woord germaan gewoon staat voor de originele Noord-West Europeaan.
En dat weet je best.
quote:Is niks mis mee, maar bedreigend voor sommigen.
Op zondag 11 januari 2004 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik keek nu net ff in het topic, en ik zie plots dat er van onderwerp verandert is. Wat is er mis met mijn ondertitel, want ik begrijp de heisa niet zo.
quote:Ik weet dat jij er in gelooft, Martin. Doneer nog wat geld aan de kerk joh.
Op zondag 11 januari 2004 17:06 schreef gelly het volgende:[..]
code:Kijk Raymond, God bestaat.God (de ~ (m.))
1 het Opperwezen, de Schepper, de Geest waardoor en
waarin alles is, zoals Hij bij monotheïsten, vooral bij joden en christenen genoemd wordt => de alfa en de omega, de Allerhoogste, de Almachtige, de hemelse Vader, de Opperste Rechter, Heer, Heer der heerscharen, Onze-Lieve-Heer, Opperheer, Vader
quote:Net zoals Germaan als ondertitel?
Op zondag 11 januari 2004 17:08 schreef SCH het volgende:[..]
Is niks mis mee, maar bedreigend voor sommigen.
quote:Ieder zijn trots toch?
Op zondag 11 januari 2004 17:11 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Net zoals Germaan als ondertitel?
quote:Je kunt ook aan de kerk doneren zonder te geloven Raymond, maar dat snap je nog niet helemaal geloof ik.
Op zondag 11 januari 2004 17:09 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ik weet dat jij er in gelooft, Martin. Doneer nog wat geld aan de kerk joh.
Je geeft zeker ook geen oude kleding aan het leger des heils ? Ook al van die christen-fundamentalisten die iedereen in Nederland onder de duim proberen te krijgen. En die smeerlappen beginnen bij een zwakke bevolkingsgroep, zwervers en junks
Op de barricaden Raymond !
quote:Daar heb je gelijk in.
Op zondag 11 januari 2004 17:11 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Ieder zijn trots toch?
Maar de hyper-politieke correcten hier kregen last van hyperventilatie door die van mij . Was wel even lachen. Vooral de bochten waar ze zich in wringden om het verschil aan te tonen tussen die van jou en van mij.
quote:Geef nou eens je fout toe man. Je bent echt een ramp wat dat betreft.
Op zondag 11 januari 2004 17:13 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar de hyper-politieke correcten hier kregen last van hyperventilatie door die van mij
. Was wel even lachen. Vooral de bochten waar ze zich in wringden om het verschil aan te tonen tussen die van jou en van mij.
We blijven ook van je houden als je een vergissing maakt hoor
quote:Ja hoor boy. Geloof het vooral zelf. Als je niets met de kerk hebt, dan doneer je er ook niet aan. Zijn genoeg instellingen die goed werk verichten.
Op zondag 11 januari 2004 17:12 schreef gelly het volgende:[..]
Je kunt ook aan de kerk doneren zonder te geloven Raymond, maar dat snap je nog niet helemaal geloof ik.
quote:Nope, ik geef geen kleding aan het leger des heils. Kleding pleur ik weg.
Je geeft zeker ook geen oude kleding aan het leger des heils ? Ook al van die christen-fundamentalisten die iedereen in Nederland onder de duim proberen te krijgen. En die smeerlappen beginnen bij een zwakke bevolkingsgroep, zwervers en junks
quote:Prima Martin. En vergeet niet Mutant nog even te feliciteren met zijn sig. Hoppa en schnell, straks is het te laat. PS. Niet vergeten dit jaar ook weer even de kerk te bezoeken, vinden je ouders zo leuk.
Op de barricaden Raymond !
quote:Fout?
Op zondag 11 januari 2004 17:14 schreef SCH het volgende:[..]
Geef nou eens je fout toe man. Je bent echt een ramp wat dat betreft.
quote:Eh... ik hou niet van jou hoor. Integendeel, ik haat je
We blijven ook van je houden als je een vergissing maakt hoor
quote:Wees maar niet bang hoor, het is een titel die ik express heb uitgekozen om een beetje tegengas te geven op fok!. Proud to be a muslim neemt niet weg dat ik ook proud ben op mijn geboorteland Nederland.
Op zondag 11 januari 2004 17:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Proud to be a muslim is ook jammer, alleen minder jammer. Itt je zogenaamde afkomst kies je daar tenminste zelf nog voor.
quote:Sja, Raymond is zelf hetgeen hij zo verafschuwd. Maar dat snapt ie niet.
Op zondag 11 januari 2004 17:16 schreef SCH het volgende:
Mutant en Robert Jensen lijken gewoon veel op elkaar in feite.
quote:Maar beiden is geloven in iets verzonnens? Dat geef je dus toe?
Op zondag 11 januari 2004 17:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Proud to be a muslim is ook jammer, alleen minder jammer. Itt je zogenaamde afkomst kies je daar tenminste zelf nog voor.
Missie geslaagd .
quote:Jezus
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Fout?
.
Niets fouts aan. Trots een Germaan/Nederlander/Blonde god te zijn.
quote:Dat is zelfs nog belachelijker dan een Germaanse trots.
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef Graveland het volgende:
Stel je eens voor als ik "Proud to be Aryan" in m'n ondertitel zet
quote:Ben ik Groen Links stemmer uit Drenthe geworden?
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef gelly het volgende:[..]
Sja, Raymond is zelf hetgeen hij zo verafschuwd. Maar dat snapt ie niet.
quote:Auw
Op zondag 11 januari 2004 17:18 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ben ik Groen Links stemmer uit Drenthe geworden?
quote:De islam is niet iets verzonnens hoor, ik zie tenminste wel eens moskeeën en hoofddoekjes en zo.
Op zondag 11 januari 2004 17:18 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Maar beiden is geloven in iets verzonnens? Dat geef je dus toe?
Missie geslaagd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |