abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16156907
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:06 schreef Meneer_Aart het volgende:
gmta
  zondag 11 januari 2004 @ 17:07:37 #227
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16156919
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Kijk mensen, God staat in de Van Dale, dus God bestaat!

god (de ~ (m.), ~en)
1 bovenmenselijk, machtig en aanbiddelijk wezen [bij polytheïstische volkeren] => godheid

God (de ~ (m.))
1 het Opperwezen, de Schepper, de Geest waardoor en waarin alles is, zoals Hij bij monotheïsten, vooral bij joden en christenen genoemd wordt => de alfa en de omega, de Allerhoogste, de Almachtige, de hemelse Vader, de Opperste Rechter, Heer, Heer der heerscharen, Onze-Lieve-Heer, Opperheer, Vader

De betekenis van het woord is iig duidelijk. Net zoals het woord germaan gewoon staat voor de originele Noord-West Europeaan.

En dat weet je best.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16156920
Ik keek nu net ff in het topic, en ik zie plots dat er van onderwerp verandert is. Wat is er mis met mijn ondertitel, want ik begrijp de heisa niet zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_16156943
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:07 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

De betekenis van het woord is iig duidelijk. Net zoals het woord germaan gewoon staat voor de originele Noord-West Europeaan.

En dat weet je best.

Ja natuurlijk 'staat het daar voor', maar daarom is het nog wel grotendeels verzonnen onzin. Net als God.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_16156951
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik keek nu net ff in het topic, en ik zie plots dat er van onderwerp verandert is. Wat is er mis met mijn ondertitel, want ik begrijp de heisa niet zo.
Is niks mis mee, maar bedreigend voor sommigen.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:09:58 #231
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157000
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:06 schreef gelly het volgende:

[..]

code:
God (de ~ (m.))
1 het Opperwezen, de Schepper, de Geest waardoor en 
waarin alles is, zoals Hij bij monotheïsten, vooral bij joden en christenen genoemd wordt => de alfa en de omega, de Allerhoogste, de Almachtige, de hemelse Vader, de Opperste Rechter, Heer, Heer der heerscharen, Onze-Lieve-Heer, Opperheer, Vader

Kijk Raymond, God bestaat.
Ik weet dat jij er in gelooft, Martin. Doneer nog wat geld aan de kerk joh.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:11:07 #232
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157046
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Is niks mis mee, maar bedreigend voor sommigen.

Net zoals Germaan als ondertitel?
pi_16157078
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:11 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Net zoals Germaan als ondertitel?

Ieder zijn trots toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_16157107
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:09 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik weet dat jij er in gelooft, Martin. Doneer nog wat geld aan de kerk joh.

Je kunt ook aan de kerk doneren zonder te geloven Raymond, maar dat snap je nog niet helemaal geloof ik.

Je geeft zeker ook geen oude kleding aan het leger des heils ? Ook al van die christen-fundamentalisten die iedereen in Nederland onder de duim proberen te krijgen. En die smeerlappen beginnen bij een zwakke bevolkingsgroep, zwervers en junks

Op de barricaden Raymond !

zondag 11 januari 2004 @ 17:13:51 #235
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157145
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ieder zijn trots toch?

Daar heb je gelijk in.

Maar de hyper-politieke correcten hier kregen last van hyperventilatie door die van mij . Was wel even lachen. Vooral de bochten waar ze zich in wringden om het verschil aan te tonen tussen die van jou en van mij.

pi_16157186
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:13 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Maar de hyper-politieke correcten hier kregen last van hyperventilatie door die van mij . Was wel even lachen. Vooral de bochten waar ze zich in wringden om het verschil aan te tonen tussen die van jou en van mij.

Geef nou eens je fout toe man. Je bent echt een ramp wat dat betreft.

We blijven ook van je houden als je een vergissing maakt hoor

pi_16157192
Proud to be a muslim is ook jammer, alleen minder jammer. Itt je zogenaamde afkomst kies je daar tenminste zelf nog voor.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:16:08 #238
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157227
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt ook aan de kerk doneren zonder te geloven Raymond, maar dat snap je nog niet helemaal geloof ik.

Ja hoor boy. Geloof het vooral zelf. Als je niets met de kerk hebt, dan doneer je er ook niet aan. Zijn genoeg instellingen die goed werk verichten.
quote:
Je geeft zeker ook geen oude kleding aan het leger des heils ? Ook al van die christen-fundamentalisten die iedereen in Nederland onder de duim proberen te krijgen. En die smeerlappen beginnen bij een zwakke bevolkingsgroep, zwervers en junks
Nope, ik geef geen kleding aan het leger des heils. Kleding pleur ik weg.
quote:
Op de barricaden Raymond !
Prima Martin. En vergeet niet Mutant nog even te feliciteren met zijn sig. Hoppa en schnell, straks is het te laat. PS. Niet vergeten dit jaar ook weer even de kerk te bezoeken, vinden je ouders zo leuk.
pi_16157246
Mutant en Robert Jensen lijken gewoon veel op elkaar in feite.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:17:29 #240
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16157275
Stel je eens voor als ik "Proud to be Aryan" in m'n ondertitel zet
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  zondag 11 januari 2004 @ 17:17:31 #241
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157277
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Geef nou eens je fout toe man. Je bent echt een ramp wat dat betreft.

Fout? .
Niets fouts aan. Trots een Germaan/Nederlander/Blonde god te zijn .
quote:
We blijven ook van je houden als je een vergissing maakt hoor
Eh... ik hou niet van jou hoor. Integendeel, ik haat je
pi_16157289
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Proud to be a muslim is ook jammer, alleen minder jammer. Itt je zogenaamde afkomst kies je daar tenminste zelf nog voor.
Wees maar niet bang hoor, het is een titel die ik express heb uitgekozen om een beetje tegengas te geven op fok!. Proud to be a muslim neemt niet weg dat ik ook proud ben op mijn geboorteland Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_16157297
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:16 schreef SCH het volgende:
Mutant en Robert Jensen lijken gewoon veel op elkaar in feite.
Sja, Raymond is zelf hetgeen hij zo verafschuwd. Maar dat snapt ie niet.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:18:08 #244
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157300
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar beiden is geloven in iets verzonnens? Dat geef je dus toe?

Missie geslaagd .

pi_16157307
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Fout? .
Niets fouts aan. Trots een Germaan/Nederlander/Blonde god te zijn .

Jezus
Het is op alle punten aangetoond dat je poep praat, en nog blijf je volhouden.
pi_16157317
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef Graveland het volgende:
Dat is zelfs nog belachelijker dan een Germaanse trots.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:18:42 #247
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16157322
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, Raymond is zelf hetgeen hij zo verafschuwd. Maar dat snapt ie niet.

Ben ik Groen Links stemmer uit Drenthe geworden?
  zondag 11 januari 2004 @ 17:19:35 #248
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16157353
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ben ik Groen Links stemmer uit Drenthe geworden?

Auw
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16157355
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Maar beiden is geloven in iets verzonnens? Dat geef je dus toe?

Missie geslaagd .

De islam is niet iets verzonnens hoor, ik zie tenminste wel eens moskeeën en hoofddoekjes en zo.
pi_16157360
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:17 schreef Graveland het volgende:
Dat is net zo stupide als "trots germaan te zijn".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')