Zou je het nie tleuk vinden als ze dat voor jou zouden doen? Hypothetisch gezien dan
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:10 schreef slashme het volgende:
Slotje zonder uitleg aub
quote:Alhoewel dat niet altijd zo hoeft te zijn
Op vrijdag 9 januari 2004 17:14 schreef Lexie het volgende:
Ik denk meestal, weer een prutser minder.
quote:Nou, dit is iets dat autorijders vaak tegenkomen, dus vandaar. Is toch niets mis mee, zo'n topic in PTA?
Op vrijdag 9 januari 2004 17:14 schreef GizartFRL het volgende:
Was je punt SC ?
En wmb hoeft het niet nee, geen bloemen, wat schiet je er mee op?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-01-2004 17:15]
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk altijd, hey, het leidt me af. Moet dat. Er heeft niet voor niets iemand zich daar doodgereden. Soms denk ik ook: moeilijk he, rijden. Ik denk eigenlijk nooit, goh wat zielig.
quote:totdat je n familielid of vriend oid tegenkomt...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:14 schreef Lexie het volgende:
Ik denk meestal, weer een prutser minder.
quote:Lijdt het daadwerkelijk zoveel af? Neen
Op vrijdag 9 januari 2004 17:13 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg wat ik denk. Trouwens, vanaf ring Alkmaar naar Zaanstad, langs het kanaal, daar heb je een bocht met bomen en daar liggen altijd bloemen.
quote:Ja, ik kom ze zelf ook tegen dagelijks.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nou, dit is iets dat autorijders vaak tegenkomen, dus vandaar.
En wmb hoeft het niet nee, wat schiet je er mee op?
quote:bannen zonder uitleg ajb
Op vrijdag 9 januari 2004 17:10 schreef slashme het volgende:
Slotje zonder uitleg aub
Beetje simpel van geest SC, avi nivo 3.
quote:Wat een zielig mannetje ben jij zeg.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk altijd, hey, het leidt me af. Moet dat. Er heeft niet voor niets iemand zich daar doodgereden. Soms denk ik ook: moeilijk he, rijden. Ik denk eigenlijk nooit, goh wat zielig.
quote:Ben het eens met je eens Youp
Op vrijdag 9 januari 2004 17:15 schreef Youp het volgende:[..]
totdat je n familielid of vriend oid tegenkomt...
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 09-01-2004 17:17]
Disclaimer: natuurlijk zijn er ook ongevallen waarbij het slachtoffer zelf niet schuld had aan het dodelijke ongeval. In dat geval mag bovenstaande redenatie geschrapt worden.
quote:Het stoort me niet, maar ik zie het nut er niet van in. je krijgt toch een begrafenis, bloemen op je graf enzo, waarom op dat punt, wat voor troost vind je daar. of je moet denken dat de ziel van de overledene daar rondzweeft natuurlijk.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:15 schreef slashme het volgende:[..]
Lijdt het daadwerkelijk zoveel af? Neen
als mensen hier nu troots in vinden, laat ze!
Van mij hoeft het inderdaad geen 10 jaar te staan maar een komop zeg, als je je hieraan stoort ben je erg egoistisch en hartloos
quote:dus t is toch mogelijk
Op vrijdag 9 januari 2004 17:16 schreef slashme het volgende:[..]
Ben het eens met je eens Youp
-ontopic-
ik vind het ook een goede stimulans die je aan het denken zet over hoe kwetsbaar je wel niet bent...
quote:denk wat verder na en het kan een kind zijn dat daar overstak en doodgereden is...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:17 schreef Lucille het volgende:
Of die bloemen staan langs een kaarsrechte weg en dan denk ik 'heeft die persoon te hard gereden' of in een bocht die zo duidelijk een bocht was dar je wel heel raar gereden moet hebben en dan denk ik 'had de persoon gezopen'.Disclaimer: natuurlijk zijn er ook ongevallen waarbij het slachtoffer zelf niet schuld had aan het dodelijke ongeval. In dat geval mag bovenstaande redenatie geschrapt worden.
quote:Ongeacht hoe of wat iemand denkt, wie ben jij om te bepalen wat het nut daarvan is! Als je er niet eens aan stoort waarom begin je er dan over.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het stoort me niet, maar ik zie het nut er niet van in. je krijgt toch een begrafenis, bloemen op je graf enzo, waarom op dat punt, wat voor troost vind je daar. of je moet denken dat de ziel van de overledene daar rondzweeft natuurlijk.
quote:Kinderen steken niet halverwege een provinciale weg over
Op vrijdag 9 januari 2004 17:19 schreef piere het volgende:[..]
denk wat verder na en het kan een kind zijn dat daar overstak en doodgereden is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |