deze kunnen worden afgemaakt door een mooie blazer (als het wat kouder is)
Je kan voor winter en zomer prachtige vcreaties laten maken..
Bij de landmacht is het nette uniform ontworpen door Frans Molenaar, laat een bekende couteriér dan ook een mooi schooluniform ontwerpen, 1 voor winter en 1 voor zomer... het het wordt voor de jongeren weer een feest naar school te gaan, al is het alleen maar omdat ze zo'n prachtig uiniform aanmogen!
Ik moet eerlijk zeggen dat het er ook best schattig uit ziet, maar dat ligt volgens mij ook aan die meisjes zelf die er sowieso al leuk uitzien.
Die heeft het over een trui of een shirt
quote:een uniform vind ik geen trui of shirt, ik geloof ook niet dat zo'n wethouder dat beoogt.. Je moet het dan meteen goed doen en dus een complete set uniformen ontwerpen, voor jongens en meisjes voor winter en zomer. Ben je in één keer klaar voor de komende 20 jaar. Je kan de ouders best vragen een gedeelte zelf te betalen, want door het uniform sparen de ouders heel veel geld aan andere kleden uit... Ik zou wel stomerijen e.d aan de scholen lieren, want het is belangrijk dat het uniform te allen tijde net blijft..
Op zaterdag 10 januari 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
BHFH - wat je allemaal post is volslagen onzin, dat is helemaal niet wat die wethouder voorstelt.Die heeft het over een trui of een shirt
De jongere kinderen zou ik dan ook adviseren in wat eenvoudiger pakjes rond te laten lopen zoals bijvoorbeeld die getoond op pagina51:
die kunnen ze nog eens vies maken, zonder dat het meteen gestoomd hoeft te worden.
Even serieus, kom op nou. Misschien dat ik zo'n ontzettend dom kind was en onderschat ik de kinderen van tegenwoordig, maar indertijd maakt ik me echt niet druk om de kleding van mensen hoor. Meer om hun gedrag. We kunnen nu allemaal wel fijn gaan oordelen en de psyche van een kind laten analyseren, maar zonder kinderen als domme dronen te willen bestempelen denk ik niet dat het dragen van eigen kleding bepaalde gevoelens jegens mede-scholieren opwekt.
Leuk en aardig dat we die kindertjes dan allemaal in pakjes willen hijsen, maar buiten dat het allemaal ongetwijfeld een stuk minder aangenaam zit en misschien minder kost (al kreeg ik van mijn ouders vroeger gewoon geen dure merkkleding, en die beslissing kunnen ouders nog steeds maken hoor), denk ik dat we eerst eens in ons geheugen moeten graven hoe wij het hadden gevonden als dit er door was gedrukt in onze kindertijd voordat we met proefballonnetjes beginnen te gooien.
quote:Wat lul je nou met ik geloof niet. Hij heeft het letterlijk gezegd, geen uniform maar een trui of shirt. Jammer voor jouw geile buien
Op zaterdag 10 januari 2004 14:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
een uniform vind ik geen trui of shirt, ik geloof ook niet dat zo'n wethouder dat beoogt..
quote:voor de koudere dagen! Onder de rokjes kan gewoon een maillot gdragen worden trouwens, dit geldt evenzeer voor moslimmeisjes!
Op zaterdag 10 januari 2004 14:37 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens dat je met rokjes zit te strooien BHFH, maar het is nou niet bepaald warm zo'n driekwart deel van het jaar. Bovendien hebben we niet allemaal zo'n fantastisch figuur om zo'n leuk schattig sexy rokje te dragen. Om maar niet te spreken over die J.Lo outfit. 90% van de meiden willen dat soort dingen gewoon niet dragen omdat het niet prettig zit of mooi staat bij hen of iets dergelijks. Want je post hier wel gelijk weer de rolmodellen in de perfecte situatie natuurlijk.
edit door mod: we get the picture...
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-01-2004 18:18]
Tera Patrick in zo'n pakje is hemel op aarde...Lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling van dit voorstel.
Ik denk zelf dat kindermisbruik er dan alleen maar door gestimuleerd word.
Maar BHFH, ik ben wel benieuwd, ben jij er aanmerkelijk slechter af gekomen doordat je vroeger op school je eigen kleertjes aan mocht trekken?
quote:dat lijkt me onzin, je kunt de rokjes natuurlijk ook best wat langer voorstellen, lijkt me zeker bij jonge kinderen ook wel gewenst, maar ik zie niet in dat een mooi uniform tot meer kindermisbruik zou leiden..
Op zaterdag 10 januari 2004 14:47 schreef SHE het volgende:
Wel geil, die uniformpjesTera Patrick in zo'n pakje is hemel op aarde...Lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling van dit voorstel.
Ik denk zelf dat kindermisbruik er dan alleen maar door gestimuleerd word.
quote:Gelukkig kom je ook weinig van die pr0n-ads vol met meisjes in sexy schooloutfitjes tegen op het internet he? Het geeft dus totaal geen sexuele prikkel!
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat lijkt me onzin, je kunt de rokjes natuurlijk ook best wat langer voorstellen, lijkt me zeker bij jonge kinderen ook wel gewenst, maar ik zie niet in dat een mooi uniform tot meer kindermisbruik zou leiden..
Voorlopig ben jij anders al een aardig tijdje zoet met het afstruinen van website met appetijtelijke meisjes in schooluniformen...
quote:Jij bent nu al niet meer te stuiten , en dat is nog maar virtueel!
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat lijkt me onzin, je kunt de rokjes natuurlijk ook best wat langer voorstellen, lijkt me zeker bij jonge kinderen ook wel gewenst, maar ik zie niet in dat een mooi uniform tot meer kindermisbruik zou leiden..
en in jouw soort zijn er meer ja!
quote:ja ik werd wel gepest opmdat ik altijd oude , versleten dingen aanhad, omdat me ouders geen geld hadden voor dure ribbroeken en sportschoenen. dat was heel erg in die tijd, had je geen nikes en dat soort zaken werd je in elkaar geslagen. zo ging dat. en zo gaat het vaak nog steeds...
Op zaterdag 10 januari 2004 14:48 schreef twi het volgende:
Geef die meisjes in de winter dan op z'n minst gewoon een broek. Jij met je achterlijke maillots. Ik heb die dingen al in geen twintig jaar meer gezien.Maar BHFH, ik ben wel benieuwd, ben jij er aanmerkelijk slechter af gekomen doordat je vroeger op school je eigen kleertjes aan mocht trekken?
quote:Ik heb er met m'n Hema, Bristol en Zeeman-verleden toch geen last van gehad
Op zaterdag 10 januari 2004 14:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja ik werd wel gepest opmdat ik altijd oude , versleten dingen aanhad, omdat me ouders geen geld hadden voor dure ribbroeken en sportschoenen. dat was heel erg in die tijd, had je geen nikes en dat soort zaken werd je in elkaar geslagen. zo ging dat. en zo gaat het vaak nog steeds...
quote:hoe bedoel je
Op zaterdag 10 januari 2004 14:59 schreef SHE het volgende:[..]
Jij bent nu al niet meer te stuiten , en dat is nog maar virtueel!
Ik hou mijn hart vast als jij in een afsluitbare ruimte bent met minstens 10 meisjes .en in jouw soort zijn er meer ja!
quote:Vond het ook wat overdreven, maar om het milder te zeggen: Het lijkt erop alsof je veel plezier hebt in het verzamelen van plaatjes van wulpse mooie (Aziatische) meisjes in schooluniformpjes. En ik vind ze er persoonlijk ook erg mooi uit zien. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het gepaard zal gaan met de nodige sexuele prikkels bij de iets te "kindervriendelijken" onder ons.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoe bedoel je
quote:die "sexy" meisjes op deze pagina zijn ook allemaal min of meer meerderjarig, dus zo gek is dat niet. maar dat heeft niks te maken met het feit dat het schoolpakjes zijn, maar gewoon dat het lekkere meiden zijn, in badpak had het alleen niks meer met het topic te maken gehad.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:26 schreef twi het volgende:[..]
Vond het ook wat overdreven, maar om het milder te zeggen: Het lijkt erop alsof je veel plezier hebt in het verzamelen van plaatjes van wulpse mooie (Aziatische) meisjes in schooluniformpjes. En ik vind ze er persoonlijk ook erg mooi uit zien. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het gepaard zal gaan met de nodige sexuele prikkels bij de iets te "kindervriendelijken" onder ons.
quote:Je mag ze toch wel posten hoor
Op zaterdag 10 januari 2004 15:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
, in badpak had het alleen niks meer met het topic te maken gehad.
quote:Op deze pagina wel. En je gaat me niet vertellen dat je nog nooit had gehoord van de link tussen de stereotype 'jong schoolmeisje in uniform' en sex. Misschien niet wetenschappelijk te bewijzen, maar ik denk zeker dat het argument dat het misschien ongewenste sexuele toestanden met zich mee zou kunnen brengen toch wel een zwaarder wegende reden dan dat het misschien het pesten van een bepaald persoon in de klas tegenhoudt. Is iemand dik, roodharig of gewoon een kutkind, dan wordt het ook in schooluniformpje ook wel gepest.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
die "sexy" meisjes op deze pagina zijn ook allemaal min of meer meerderjarig, dus zo gek is dat niet. maar dat heeft niks te maken met het feit dat het schoolpakjes zijn, maar gewoon dat het lekkere meiden zijn, in badpak had het alleen niks meer met het topic te maken gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-01-2004 18:16]
quote:nee dat is veel minder het geval... en die sexueel ongewenste toestanden lijken me zwaar overdreven.. kijk maar eens in landen waar uniform dracht is.. Het gaat om het invoeren van een uniform EN de daarbij behorende gedragsregels.. Dus marcheren, uniform netheid, op elkaar letten en elkaar corrigeren..
Op zaterdag 10 januari 2004 15:47 schreef twi het volgende:[..]
Op deze pagina wel. En je gaat me niet vertellen dat je nog nooit had gehoord van de link tussen de stereotype 'jong schoolmeisje in uniform' en sex. Misschien niet wetenschappelijk te bewijzen, maar ik denk zeker dat het argument dat het misschien ongewenste sexuele toestanden met zich mee zou kunnen brengen toch wel een zwaarder wegende reden dan dat het misschien het pesten van een bepaald persoon in de klas tegenhoudt. Is iemand dik, roodharig of gewoon een kutkind, dan wordt het ook in schooluniformpje ook wel gepest.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-01-2004 16:09]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |