abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 17:05:33 #1
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_16042170
Sja, we gaan met z'n vieren naar Spanje met de bus. Dat staat al vast. Ook dat we aan zee gaan zitten. En ook dat we willen gaan feesten, zonnen/zwemmen.

Maarja, waarheen? Leeftijd is: 16, 16, 17, 18. En de 16 en 17-jarige (waaronder ik) zitten tegen de 17/18 aan.

Ik heb me al een beetje ingelezen en gemerkt dat Blanes niet zo druk is, wel gezellig en dat je makkelijk naar bijv. Lloret en Barcelona ofzow kan...

Is Lloret echt zo heel erg druk, wat voor een leeftijdscategorie komt daar dan en moeten we misschien naar een andere plaats?

Plaats hie rje tips!

pi_16042266
Ga naar Calella!!!!
pi_16042325
Blanes is iets kleiner dus ook iets rustiger maar in het hoogseizoen maakt het echt niet zoveel uit in welke plaats je daar zit, je mag blij zijn als je je handdoek op het strand kwijt kan
je kan vanuit Blanes makkelijk in Lloret en Barcelona komen, naar lloret met de bus (rijden af en aan) en naar Barcelona kun je middenin Blanes op de trein stappen.
pi_16042353
Benidorm als je gevarieerd publiek tegen wilt komen of Salou waar alle hollanders zijn
Cuore Sportivo
pi_16042419
Lloret is echt wel leuk, bepaalde kroegen wel heel druk, en andere wat rustiger, leeftijd is rond de 18jr
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')