quote:Gewoon, iets met moslims, ofzo...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat is er links aan om de link te leggen tussen de VS verkiezingen en die ruimtereis? Dat is wat algemeen wordt verondersteld dus journalistiek deugt het wel, en dan nog: wat is er links aan?
quote:Vreemd he met zo'n teksten? Dat mag je best aan de wereld laten zien. De achterban (familie, landgenoten van zelfde afkomst) van die mensen is ook verplicht zich dan eens wat aktiever op te stellen en mensen er op aan te spreken. Nu lijkt het alsof alleen de "blanke" er iets van moet zeggen en dat komt over alsof het "rechts" en "racistisch" is.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:01 schreef ub40_bboy het volgende:
En buitenlanders komen zo weer in een slecht daglicht, getuige de kwetsende teksten in die rap.
quote:Nee, dat is niet logisch, dat moet je uitleggen. Bush wordt als rechts gezien, dus de suggestie dat Bush het puur uit eigenbelang doet is links te noemen.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat is er links aan om de link te leggen tussen de VS verkiezingen en die ruimtereis? Dat is wat algemeen wordt verondersteld dus journalistiek deugt het wel, en dan nog: wat is er links aan?
quote:Kom op, zo lust ik er nog wel een paar. Met zo'n simplistisch wereldbeeld kom je in deze discussies niet ver, vriend.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, dat is niet logisch, dat moet je uitleggen. Bush wordt als rechts gezien, dus de suggestie dat Bush het puur uit eigenbelang doet is links te noemen.
Je vorige post was ook al zo raar. Het voorbeeld over die rapper toont heel goed de dubbelheid en de onzinnigheid van deze discussie aan.
Iedere keer als er iets 'negatiefs' gezegd wordt over rechts is het volgens jou een voorbeeld van de linkse media, als er iets 'negatiefs' gezegd wordt over rechts dan is dat volstrekt juiste berichtgeving. Tja, dat schiet niet op.
quote:Ik heb eerder het gevoel dat jij maar moeilijk zaken kunt voorstellen en dat je met een hokjesgeest redeneert. Ik toon aan dat Freriks vandaag suggestief was, terwijl hij het totaal niet aantoonde. Wat wou je beweren? Dat Bush links is? Toon mij het tegenovergestelde dan aan, de waarheid kan hard zijn.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:17 schreef SCH het volgende:[..]
Kom op, zo lust ik er nog wel een paar. Met zo'n simplistisch wereldbeeld kom je in deze discussies niet ver, vriend.
Je vorige post was ook al zo raar. Het voorbeeld over die rapper toont heel goed de dubbelheid en de onzinnigheid van deze discussie aan.
Iedere keer als er iets 'negatiefs' gezegd wordt over rechts is het volgens jou een voorbeeld van de linkse media, als er iets 'negatiefs' gezegd wordt over rechts dan is dat volstrekt juiste berichtgeving. Tja, dat schiet niet op.
quote:Ik kan je honderd discriminerende teksten van jouw landgenoten van dezelfde afkomst laten zien ..allemaal op Fok geschreven.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mag je best aan de wereld laten zien. De achterban (familie, landgenoten van zelfde afkomst) van die mensen is ook verplicht zich dan eens wat aktiever op te stellen en mensen er op aan te spreken. Nu lijkt het alsof alleen de "blanke" er iets van moet zeggen en dat komt over alsof het "rechts" en "racistisch" is.
quote:Inderdaad, ik haat de islam. Ook de gristelijkheid en alle religieen die niet op rationeel denken zijn gebaseerd. Verder hou ik niet van hiphop en negerinnen (althans niet sexueel). Dat is een kwestie van smaak. Er zullen vast mensen zijn die geen blanke vent leuk vinden, so be it.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:27 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Ik kan je zo honderd discriminerende teksten van jouw landgenoten van dezelfde afkomst laten zien ..allemaal op Fok geschreven.
Sterker nog van jouw poltieke geloofsgenoten..
Ik zie jou die mensen er niet op aanspreken..
Kijk jij eerst naar jezelf dan....naar je islamietenhaat.
edit: je verandert je tekst: Ik heb niks tegen allochtonen, mits ze zich gedragen. Wat die rapper deed was fout, hij riep op tot het doden van Joden. Als jij DAT normaal vindt, dan hoef ik niet verder met jou te praten.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 10-01-2004 02:38]
quote:Als jij je beroept op de vrijheid van meningsuiting, dan moet je niet de fatsoenrakker uithangen inzake die anti-semitische rap.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Inderdaad, ik haat de islam. Ook de gristelijkheid en alle religieen die niet op rationeel denken zijn gebaseerd. Verder hou ik niet van hiphop en negerinnen (althans niet sexueel). Dat is een kwestie van smaak. Er zullen vast mensen zijn die geen blanke vent leuk vinden, so be it.
Het heet vrijheid van meningsuiting, zo simpel is dat.
Prima dat je toegeeft dat je haatdragend bent ....het wordt tijd dat je ook de konsekwensie neemt en begint te nuanceren en te relativeren.
Het is islamietenhaat waar je aan lijdt.....intolerant zijn tov mensen die anderszijn.
Kritiek op de islam is wat anders.
Ik ben ook atheistisch....en met kritiek op godsdiensten ....maar niet de mensen zelf stigmatiseren....
Daarnaast ook een rechtse journalist zal niet zijn bron in de val laten lopen....Politie optrommelen...bij de ontmoeting ofzo.
Dat is een journalistiek principe....
quote:Natuurlijk heb je wel wat tegen de allochtonen...ga toch heen met die politieke correctheidshow.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
edit: je verandert je tekst: Ik heb niks tegen allochtonen, mits ze zich gedragen. Wat die rapper deed was fout, hij riep op tot het doden van Joden. Als jij DAT normaal vindt, dan hoef ik niet verder met jou te praten
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 02:48 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Natuurlijk heb je wel wat tegen de allochtonen...ga toch heen met die politieke correctheidshow.
En natuurlijk zat die rapper fout........
Maar dat was de diskussie niet en het is echt overbodig aan mij te vragen of ik dat normaal vind...typisch weer zo'n fatsoenrakkerattude.
quote:Nee dat bepaal jezelf....het is jouw gevoel.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:Dus jij bepaalt dat ik een hekel aan allochtonen heb?
quote:Schuif gewoon aan bij een integratielesje en leer Nederlands, mag je daarna nog eens terugkomen met je zinloze geblaat, relnicht.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:53 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Nee dat bepaal jezelf....het is jouw gevoel.
Ik konstateer enkel.
Ik heb het woord hekel niet genoemd......dat doe jezelf.
Die overdrijving komt opnieuw van jou af..
quote:Net zoals het verzwijgen van haatzaaiende imams, dat er op moslimscholen haat tegen ongelovigen wordt verkondigd en moslimextremisme als links zou worden bestempeld. Dat soort onderwerpen komen echter vaak aan het bod bij de 'linkse' omroep en dan vooral NOVA. De rechts georiënteerde mensen halen maar al te graag aan wat daar aan de kaak is gesteld
Op zaterdag 10 januari 2004 01:01 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Het verzwijgen van dit soort onderwerpen lijkt meer links. Behalve natuurlijk PVDA na de verkiezingsnederlaag. Dus aandacht geven aan z'on onderwerp is natuurlijk niet links te noemen. En buitenlanders komen zo weer in een slecht daglicht, getuige de kwetsende teksten in die rap.
quote:Begint wel een gewoontje van jou te worden. Zodra iemand het niet volledig met je eens is, is het meteen een vreemdelingenhater, xenofoob of een racist.
Natuurlijk heb je wel wat tegen de allochtonen...ga toch heen met die politieke correctheidshow.
Behoor je zelf soms tot zo'n in jouw ogen slachtoffergroep?
quote:Klassieke rechtse borrelpraat.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef Tikorev het volgende:
Begint wel een gewoontje van jou te worden. Zodra iemand het niet volledig met je eens is, is het meteen een vreemdelingenhater, xenofoob of een racist.
quote:Eén woord voor links: ontkenning.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:02 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Klassieke rechtse borrelpraat.
Overdrijven.....wat bijfantaseren...
Niet de feiten of de nuances maar het zwart maken van de opponent is de drijfveer.
En dat willen journalisten voorkomen en mede daarom ....word de journalistiek als links ervaren.
Nog eentje: ontwijken.
En last but not least: Wegmoffelen.
quote:Ga fietsen man!
quote:Je hebt dus helemaal niks tegen allochtonen?
Op zondag 11 januari 2004 17:33 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ga fietsen man!
Kom met argumenten "or leave the building"
quote:Zie de topictitel.
Op zondag 11 januari 2004 18:01 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt dus helemaal niks tegen allochtonen?
quote:Overruled, heeft niks met deze discussie te maken.
Op zondag 11 januari 2004 18:01 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt dus helemaal niks tegen allochtonen?
quote:En jij zet ook iedere keer hetzelfde riedeltje op, dus dit komt wat hypocriet over
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef Tikorev het volgende:
Begint wel een gewoontje van jou te worden. Zodra iemand het niet volledig met je eens is, is het meteen een vreemdelingenhater, xenofoob of een racist.Behoor je zelf soms tot zo'n in jouw ogen slachtoffergroep?
quote:Hangslot en trap richting de stoffige archieven, want het is aangetoond dat het een onzin stelling is
Op zondag 11 januari 2004 18:47 schreef schatje het volgende:
En nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |