Onze interesse ligt bij Siofok Hongarije en Salou Spanje. We willen graag een mooie drink vakantie met mooie dames (en niet de prostituees van siofok maar echt mooie schone dames van onze leeft voor niet betaalde + gemeende sex zeg maar) het moet echt een top vakantie worden met veel zon.
Tegen de tijd dat we gaan deze zomervakantie dus zijn we allemaal net 18 en zijn ook op zoek naar leeftijds genoten dus niet mensen van 4 jaar ouder ofzo. Ook willen zijn we benieuwd naar de bezigheden op beide bestemmingen zoals duiken enzo hiermee bedoel ik geen kerkjes bezoeken of steden maar iets in de directe omgeving.
ik ben zelf voorstander van salou. Hierbij vraag ik tips om degene die naar siofok willen over te halen.
ps geen argument om naar siofok te gaan is vanwege het goedkope want we willen echt een top vakantie.
quote:dan is de keus snel gemaakt, geen van beide
Op dinsdag 6 januari 2004 22:22 schreef sproedie het volgende:
...we willen echt een top vakantie.
quote:andere ideeen dan?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:28 schreef esnaider het volgende:[..]
dan is de keus snel gemaakt, geen van beide
quote:mooi weer stellen we wel op prijs
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Kopstoot het volgende:
Renesse voor mensen van net 18!
Dat waren wij vorig jaar in Lloret, aardig jong daar, dit jaar zijn we een beetje op leeftijd
quote:pff, wat een kutreactie. Zelf wel gaan en het dan iemand anders afraden omdat hij/zij te jong zou zijn. Ga trouwens maar gewoon naar Siofok, daar ga ik immers ook heen.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Kopstoot het volgende:
Renesse voor mensen van net 18!
Dat waren wij vorig jaar in Lloret, aardig jong daar, dit jaar zijn we een beetje op leeftijd
quote:duiken bedoel ik dan gewoon 1x mee he voor de ervaring of misschien 2 keer om dat de eerste zo beviel maar het moet niet echt een duikvakatie worden we komen wel voor het uitgaan
Op dinsdag 6 januari 2004 22:33 schreef esnaider het volgende:
het is allebei leuk als je een weekje (of langer) met flink wat drank uit je dak wil gaan, maar je zegt dat je wil duiken.. dan zou ik kiezen voor Egypte! Echt geweldig daar alleen laat het nachtleven ook wel wat te wensen over.
Als ik perse moest kiezen koos ik voor Spanje, maar dan niet in Salou maar Calella ofzo.. tis iets minder massaal en vond ik qua sfeer beter.
quote:Jou leeftijd + enige goede argumenten?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:35 schreef El_Bassie het volgende:[..]
pff, wat een kutreactie. Zelf wel gaan en het dan iemand anders afraden omdat hij/zij te jong zou zijn. Ga trouwens maar gewoon naar Siofok, daar ga ik immers ook heen.
quote:Ik heb geen idee of het daar kan, maar dan zou ik voor Salou kiezen
Op dinsdag 6 januari 2004 22:36 schreef sproedie het volgende:[..]
duiken bedoel ik dan gewoon 1x mee he voor de ervaring of misschien 2 keer om dat de eerste zo beviel maar het moet niet echt een duikvakatie worden we komen wel voor het uitgaan
quote:Ik ben dan 18 denk ik, de rest van de groep is ongeveer 18/19 dan, het leeuwedeel 18. Goed, wij zijn echt hele stevige drinkers. Tukkers zeg maar. Dat kost geld. Veel geld. Dat wordt duur, erg duur. Ook in Siofok wordt dat duur, maar in Lloret bijna onbetaalbaar. Bovendien heb ik positieve verhalen gehoord over Siofok.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:37 schreef sproedie het volgende:[..]
Jou leeftijd + enige goede argumenten?
quote:Die tip kreeg ik ook al.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:38 schreef XxPl0SiVe het volgende:
Mijn eerste vakantie alleen zonder ouders was ook in Siofok.
Ondertussen ben ik nog naar Rimini geweest, Ibiza, Mallorca en Chersonissos.
Maar ik vind Siofok nog steeds de leukste vakantie ooit!.
Al die plaatsen zijn leuk, maar de eerste keer alleen op vakantie is gewoon altijd leuk.
Mocht je toch naar Siofok gaan, zoek dan de flört op. Daar heb ik me zoooooooo vermaakt ..
quote:Tukkers zeg maar
Op dinsdag 6 januari 2004 22:40 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ik ben dan 18 denk ik, de rest van de groep is ongeveer 18/19 dan, het leeuwedeel 18. Goed, wij zijn echt hele stevige drinkers. Tukkers zeg maar. Dat kost geld. Veel geld. Dat wordt duur, erg duur. Ook in Siofok wordt dat duur, maar in Lloret bijna onbetaalbaar. Bovendien heb ik positieve verhalen gehoord over Siofok.
quote:Wat voor muziek kan ik in de discotheken verwachten kreeg zelf te horen dat er van die dj cor muziek werd gedraait. Te blij dus.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:42 schreef Poogie het volgende:
salou is echt wel beter, mooie stranden, veel chicks, goede discotheken en salou heeft PORT AVENTURAeen heel mooi en groot pretpark
quote:overal verschillend, in de kroegen en (feest)cafe's hoor je idd veel feestmuziek(apresski) maar als je een beetje naar de grotere discotheken gaat dan is het meer dance/trance(wel veel oude titels), maar er zullen ook soms van die hardstyle avonden zijn in bepaalde discotheken
Op dinsdag 6 januari 2004 22:44 schreef sproedie het volgende:[..]
Wat voor muziek kan ik in de discotheken verwachten kreeg zelf te horen dat er van die dj cor muziek werd gedraait. Te blij dus.
ik ben meer voorstander van Hardstyle,Hardcore trance kan ook nog
als je naar salou toe gaat zijn discotheek pacha en avonturenpark port aventura zeker een aanrader
http://www.pachalapineda.com/
http://www.portaventura.es/index.html
ik ga zelf trouwens waarschijnlijk ook naar salou dit jaar
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 06-01-2004 23:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |