Het nummer in twister (jan de bont) dat gedraait word door die dikkere grappige gast.
Op het moment dat ze allemaal de muziek hard zetten tijdens hun eerste rit zet hij een of ander metal achtig nummer op zijn speakers in en buiten zijn camper...
google wist iig geen raad hiermee
Iemand??
En ja; ik heb ook al geGoogled!
quote:"Dat is uit het leven gegrepen"
Op zondag 11 januari 2004 21:43 schreef ReVu het volgende:
Ik (lees; mijn moeder) zoekt een nummer (tekst en muziek), dat heet "Het is uit het leven gegrepen" of zo.... Van een oude show Farce Majeur???Iemand??
En ja; ik heb ook al geGoogled!
http://www.google.com/search?q=%22Dat+is+uit+het+leven+gegrepen
quote:Op deze pagina vind je de soundtrack-listing voor deze film, daar staat het nummer ongetwijfeld tussen! Succes.
Op zondag 11 januari 2004 21:36 schreef Orion-666- het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is:Het nummer in twister (jan de bont) dat gedraait word door die dikkere grappige gast.
Op het moment dat ze allemaal de muziek hard zetten tijdens hun eerste rit zet hij een of ander metal achtig nummer op zijn speakers in en buiten zijn camper...
google wist iig geen raad hiermee
quote:Bedankt, het was child in time
Op zondag 11 januari 2004 22:21 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Op deze pagina vind je de soundtrack-listing voor deze film, daar staat het nummer ongetwijfeld tussen! Succes.
BVD
quote:nope die is het ook niet
Op donderdag 8 januari 2004 16:39 schreef ikbengeweldig het volgende:[..]
Bedoel je Mosh Pit van Three 6 Mafia?
k zoek nu nog een nummer, je hoort t bij de reclame van mtv, lounge is het, in de reclame zie je een surfer enzo, met allemaal wit erom heen, en ik zoek een zomerhitje van vorig jaar, in de clip zie je een wat oudere gast op t strand heel spacy dansen, in een jurk achtig iets, bij zonsondergang
quote:Het zijn exclusieve mixen gemaakt voor MTV. Dus alleen daar vandaan zou je ze kunnen krijgen.
Op zaterdag 10 januari 2004 12:19 schreef NFA-DK het volgende:
Ik hoorde vanacht een remix van 2 nummers.. beastie boys gemixed met ( ik meen ) dandy warholes of hoe je dat ook schrijft.. en ik meen dat het nummer intergalactic love heet.. maar als ik hier op zoek , krijg ik helaas niets te zien.. dus weet iemand meer?![]()
quote:Dat nummer van Filmspot (waar wat draait) is gewoon de titelsong van de film ''Shaft'' oftwel:
Op zondag 11 januari 2004 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe heet het nummer van Barry White dat tijdens de afloop van het RTL-5 sportprogramma werd gedraaid. Hetzelfde nummer wordt(/werd) ook gespeeld na afloop van het programma Filmspot (als je kunt zien waar wat draait)
Shaft - Theme From Shaft
Er zit zo een lekker ritme in van.. thum thum da da da da da dum dum. Ze zingen iets van ... you got the music with you ... you only get what you give
quote:New Radicals - You Only Get What You Give ??
Op maandag 12 januari 2004 00:28 schreef jackson het volgende:
Ik zoek een nummer... redelijk oud en ik dacht van the eagels maar dat weet ik niet zeker.Er zit zo een lekker ritme in van.. thum thum da da da da da dum dum. Ze zingen iets van ... you got the music with you ... you only get what you give
quote:Zag ik ook al ergens staan ... ik kijk even
Op maandag 12 januari 2004 00:33 schreef fripper het volgende:[..]
New Radicals - You Only Get What You Give ??
-edit-
Superrrrrrrrr dat is em
Iemand een idee?
--------------------------------------------------------------------------------
Ok, nog één poging.
quote:gheheh... lees het nu pas. Graag gedaan. Tja in die tijd werd er best geinige clubmuziek gemaakt maar omdat er geen TMF of internet was destijds ben je soms inderdaad afhankelijk van het neurien of de vage cd-hoesjes. Maarre... geef eens wat meer info over die laatste zoektocht van je. Anders flans eens een mp3tje in elkaar wat erop lijkt. ik zal niet gaan lachen
Op vrijdag 9 januari 2004 10:05 schreef padvijnder het volgende:[..]
IK GA HEEEELEMAAAL UIT M'N DAK! Na jarenlang zoeken heb ik hem! Tientallen mensen heb ik gevraagd, in Discotheken mezelf voor lul gezet door het deuntje te neuriën voor de DJ en nu heb ik hem! Dit weekend gaat mijn WinAmp op REPEAT!
DJ Marcel
quote:Nou.... Een mp3'tje flansen zal moeilijk gaan. Ik weet namelijk helemaal niet meer hoe het nummer gaat. Ik weet dat het t**ing commercieel was en redelijk vaak op tmf was. Die gozer in de clip (met die zwarte ster rond zijn oog) zag er een beetje Latino uit. Ik heb een tijd gedacht dat het Felix the Housecat was, maar dat is het denk ik toch niet. Meer komt er gewoon niet uit dat brein van mij
Op maandag 12 januari 2004 01:20 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
gheheh... lees het nu pas. Graag gedaan. Tja in die tijd werd er best geinige clubmuziek gemaakt maar omdat er geen TMF of internet was destijds ben je soms inderdaad afhankelijk van het neurien of de vage cd-hoesjes. Maarre... geef eens wat meer info over die laatste zoektocht van je. Anders flans eens een mp3tje in elkaar wat erop lijkt. ik zal niet gaan lachen
![]()
quote:ik zou zeggen stuur ze een mailtje
Op maandag 12 januari 2004 01:30 schreef sanniejj het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer op deze website heet?
quote:Kan je er niet een kleiner stukje van online zetten? Denk niet dat er veel mensen zijn die even 8,6 mb gaan downloaden
Op maandag 12 januari 2004 02:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Ik vind 'm zo lekkerHij komt uit een Essential Mix van Adam Beyer.
quote:'old and wise' van Alan Parsons.
Op maandag 12 januari 2004 13:35 schreef dromewaris het volgende:
Die reclame op Tv van FSC hout (of was het FCS...) dat goede hout, waarbij je een filmpje ziet met dieren. Hoe heet dat nummer wat je op de achtergrond hoort.
quote:Alan Parson - zonder s dus. Alan Parson heeft ook the Alan Parson's Project opgericht, vandaar je verwarring waarschijnlijk
Op maandag 12 januari 2004 13:36 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
'old and wise' van Alan Parsons.
a) waarin voorkomt:
'It's a shame'......'the way you're messing around with my heart'.
Het nummer is volgens mij van een dj, maar het wordt gezongen door een meisje. Er is ook een langzamere versie van en die wordt volgens mij door de Spinner (s) gezongen.
b) waarin voorkomt:
'Save all your love now you got it just for me come on and.......... nanannanannanannananannanana'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |