quote:Vanavond om 21.00 op RTL4
Jouw vrouw, mijn vrouwAmerikaanse serie programma's waarin een nieuwe betekenis aan huiselijk geluk wordt gegeven. Vrouwen van tien verschillende families besluiten voor tien dagen van echtgenoot, puberende tieners en huishouden te ruilen. Iedere aflevering focust zich op twee gezinnen en volgt de vrouwen wanneer zij moeten omgaan met de eisen, verwachtingen en chaos van een ander gezin, die ver afwijken van hun eigen gezin.
De preview zag er iig leuk uit
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 04-01-2004 14:36]
quote:Was al een hit (lees: het had iig genoeg kijkcijfers) lieverd, daarom komt het nu terug
Op zondag 4 januari 2004 14:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Gaat geen hit worden.
Dacht dat Fight School op Veronica maf was ( De kanidaten worden mishandeld als ze hun kamer niet schoonhouden).
quote:Neeej, dat ging daar gewoon om uithoudingsvermogen en discipline, als ik het me goed herinner. Ze moesten trainen en kregen dan regelmatig zware testen die ze moesten doorstaan. En als ze een lullige opmerking maakten ofzo, kregen ze gewoon een waarschuwing, ze werden echt niet mishandeld.
Op zondag 4 januari 2004 14:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Echt maf.Dacht dat Fight School op Veronica maf was ( De kanidaten worden mishandeld als ze hun kamer niet schoonhouden).
En in Jouw vrouw Mijn vrouw hebben ze net altijd van die acosiale gezinnen versus 'nette' gezinnen. Ik zag gister alweer zo'n ordinaire koe in de voorstukjes.
Word weer lekker ergeren en lachen dus
quote:Als je dat mishandelen vond.
Op zondag 4 januari 2004 14:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Echt maf.Dacht dat Fight School op Veronica maf was ( De kanidaten worden mishandeld als ze hun kamer niet schoonhouden).
Volgens mij ben je nog nooit in een dojo geweest.
quote:Idd.
Op zondag 4 januari 2004 15:12 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Als je dat mishandelen vond.
Volgens mij ben je nog nooit in een dojo geweest.
Zie trouwens net dat Jouw vrouw Mijn Vrouw tegelijk komt met Extreme Bruiden op Yorin
quote:Ik had er iig nog nooit van gehoord
Op zondag 4 januari 2004 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is geen nieuw programma. In het RLS-archief is ook het een en ander te lezen over Jouw Vrouw, Mijn Vrouw.
Gillen dat iemand anders niet zo moet schreeuwen, die ander voor hoer uitmaken
Leuk
Jezus dat wijf moet echt veertien keer gevallen zijn toen d'er schedel nog niet volgroeid was. Wat is er in godsnaam mis met die kenau?
Krijsen als een speenvarken die levend aan het spit geroosterd wordt, dat doet ze perfect, maar uiteindelijk is het een erg kleine zielige vrouw die helemaal niets heeft.
Ik dacht eerst dat Emma eronder door zou gaan, zou ik ook doen in een gezin met acht van die krijsende kut-kinderen, comfortabel leven van de bijstand, als een ziekelijke parasiet die van de tiet van de belastingbetaler zuigt. Maar het was toch Liz, de astmatische feeks die rookt als een ketter die er onderdoor ging.
Och en het was toch zo'n vakantie...
L staat voor Loser!
Heerlijk om je zo op te vreten om dat stuk vreten van een Lizzie. Wat een vreselijk asociaal rotwijf was dat zeg.
Die Mark, om de 3 woorden zei hij wel een keertje "fuck". *BURP* "Excuse me!"
En dan die Lizzie: "You are a fokkin' taaat" ("a fucking tart")
Heerlijk. Ik heb genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |