quote:Toch zet ik mijn vraagtekens bij dit gerucht.
Beyond G&E en PoP niet naar NGC en Xbox?Op de site van UbiSoft zijn de Xbox en NGC-logo's weggehaald bij Beyond G&E en Prince of Persia. Zouden ze nog in Europa verschijnen?
Vandaag kwamen we dankzij N-Gamer een interessant gerucht tegen. Dit gerucht beweert dat Beyond Good & Evil en Prince of Persia: The Sands of Time niet meer in Europa verschijnen voor de Xbox en GameCube. Op de productpagina van Beyond Good & Evil zijn namelijk de logo's van de GameCube en Xbox weggehaald, terwijl deze logo's er eerst wel bijstonden. Voor de productpagina van Prince of Persia geldt hetzelfde.
Door een deal van Sony met UbiSoft verschenen beide games exclusief voor de PlayStation 2. De bedoeling was dat de twee toppers binnenkort ook voor de Xbox en GameCube kwamen en dat gebeurde ook in Amerika. Echter, deze titels zouden naar verluid waardeloos verkopen en dus is het mogelijk dat UbiSoft beide titels voor Europa heeft geschrapt.We willen benadrukken dat het hier om een uiterst klein gerucht gaat, hoewel niets onmogelijk is. Hopelijk snel meer duidelijkheid omtrent de Europese GameCube en Xbox-versies van Beyond Good & Evil (review) en Prince of Persia: The Sands of Time
Bron: Insidegamer
Het zijn toch games van Europese makelij. Het is een Franse studio en die zijn normaal zo chauvinistisch als de pest, dus je zou toch wel mogen verwachten dat ze de games in Frankrijk (en de rest van Europa) uitbrengen.
Overigens heeft Ubisoft die slechte verkoopcijfers helemaal aan zichzelf te danken! Nieuwe titels uitbrengen tijdens de drukke kerstperiode waarin casual gamers massaal voor sequels gaan
quote:omdat dat logo er nooit op is geweest
Op zondag 4 januari 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat ze wel uitkomen op de Xbox maar waarom dan die logo's van hun Pal site afhalen ?
quote:Dat cashen is het probleem. Beide games verkopen voor geen meter in Amerika
Op zondag 4 januari 2004 12:04 schreef Gamedemon het volgende:
het zou zonde zijn als het deden..ik bedoel poorten is niet meer nodig ze zijn er al op die consoles tis puur even overzetten naar EU tv's dus simpel cashen word het
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 04-01-2004 12:05]
quote:Mmmmmm,... daar heb je een punt
Op zondag 4 januari 2004 12:04 schreef BMH het volgende:[..]
omdat dat logo er nooit op is geweest
. Alleen het PS2 logo zat erop door de deal met Sony.
quote:Het zou best kunnen dat die logo's er nooit op hebben gestaan om te voorkomen dat mensen op het idee worden gebracht ze te importeren.
Op zondag 4 januari 2004 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmm,... daar heb je een punt![]()
Het zou kunnen zijn dat die logo's er idd pas nu opmogen en nooit op hebben gestaan
Ik lees trouwens net op een ander forum dat de logo's op de Perssite van Ubisoft nog gewoon aanwezig zijn.
quote:dus het is gewoon gelukkig een storm in een glas water?
Op zondag 4 januari 2004 12:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het zou best kunnen dat die logo's er nooit op hebben gestaan om te voorkomen dat mensen op het idee worden gebracht ze te importeren.
Ik lees trouwens net op een ander forum dat de logo's op de Perssite van Ubisoft nog gewoon aanwezig zijn.
quote:Even wachten op commentaar van Ubisoft.
Op zondag 4 januari 2004 12:13 schreef kepler het volgende:
dus het is gewoon gelukkig een storm in een glas water?
pfwieuw, zweet van voorhoofd veegt
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:15 schreef Bill.Lumbergh het volgende:
Goeie zaak van Ubisoft. Als gametoko zou ik mezelf ook niet verlagen tot die kansloze consoles met het rekenvermogen van een Casio calculator...
het zou inderdaad erg jammer zijn als ze die spellen niet gaan verkopen in Europa..
quote:dat is waar,
Op zondag 4 januari 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Even wachten op commentaar van Ubisoft.
*wacht in spanning af
Beyond good & evil heb ik geen idee van of dat spel nog komt, maar Prince zal volgende week of heel erg binnenkort in ieder geval wel in de winkels liggen.
En over die naaistreek: Is het dom van Ubi om echt een wereld eindejaars lineup te hebben met veel originaliteit? Of hadden ze de spellen dan moeten uitstellen tot het voorjaar omdat er dan minder concurrentie is.
availability: Due for release on 30/01/2004
Maar geen live logo op de PoP cover
quote:Als PoP volgens jouw dus volgende week pas in de winkel ligt, hoe kan het zijn dat een Nederlander nu al PoP aan het spelen is???
Op zondag 4 januari 2004 12:21 schreef DinoPK het volgende:
Pffff hier word ik dus wel een beetje moe van, mensen leer eens lezen (in het xbox topic al 2x gezegd en niemand die het ziet). Ik heb gisteren al iemand gezien op mijn friendslist, gewoon een Nederlander, die Prince of Persie zat te spelen (spel is live aware).Beyond good & evil heb ik geen idee van of dat spel nog komt, maar Prince zal volgende week of heel erg binnenkort in ieder geval wel in de winkels liggen.
quote:waarom zou PoP in hemelsnaam live moeten zijn?
Op zondag 4 januari 2004 12:28 schreef Tain het volgende:
van play.com:
[afbeelding]
availability: Due for release on 23/01/2004[afbeelding]
availability: Due for release on 30/01/2004Maar geen live logo op de PoP cover
quote:geen idee, maar de amerikaanse versie heeft wel zo'n mooi logo'tje:
Op zondag 4 januari 2004 12:32 schreef kiw het volgende:[..]
waarom zou PoP in hemelsnaam live moeten zijn?
quote:dat is wel weer waar idd
Op zondag 4 januari 2004 12:32 schreef DinoPK het volgende:
Gemod kan je niet op live want dan wordt je xbox gebanned, dus dat kan niet.
Dus is het iemand met goede connecties, iemand met een gameshop die vroeg is, of een reviewer waar er wel meer van rondlopen op de diverse sites. Kan makkelijk toch?
quote:heel goeie optie
Op zondag 4 januari 2004 12:16 schreef jpg97 het volgende:
dan koop je toch een ps2?
quote:Graphics van PoP zijn op de cube mooier volgens de reviews.
Op zondag 4 januari 2004 12:16 schreef jpg97 het volgende:
dan koop je toch een ps2?
quote:fuck op, gamemaatschappijen en sony zouden alles behalve beloond moeten worden voor zon hoerestreek
Op zondag 4 januari 2004 12:39 schreef Houniet het volgende:[..]
heel goeie optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |