Kans op gladheid in het westen en het noorden tot nu toe.
quote:1978/1979
Op zaterdag 3 januari 2004 23:38 schreef nozem het volgende:
Ik heb foto's uit Friesland gezien, ware sneeuwjacht daar nu, met vorming van sneeuwduintjes zelfs..
quote:Ik ga zo vanuit mijn bed luisteren wat Amsterdam-Amstelland nog te melden heeft. Trusten allen, en pas op op de weg!
Op zaterdag 3 januari 2004 23:40 schreef Oom_Agent het volgende:
Politie Gelderland - Zuid waarschuwt zojuist ook voor gladheid door sneeuw en ijzel.
quote:Volgensmij gaat het sneller dat ze verwacht hadden, of heb ik het nou mis.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:40 schreef Oom_Agent het volgende:
Politie Gelderland - Zuid waarschuwt zojuist ook voor gladheid door sneeuw en ijzel.
Almere
quote:Het lijkt bij ons straks al weer droog te worden
Op zaterdag 3 januari 2004 23:58 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 04-01-2004 00:02]
Ruim uur geleden:
Mometeel:
quote:Hier nog een hele mooie foto van om 15:29
Vanavond draait de wind naar het zuidwesten. Zachtere lucht komt dan snel richting ons land gestroomd. In het noordwesten wordt rond 21:00 uur de eerste neerslag verwacht. Deze neerslag zal vallen in de vorm van sneeuw. Ook op andere plaatsen in het land wordt nog voor middernacht sneeuw verwacht. Alleen Noord-Brabant en Limburg houden het tot middernacht waarschijnlijk droog.Vannacht valt er in het hele land neerslag. De sneeuw maakt vanuit het westen plaats voor regen. In Overijssel en in het zuidoosten van het land wordt ijzel verwacht, omdat daar de temperaturen nog beneden het vriespunt zullen liggen. In de vroege ochtend is de temperatuur in de westelijke helft van het land al gestegen naar een graad of 2-3.
Morgenochtend valt er overal regen, maar morgenmiddag heeft de meeste regen het land verlaten. Het wordt een graad of 5-6 bij een matige westenwind.
Begin volgende week zet de wisselvallige trend door. Af en toe kan het regenen, er zijn ook zeker droge perioden te verwachten. Van vorst is geen sprake meer en de temperatuur komt zowel 's nachts als overdag weer ruim boven nul uit.
Hier lag bijna geen sneeuw meer.
Op dit moment:
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 04-01-2004 02:13]
quote:In Amsterdam is het vanochtend erg rustig, hier geen gladde wegen.
WeeralarmOpgesteld op zondag 4 januari 2004, om 09:33 uur.
Bericht nummer: 6
IJZEL: GLAD OP GROTE SCHAAL
Met uitzondering van de westelijke kustprovincies is
het in het hele land verraderlijk glad door sneeuw en
ijzel.
quote:Ik heb liever droog weer. Dan houdt je tenminste geod schaatsijs, anders ligt er allemaal sneeuw op.
Op zondag 4 januari 2004 12:56 schreef Sonja27 het volgende:
*snik* Ging ik vannacht slapen met buiten een dik pak sneeuw, werd ik vanmorgen wakker...... was het weggespoeld door de regen! Waarom kan het hier nou nooit eens gewoon echt flink sneeuwen zodat we een dik pak sneeuw hebben wat 2 maanden blijft liggen zonder vies en blubberig te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |