abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2001 @ 21:37:40 #1
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1093511
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 21:23 schreef Bol het volgende:

[..]

Wat vond je van Torremolinos? Wij gaan er dit jaar heen

Best aardig als je van zon en zee houdt. Toen ik er heen ging eind augustus was het er bloed- en bloedheet. Dat was gewoon geen houden aan en op een gegeven moment was het ook niet leuk meer. We zaten de hele dag in en om het apartement.
Het stadje zelf is wel leuk en aan het strand loopt een boulevard met de gewoonlijke toeristische winkeltjes, restaurantjes. 's Avonds verschijnen er straatartiesten zoals karikatuurtekenaars en is het er vrij gezellig. Als je westwaards loopt kom je bij het andere badplaatsje Marbella (geloof ik). Maar dan moet je wel heel erg ver lopen langs de boulevard. Koop zo'n stepje als je sneller wilt voortbewegen

Het is niet zo swingend en wild als de Costa Brava kuststeden denk ik.

-edit, periode was verkeerd-

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 27-06-2001 16:42]

The Internets, I needs it..
  woensdag 27 juni 2001 @ 16:55:45 #2
6290 Dr_Crouton
pi_1098946
Torremolinos zelf heeft een gezellige centrumpje met drukke winkelstraatjes die uitlopen naar het strand toe. Ook is er een mini-kermis te vinden met een Mac aan de overkant, allemaal aan het strand/boulevard. Zoek een goede recente kaart om het te vinden of vraag het aan de receptionist/gids.

Het eten is redelijk te betalen en boodschappen kosten ook weinig.
Wel duur zijn kleding en schoenen (wou Panama Jacks gaan kopen, maar die waren daar, waar het vandaan komt, zelfs duurder. Toeristenprijs denk ik). De dames kunnen hun hart ophalen in de vele bijouxtjes en schoenenwinkels.

Het strand is vrijwel altijd druk bezocht overdag en je ligt meestal wel dicht op elkaar bij de gehuurde bedden. Dat deert meestal niet, de gasten zijn vaak niet zo schreeuwerig als dat je zou verwachten.

Vermijd zoals altijd gokkasten als je er een zwak voor hebt, een van de redenen waarom ik fikse ruzie had gekregen met m'n ex omdat ze meer tijd daaraan besteedde dan samen erop uit gingen
Dus ging ik maar naar het enige Internetcafé die ik kon vinden aan de overkant van het hotel/appartementebcomplex

woensdag 27 juni 2001 @ 18:12:20 #3
6290 Dr_Crouton
pi_1099419
Ben ik blij dat ik niet in zee gezwommen heb:
http://www.fokzine.net/news.fok?id=8354
pi_1099509
Jeetje dat lijkt wel die hele oude film met die reuze inktvis, hoe heette die ook alweer?

In ieder geval hebben ze nu wel een flinke voorraad Calimares.

[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 27-06-2001 21:07]

eigenlijk ben ik een straathond
pi_10507389
gaat eimad dit jaar nog naar torremolinos.
ik ga donderdag
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')