Pfff.. het is warm!
Ben voor het laatst 3 jaar geleden geweest.
Aanrader: ontbijt bij ben-de-naam-vergeten-maar-het-is-een-meisjesnaam eetcafé, geheel in jaren 50 stijl. Hun omelet is heerlijk!
Maar als je dat niet leuk vind,moet je zeke in het spookhuis gaan, of It's a smaal world.
Maar geloof mij, je kkomt in 1 dag niet het hele park door.
Je zou eventueel wel in de Big Thunder Mountain kunnen.
Dat is wele en achtbaan, maar zo erg is die niet
quote:'t Is warm jah
Op dinsdag 26 juni 2001 14:00 schreef yvonne het volgende:
Pssssst, ze hield NIET van 8banen
En als je net van het station in de Space mountain vertrekt dan ga je ook opeens naar beneden.
Die was wel onverwachts.
Maar aan het eind van de Space Mountain had ik wel koppijn.
Wat een ruw ritje is dat zeg...
quote:Mietje!
Op dinsdag 26 juni 2001 14:14 schreef bossie het volgende:
Ik vind het super cool als je omhoog geschoten wordt in de Space Mountain, had je die maan bovenaan ook gezienEn als je net van het station in de Space mountain vertrekt dan ga je ook opeens naar beneden.
Die was wel onverwachts.Maar aan het eind van de Space Mountain had ik wel koppijn.
Wat een ruw ritje is dat zeg...
Ik wou dat ik nog een keer kon, ik stond daarvoor een half uur in de rij in een brandende zon.
Indiana Jones Backwards was ook gruwlijk.
Wij hadden zo'n Fastpass, dus we konden iedereen voorbij lopen
Die looping die zag ik niet aankomen.
Wat ik raar vond is dat die alleen achteruit ging bij mij
quote:Moet je 's morgens gaan, is het nog rustig
Op dinsdag 26 juni 2001 14:19 schreef bossie het volgende:
MietjeIk wou dat ik nog een keer kon, ik stond daarvoor een half uur in de rij in een brandende zon.
Indiana Jones Backwards was ook gruwlijk.
Wij hadden zo'n Fastpass, dus we konden iedereen voorbij lopen
Die looping die zag ik niet aankomen.
Wat ik raar vond is dat die alleen achteruit ging bij mij
Fastpass? Is dat nieuw?
Ze hebben trouwens ook hele gave UV-stempels die je kan krijgen als je er tussendoor uit wil.
Heel gaaf want... je ziet ze dus niet.
Aneurism en ik hebben er toch een gehaald en heel goed gekeken, maar... je ziet ze echt niet!
Hebben ze speciale Star Wars-rides dit zomerseizoen in DisneyLand Parijs?
*gelijk gaat boeken*
Aanraders:
- Phantom Manor (het spookhuis met hologrammen, dat is echt super tof)
- Pirates of the Caribean (soort Fata Morgana, maar dan veeeeeeeeeeeeeeel mooier en toffer)
- It's a small world (Het carnaval festival van Disney maar dan ook veel mooier)
- Star Tours (virtuele ride in een soort vliegmachine, heeft beetje te maken met Star Wars)
- Hunny I shrunk the audiance is ook wel grappig. 3D film
- Jule Verne Journey, je staat/zit stil in een grote zaal en om je heen is een panorama scherm waar van alles op vertoond word. (ik werd er misselijk van en kreeg er koppijn van).
Als je niet (heel erg) lang wil wachten bij bepaalde attracties, ga er dan heen tijdens de parade. Je mist de parade dan wel, maar dat is een keuze die je toch zelf maakt.
En verder, tja uhhh... neem zelf gewoon iets van broodjes mee in een tas, tegenwoordig mag je gewoon eten en drinken meenemen, mits je het in een tas doet.
Verder heb ik niet echt veel tips voor je. Bepaal gewoon heel goed in welke attracties wil, en neem land voor land. Kijk anders nog even op www.disney.nl als je meer over het park wil weten.
Heel veel plezier
quote:Ik ben met Peter Langhout reizen gegaan, combi Disney/Parijs.
Op zondag 08 juli 2001 20:13 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Met welke organisatie kan je een beetje betaalbaar naar Euro Disney?
Op maandag vertrek je, ben je aan t eind van de middag in Parijs om een boottocht over de Seine te maken (kost 10 gulden ofzo) en 's-avonds uit eten. 's-Avonds sliepen we in een hotel nabij Parijs.
Dinsdag rond 9.00 vertrokken en om 10.00 bij Euro Disney, tot het park dicht ging, 20.00. Daarna lichttoer gemaakt en op tour montparnasse gestaan (heel hoog gebouw met mooi uitzicht)
Woensdag waren we rond 10.30 in Euro Disney en moesten we om 18.30 bij de bus zijn. Daarna gegeten in een restaurant en naar het hotel
Op donderdag zijn we naar de Sacre Coeur en Montmartre gegaan en daarna naar huis.
Leuke reis, je hebt genoeg Euro Disney (2 dagen), goed hotel met eigen douche en toilet, ontbijt inbegrepen en je ziet ook nog es iets van Parijs.
Kosten: 349,- per persoon, best wel aardig dus Zou ik je zeker aanraden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |