abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1090533
16 juli gaan we 4 dagen naar Parijs, inclusief 1 dag Disneyland. Nu ben ik nog nooit naar Disneyland geweest, en ben ik niet zo'n held in attractieparken (voor mij geen achtbanen e.d.) Welke leuke attracties zijn er in Disneyland (buiten de kinderdraaimolens ofzo) voor mij waar ik met een gerust hart in kan?
  dinsdag 26 juni 2001 @ 13:47:13 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_1090540
Is dat je wachtwoord?
Haalt gelijk bij rechter.
pi_1090553
Nee, dat niet! Maar ik zat wel te slapen..
heb ik mijn andere username in dat vakje in zitten tikken van een ander msgboard..... nou ja lees het onderwerp als:
Disney Land parijs

Pfff.. het is warm!

dinsdag 26 juni 2001 @ 13:59:18 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1090617
Space Mountain is leuk voor een paar keer (ga 's morgens, is lekker rustig), daarna ken je het wel.

Ben voor het laatst 3 jaar geleden geweest.
Aanrader: ontbijt bij ben-de-naam-vergeten-maar-het-is-een-meisjesnaam eetcafé, geheel in jaren 50 stijl. Hun omelet is heerlijk!

The Internets, I needs it..
  dinsdag 26 juni 2001 @ 14:00:17 #5
6290 Dr_Crouton
pi_1090623
Oh ja, Indiana Jones backwards schijnt ook wel leuk te zijn volgens enkele fervente Disneyland-gangers.
  Admin dinsdag 26 juni 2001 @ 14:00:51 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1090626
Pssssst, ze hield NIET van 8banen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_1090671
Uiteraard ben ik ook in alle achtbanen daar geweest.

Maar als je dat niet leuk vind,moet je zeke in het spookhuis gaan, of It's a smaal world.

Maar geloof mij, je kkomt in 1 dag niet het hele park door.
Je zou eventueel wel in de Big Thunder Mountain kunnen.
Dat is wele en achtbaan, maar zo erg is die niet

dinsdag 26 juni 2001 @ 14:09:19 #8
6290 Dr_Crouton
pi_1090674
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 14:00 schreef yvonne het volgende:
Pssssst, ze hield NIET van 8banen
't Is warm jah
pi_1090682
Zolang het niet te hoog is en niet over de kop gaat wil ik misschien een poging wagen
Ik weet dat we waarschijnlijk niet overal zullen komen, maar wat echt de moeite waard is wil ik wel in elk geval zien
pi_1090689
Eigenlijk is alles de moeite waard, hetis een super mooi park.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 14:12:56 #11
6290 Dr_Crouton
pi_1090694
In de Space Mountain kan je niet eens zien of je over de kop gaat; het is er aardedonker op enkele verlichte atributen na.
pi_1090705
Ik vind het super cool als je omhoog geschoten wordt in de Space Mountain, had je die maan bovenaan ook gezien

En als je net van het station in de Space mountain vertrekt dan ga je ook opeens naar beneden.
Die was wel onverwachts.

Maar aan het eind van de Space Mountain had ik wel koppijn.
Wat een ruw ritje is dat zeg...

dinsdag 26 juni 2001 @ 14:17:09 #13
6290 Dr_Crouton
pi_1090718
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 14:14 schreef bossie het volgende:
Ik vind het super cool als je omhoog geschoten wordt in de Space Mountain, had je die maan bovenaan ook gezien

En als je net van het station in de Space mountain vertrekt dan ga je ook opeens naar beneden.
Die was wel onverwachts.

Maar aan het eind van de Space Mountain had ik wel koppijn.
Wat een ruw ritje is dat zeg...

Mietje!
Gewoon nog een keer achter elkaar gaan!
pi_1090728
Mietje

Ik wou dat ik nog een keer kon, ik stond daarvoor een half uur in de rij in een brandende zon.

Indiana Jones Backwards was ook gruwlijk.
Wij hadden zo'n Fastpass, dus we konden iedereen voorbij lopen
Die looping die zag ik niet aankomen.
Wat ik raar vond is dat die alleen achteruit ging bij mij

dinsdag 26 juni 2001 @ 19:40:30 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1092799
Wij hadden zo'n Fastpass:

hoe kom je daaraan ???

dinsdag 26 juni 2001 @ 20:24:28 #16
6290 Dr_Crouton
pi_1093049
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 14:19 schreef bossie het volgende:
Mietje

Ik wou dat ik nog een keer kon, ik stond daarvoor een half uur in de rij in een brandende zon.

Indiana Jones Backwards was ook gruwlijk.
Wij hadden zo'n Fastpass, dus we konden iedereen voorbij lopen
Die looping die zag ik niet aankomen.
Wat ik raar vond is dat die alleen achteruit ging bij mij

Moet je 's morgens gaan, is het nog rustig

Fastpass? Is dat nieuw?

woensdag 27 juni 2001 @ 12:50:42 #17
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1097185
Fastpass is semi-nieuw. Je haalt dan een kaartje, en daarop staat de tijd waarop je ergens in mag. dan kan je dus in de tussentijd iets anders gaan doen dan in de rij staan wachten!
Overigens vond ik in de rij staan in disneyland nooit echt erg! ze maken het daar zo gaaf dat je niet eens door hebt dat je wacht.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1097337
Als je in een hotel overnacht krijg je een Fastpass, je hebt dan onbeperkt toegang tot Disneyland tot je weggaat.
Je krijgt dan ook voorrang bij somigge attracties.
  donderdag 28 juni 2001 @ 12:42:36 #19
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1105395
Neej, da's een andere pas! Daarmee mag je gewoon het park in!

Ze hebben trouwens ook hele gave UV-stempels die je kan krijgen als je er tussendoor uit wil.
Heel gaaf want... je ziet ze dus niet.
Aneurism en ik hebben er toch een gehaald en heel goed gekeken, maar... je ziet ze echt niet!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1107577
Wat hoorde ik nu?

Hebben ze speciale Star Wars-rides dit zomerseizoen in DisneyLand Parijs?

*gelijk gaat boeken*

Verbaal genie in love!
  maandag 2 juli 2001 @ 19:39:21 #21
2432 Nimue
keep your magic
pi_1129617
Als je niet zo van achtbanen houdt dan kun je bijvoorbeeld naar Space Tour gaan en naar Honey, I shrunk the audience. Niet over de kop eng, maar wel verassend en leuk en zo. En ze hebben altijd wel wat mooie shows om te bekijken.
Veel plezier!
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1141238
De parade's mag je zeker niet missen.
In disney zijn de kleinste dingen pefect afgewerkt zodat je aan niets wordt herinnert dat het "nep" is.
Zelfs mijn dochter van 9 zei :ik denk soms echt dat goofy echt is en de shows lijken ook net als in de donald duck. Je MOET eigenlijk overal in ,n een woord een TOPPARK.
enne heel veel plezier
she-devil
pi_1168739
Als je niet van achtbanen houdt moet je Big Thunder Mountain, Indiana Jones en Spacemountain overslaan (tis wel jammer want dat zijn toch wel de tofste attracties in het park).

Aanraders:
- Phantom Manor (het spookhuis met hologrammen, dat is echt super tof)
- Pirates of the Caribean (soort Fata Morgana, maar dan veeeeeeeeeeeeeeel mooier en toffer)
- It's a small world (Het carnaval festival van Disney maar dan ook veel mooier)
- Star Tours (virtuele ride in een soort vliegmachine, heeft beetje te maken met Star Wars)
- Hunny I shrunk the audiance is ook wel grappig. 3D film
- Jule Verne Journey, je staat/zit stil in een grote zaal en om je heen is een panorama scherm waar van alles op vertoond word. (ik werd er misselijk van en kreeg er koppijn van).

Als je niet (heel erg) lang wil wachten bij bepaalde attracties, ga er dan heen tijdens de parade. Je mist de parade dan wel, maar dat is een keuze die je toch zelf maakt.

En verder, tja uhhh... neem zelf gewoon iets van broodjes mee in een tas, tegenwoordig mag je gewoon eten en drinken meenemen, mits je het in een tas doet.

Verder heb ik niet echt veel tips voor je. Bepaal gewoon heel goed in welke attracties wil, en neem land voor land. Kijk anders nog even op www.disney.nl als je meer over het park wil weten.

Heel veel plezier

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_1169505
Met welke organisatie kan je een beetje betaalbaar naar Euro Disney?
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1170291
quote:
Op zondag 08 juli 2001 20:13 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Met welke organisatie kan je een beetje betaalbaar naar Euro Disney?
Ik ben met Peter Langhout reizen gegaan, combi Disney/Parijs.

Op maandag vertrek je, ben je aan t eind van de middag in Parijs om een boottocht over de Seine te maken (kost 10 gulden ofzo) en 's-avonds uit eten. 's-Avonds sliepen we in een hotel nabij Parijs.

Dinsdag rond 9.00 vertrokken en om 10.00 bij Euro Disney, tot het park dicht ging, 20.00. Daarna lichttoer gemaakt en op tour montparnasse gestaan (heel hoog gebouw met mooi uitzicht)

Woensdag waren we rond 10.30 in Euro Disney en moesten we om 18.30 bij de bus zijn. Daarna gegeten in een restaurant en naar het hotel

Op donderdag zijn we naar de Sacre Coeur en Montmartre gegaan en daarna naar huis.

Leuke reis, je hebt genoeg Euro Disney (2 dagen), goed hotel met eigen douche en toilet, ontbijt inbegrepen en je ziet ook nog es iets van Parijs.

Kosten: 349,- per persoon, best wel aardig dus Zou ik je zeker aanraden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')