abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:28:35 #1
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_15812367
Ik heb het vorige topic gelezen en ik wil er graag mee verder gaan. Hier mijn lijste:

Kevin Bobson (Hoopte zo dat hij het ging maken in Ajax 1, maar we hebben um niet aan het werk gezien, deed het goed bij NAC en verdiende een transfer naar Espaniol)

Richard Knopper (Ik wil hem wel eens zien op de plek van van der Vaart)

Froylan Ledezma (Feyenoord en Ajax gingen voor um op de vuist op Schiphol, was meteen ook het laatste wat ik over hem heb gehoord)

Ivan Gabrich (Heeft naar mijn mening te weinig kans gehad, mocht 2 keer meedoen, ben een fan van um ondanks dat ie verder echt niets heeft gepresteerd)

Sergio de Windt (17 en dan naar Juve, bij Ajax heeft ie niet eens gespeeld...)

Rafael van der Vaart (wat speelt die gozer slecht dit seizoen zeg!)

Martín Palermo (de superspits uit Argentinie, presteerd niets in Spanje behalve zijn been breken na een goal!

Nordin Wooter (Zelfs bij RBC uit de picture)

Georgie Kinkladze (Misschien 2 keer meegedaan bij Ajax voor dikke knaken gehaald en transfer vrij weg)

Andrei Demtsjenko (Heeft ook geen kansen gehad bij Ajax, wereld spits bij CSKA Moskou)

Wayne Roonie (Spits van het Engelse elftal maar presteerd zeer matig)

Dennis Schulp (Verschrikkelijk om die jongen te zien in een shirt van De Graafschap met totodivisie sponsoring...)

Jordi Hoogstrate (Super talent bij Groningen, nu patient in verzorgings/gekken huis)

Winston Bogarde (had nog jaren Europesche top kunnen spelen, traind nu bij de a'tjes van Chelsea mee)

Tijani Babangida (na zijn malaria ziekte het oude niveau nooit meer gehaald, zo zonde...)

Mariano Juan (Heerlijke speler, harde argentijnse verdediger, hadden ze niet mogen laten gaan, was toen pas 20, gekozen als een van de beste spelers op Wereld Jeugd kampioenschappen in 1995 in Qatar,lijkt van de aardbodem verdwenen)

Dave van de Bergh (ik vind Utrecht voor een wereld talent geflopt)

Jari Litmanen (geen schim meer van zijn eerste jaren bij Ajax. Niet bij Barca, niet bij Liverpool en nu echt een drama bij Ajax op te huilen)

Jesper Gronkjear (Was echt het wereld talent toen Ajax hem haalde, vind dat ie bij Chelsea niet goed genoeg is)

Yousouf Hersi (Speelt redelijk, maar gaat het niet redden in de top, hoog uit NEC)

Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_15812398
Ik denk dat je de definitie van "talent" (-talenten) even moet opzoeken.
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:31:07 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15812441
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:29 schreef Poepoog het volgende:
Dat weet je achteraf pas.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15812500
*leest topictitel*
Herhaling: Mislukte talenten

Jari Litmanen?

pi_15812710
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:31 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Dat weet je achteraf pas.

Que?
pi_15812720
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
*leest topictitel*
Herhaling: Mislukte talenten

Jari Litmanen?

Gamma
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:42:33 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15812767
Maarten Spanjer.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:45:29 #8
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15812861
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:40 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Que?

Dat de speler uiteindelijk minder getalenteerd bleek.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15812940
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:45 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Dat de speler uiteindelijk minder getalenteerd bleek.

Daar doel ik dus niet op.

Ik had het over talenten en bv een naam als Kinkladze, van der Vaart en Gronkjaer. Die hebben zich al bewezen. Zijn talent af. Talent houdt in dat je een "belofte" bent. Of iig een speler voor de toekomst.

pi_15812948
Rafael vd Vaart (speelt knudde na het starten van zn relatie met S.Meijs)
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_15812973
Het vorige topic had een lager baggergehalte.
pi_15812976
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:48 schreef Katana het volgende:
Rafael vd Vaart (speelt knudde na het starten van zn relatie met S.Meijs)
pi_15813417
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:28 schreef baziz het volgende:
Kevin Bobson (Hoopte zo dat hij het ging maken in Ajax 1, maar we hebben um niet aan het werk gezien, deed het goed bij NAC en verdiende een transfer naar Espaniol)
Bij Ajax heeft hij toch 8 wedstrijden gespeeld en het was wel een leuke linksbuiten, maar was toch te veel aan het prutsen. Bij Espanyol zit hij na een trainerswissel lekker op de tribune. Deed het bij NAC toch goed, dus echt mislukt wil ik hem niet noemen.
quote:
Richard Knopper (Ik wil hem wel eens zien op de plek van van der Vaart)
Daar heeft hij een tijd (behoorlijk) gespeeld, maar had de pech dat VDV, Pienaar, Sneijder etc. ook allemaal er aan kwamen. En dan had Ajax nog Hersi ook, die het weliswaar niet heeft gehaald, maar toch. Doet het nu goed bij SCH, dus ook niet mislukt.
quote:
Froylan Ledezma (Feyenoord en Ajax gingen voor um op de vuist op Schiphol, was meteen ook het laatste wat ik over hem heb gehoord)
Dat kwam omdat meneer Ledezma liever met pistolen dan met ballen schoot. Of hij enige kwaliteit heeft weet ik niet, maar hij is iig wel hoofdrolspeler in een van de meest vreemde transferverhalen ooit (in NL dan iig).
quote:
Ivan Gabrich (Heeft naar mijn mening te weinig kans gehad, mocht 2 keer meedoen, ben een fan van um ondanks dat ie verder echt niets heeft gepresteerd)
Die taxi-chauffeur? .
quote:
Sergio de Windt (17 en dan naar Juve, bij Ajax heeft ie niet eens gespeeld...)
Ja, heeft bij Ajax niet eens gespeeld, omdat meneer liever voor de €'s naar Juve ging.
quote:
Rafael van der Vaart (wat speelt die gozer slecht dit seizoen zeg!)
Nou, wat een mislukt talent zeg. VDV is de "talent" fase inmiddels wel ontgroeid.
quote:
Georgie Kinkladze (Misschien 2 keer meegedaan bij Ajax voor dikke knaken gehaald en transfer vrij weg)
Was ook niet echt een talent toen hij gehaald werd en is gewoon totaal verkeerd gescout.
quote:
Andrei Demtsjenko (Heeft ook geen kansen gehad bij Ajax, wereld spits bij CSKA Moskou)
"Wereldspits" .
Demchenko speelt nu ergens bij een Oekraïnse drama-club, dus dat valt ook wel mee.
quote:
Jordi Hoogstrate (Super talent bij Groningen, nu patient in verzorgings/gekken huis)
Noemen ze de Herdgang tegenwoordig zo? .
quote:
Winston Bogarde (had nog jaren Europesche top kunnen spelen, traind nu bij de a'tjes van Chelsea mee)
Tja. Winston. Ton Winst. .
quote:
Tijani Babangida (na zijn malaria ziekte het oude niveau nooit meer gehaald, zo zonde...)
Toch ook geen talent meer.
quote:
Mariano Juan (Heerlijke speler, harde argentijnse verdediger, hadden ze niet mogen laten gaan, was toen pas 20, gekozen als een van de beste spelers op Wereld Jeugd kampioenschappen in 1995 in Qatar,lijkt van de aardbodem verdwenen)
Juan Wouteros, maar dan net niet.
quote:
Dave van de Bergh (ik vind Utrecht voor een wereld talent geflopt)
vd Bergh is een leuke voetballer, voor Utrecht. Precies wel zijn niveau.
quote:
Jari Litmanen (geen schim meer van zijn eerste jaren bij Ajax. Niet bij Barca, niet bij Liverpool en nu echt een drama bij Ajax op te huilen)
Talent? .
quote:
Jesper Gronkjear (Was echt het wereld talent toen Ajax hem haalde, vind dat ie bij Chelsea niet goed genoeg is)
Tja, dat vind ik idd ook nog steeds jammer, dat die weg is. Maar ja, bij Chelski doet hij het op zich niet onaardig toch? En hij speelt nog wel frequent bij Denemarken.
quote:
Yousouf Hersi (Speelt redelijk, maar gaat het niet redden in de top, hoog uit NEC)
Dat is idd wel een mislukkertje, hoewel hij het natuurlijk moeilijk had met VDV, Sneijder etc. voor zich. Hoewel het wat zegt dat ze niet voor hem kiezen op dat moment. Als er geen VDV of Sneijder had rondgelopen bij Ajax nu, had hij wel een kans gehad en wie weet wat er dan gebeurd was. Maar ja.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_15813452
Weet trouwens niet of hij in het vorige topic al genoemd was, maar wat te denken van Daniel Cruz, Columbiaanse middenvelder van Ajax. Kwam uit de jeugd.

Speelde heel behoorlijk op het middenveld, maar brak toen z'n been, werd verhuurd aan GBA en daarna horen we er niks meer van. Jammer .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_15815617
Dat van Rafael vind ik toch wel overdreven....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 december 2003 @ 09:01:03 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15817174
quote:
Wayne Roonie (Spits van het Engelse elftal maar presteerd zeer matig)
Onzin. Veel te vroeg om 'm af te schrijven.
quote:
Veel fans van LFC zijn vinden het nog steeds zonde dat-ie weg is. Hij speelde daar echt heel aardig maar werd te weinig opgesteld door Houllier. Daarnaast niet als "talent" mislukt, maar eerder mislukt als "oude vedette".
quote:
Speelt nog regelmatig z'n wedstrijden tussen de toppers. Niet gek hoor. Kan je eerder Zenden als mislukt aanmerken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15818749
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:01 schreef Doc het volgende:

[..Gronkjaer..]

Speelt nog regelmatig z'n wedstrijden tussen de toppers. Niet gek hoor. Kan je eerder Zenden als mislukt aanmerken.

Ehm ik ben het niet vaak met die commentaroren van RTL5 eens, maar die Jesper bakt er weinig van bij Chelsea. Nadat hij bij Ajax wegging, als talent, zou je verwachten dat hij bij Chelsea zou vlammen. Ik ben nou niet van mening dat dit echt gebeurt is. Dat je Zenden noemt vind ik discutabeler, want hij heeft al iets meer topclubs achter zijn naam dan Jespertje.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15818943
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:06 schreef keeper het volgende:

[Youssouf Hersi]

Dat is idd wel een mislukkertje, hoewel hij het natuurlijk moeilijk had met VDV, Sneijder etc. voor zich. Hoewel het wat zegt dat ze niet voor hem kiezen op dat moment. Als er geen VDV of Sneijder had rondgelopen bij Ajax nu, had hij wel een kans gehad en wie weet wat er dan gebeurd was. Maar ja.

Toch wekelijks een van de uitblinkers bij NEC hoor. En hij is ook pas 20 jaar. En als je op die leeftijd al zo'n belangrijke positie bij een subtopper in Nederland hebt, ben je volgens mij geen mislukt talent...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 december 2003 @ 11:02:11 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15819060
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:48 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Ehm ik ben het niet vaak met die commentaroren van RTL5 eens, maar die Jesper bakt er weinig van bij Chelsea. Nadat hij bij Ajax wegging, als talent, zou je verwachten dat hij bij Chelsea zou vlammen. Ik ben nou niet van mening dat dit echt gebeurt is. Dat je Zenden noemt vind ik discutabeler, want hij heeft al iets meer topclubs achter zijn naam dan Jespertje.

Zenden is dan ook wat ouder, en heeft bij die topclubs grotendeels op de bank gezeten...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15819099
Hoe moet ik nou een topic over mislukte talenten serieus nemen waar o.a.Rafael van der Vaart als voorbeeld wordt genoemd?
pi_15819768
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Die taxi-chauffeur? .

De taxi-chauffeur is Akachar. Gabrich was niet om te krijgen

pi_15819853
quote:
Speelde heel behoorlijk op het middenveld, maar brak toen z'n been, werd verhuurd aan GBA en daarna horen we er niks meer van. Jammer
Zit nog steeds bij GBA, maar heeft al sinds eind vorig seizoen een blessure. Ik geloof dat hij ergens na de winterstop terug zal zijn.

De wedstrijden die ik van hem zag, waren wel goed.

pi_15819910
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:07 schreef keeper het volgende:
Weet trouwens niet of hij in het vorige topic al genoemd was, maar wat te denken van Daniel Cruz, Columbiaanse middenvelder van Ajax. Kwam uit de jeugd.

Speelde heel behoorlijk op het middenveld, maar brak toen z'n been, werd verhuurd aan GBA en daarna horen we er niks meer van. Jammer .

Een kameraad van mij is zo lang fan geweest van die gast. Duidelijk een mislukt talent dus, tenzij hij via GBA nog terugkomt.
  dinsdag 30 december 2003 @ 11:34:53 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15819926
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:29 schreef Poepoog het volgende:
talenten en nederland?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15820122
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:03 schreef SCH het volgende:
Hoe moet ik nou een topic over mislukte talenten serieus nemen waar o.a.Rafael van der Vaart als voorbeeld wordt genoemd?
'k zat ook meer aan Denneboom te denken, maar dat kan de tijd van het jaar zijn.
Mijn lijstje blijft gelijk aan die van het vorige topic.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')