Daarom: hoe ga je dit veranderen?
En zolang ze zich blijven gedragen als pisnichten blijft dat zo.
quote:Hahaha, de politie is je beste vriend....die actie is jaren geleden al geflopt, van welke planeet kwam jij ookalweer?
Op maandag 29 december 2003 16:50 schreef Tagnar het volgende:
Ze met elkaar laten praten, elkaar leren kennen. Dan verklein je de afstand en vergroot je het respect.
quote:je zou eens een jaartje in de US moeten gaan wonen.
Op maandag 29 december 2003 16:49 schreef JeroenMeloen het volgende:
Hoezo veranderen, ik heb ook geen respect voor die lullo's.En zolang ze zich blijven gedragen als pisnichten blijft dat zo.
quote:bij een gebrek aan respect, ja. En respect is in zo'n baan nodig, denk ik.
Op maandag 29 december 2003 16:50 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Hahaha, de politie is je beste vriend....die actie is jaren geleden al geflopt, van welke planeet kwam jij ookalweer?
quote:Denk dat de politie dit alleen kan tegengaan door consequent keihard op te treden.
Op maandag 29 december 2003 16:48 schreef Versie1 het volgende:
Geen respect voor de cops speelt (kleine) criminaliteit in de hand!Daarom: hoe ga je dit veranderen?
Zolang de politie dit niet doet blijven er mensen zijn die het heft in eigen hand gaan nemen. En terecht
Lees mijn topic maar eens: Hier. Dit hoort ook bij kleine criminaliteit. Als ik niet nog een klein beetje respect had voor de politie had ik hier zelf al iets aan gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door jochem8 op 29-12-2003 16:57]
PS de politie mag in NL veel te weinig.
quote:Precies de aanleiding voor dit toppic. Ofwel jou oplossing is dus harder straffen?
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
In de VS verdienen ze ook respect, hier kan je ze uitschelden zonder opgepakt te worden.
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat er dan in de VS met iets ergere dingen word gescholden, F*ck you is iets erger dan kl*te politieagent, denk ik...
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
In de VS verdienen ze ook respect, hier kan je ze uitschelden zonder opgepakt te worden.
quote:Zo zeg, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Op maandag 29 december 2003 16:58 schreef Versie1 het volgende:[..]
Precies de aanleiding voor dit toppic. Ofwel jou oplossing is dus harder straffen?
Een tijd geleden mocht ik, als getuige, samen met de politie op zoek naar de daders van een inbraak in een auto.
Zittend op de achterbank van de politiewagen heb ik nog nooit 2 mannen zoveel commentaar horen geven op willekeurige (vrouwelijke) voorbijgangers.
En ze vonden zichzelf heel erg stoer.
quote:Valt niet mee om gewoon te formuleren wat je bedoelt he... zou je misschien eens eerder moeten bedenken.
Op maandag 29 december 2003 17:02 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Zo zeg, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Gebeurt dat niet, dan heb ik ook geen respect voor de betreffende agenten en kan het hele agentenkorps van mij opsodemieteren.
quote:ik ben een keer flink in elkaar gerost door de politie. ook wel terecht. ik was in een dronken bui samen met wat vrienden die wat teveel kabaal maakten. kwam politie aan en toen heb ik tegen een van hen van achter aan staan plassen. zon knuppeltje voel je wel hoor.
Op maandag 29 december 2003 17:34 schreef Spotmatic het volgende:
Laat ik het zo zeggen: als iemand tegen een agent roept: "vieze vuile kankerhomo, heb je je maat al lekker gepijpt vanmiddag?", dan verwacht ik dat hij (de dader) minstens een flinke stomp in z'n maag krijgt, en vervolgens een fikse boete van minstens 250 euro danwel een dagje in de cel zitten.Gebeurt dat niet, dan heb ik ook geen respect voor de betreffende agenten en kan het hele agentenkorps van mij opsodemieteren.
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:43 schreef zoalshetis het volgende:[..]
ik ben een keer flink in elkaar gerost door de politie. ook wel terecht. ik was in een dronken bui samen met wat vrienden die wat teveel kabaal maakten. kwam politie aan en toen heb ik tegen een van hen van achter aan staan plassen. zon knuppeltje voel je wel hoor.
Dat moet ik zien. Wel een goede actie van die agent. Je moet zeker niet over je heen laten zeiken. Respect man (die agent dan)!
quote:ja dat gevoel had ik erna ook wel
Op maandag 29 december 2003 17:46 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Dat moet ik zien. Wel een goede actie van die agent. Je moet zeker niet over je heen laten zeiken. Respect man (die agent dan)!
Dat is in andere landen wel anders, maar zou dat de key to respect zijn? Denk het zo onderhand wel...
Nou dan kunnen we een aanbeveling doen: harder straffen voor meer respect. Iets waar ze in een onderzoeksrapportje honderdduizenden euro's voor kwijt zijn..
Natuurlijk weet ik dat die inkomsten belangrijk zijn, maar dan betaal ik liever 200 euro meer wegenbelasting als de politie dan betere dingen gaat doen 's nachts op een 3 baans snelweg staan te flitsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |