1 Vertrek Amsterdam
2 Aankomst Islamabad
3 Islamabad - Besham
4 Besham - Gilgit
5 Gilgit - Karimabad
6 Karimabad
7 Karimabad - Sust
8 Sust - Taxkorgan
9 Kashgar
10 Kasghar
11 Weekmarkt Kashgar
12 Turpan
13 Turpan
14 Turpan - Liuyuan
15 Dunhuang
16 Dunhuang
17 Dunhuang - Lanzhou via Jiayuguan
18 Excursie Binglingsi-grotten
19 Yongjing - Xiahe
20 Xiahe (Labrang)
21 Xiahe (Labrang)
22 Xiahe - Xi'an via Lanzou
23 Xi'an
24 Xi'an - Beijing
25 Beijing
26 Beijing
27 Beijing
28 Beijing
29 Vertrek Beijing - aankomst Amsterdam
Of calculeer je de oudejaarsloterij vast mee in jouw berekeningen niet doen hoor, want die win ik al
Ik wil graag een keer naar Afrika om beestjes te bekijken, maar ik zag ook een mooie reis naar Chili en Paaseiland. Of misschien toch de Transsiberie Express?
Er is nog zo veel te doen, er is nog zo veel te doen...
quote:dat soort reizen zijn relatief goedkoop, omdat bijvoorbeeld in een land als pakistan alles spotgoedkoop is (het is niet zo heel erg toeristisch) ... dus je bent alleen een hoop geld kwijt voor de reis en visa, tijdens de reis geef je bijna niks uit.
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef overhyped het volgende:
rondtrekken in scandinavie! maaruh BHFH: Hoe de fuck kan jij zo'n reis betalen van jouw inkomen??Of calculeer je de oudejaarsloterij vast mee in jouw berekeningen
niet doen hoor, want die win ik al
Ik denk erover in het najaar toch eindelijk eens Cuba te bezoeken. Een vriendin van mij studeert daar dans, dus een goede mogelijkheid om een inside-scoop te krijgen. Daarbij wil ik ook gaan vóór Fidel dood neervalt en het eiland wordt overspoeld door Amerikanen...
In principe wil ik in het voorjaar ook wel even (kort) weg, maar het hangt er allemaal een beetje vanaf hoe de nieuwe baan zich ontwikkelt. Ik heb gezien dat je bijvoorbeeld hele goedkope reisjes hebt van een dag of 10 naar Gambia. Das dan inclusief zo'n vreselijk resort, maar daar hoef ik niet te blijven natuurlijk... En gezien verder ook zeer klein land dat vrij goed bereisbaar is, goedkoop en geen tijdverschil kan ik dat wellicht nog ergens tussen moffelen (april?). Zo niet, dan waarschijnlijk een leuke stedentrip in het voorjaar.
En in de zomer reken in op minimaal 30 graden, lekkere zeilweekends, strandbbqs en een fantastisch zomercarnaval gewoon in Nederland!
Edit: btw, zéér coole reis, BHFH!
quote:Nou begonnen Micha en een vriend er toevallig net over, en we gaan waarschijnlijk naar zuid Frankrijk
Op maandag 29 december 2003 17:40 schreef texelonia het volgende:
Nog niet over nagedacht, nog niet met vriendlief over gehad, nog niet eens vakantie vrij gevraagd.
Weet ook niet of we wel veel geld te besteden hebben, samenwonen is even iets belangrijker. Dus echt ver weg zal het niet worden. Maar goed, als het maar leuk is
quote:Was 2 jaar terug wel heel tof, maar de meeste tenten zijn nu aan het sluiten dus ik wens je veel plezier...
Op maandag 29 december 2003 14:40 schreef 8-ball het volgende:
Salou
Ikzelf ga naar Kreta. Beetje afgezaagd, maar ik moet ook tijd kunnen besteden aan mijn dan kersverse vrouw , en een rondreis is niet zo handig dan. (Het is idd onze huwelijsreis).
1 Vliegtuig;
2 Kaapstad;
3 Kaapstad;
4 Citrusdal;
5 Oranjerivier;
6 Fish River Canyon;
7 Sesriem;
8 Swakopmund;
9 Swakopmund;
10 Damaraland;
11 Etosha;
12 Etosha;
13 Etosha;
14 Waterbergplateau;
15 Buitepos;
16 Maun;
17 Maun;
18 Maun;
19 Kasane;
20 Victoria Falls;
21 Victoria Falls;
22 Bulawayo;
23 Thsipise;
24 Kruger;
25 Kruger;
26 Vliegtuig;
27 Aankomst in Amsterdam
quote:Foute prioriteiten !
Op maandag 29 december 2003 17:40 schreef texelonia het volgende:
Weet ook niet of we wel veel geld te besteden hebben, samenwonen is even iets belangrijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |