abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2003 @ 14:39:26 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15795597
aan gezien de reisgidsen hier nu liggen zit ik ze weer met veel plezier door te bladeren. Bij mij ligt het er wel heel erg aan of ik mijn werk kan houden of niet, als ik daar zekerheid over heb dan boek ik een georganiseerde reis, ander ga ik er waarschijnlijk tzt een jaar tussenuit... Ervanuitgaande dat ik mijn werk kan behouden lijkt me deze reis erg leuk, ik was ook blij verrast dat Pakistan weer 100% veilig is verklaard! Als ik zekerheid heb boek ik waarschijnlijk deze (of een vergelijkbare) rondreis langs de zijderoute door pakistan, turkmenistan,tibet en China: (maar dat kan nog veranderen )

1 Vertrek Amsterdam
2 Aankomst Islamabad
3 Islamabad - Besham
4 Besham - Gilgit
5 Gilgit - Karimabad
6 Karimabad
7 Karimabad - Sust
8 Sust - Taxkorgan
9 Kashgar
10 Kasghar
11 Weekmarkt Kashgar
12 Turpan
13 Turpan
14 Turpan - Liuyuan
15 Dunhuang
16 Dunhuang
17 Dunhuang - Lanzhou via Jiayuguan
18 Excursie Binglingsi-grotten
19 Yongjing - Xiahe
20 Xiahe (Labrang)
21 Xiahe (Labrang)
22 Xiahe - Xi'an via Lanzou
23 Xi'an
24 Xi'an - Beijing
25 Beijing
26 Beijing
27 Beijing
28 Beijing
29 Vertrek Beijing - aankomst Amsterdam

http://www.koningaap.nl/brochure.php?reiscode=GRKCZR04#

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 december 2003 @ 14:40:18 #2
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_15795629
Salou
Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
  maandag 29 december 2003 @ 14:44:26 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_15795749
waarschijnlijk Kreta.....
pi_15795950
friesland
pi_15795990
met 3 vrienden hier in nederland als t beetje mooi weer wordt. anders richting frankrijk
pi_15796040
we zijn nog aan het denken en elkaar overtuigen
we willen in september een week of 3, mijn vriend wil graag de atlantische oceaan over, naar noord- midden- of zuid amerika.
Ik wil graag naar het afrikaanse continent (hele mooie reizen gezien in de nieuwe djoser gids ).
Aangezien ik echter ook wel graag nog een en ander wil zien in zuid-amerika (peru o.a.) zal het dat wel worden denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 december 2003 @ 14:54:12 #7
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_15796052
bulgerije.. zweedse chix
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_15796866
rondtrekken in scandinavie! maaruh BHFH: Hoe de fuck kan jij zo'n reis betalen van jouw inkomen??

Of calculeer je de oudejaarsloterij vast mee in jouw berekeningen niet doen hoor, want die win ik al

Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_15796919
Of Spanje, of Italie, of Turkije of Egypte
.
pi_15797341
Hoogst waarschijnlijk Kos en anders Portugal,Spanje, Canarische eilanden of Sicilië.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 29 december 2003 @ 16:26:09 #11
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15798489
eerst moet ik ff wat mensen overhalen om mee te gaan(nog 3 te gaan ofzo) en als de brochures binnen zijn eens wat uitzoeken.
argeles sur mer heeft tot nu toe mijn voorkeur, ook een redelijk goedkope reis+verblijf
pi_15799048
Nog geen idee.

Ik wil graag een keer naar Afrika om beestjes te bekijken, maar ik zag ook een mooie reis naar Chili en Paaseiland. Of misschien toch de Transsiberie Express?

Er is nog zo veel te doen, er is nog zo veel te doen...

maandag 29 december 2003 @ 16:45:46 #13
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15799092
Ik twijfel. Of met de auto een mooie rondreis door Italie (Florence, venetie, Rome etc.) of een fly& drive naar amerika.
Mijn voorkeur gaat uit naar Italie.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  maandag 29 december 2003 @ 17:39:02 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15800687
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef overhyped het volgende:
rondtrekken in scandinavie! maaruh BHFH: Hoe de fuck kan jij zo'n reis betalen van jouw inkomen??

Of calculeer je de oudejaarsloterij vast mee in jouw berekeningen niet doen hoor, want die win ik al

dat soort reizen zijn relatief goedkoop, omdat bijvoorbeeld in een land als pakistan alles spotgoedkoop is (het is niet zo heel erg toeristisch) ... dus je bent alleen een hoop geld kwijt voor de reis en visa, tijdens de reis geef je bijna niks uit.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15800739
Nog niet over nagedacht, nog niet met vriendlief over gehad, nog niet eens vakantie vrij gevraagd.
Weet ook niet of we wel veel geld te besteden hebben, samenwonen is even iets belangrijker. Dus echt ver weg zal het niet worden. Maar goed, als het maar leuk is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 december 2003 @ 19:37:28 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15804117
Hmmm... goede vraag om over te meimeren met dat **-weer!

Ik denk erover in het najaar toch eindelijk eens Cuba te bezoeken. Een vriendin van mij studeert daar dans, dus een goede mogelijkheid om een inside-scoop te krijgen. Daarbij wil ik ook gaan vóór Fidel dood neervalt en het eiland wordt overspoeld door Amerikanen...

In principe wil ik in het voorjaar ook wel even (kort) weg, maar het hangt er allemaal een beetje vanaf hoe de nieuwe baan zich ontwikkelt. Ik heb gezien dat je bijvoorbeeld hele goedkope reisjes hebt van een dag of 10 naar Gambia. Das dan inclusief zo'n vreselijk resort, maar daar hoef ik niet te blijven natuurlijk... En gezien verder ook zeer klein land dat vrij goed bereisbaar is, goedkoop en geen tijdverschil kan ik dat wellicht nog ergens tussen moffelen (april?). Zo niet, dan waarschijnlijk een leuke stedentrip in het voorjaar.

En in de zomer reken in op minimaal 30 graden, lekkere zeilweekends, strandbbqs en een fantastisch zomercarnaval gewoon in Nederland!

Edit: btw, zéér coole reis, BHFH!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15804228
Een hele mooie reis BHFH. Ik heb die reis eigenlijk ook gemaakt, zij het in 2 aparte reizen. Dat wordt een reis om nooit meer te vergeten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15807268
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:40 schreef texelonia het volgende:
Nog niet over nagedacht, nog niet met vriendlief over gehad, nog niet eens vakantie vrij gevraagd.
Weet ook niet of we wel veel geld te besteden hebben, samenwonen is even iets belangrijker. Dus echt ver weg zal het niet worden. Maar goed, als het maar leuk is
Nou begonnen Micha en een vriend er toevallig net over, en we gaan waarschijnlijk naar zuid Frankrijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15809141
In mei wellicht een weekje naar Zweden en pas weer oktober hebben we tijd om ergens heen te gaan (vriendjelief moet in de zomer stage lopen, vandaar).... Op het lijstje staat Nieuw-Zeeland... maar moet nog even kijken of we de oudejaarsloterij winnen ( ), genoeg geld daarvoor hebben en/of we de tijd daarvoor hebben. En anders wordt het flink nadenken waar je dichtbij heen kan gaan in oktober...
pi_15809395
Marokko is wel ok in Oktober!
En niet zo duur en redelijk dichtbij!
  maandag 29 december 2003 @ 22:32:50 #21
78091 Private_Dick
It pays to be guilty
pi_15809453
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:40 schreef 8-ball het volgende:
Salou
Was 2 jaar terug wel heel tof, maar de meeste tenten zijn nu aan het sluiten dus ik wens je veel plezier...
Ik ga daardoor maar naar Marmaris.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen...
pi_15820601
Je bent toch al vaker in die regio geweest BHFH? (Volgens mij weet ik nog wel wat foto's met olifanten te herinneren).

Ikzelf ga naar Kreta. Beetje afgezaagd, maar ik moet ook tijd kunnen besteden aan mijn dan kersverse vrouw , en een rondreis is niet zo handig dan. (Het is idd onze huwelijsreis).

En weer een stukje onzinnige proza.
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:25:53 #23
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_15821409
Ik zit zelf te denken aan onderstaande reis (of een vergelijkbare). Deze reis gaat door Zuid Afrika, Namibië, Zimbabwe en Botswana. Twijfel alleen nog of zoveel landen in 1 maand niet een beetje teveel reizen is...

1 Vliegtuig;
2 Kaapstad;
3 Kaapstad;
4 Citrusdal;
5 Oranjerivier;
6 Fish River Canyon;
7 Sesriem;
8 Swakopmund;
9 Swakopmund;
10 Damaraland;
11 Etosha;
12 Etosha;
13 Etosha;
14 Waterbergplateau;
15 Buitepos;
16 Maun;
17 Maun;
18 Maun;
19 Kasane;
20 Victoria Falls;
21 Victoria Falls;
22 Bulawayo;
23 Thsipise;
24 Kruger;
25 Kruger;
26 Vliegtuig;
27 Aankomst in Amsterdam

http://www.shoestring.nl/brochure.php?reiscode=GRSSZA04

pi_15822754
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:40 schreef texelonia het volgende:
Weet ook niet of we wel veel geld te besteden hebben, samenwonen is even iets belangrijker.
Foute prioriteiten !
pi_15822798
Ik blijf waarschijnlijk gewoon in Taiwan. Het is een prachtig lang heb ik al gezien en ik wil veel gaan fietsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')