Ach ja, hij komt er zelf nog wel achter. Meer dan breezers zuipen en de popi jopi uithangen doet hij nu nog niet waarschijnlijk. Zijn verstand zit vast nog ergens in de ontwikkelsfase. Dat zijn ouders, vrienden ofzo niet even tegen hem zeggen dat dit not done is, maar ja.
Ik kan er ook niet meer van maken dan dit:
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:27 schreef hoM3r het volgende:
De maatschappij verloedert
quote:Dat lijkt me vrij lastig als je weet dat Shell geen directeur heeft
Op maandag 29 december 2003 15:45 schreef Lemmiwinks het volgende:
Zijn pappa is directeur van Shell
quote:Gelukkig oordelen mensen niet alleen maar over iemand na hem/haar gezien te hebben op tv. In real life is het een beste kerel! Beetje puber, maar ach da's iedereen op de leeftijd toch?
Het lijkt me een verschrikkelijk irritant, arrogant patsertje.
quote:Volgens mij heeft Kostian idd geen zus die Dewi heet nee..
Zat gisteren life & cooking te kijken was dewi daar om op te treden. Ze zei dat haar broertje ook mee deed. Zag een foto en lijkt verdomd veel op dit ventje, maar durf het niet zeker te zeggen.
quote:Idd Stadskanaal ja, moet je zn adres?
komt uit stadskanaal.... of hogezand....ehm...neej stadskanaal....
quote:Is dat zo? Niet dat ik weet... maar boeid zijn vader? 't Gaat toch om hem?
Zijn pappa is directeur van Shell
quote:And that's true! The first thing in this topic i can agree.
Hij zong wel een christelijk nummer... zou hij niet toevallig christen zijn??
quote:en kwam uit Egmond
Op dinsdag 30 december 2003 00:58 schreef Vamos het volgende:
Vond het maar een zeer arrogant bluffertje. Jim was tenminste nog een verlegen manneke.
quote:Ik ook.
Op maandag 19 januari 2004 12:13 schreef BVO het volgende:
Hij zit in kamer 4, ben bang dat als ie ook de tweede dag van het theater overleeft hij nog heel ver gaat komen
Hij is een patser en helemaal nu hij in idols zit, nog arroganter dus...
En als hij door gaat zie ik dus precies hetzelfde gebeuren als bij Jim. Al die tiener girls gaan dertig keer bellen om hem door te laten gaan...
Zijn uitstraling staat me totaal niet aan (genoeg leukere jongens te vinden in kamers 1 en 4).
Jaja, me profiel zegt nieuw-buinen, maar das ook maar 2 minuten fietsen vanaf het centrum van stadskanaal..
ik vind het een beste kerel, btje arrogant, maar ach dat moet wel in deze wereld...
quote:Hmm, ja kijk ns in het jim-topic zou ik zeggen he. De 13-jarige bellende meisjes zitten hier duidelijk niet
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef Goofyduck het volgende:
Als ik dit topic mag geloven komt ie dus niet ver, want iedereen is tegen hem.
Of zijn het hier alleen de jongens die reageren???ik vind het een beste kerel, btje arrogant, maar ach dat moet wel in deze wereld...
quote:Hij kijkt alsof er een drol aan het kopjes geven is maar hij echt niet naar de wc kan...
Op zondag 28 december 2003 21:22 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:
Okey kijk zelf lekker toch!!!
[img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/uitzendingen/27december2003/fotogallery/images/gallery_afl4_9.jpg/img]
Weet alleen ze naam niet meer
Ilse
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef Goofyduck het volgende:
Als ik dit topic mag geloven komt ie dus niet ver, want iedereen is tegen hem.
Of zijn het hier alleen de jongens die reageren???
quote:moet je jezelf eens opnemen en dan de band in frames knippen.. zul je zien dat je hele rare bewegingen maakt
Hij kijkt alsof er een drol aan het kopjes geven is maar hij echt niet naar de wc kan...
over dat dat jaloers hierboven, heb ik één ding te zeggen:
Trouwens, toen hij ging beatboxen vonniket net een schaap.
quote:Helemaal mee eens! Ik vind hem niks eerlijk gezegt... heb liever Ron ofzo
Op maandag 19 januari 2004 19:14 schreef postinggirl het volgende:
Stiekem hoop ik dat hij de tweede dag ontzettend vals gaat zingen zodat er nog een kleine kans is dat hij er voor de workshops uitgebonjourd wordt.Zijn uitstraling staat me totaal niet aan (genoeg leukere jongens te vinden in kamers 1 en 4).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |