Bij een uitverkoop verhogen ze de prijs met 50 pence
ja, zo kan ik ook uitverkoop houden
Die sales blijven vervolgens continu bestaan, alleen vinden er wel prijsmutaties en toevoegingen van dvd's plaats. Maar die toevoegingen zie je dus niet omdat je dan een lijst van 2000 dvd's door moet. Werkelijk een drama.
quote:idd, alleens oms dan schiet zo''n product na een half jaar 6,99 geweest te zijn in ene naar 12,99 ofzo, erg vervreemdend...
Op donderdag 25 december 2003 16:11 schreef nostra het volgende:
Ik vind die sales bij Play maar bar onoverzichtelijk. Eerst krijg je een lijst met 20 soorten sales. "From 4,99!", "From 5,99!", "Cheap!".Die sales blijven vervolgens continu bestaan, alleen vinden er wel prijsmutaties en toevoegingen van dvd's plaats. Maar die toevoegingen zie je dus niet omdat je dan een lijst van 2000 dvd's door moet. Werkelijk een drama.
quote:ja zoiets, ik wilde de Friday the 13th serie bij hun helemaal bestellen, maar ja als ze in ene allemaal 50 eurocent duurder zijn gewordendkan ik net zo goed even wachten, best kans dat MM Almere of Arena ze binnenkort voor 9 euro of zelfs minder de deur uitdoen. Ze zijn nl nu daar 10,-/stuk en echt als hete broodjes over de toonbank vliegen doen ze niet
Op donderdag 25 december 2003 16:12 schreef veldmuis het volgende:
Dan ga je ergens anders heen!
"ja maar daar is't toch duurder!"
Ja dan moet je niet zeiken!
Zoiets?
.
Ik vind het een beetje minder wat Play nu doet
quote:die 50 cent is nog steeds in ponden.
Op donderdag 25 december 2003 16:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja zoiets, ik wilde de Friday the 13th serie bij hun helemaal bestellen, maar ja als ze in ene allemaal 50 eurocent duurder zijn gewordendkan ik net zo goed even wachten, best kans dat MM Almere of Arena ze binnenkort voor 9 euro of zelfs minder de deur uitdoen. Ze zijn nl nu daar 10,-/stuk en echt als hete broodjes over de toonbank vliegen doen ze niet
Ik vind het een beetje minder wat Play nu doet
En de overzichtelijkheid is idd bar kut aan het worden bij play.
( + ze moeten weer eens wat box sets echt in de uitverkoop doen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |