Ze moeten eens dat verplicht stellen altijd verlichting voeren !
quote:Dat is een overbodig excuus als je omver gereden wordt.
Op woensdag 24 december 2003 13:35 schreef Conflict het volgende:
Sorry, mijn licht is kapot.
quote:Hahahahahaha, heb er zelf ook een
Op woensdag 24 december 2003 13:40 schreef sqlsmurft het volgende:
Je moet gewoon sowieso je lichten aan doen tijdens het autorijden.
Je bent veel beter zichtbaar en dus veiliger en daar draait het allemaal om.
Las overigens laatst dat grijze auto's het minst betrokken raken bij schadeincidenten, dus of je daar nou nog wel over mag klagen....
quote:Ook een mooie ergernis idd
Op woensdag 24 december 2003 13:43 schreef Deetch het volgende:
Willen die mensen dan ook hun knipperlichten gebruiken als ze van baan wisselen, inhalen, link of rechts afslaan.
quote:Of op een Amsterdamse gracht hand in hand gaan fietsen...
Op woensdag 24 december 2003 13:34 schreef idontlikepizza het volgende:
Of van die fietsers zonder licht, en dan breeduit over de weg rijden
net zoals in de Scandinavische landen. mijn insziens een prima regeling want je bent altijd beter zichtbaar met dimlicht aan.
ook in de zomer op lange 80km N-wegen zie je een auto veel eerder aan de horizon verschijnen met dimlicht dan zonder.
hoop alleen niet dat de milieupartijen weer hun zin doordrammen met het zogenaamde 'extra productie van schadelijke gassen door het voeren van dimlicht '
[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 24-12-2003 13:47]
quote:En dan donker gekleed! En dan boos zijn als ze bijna op je motorkap zitten!
Op woensdag 24 december 2003 13:34 schreef idontlikepizza het volgende:
Of van die fietsers zonder licht, en dan breeduit over de weg rijden
quote:Nee dat er door meer ongelukken meer auto's moeten worden geproduceerd is beter voor het milieu
Op woensdag 24 december 2003 13:45 schreef succubus het volgende:hoop alleen niet dat de milieupartijen weer hun zin doordrammen met het zogenaamde 'extra productie van schadelijke gassen door het voeren van dimlicht
'
quote:wacht maar tot de politie je een boete gaat uitschrijven wegens het niet voeren van dimlicht
Op woensdag 24 december 2003 13:46 schreef MUZZ het volgende:
Ik rij alleen met licht aan als het slecht weer is en als het donker is natuurlijk . Anders echt niet.
Waarom , nou dat je als motorrijder dan helemaal niet meer opvalt overdag.
En als ik een auto krijg waar ik het licht niet meer uit kan doen ,dan maak ik het wel zo dat ik het toch uit kan doen.
Want dat maak ik zelf wel uit of ik hem aan of uit doe.
quote:De brandweer maakt het uit en de politie geeft je dan maar een lekkere vette prent
Op woensdag 24 december 2003 13:46 schreef MUZZ het volgende:Want dat maak ik zelf wel uit of ik hem aan of uit doe.
quote:Wat is de reden dat je geen licht wil voeren?
Ik rij alleen met licht aan als het slecht weer is en als het donker is natuurlijk . Anders echt niet.
En als ik een auto krijg waar ik het licht niet meer uit kan doen ,dan maak ik het wel zo dat ik het toch uit kan doen.
quote:Jah, jij weet het toch wel beter
quote:Dat lijkt me een slecht plan, dan zie je als bestuurder buiten weer minder
Op woensdag 24 december 2003 13:38 schreef Kogando het volgende:
Inderdaad, ook de binnenverlichting! Ik wil wel kunnen zien wie er in de auto zit namelijk..
quote:Waarom? onderbouw het eens?
Op woensdag 24 december 2003 13:56 schreef MUZZ het volgende:
Zolang het overdag licht voeren nog niet verplicht is zolang weiger ik licht overdag te voeren.
Ik voer wel licht overdag omdat ik dan stukken beter zichtbaar ben!
quote:En kappen met groot licht aan houden als ik ze tegemoet fiets. En niet bij een kleine beetje minder zicht gelijk die klote mistlichten aan doen.
Op woensdag 24 december 2003 13:43 schreef Deetch het volgende:
Willen die mensen dan ook hun knipperlichten gebruiken als ze van baan wisselen, inhalen, link of rechts afslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |