Wie heeft er nou tijd voor die onzin? Ik heb het druk, ja! M'n hoofd loopt om! Het laatste waar ik behoefte aan heb, is m'n neus in één of andere suffe plant steken.
quote:Je bent gewoonweg niet gevoelig genoeg voor de genuanceerde geur van echte rozen
Op dinsdag 23 december 2003 14:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iedereen zegt dat je even stil moet staan om aan de rozen te ruiken. Nou, dat deed ik vanmorgen. Geweldig hoor! Het rook naar en zooitje stomme bloemen! Het saaiste wat ik ooit heb meegemaakt.Wie heeft er nou tijd voor die onzin? Ik heb het druk, ja! M'n hoofd loopt om! Het laatste waar ik behoefte aan heb, is m'n neus in één of andere suffe plant steken.
quote:wat heb je liever vis?
Op dinsdag 23 december 2003 14:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iedereen zegt dat je even stil moet staan om aan de rozen te ruiken. Nou, dat deed ik vanmorgen. Geweldig hoor! Het rook naar en zooitje stomme bloemen! Het saaiste wat ik ooit heb meegemaakt.Wie heeft er nou tijd voor die onzin? Ik heb het druk, ja! M'n hoofd loopt om! Het laatste waar ik behoefte aan heb, is m'n neus in één of andere suffe plant steken.
dan doe je gewoon dat je ruikt en doe je gewoon dat je er opwindend van wordt ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |