Dat ging dus mooi mis..
het wilde niet plakken en toen ik iets harder drukte kwam er wat lijm in en toen plakte alles aan elkaar en deden de knopjes het helemaal niet meer.. Er was niks aan te beginnen en toen moest ik dus het front erafbreken en alles wat er nog aan knopjes zat verwijderen om hem weer te kunnen bedienen (er zat lijm onder het laagje dat je indrukt , waarmee je 2 koperbaantjes verbindt) dat zat dus ook geplakt (cellofaan en onder plastic draadjes , die ik weg moest breken..
Nu werkt ie wel weer , ik kan met een ijzerdraadje de koperbaantjes verbinden en zo kan ik de foon nog bedienen, maar handig is anders en de knopjes kunnen er nu helmeaal niet meer op.
Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven? Ik bedoel het is gewoon een constructiefout dat de knopjes er zomaar af vallen?
hier de foto van mn foon (siemens s55) ik denk wel de slechtst geconstrueerde foon ooit (qua degelijkheid)
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 11:47]
quote:Nee. Je kunt niet meer bewijzen dat het hun fout is nu je je telefoon zelf zo toegetakeld hebt. Had je toch maar eerder moeten gaan.
Op dinsdag 23 december 2003 11:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven?
Idioot....
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:47 schreef Ablaze het volgende:
Ongelooflijke prutserDat wordt een nieuwe betalen, vrees ik.
Dit valt idd niet onder de garantie. Wel onder de meeste toestelverzekeringen, maar die heb je denk ik niet.... ZIt idd niets anders op dan een nieuwe kopen.
Helpdesk/vragen voor mobiele telefoon van siemens is: 0900 3333 100
quote:Jaja lekker makkelijk , de knopjes zaten gewoon aan mn vinger. De LIJM waarmee de knopjes aan een rubbertje zaten was losgelaten. Ik heb de telefoon altijd zorgvuldig behandeld en ook nog nooit zoiets gehad.... je zal moeten toegeven dat de construcie van het s55 toetsenbordje een ramp is.
Op dinsdag 23 december 2003 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk niet dat je hier nog garantie op kunt krijgen, ongeacht de smoes waar je mee aankomt.........
Tis ook de eerste keer dat ik van zoiets hoor bij deze GSM, dus het zal wel te maken hebben met hoe je met je toestel bent omgegaan....
Maar ik besef ook wel dat ik door het lijm debacle mijn garantie verspeeld heb... ik ga niet zeuren, maar ik baal er wel van..... en ik geloof ook niet dat ik de enoige ben met dit probleem (erafvallende knopjes)
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 11:52]
quote:ja das ook mooi stom he elke simpele ziel weet dat je zachte rubbere knopjes niet kan lijmen !!
Op dinsdag 23 december 2003 11:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er waren dus knopjes van mijn telefoon afgevallen (had ik een topic over geopend) en nu had ik mijn foon dus terug kunnen brengen naar de winkel, maar omdat je je foon dan zo lang kwijt bent en het maar een simpele klus leek heb ik superlijm gekocht en probeerde ik de knopjes weer op het rubber te plakken.Dat ging dus mooi mis..
het wilde niet plakken en toen ik iets harder drukte kwam er wat lijm in en toen plakte alles aan elkaar en deden de knopjes het helemaal niet meer.. Er was niks aan te beginnen en toen moest ik dus het front erafbreken en alles wat er nog aan knopjes zat verwijderen om hem weer te kunnen bedienen (er zat lijm onder het laagje dat je indrukt , waarmee je 2 koperbaantjes verbindt) dat zat dus ook geplakt (cellofaan en onder plastic draadjes , die ik weg moest breken..Nu werkt ie wel weer , ik kan met een ijzerdraadje de koperbaantjes verbinden en zo kan ik de foon nog bedienen, maar handig is anders en de knopjes kunnen er nu helmeaal niet meer op.
Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven? Ik bedoel het is gewoon een constructiefout dat de knopjes er zomaar af vallen?
hier de foto van mn foon (siemens s55) ik denk wel de slechtst geconstrueerde foon ooit (qua degelijkheid)
quote:Moet je hem ook niet kopen
Op dinsdag 23 december 2003 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jaja lekker makkelijk , de knopjes zaten gewoon aan mn vinger. De LIJM waarmee de knopjes aan een rubbertje zaten was losgelaten. Ik heb de telefoon altijd zorgvuldig behandeld en ook nog nooit zoiets gehad.... je zal moeten toegeven dat de construcie van het s55 toetsenbordje een ramp is.
quote:er zit nog 3 maand garantie op.
Op dinsdag 23 december 2003 11:52 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Haha, wat een gigantisch pruts verhaal, en daar plaatje is ook fantastisch erbijdoh ik haast niet kan geloven dat het for real is, want níemand is bij mijn weten zo stom zijn telefoon zo erg open te kraken als er garantie op zit.. om n paar knopjes..
maar wel errug grappig. Garantie krijg je nu iig NOOIT meer op die tel.
quote:ja het leek zo simpel om te maken, het WAS ook gelijmd, ik kopn een lijmlaagje zien zitten, maar het wilde niet, omdat het knopje aanvankelijk niet op het rubbertje kwam en toen ik doordrukte kwam de lijm er dus in... en aangezien het superlijm is, zit alles dan meteen aan elkaar.
Op dinsdag 23 december 2003 11:51 schreef Slarioux het volgende:
Sukkel. Als je er nou met je poten vanaf was gebleven.
quote:als ik zo de rest van die phone zie, ben je er niet bepaald zorgvuldig mee omgesprongen. Toen ik mijn phone zelfstandig ging verbouwen/repareren/herverbouwen zagtie er nog beter uit dan dit.
Op dinsdag 23 december 2003 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jaja lekker makkelijk , de knopjes zaten gewoon aan mn vinger. De LIJM waarmee de knopjes aan een rubbertje zaten was losgelaten. Ik heb de telefoon altijd zorgvuldig behandeld en ook nog nooit zoiets gehad.... je zal moeten toegeven dat de construcie van het s55 toetsenbordje een ramp is.
Maar ik besef ook wel dat ik door het lijm debacle mijn garantie verspeeld heb... ik ga niet zeuren, maar ik baal er wel van..... en ik geloof ook niet dat ik de enoige ben met dit probleem (erafvallende knopjes)
quote:Als je er met je poten vanaf was gebleven wel jah
Op dinsdag 23 december 2003 11:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:er zit nog 3 maand garantie op.
Idioot....
On topic. Garantie vervalt zodra je zelf gaat prutsen aan die telefoon. Superlijm bevat zulk agressieve oplosmiddelen dat je nog blij mag zijn dat je telefoon het nog doet (zij het beperkt).
quote:Maar waarschijnlijk ben je wel de enige sukkel die het zelf met superlijm probeert te maken.
Op dinsdag 23 december 2003 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar gelukkig doet hij het weer, hoe hadden al die meiden je anders moeten bellen?
quote:het afdek klepje (met glas zit er niet op) d oon ziet er met het klepje erop gewoon bijna als nieuw uit, die kan ik er zo weer op lijmen. Het zilver is trouwens van de knopjes afgebladderd, ook bij normaal gebruik.
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
als ik zo de rest van die phone zie, ben je er niet bepaald zorgvuldig mee omgesprongen. Toen ik mijn phone zelfstandig ging verbouwen/repareren/herverbouwen zagtie er nog beter uit dan dit.
quote:dat denk ik niet. Het is de keus tussen je foon minstens 3 maanden kwijt zijn aan (simpel ogende) reparatie en dus ook niet kunnen bellen en een doorlopend abonnement.... bovendien is er het risico dat ze dan nog zeggen dat het je eigen schuld was en om dan via gerechtelijke weg je gelijk te krijgen is me de moeite niet en dan ben je je foon zo al een jaar kwijt..
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef Megumi het volgende:[..]
Maar waarschijnlijk ben je wel de enige sukkel die het zelf met superlijm probeert te maken.
Ik had hem nog willen gebruiken tot februari, want dan loopt mn abbo af en was ie toch in de prullenmand beland omdat ik dan een nieuwe neem.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 12:09]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |