quote:Ik bedoel een speciaal topic voor jullie! Gewoon, waar ik mijn ei kwijt kan mbt de kater van jogy, of de nieuwe string van Dirk. Zoiets.
Op dinsdag 23 december 2003 18:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Als de mods aanwezig zijn en er zin in hebben dan ouwehoeren ze wel in de bestaande slowchattopics mee.
quote:Hij is een van de vier moderators hier op OvjL, mocht je dat nog niet weten.
Op dinsdag 23 december 2003 18:16 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Dirk, kijk jij wel het hele topic door
Er ging een geschiedenis vooraf aan dat topic, Yvonne reageert er ook nog in, wie denk jij wel niet dat je bent om dat topic dan te sluiten?
quote:Omdat hij prima voldoet!
Op dinsdag 23 december 2003 18:16 schreef Furby het volgende:
Waarom is Dirk nog niet uit de crew geflikkerd ?
quote:Nou, ik heb liever de oude gellarboy trug. Daar kon je tenminste mee lachen
Op dinsdag 23 december 2003 18:26 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Omdat hij prima voldoet!
quote:Je kunt je ei in legio topics kwijt, dus een speciaal mod topic lijkt me niet nodig. Maar mocht je de behoefte hebben dan kun je er natuurlijk altijd een openen. Ik vrees alleen dat het teveel rancuneuze usertjes aantrekt die denken lekker te kunnen modbashen en daar heb ik niet zo'n trek in.
Op dinsdag 23 december 2003 18:24 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik bedoel een speciaal topic voor jullie! Gewoon, waar ik mijn ei kwijt kan mbt de kater van jogy, of de nieuwe string van Dirk. Zoiets.
quote:He, kan ik niet reageren, of deed ik, waarschijnlijker, iets verkeerd?
Op dinsdag 23 december 2003 18:06 schreef jjdevries het volgende:
=edit= of je post niet =edit=
Prima dat die post van me geuedit werd, was wat flauw en niet al te serieus. Maar, wat betekent nou "of je post niet" Wat komt er voor de 'of''?
quote:Wat ik niet begrijp? Die zin, er stond namelijk een "of" zonder iets ervoor. Maar je hebt verder wel gelijk hoor daar niet van.
Op dinsdag 23 december 2003 18:41 schreef Pjederdy het volgende:
Geen geouwehoer hier in dit topic. Het staat duidelijk in de openingspost en ik herhaal het later nog een keer, wat begrijp je niet?
Als je niks zinnigs te melden hebt hier, post dan niet.
quote:Het is nog hartstikke leuk!
Op dinsdag 23 december 2003 18:47 schreef Mereltje het volgende:
Pjerderdy en Dirk vinden jullie het nog wel leuk om te modereren? jullie komen zo chagerijnig over?
quote:en dan hebben die baggeraars ook nog eens vakantie, succes in ieder geval!
Op dinsdag 23 december 2003 18:50 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het is nog hartstikke leuk!
Maar soms word ik een beetje moe van het gebagger en hele erge niet- leuk-zijn van een aantal users. Met name wanneer ik toch iets teveel als politie-agent of kleuterjuf moet modden.
Aha. Dus je mag wel ouwehoeren maar niet als het niet leuk is, ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Maanvis op 23-12-2003 18:57]
quote:ging mijn opmerking niet over de ONZIN-moderatie? sjj nou ja zeg
Op dinsdag 23 december 2003 18:53 schreef Maanvis het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-12-2003 18:57]
quote:Jij kan 'm daar toch heen verhuizen? Of niet?
Op dinsdag 23 december 2003 21:29 schreef Pjederdy het volgende:
open een nieuwe in Lifestyle ofzo.dicht.
quote:De inhoud was te mager om een volwaardig topic in LIF te zijn. Ga daar eens lezen, misschien staat de info die jij wilde geven er al.
Op dinsdag 23 december 2003 21:35 schreef jjdevries het volgende:[..]
Jij kan 'm daar toch heen verhuizen? Of niet?
quote:Dan interpreteer je de beide topics hetzelfde terwijl ze duidelijk anders waren: De topic waarop ik reageerde was inderdaad onzin... Maar die van mij was toch aardig serieus. Weliswaar hetzelfde onderwerp, maar qua inhoud en vooral intentie compleet verschillende.
Op dinsdag 23 december 2003 21:39 schreef Pjederdy het volgende:[..]
De inhoud was te mager om een volwaardig topic in LIF te zijn. Ga daar eens lezen, misschien staat de info die jij wilde geven er al.
En een topic openen omdat eht topic waarin je wilde reageren is niet helemaal de manier hier op Fok! Hij ging niet voor niets dicht.
quote:Waarom adviseer je me eigenlijk de topic in LIF te posten als het kennelijk geen volwaardig LIF topic is. Zo breng je me wel in de war
Op dinsdag 23 december 2003 21:39 schreef Pjederdy het volgende:[..]
De inhoud was te mager om een volwaardig topic in LIF te zijn. Ga daar eens lezen, misschien staat de info die jij wilde geven er al.
En een topic openen omdat eht topic waarin je wilde reageren is niet helemaal de manier hier op Fok! Hij ging niet voor niets dicht.
quote:Dat is wel de strekking, ik adviseer jou vooral niet zo door te gaan. Je puberale immer op sex gerichte fancyforum onwaardige kuttopics worden niet op prijs gesteld en per direct gesloten met na verloop van tijd gevolgd door wederom een ban.
Op dinsdag 23 december 2003 21:48 schreef LoveHenk het volgende:
pjederidy, omdat jij mn topic kut vond is die dicht?ga vooral zo door jongen!!!
Probeer eens humorvolle topics te openen! Dan zou je een aanwinst kunnen zijn voor OvjL.
quote:Het was een spin/rip-off van het vorige topic, met als gevolg dat je er geen enkele fatsoenlijke reactie op zou krijgen (trust me). Mocht je wel de intentie hebben om het serieus te bespreken, dan gaf ik je daarvoor het advies om hem in LIF te openen.
Op dinsdag 23 december 2003 21:42 schreef jjdevries het volgende:[..]
Dan interpreteer je de beide topics hetzelfde terwijl ze duidelijk anders waren: De topic waarop ik reageerde was inderdaad onzin... Maar die van mij was toch aardig serieus. Weliswaar hetzelfde onderwerp, maar qua inhoud en vooral intentie compleet verschillende.
En ik verwachtte dat je daar even zou kijken of er al 1 zou zijn.
quote:En die is er niet.
Op dinsdag 23 december 2003 21:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het was een spin/rip-off van het vorige topic, met als gevolg dat je er geen enkele fatsoenlijke reactie op zou krijgen (trust me). Mocht je wel de intentie hebben om het serieus te bespreken, dan gaf ik je daarvoor het advies om hem in LIF te openen.
En ik verwachtte dat je daar even zou kijken of er al 1 zou zijn.
quote:ten eerste wil ik dit kwijt - no way dat jij objectief bent.
Op dinsdag 23 december 2003 21:52 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat is wel de strekking, ik adviseer jou vooral niet zo door te gaan. Je puberale immer op sex gerichte fancyforum onwaardige kuttopics worden niet op prijs gesteld en per direct gesloten met na verloop van tijd gevolgd door wederom een ban.
Probeer eens humorvolle topics te openen! Dan zou je een aanwinst kunnen zijn voor OvjL.
ten tweede wat jij niet grappig vindt, vinden andere wel grappig. (pijnlijk he, de waarheid|)
ten derde, zoals ik me herinner, niet alles moet grappig zijn in onzin.
ten vierde, ik wacht wel tot je weg bent en dan open ik hem weer.
quote:Dat dacht ik ook, maar dat vonden zij niet?! Helaas reageren ze in LIF niet zo snel op de moderatie-klaagbaak als bij ONZ
Op dinsdag 23 december 2003 21:59 schreef Pjederdy het volgende:
Dan kun je er met een gerust hart, volgens de daar geldende regels, een mooi topic over openen!
quote:Ik pretendeer ook nergens dat ik dat wel zou zijn
Op dinsdag 23 december 2003 22:03 schreef LoveHenk het volgende:
ten eerste wil ik dit kwijt - no way dat jij objectief bent.
quote:Nog een pijnlijke waarheid, ik ben wel 1 van degenen die hier bepaald wat iig niet grappig is en dus sluit.
ten tweede wat jij niet grappig vindt, vinden andere wel grappig. (pijnlijk he, de waarheid|)
quote:Je hebt een lekje in je geheugen, het is nl wel de bedoeling dat de topics in ONZ humorvol zijn.
ten derde, zoals ik me herinner, niet alles moet grappig zijn in onzin.
quote:Dringend advies: doe dat maar niet. Een volgende ban is snel gezet en zal langer duren dan de vorige. Ik heb je bij deze gewaarschuwd. Doe er je voordeel mee.
ten vierde, ik wacht wel tot je weg bent en dan open ik hem weer.
quote:Geduld is een schone zaak! Je krijgt je antwoord vanzelf wel
Op dinsdag 23 december 2003 22:05 schreef jjdevries het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, maar dat vonden zij niet?! Helaas reageren ze in LIF niet zo snel op de moderatie-klaagbaak als bij ONZ
quote:Juist ja, jij bent ook al niet zo'n ster-user, jij kan vaak best vervelend uit de hoek komen. En dan denk je dat die "
Op dinsdag 23 december 2003 23:09 schreef ruk het volgende:
Ik wil niet provoceren of stoken, maar ik vind Lovehenk lachen, met leuke topics.
En nee, ik ga er niet verder op in, interpreteer het zoals je wilt .
M'n persoonlijke mening is dat je een zuiger bent.
quote:Is niet meer nodig, dank u
Op dinsdag 23 december 2003 23:33 schreef -SL- het volgende:
Mag na veel gezeur van de "NB-beheerder" Nachtbar # 1307 - "Wie heeft er al een cadeautje?" op slot?
quote:dat hele wachtkamer gedoe moet je met een korrel zout nemen.
Op dinsdag 23 december 2003 23:33 schreef -SL- het volgende:
Mag na veel gezeur van de "NB-beheerder" Nachtbar # 1307 - "Wie heeft er al een cadeautje?" op slot?
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 23:24 schreef ruk het volgende:
Post eens een paar posts of topics van me waarvan jij vindt dat ze zuigen, Jogy?
quote:Het komt er gewoon op neer dat ik een slechte vibe van je krijg
Op dinsdag 23 december 2003 23:18 schreef jogy het volgende:
En nee, ik ga er niet verder op in, interpreteer het zoals je wilt.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 23-12-2003 23:59]
quote:Idd, dat vraag ik me ook af.
Op woensdag 24 december 2003 01:03 schreef JoGyYTjHhu het volgende:
Vraagje, zijn breezerklonen nog leuk???
quote:Ik moest net weer huilen.
Op woensdag 24 december 2003 02:11 schreef Pjederdy het volgende:
tjongejonge zeg.
Waarom sluit je in hemelsnaam een topic van begin december?
quote:ik heb een Swets-flashback!
Op dinsdag 23 december 2003 22:07 schreef Pjederdy het volgende:Nog een pijnlijke waarheid, ik ben wel 1 van degenen die hier bepaald wat iig niet grappig is en dus sluit.
quote:Omdat ik vaak nog wel eens wat teruglees, kom ik ook oude kuttopics tegen. Ik zie geen reden waarom ik die niet zou sluiten.
Op woensdag 24 december 2003 07:01 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Waarom sluit je in hemelsnaam een topic van begin december?
quote:Ik heb niks met honden
Op woensdag 24 december 2003 09:21 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
ik heb een Swets-flashback!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |