quote:Sja, moet je maar niet 9 jaar in een dennenbos gaan staan.
Op zondag 21 december 2003 23:41 schreef ohdenneboom het volgende:
Mijn broer en ik staan al zo'n negen jaar naast elkaar in het dennenbos. Opeens kwam daar een houthakker aan en die kapte mijn broer zomaar om. Mijn broer werd meegenomen en is nu als kerstboom verkocht. Zonder kluit! Hij zal sterven na de kerst
Dan vraag je erom.
quote:*eens*
Op zondag 21 december 2003 23:42 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Sja, moet je maar niet 9 jaar in een dennenbos gaan staan.
Dan vraag je erom.
quote:DE HORROR! DE PIJN MOET ONDRAAGLIJK ZIJN! BEL AMNESTY EN GREENPEACE EN YVONNE!
Mijn broer en ik staan al zo'n negen jaar naast elkaar in het dennenbos. Opeens kwam daar een houthakker aan en die kapte mijn broer zomaar om. Mijn broer werd meegenomen en is nu als kerstboom verkocht. Zonder kluit! Hij zal sterven na de kerst
quote:Hij heeft toch ook PC om te kunnen fokken, zal die wel op internet gevonden hebben.
Op zondag 21 december 2003 23:43 schreef veldmuis het volgende:
Hoe weet jij dat ie verkocht is als je in het bos staat?
quote:Was hij nou maar een ongelofelijke eikel geweest.
quote:Opgekropte woede?
Op zondag 21 december 2003 23:45 schreef Tiempie het volgende:
ik steek je broert na de kerst in de fik ik denk dat dat 31 december wel een mooi vuur word ik zal um zo maken dat jij je broer kan zien fikken
quote:Hij heeft teminste de wortels nog.
quote:Kappen nu
Op zondag 21 december 2003 23:46 schreef Private_Dick het volgende:
Wat een verkapt topic.
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:46 schreef Private_Dick het volgende:
vekapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |