[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 15-12-2003 21:58]
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens best jammer dat Gellarboy, vroeger een van de 'smaakmakers' in onzin, nu nog slechts met slotjes zwaait ipv leuke posts plaatst. Dat je moderator bent betekent nog niet dat je je verder afzijdig van het maken van leuke posts moet houden...
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:36 schreef ShaoliN het volgende:
Er zal (hoop ik) een moment komen waar de moderators de bagger ingehaald hebben. Het zal me dan niks verbazen als hij gewoon weer meepost. Momenteel lijkt het godverdomme wel dweilen met de kraan open volgens mij. Ik vind ze trouwens nog soepel.
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:43 schreef Maanvis het volgende:
Soepel qua bans aanvragen zijn ze wel ja, maar tegenwoordig lijkt het er veel op dat alleen PDD en Jogy nog moderaten, en de andere 2 er maar een beetje 'bijhangen'. Verder valt het me op dat alle moderators tegelijkertijd online zijn ipv op gespreide tijdstippen. Mijn kuikentje-topic, dat ik onder dwang van het kuikentje moest posten, bleef bijvoorbeeld veel te lang open. Dat kan zo toch niet?
Ik heb momenteel veel IRL verplichtingen. De andere Onzinmods en de FA's heb ik hiervan op de hoogte gesteld per e-mail. Ik ben maar weinig online momenteel, en als ik online kom, dan begin ik met puinruimen. Voor andere dingen heb ik momenteel weinig tijd.
Hier zal (over ongeveer 1,5 maand) verandering in komen. Ik heb zelfs een aantal aardige ideeën voor Onzin, maar momenteel geen tijd voor de uitvoering.
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef Dirk het volgende:
Ik ben maar weinig online momenteel, .
quote:
Hier zal (over ongeveer 1,5 maand) verandering in komen. Ik heb zelfs een aantal aardige ideeën voor Onzin, maar momenteel geen tijd voor de uitvoering.
quote:Misschien is het een idee om mensen in te stellen als tijdelijke vervanger voor je, want het e.e.a. loopt uit de hand.
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef Dirk het volgende:
Maanvis,Ik heb momenteel veel IRL verplichtingen. De andere Onzinmods en de FA's heb ik hiervan op de hoogte gesteld per e-mail. Ik ben maar weinig online momenteel, en als ik online kom, dan begin ik met puinruimen. Voor andere dingen heb ik momenteel weinig tijd.
Het blauwe politiepetje op onzin is echt nodig, maar het is meer dan alleen puinruimen. Meedoen, meeposten, meedenken. Het goede voorbeeld geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Maanvis op 15-12-2003 22:29]
quote:[serieus]
Op maandag 15 december 2003 22:25 schreef Maanvis het volgende:[..]
Misschien is het een idee om mensen in te stellen als tijdelijke vervanger voor je, want het e.e.a. loopt uit de hand.
Xebrozius voordraagt als tijdelijk mod, eens kijken hoe hij het ervan afbrengt..
[/serieus]
quote:En hoe verandert die instelling? Door zelf het goede voorbeeld te geven. Spendeer dus niet al je fok!tijd aan sluitposts, maar post er zelf ook eens iets leuks bij zoals je dat vroeger deed. De Jogy-user bracht fok meer goeds dan de jogy-moderator, want die zien we niet . helaas.
Op maandag 15 december 2003 22:34 schreef jogy het volgende:
Sjees, mensen, ik wil even kwijt dat ookal hebben we hier straks 10 modjes op onzin dat het alleen maar beter gaat worden als de instelling verandert, dus moet er iets heel anders gaan gebeuren. de modjes hier willen niet alleen als baggerfilter fungeren.
quote:Jij wordt toch ook gedoogd?
Op maandag 15 december 2003 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom worden de baggertopics van EmmYKuHh gedoogd
quote:We hebben meer een sturende rol dan een voorbeeldfunctie maanvis. Zoals ik Breuls in het vorige topic al quotte " ONZ is een user-driven forum". En met onze 100-200 posts per dag kunnen we echt niet tegengaan dat een groot deel van de 6.800 posts per dag in ONZ bagger is. Niet door zelf een topic te openen en daar voornamelijk onze aandacht op te richten. Helaas (!) moeten we op het moment wel een groot deel van onze fok!-tijd besteden aan het nalezen van topics, sluiten van bagger en niet te vergeten dit topic. Er is ook wel tijd om gewoon te posten, maar om nou echt het voortouw te nemen is gewoonweg te lastig.
Op maandag 15 december 2003 22:40 schreef Maanvis het volgende:[..]
En hoe verandert die instelling? Door zelf het goede voorbeeld te geven. Spendeer dus niet al je fok!tijd aan sluitposts, maar post er zelf ook eens iets leuks bij zoals je dat vroeger deed. De Jogy-user bracht fok meer goeds dan de jogy-moderator, want die zien we niet . helaas.
quote:yvonne, zou je als enigste c&h mod nu natalie afwezig is mijn idee in het brainstormtopic van c&h eens kunnen bekijken
Op maandag 15 december 2003 22:46 schreef yvonne het volgende:[..]
Jij wordt toch ook gedoogd?
quote:Naja, ik vind het forum erg tegenvallen de laatste tijd. Bagger sluiten is goed, maar dan moeten er wel leuke dingen tegenover staan om het forum leuk te maken. Die zijn er niet, helaas. En de dingen die wel leuk zijn (verschillende users posten er veel in) maar op slot kunnen gaan toch op slot, om maar consequent te zijn.
Op maandag 15 december 2003 22:47 schreef Pjederdy het volgende:[..]
We hebben meer een sturende rol dan een voorbeeldfunctie maanvis. Zoals ik Breuls in het vorige topic al quotte " ONZ is een user-driven forum". En met onze 100-200 posts per dag kunnen we echt niet tegengaan dat een groot deel van de 6.800 posts per dag in ONZ bagger is. Niet door zelf een topic te openen en daar voornamelijk onze aandacht op te richten. Helaas (!) moeten we op het moment wel een groot deel van onze fok!-tijd besteden aan het nalezen van topics, sluiten van bagger en niet te vergeten dit topic. Er is ook wel tijd om gewoon te posten, maar om nou echt het voortouw te nemen is gewoonweg te lastig.
Anyhow, misschien is het in het kader van consequent zijn een idee om een soort systeem in te voeren dat ze in amerika ook hebben.
Meer dan 3x per week een baggertopic openen = ban.
quote:C&H, was dat nou weer?
Op maandag 15 december 2003 22:49 schreef _The_General_ het volgende:[..]
yvonne, zou je als enigste c&h mod nu natalie afwezig is mijn idee in het brainstormtopic van c&h eens kunnen bekijken
quote:zoiets kan alleen als er NOG duidelijkere regels zijn over wat bagger is!
Op maandag 15 december 2003 22:52 schreef Maanvis het volgende:[..]
.
quote:waarom doe je dat de laatste tijd zo weinig dan
Op maandag 15 december 2003 22:47 schreef Pjederdy het volgende:
Er is ook wel tijd om gewoon te posten
quote:Nee. De moderators sluiten dergelijke topics toch met als sluitpost "Baggertopic" of "Kuttopic" ?
Op maandag 15 december 2003 22:53 schreef _The_General_ het volgende:[..]
zoiets kan alleen als er NOG duidelijkere regels zijn over wat bagger is!
quote:Nog strengere regels? No thanks!
Op maandag 15 december 2003 22:52 schreef Maanvis het volgende:[..]
Naja, ik vind het forum erg tegenvallen de laatste tijd. Bagger sluiten is goed, maar dan moeten er wel leuke dingen tegenover staan om het forum leuk te maken. Die zijn er niet, helaas. En de dingen die wel leuk zijn (verschillende users posten er veel in) maar op slot kunnen gaan toch op slot, om maar consequent te zijn.
Anyhow, misschien is het in het kader van consequent zijn een idee om een soort systeem in te voeren dat ze in amerika ook hebben.
quote:Ik wil ook geen strengere regels, maar nu wordt er zegmaar een beetje uit de losse hand gebanned op onzin. Ik denk dat 3x per week (of 5x voor mijn part) een baggertopic openen een ban waard is. Zoals het nu misschien is dat je 2x een baggertopic opent, of 10x, voordat je gebanned wordt.
Op maandag 15 december 2003 22:56 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nog strengere regels? No thanks!
Er ligt ook een taak voor de vaste onzin-users weggelegd om de nebwies een beetje op weg te helpen. En om het goede voorbeeld te geven. Dat lukt nevernooitniet met 4 man. Daar heb je de users zelf voor nodig.
En ik moet zeggen dat Dirk en Jogy als users weldegelijk tijden hebben gehad dat ze echt het goede voorbeeld gaven in dit forum, en dat ze weldegelijk verschil maakten.
quote:zou ik graag willen maar ik ben mijn inloggegevens daarvoor kwijt, kun je me ze ff mailen ;
Op maandag 15 december 2003 22:58 schreef Dirk het volgende:
Misschien willen de aanwezige mods (en evt. FA's) even reageren op mijn post achter de schermen?
quote:Ja hoor, "humor op bestelling" coming up. Heeft u nog een maandje?
Op maandag 15 december 2003 23:00 schreef Maanvis het volgende:
En ik moet zeggen dat Dirk en Jogy als users weldegelijk tijden hebben gehad dat ze echt het goede voorbeeld gaven in dit forum, en dat ze weldegelijk verschil maakten.
Zo probeer ik een beetje sfeer in ONZ te brengen. Nog meer regels zou hier niet werken omdat onz te veel sublagen heeft. Hier modereren is niet te doen ( imo) als je de regels over strikt naleeft, en de echte baggeraars worden op het moment redelijk goed aangepakt, zodra er users opvallen qua bagger maken we er werk van en letten we extra goed op de [desbetreffende baggeraar].
tja, en zeg nou zelf, bijna 7000 posts per dag, ookal hadden we 8 modjes kunnen we nog niet alles goed lezen, dat is niet te doen.
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:03 schreef jogy het volgende:
tja, en zeg nou zelf, bijna 7000 posts per dag, ookal hadden we 8 modjes kunnen we nog niet alles goed lezen, dat is niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |