quote:daar heb je gelijk in
Op zondag 15 februari 2004 17:48 schreef tong80 het volgende:
vd Sar is dit seizoen wel in topvorm. Bezorgde Fulham tegen Man. united de 3 punten.
quote:En daarna als keeperstrainer terug naar AJAX
Op zondag 15 februari 2004 17:49 schreef hoi_mensen het volgende:[..]
daar heb je gelijk in
ik denk dat van der sar nog een 3 of 4 jaar meekan
quote:koeman moet hem laten staan de rest van het seizoen
Op zondag 15 februari 2004 17:51 schreef rubbereend het volgende:
Stekelenburg hoeft van mij niet mee, hij heeft niet eens een basisplaats bij ajax. Niet dat ik hem niet goed vind trouwens, k vind m veel beter dan Lobont
quote:ligt eraan, als Stekelenburg vanaf volgens seizoen een basisplats heeft waarom zou hij dan niet de nummer 1 kunnen zijn, maar als van der Sar doorgaat na het EK blijft hij toch nummer 1 (en terecht)
Op zondag 15 februari 2004 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz, ik zie Sander als de no. 1 voor het WK 2006 of niet dan? Stekelburg is voor EK 2008 voor mij pas een optie ....
quote:Onervarenheid is voor mij een reden om hem nog even bij AJAX te laten staan.
Op zondag 15 februari 2004 18:05 schreef rubbereend het volgende:[..]
ligt eraan, als Stekelenburg vanaf volgens seizoen een basisplats heeft waarom zou hij dan niet de nummer 1 kunnen zijn, maar als van der Sar doorgaat na het EK blijft hij toch nummer 1 (en terecht)
quote:Het viel me al op dat ie als laatste was toegevoegd aan Jong Oranje.
Op maandag 16 februari 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Nigel de Jong dus toegevoegd aan de selectie. Terecht ook.
Het is normaal de speler die het eerst geselecteerd wordt.
Ze hielden dus al rekening met z'n uitverkiezing.
code:vd Sar Stam Heitinga
De Jong Bouma
Van Bommel Davids
Sneijder
vd Meyde vd Vaart
Van The Man
quote:Maar ja zou Advocaat het durven te proberen. En een linkspoot op rechts zou wel verrassend zijn en lastig te verdedigen.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het lijkt me iig de meest logische opstelling. De rechterkant is altijd lastig geweest. Van Der Meyde speelt de laatste tijd nooit bij Inter, Robben en Zenden zijn linkspoten, maar steken in een betere vorm
Clarence Seedorf en Nigel de Jong 8 jaar geleden. . En nu teamgonten in het Nederlands elftal.
quote:Vette foto
Op dinsdag 17 februari 2004 16:12 schreef pekel het volgende:
Uit een ander topic..Clarence Seedorf en Nigel de Jong 8 jaar geleden.
. En nu teamgonten in het Nederlands elftal.
Je kan ook echt zien dat het Nigel is
quote:Zonder die oerlijke nummers voorop?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Bjoro het volgende:
hierbij nogmaals het hele uit en thuis tenue (voor degene die het nog niet gezien hadden !!)
quote:Oranje (echt oranje!!!) met wit!!!!!!
hierbij nogmaals het hele uit en thuis tenue (voor degene die het nog niet gezien hadden !!)
Wat ik overigens een BELACHELIJKE selectie vind. Want ik zie geen geschikte rechtsachter. Melchiot of Ooijer lijke me meer geschikt dan wie weet ik niet, maar iig meer geschikt. En WTF doet Overmars nog in de selectie? En waarom zijn het er maar 19 (van de KNVB site dit)?
Ik ga toch voor de 4-4-2 variant:
(en tot mijn grote spijt kan ik niks veranderen aan de verdediging...waar the fuck zijn Hofland, Ooijer en Melchiot...o ja, PSV-ers geblesseerd geloof ik. Bij nader inzien toch de verdediging veranderen...)
code:Of Makaay ipv vdv, want sinds hij t op Sylvie doet is ie dramatisch uit vorm.vd Sar Stam Bouma
De Jong Zenden
Van Bommel Davids
vd Meyde Robben
Van der Vaart
Van The Man
quote:dat lijkt ook wel die nieuwe bal, de Total Aerow.
quote:mooi plaatje
gave shirts, eindelijk oranje met wit! tijdens euro2000 en wk98 droegen we de mooiste shirts, maar deze mogen er ook zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 17-02-2004 17:27]
v/d Sar, de Jong, Stam, de Boer, Bouma, v/d Meyde, Davids, v.Bommel, Robben, v/d Vaart en Nistelrooy.
hoop :
v/d Sar, de Jong, Stam, Heitinga, Bouma, v/d Meyde, Davids, Seedorf, Overmars, Makaay en Nistelrooy.
geen Sneijder en v/d Vaart, die mogen eerst wat beter gaan voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |