quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35851
Vanavond zijn vier actievoerders van de Arabisch Europese Liga (AEL) aangehouden die het verkeer op de ringweg A10 aan de westkant van Amsterdam hinderden. De AEL had daar een controlepost ingesteld. Op die manier wilde de AEL herinneren aan het begin van de eerste intifada in Palestina op 9 december 1987.De politie greep in en beëindigde de actie, omdat de situatie levensgevaarlijk was, aldus een woordvoerder. Bij de actie werden op de A10 alle auto's stilgehouden. De actievoerders deelden folders uit en lieten daarna het verkeer weer door. Zo moesten Nederlanders eraan herinnerd worden dat niet iedereen vrij is om te gaan waar en wanneer men wil.
De AEL keert zich tegen "het zionistische Apartheidsregime"; de bezetting van Palestina door Israel. De AEL wil een eigen staat voor de Palestijnen.
Mongolen zijn het, dat wordt steeds duidelijker.
Ik zeg: bij die actie van gisteren, extra gas geven.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-12-2003 00:01]
Israel gedraagd zich ook als een hond een beter woord heb ik er niet voor! Hoewel je het niet mag zeggen gedragen volgens mij de israeliten zich hetzelfde als duitsers in WO II.
Alleen de AEL, die zijn tegen joden dat vind ik weer niet terecht.
Stelletje geflipte moslim fanaten
Alles bij elkaar gaat het weer over godsdienst. Ik word daar zoooo moe van.
[Dit bericht is gewijzigd door skizmo op 09-12-2003 22:19]
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-12-2003 00:02]
quote:Op preciew welke kennis en ervaring baseer je deze uitspraak?
Op dinsdag 9 december 2003 22:19 schreef thewizzard het volgende:
Hoewel je het niet mag zeggen gedragen volgens mij de israeliten zich hetzelfde als duitsers in WO II.
quote:ik vrees niet dat de AEL snel naar de kl#te zal gaan als zij zich niet aanpassen aan de rest van de maatschappij (. . en dat ben jij). . .
Ik vrees dat de AEL vaker dit soort acties zullen gaan als er niet vaker met deze jongens gedebateerd wordt
quote:Wil je ze dwingen of zo? Dat is een vrij naieve gedachte. Je moet ze alles behalve gaan uitsluiten. Volgens mij hebben sommige echt niks van de geschiedenis geleerd.
Op dinsdag 9 december 2003 22:25 schreef skizmo het volgende:[..]
ik vrees niet dat de AEL snel naar de kl#te zal gaan als zij zich niet aanpassen aan de rest van de maatschappij. . .
quote:Werd de AEL maar eens bestreden.
Op dinsdag 9 december 2003 22:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vrees dat de AEL vaker dit soort acties zullen gaan als er niet vaker met deze jongens gedebateerd wordt. Maar aangezien dat er geen verkiezingen aankomen wordt er sowieso niet meer gedebateerd meer over belangrijke zaken zoals problemen (+hypes) rond Moslims in West-Europa. Je kunt de AEL alleen maar 'bestrijden' (vind even geen beter woord) door er mee te praten. En dat gebeurt gewoon te weinig.
quote:Helemaal mee eens. Laat ze maar eens wat zeteltjes in de tweede kamer krijgen, een kijken hoelang het duurt voordat ze onderuit gehaald worden. Herrinner je je Janmaat nog, dat zielig figuur dat in zijn eentje zijn partij moest vertegenwoordigen. Gelooof maar dat die wat nachtjes wakker heeft gelegen na een heftig debat met een echte politicus.
Ik vrees dat de AEL vaker dit soort acties zullen gaan als er niet vaker met deze jongens gedebateerd wordt. Maar aangezien dat er geen verkiezingen aankomen wordt er sowieso niet meer gedebateerd meer over belangrijke zaken zoals problemen (+hypes) rond Moslims in West-Europa. Je kunt de AEL alleen maar 'bestrijden' (vind even geen beter woord) door er mee te praten. En dat gebeurt gewoon te weinig.
[Dit bericht is gewijzigd door Maximus.Proximus op 09-12-2003 22:28]
quote:
quote:JIj ook niet geloof ik.
Op dinsdag 9 december 2003 22:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Volgens mij hebben sommige echt niks van de geschiedenis geleerd.
Joh laat die NSDAP maar in de kamer komen, dan gaan ze wel op hun bek .
quote:op basis van een verkiezingsprogramma en een paar foute uitspraken en dit soort acties? Het is geen terreurorganisatie.
Op dinsdag 9 december 2003 22:27 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Werd de AEL maar eens bestreden.
quote:En wat hebben wij daarmee te maken? Geen ene klote. Laat die AEL-lafbekken lekker met hun grote bek in Israel gaan protesteren. Wij hebben er geen fuck mee te maken.
Op dinsdag 9 december 2003 22:19 schreef thewizzard het volgende:
Tsja vind de reden op zich wel okee. De actie ook wel.Israel gedraagd zich ook als een hond een beter woord heb ik er niet voor! Hoewel je het niet mag zeggen gedragen volgens mij de israeliten zich hetzelfde als duitsers in WO II.
quote:Hun programma is wel multi-interpretabel, je kunt er iedere draai aan geven.
Op dinsdag 9 december 2003 22:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
op basis van een verkiezingsprogramma en een paar foute uitspraken en dit soort acties? Het is geen terreurorganisatie.
quote:tja, en als je denkt dat dit helpt om de toch al kille verhoudingen in Nederland tussen Nederlanders en moslims te verbeteren dan ben je gewoon dom....
Op dinsdag 9 december 2003 22:28 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ja hoor Cohen.
Je kan en MOET de AEL maar op 1 manier bestrijden: met keiharde hand. Opzouten met dit soor acties waarmee ze mensenlevens in gevaar brengen. Het zou een directe aanleiding tot een verbod en gevangenisstraf voor de uitvoerenden moeten zijn.
quote:Oh please. Als jij nog denkt dat de AEL staat voor 'de moslim' in NL en dat het praten praten praten beleid vd afgelopen decennia heeft gewerkt dan ben je nog wereldvreemder dan ik dacht
Op dinsdag 9 december 2003 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
tja, en als je denkt dat dit helpt om de toch al kille verhoudingen in Nederland tussen Nederlanders en moslims te verbeteren dan ben je gewoon dom....
Nog nooit heeft zoiets gewerkt, nog nooit in een democratie.
De AEL zijn gewoon de moslimvariant van CP'86. Weg ermee. Enkeltje gootsteenputje.
quote:wat is er mis met hun verslaan met argumenten op basis van standpunten? Hetzelfde als met die clown van een Hans Janmaat (zoals door iemand eerder is opgemerkt). Waarom moet altijd alles meteen met de harde hand? Denk je dat je zo een goed signaal afgeeft naar andere moslims?
Op dinsdag 9 december 2003 22:34 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Oh please. Als jij nog denkt dat de AEL staat voor 'de moslim' in NL en dat het praten praten praten beleid vd afgelopen decennia heeft gewerkt dan ben je nog wereldvreemder dan ik dacht
.
De AEL zijn gewoon de moslimvariant van CP'86. Weg ermee. Enkeltje gootsteenputje.
De makkelijkste weg is nooit de beste.
quote:helpt? wie wil er na jou gebagatelliseer nog iemand van die groep helpen. we kunnen die 5% wel aan toch
Op dinsdag 9 december 2003 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
tja, en als je denkt dat dit helpt om de toch al kille verhoudingen in Nederland tussen Nederlanders en moslims te verbeteren dan ben je gewoon dom....
Nog nooit heeft zoiets gewerkt, nog nooit in een democratie.
quote:Daar luisteren ze niet naar, en ze bedienen zich van illegale acties, zoals deze, zoals in Den Haag tijdens demonstraties, tijdens rellen in Antwerpen, en zoals gisteren tijdens een overval op de Antwerpse TV.
Op dinsdag 9 december 2003 22:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wat is er mis met hun verslaan met argumenten op basis van standpunten?
quote:Meteen? Meteen? Jan Maat heeft trouwens een bomaanslag voor zijn kiezen gekregen, heeft goed gewerkt. Heb er weinig reacties over gehoord trouwens.
Hetzelfde als met die clown van een Hans Janmaat (zoals door iemand eerder is opgemerkt). Waarom moet altijd alles meteen met de harde hand?
Deze knakkers verstaan alleen de harde hand, en lachen je keihard midden in je smoel uit als je met het Cohen-model komt.
Dacht dat dat zo onderhand wel duidelijk was.
quote:
Denk je dat je zo een goed signaal afgeeft naar andere moslims?
Hoe kom jij er trouwens bij dat de AEL de spreekbuis is voor 'de moslims'? Wat ik zo onderhand overal hoor is dat de gemiddelde moslim de AEL het liefst per direct ziet verdwijnen.
quote:De weg van de minste weerstand en confrontatie uit de weg gaan is pas de makkelijkste weg.
De makkelijkste weg is nooit de beste.
edit
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-12-2003 00:03]
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Jammer dat ik er niet reedAltijd al een moslim als motorkap ornament gewild
quote:"is there realy"?
Op dinsdag 9 december 2003 23:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Er is een verschil tussen je mening geven en gewoon keihard discrimineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |