abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15283143
Net 5 minuten geleden heb ik 10 minuten mogen genieten van een bult gerommel in de lucht in combinatie met zeer snel bewegende lichtjes die geen patroon hadden.

Zijn er meer mensen die dit hebben gezien ?

De buurman van mijn ouders d8 dat het f-16 waren in oefening (hij is ex luchtmachtmilitair)

Ikzelf vind het wel sterk dat het f16 zouden zijn ze bewogen zo gigantisch snel het ene moment waren de lampjes in me linkerooghoek en het andere moment in me rechter.....zo snel is een f16 toch niet dat ik neit zie dat ie opeens ergens anders is.......

Het waren 2 lichtjes / vliegende objecten / f16 / ufo's

Het hele voorval duurde ongeveer 10 minuten met een bult lawaai en hoog aan de lucht

pi_15283187
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:04 schreef cyberbull het volgende:
Net 5 minuten geleden heb ik 10 minuten mogen genieten van een bult gerommel in de lucht in combinatie met zeer snel bewegende lichtjes die geen patroon hadden.

Zijn er meer mensen die dit hebben gezien ?

De buurman van mijn ouders d8 dat het f-16 waren in oefening (hij is ex luchtmachtmilitair)

Ikzelf vind het wel sterk dat het f16 zouden zijn ze bewogen zo gigantisch snel het ene moment waren de lampjes in me linkerooghoek en het andere moment in me rechter.....zo snel is een f16 toch niet dat ik neit zie dat ie opeens ergens anders is.......

Het waren 2 lichtjes / vliegende objecten / f16 / ufo's

Het hele voorval duurde ongeveer 10 minuten met een bult lawaai en hoog aan de lucht

ben je geen foto's gaan maken?
pi_15283222
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:06 schreef L-mo het volgende:

[..]

ben je geen foto's gaan maken?

Ja heb geprobeerd fotoos te maken maar je ziet alleen maar een zwarte hemel.....ik zal de fotoos ff op de pc bekijken misschien is daar meer te zien....zo ja post ik ze natuurlijk
pi_15283286
Ja eh, dat zijn vliegende schotels vol met creepy fuckers die de aarde gaan overnemen.
Volgens mijn bronnen (NASAAA en de FBWHY zie http://www.gaocitys.com/~s.johnson/ufonews/nl/ ) circuleren ze nu om de aarde en zijn ze er klaarvoor om lutjebroek binnen te vallen! (over 3 dagen )

Ik zou M4stermind even informeren zodat die dat even op de FP kan zetten!

[Dit bericht is gewijzigd door Elusive op 09-12-2003 20:10]

pi_15283287
* arnout109 houdt de lucht hierboven in de gaten, mischien komen ze hier nog langs
pi_15283338
Hoe lager het vliegtuig hoe sneller hij door je blikveld vliegt, ik zag hier zojuist ook "UFO" lichten, maar dat was toch echt een F16 want dat valt te horen en zien, deze was OOK enorm snel van punt a naar b maar vloog ook laag omdat :

het motorgeluid enorm luid was
ik de vluigels, staart etc perfect kon zien.
(uden, brabant)

pi_15283445
de foto die ik gemaakt heb origineel.....je moet in het midden even zwaar inzoomen dan kun je ze zien.

k heb de foto bewust origineel gelaten

oftewel sla de foto ff op en zoom erop in ergens in het midden zie je 2 kleine witte stipjes

Ik heb momenteel cursisten zitten voor de reiki oefenavond dus meld me pas weer na 2200u

[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 09-12-2003 20:17]

pi_15283482
Ik hoorde het geluid hier in Roden wel.. uurtje geleden of zo ?

Edit : die lichtjes zag ik toen ik in drachten reed om een uur of half 5 vanmiddag... En ze waren ook inene weg. Herinner het me net weer omdat het me opviel

Waren net de landingslichten van een Jumbo, maar die zetten daar niet de landing al in..

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 09-12-2003 20:17]

pi_15283503
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:09 schreef Elusive het volgende:
Ja eh, dat zijn vliegende schotels vol met creepy fuckers die de aarde gaan overnemen.
Volgens mijn bronnen (NASAAA en de FBWHY zie http://www.gaocitys.com/~s.johnson/ufonews/nl/ ) circuleren ze nu om de aarde en zijn ze er klaarvoor om lutjebroek binnen te vallen! (over 3 dagen )

Ik zou M4stermind even informeren zodat die dat even op de FP kan
zetten!

grappig zeg
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:00 #11
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_15283628
hey lauwrence, hierin emmen ufo's? niks gezien
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:44 #12
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_15283652
Grappige site dat ufoplaza.nl
Of is het niet grappig bedoeld?
pi_15283728
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:11 schreef Tasma het volgende:
Hoe lager het vliegtuig hoe sneller hij door je blikveld vliegt, ik zag hier zojuist ook "UFO" lichten, maar dat was toch echt een F16 want dat valt te horen en zien, deze was OOK enorm snel van punt a naar b maar vloog ook laag omdat :

het motorgeluid enorm luid was
ik de vluigels, staart etc perfect kon zien.
(uden, brabant)

Dit waren geen F-16's, ben zelf luchtmachtmilitair geweest. Het was ook geen normaal vliegtuig. Het leek hier thuis net alsof er een enorm transportvliegtuig laag overvloog. Het vreemde is echter dat ik die lichten 3 uur eerder zag dan het geluid, en de TS het beide tegelijk heeft gezien Zo'n ding vliegt echt niet 3 uur rond.
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:34:45 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15284043
Wel creepy..vorige week was dr nog een nieuwsbericht over ufos in de VS (stond nog op FP) en zon gast heeft weer eens een of andere wazige voorspelling gedaan

ET komt weer terug!

OJAAJOH?
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:35:20 #15
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15284055
Diegene die een ufo hebben waargenemen hebben waarschijnlijk Venus of een sataliet gezien.
Op dit moment staat Venus rond 18:00 laag boven de horizon. Omdat Venus laag aan de horizon staat en zo helder is, lijkt hij van kleur en plek te veranderen. Dat komt door turbulentie van in de atmosfeer en de lange weg die het licht door de atmosfeer moet afleggen.

Laatst fietste ik naar huis toe, ik keek wat omhoog, iets wat ik altijd doe als het helder is. In eens zag ik een 'ster' enorm oplichten en heel helder worden, dus ik stopte met fietsen. Toen ik stil stond zag ik de 'ster' bewegen, na een minuut (schat ik) begon de 'ster' weer te doven.

Wat heb ik nu gezien? Een sataliet! Een sataliet is een 'ster' die beweegt. Een sataliet kan ineens helder worden omdat soms een spiegelend oppervlak naar de zon wordt gericht. Ook draaien er veel uitgebrande rakettrappen om de aarde, als het laatste restje brandstof tot ontbranding komt dan zie je de sataliet ook oplichten.

Ik kan me voorstellen, dat iemand zonder veel kennis van de sterrenhemel dat voor een ufo aanziet.

Are you nuts??
pi_15285127
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Diegene die een ufo hebben waargenemen hebben waarschijnlijk Venus of een sataliet gezien.
Nee, het was geen Venus of een satelliet ... De lichten die ik zag stonden hoog aan de hemel, zeker niet op de plek waar Venus nu staat. En satellieten ken ik inmiddels wel, dit leek er totaal niet op.

Het was gewoon net een Boeing die de landing inzet met de landingslichten aan. Ik zag het in het half-schemer, en ineens waren de lichten weg. Verder viel er niks te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 10-12-2003 00:20]

dinsdag 9 december 2003 @ 22:02:55 #17
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15286976
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:04 schreef cyberbull het volgende:
3.000 km/h is niet snel vind je?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15291647
Kan iemand die foto misschien helemaal ingezoomd op dat stipje in dit topic zetten?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_15291740
Dat zijn gewoon F-16's.

Hier in Zuid-Drenthe hoor ik de hele avond ook al geregeld straaljagers.

pi_15291757
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef cyberbull het volgende:

[..]

Ja heb geprobeerd fotoos te maken maar je ziet alleen maar een zwarte hemel.....ik zal de fotoos ff op de pc bekijken misschien is daar meer te zien....zo ja post ik ze natuurlijk

KLopt je ziet ze nauwelijks op een foto..
vreemd genoeg
in truth is een discussie hierover..
heb gisteren hetzelfde gezien...nml en een foto gemaakt ervan maar ook daar niks op te zien...

[Dit bericht is gewijzigd door AngelWings op 10-12-2003 00:24]

zucht
pi_15291767
Hmm, cirrus was niet in Emmen op dat tijdstip.. ik zal eens in de ronde vragen
- My ass is bigger than yours
pi_15291787
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:23 schreef gelly het volgende:

Het leek hier thuis net alsof er een enorm transportvliegtuig laag overvloog.

En dat hoor ik hier de laatste tijd ook veel vaker...
pi_15291841
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:22 schreef Elevation het volgende:
Dat zijn gewoon F-16's.

Hier in Zuid-Drenthe hoor ik de hele avond ook al geregeld straaljagers.

Het waren geen F-16's, die herken ik echt wel... Ik heb achter de radar gezeten op vliegbasis leeuwarden... Het waren echt net 2 landingsspots van een jumbojet, en dan zou die jumbo op 2 kilometer hoogte boven Drachten hebben gevlogen..
pi_15292036
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Het waren geen F-16's, die herken ik echt wel... Ik heb achter de radar gezeten op vliegbasis leeuwarden... Het waren echt net 2 landingsspots van een jumbojet, en dan zou die jumbo op 2 kilometer hoogte boven Drachten hebben gevlogen..

Maar het lijkt me wel dat de TS straaljagers gezien en gehoord heeft.
Zeker als z'n buurman het al zegt...

Maar ik hoor ook al vaker een groot vliegtuig vliegen, zou dat een Hercules kunnen zijn? Is een zwaar en hard geluid, is geen straaljager en klinkt alsof het behoorlijk laag vliegt. Het is iig. zeker geen sportvliegtuigje van vliegveld Hoogeveen.

Is er een grote oefening gaande ofzo? Want zie ook al veel legervoertuigen de laatste tijd.

Of zou het van Eelde komen?

woensdag 10 december 2003 @ 00:43:07 #25
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15292116
volgens mij is er veel "dirty" lucht verkeer 's nachts. Maar goed, die foto, is toch een mooi zwart gat met puntjes, echt jammer dat je geen betere hebt!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')