abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15260584
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Anders koop je hem niet...
pi_15260635
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:59 schreef WarSnake het volgende:
Wie vindt ook dat de PU zuigt. Er zit te veel reclame in. Ze hebben het volgens mij meer over hoe cool die redacteuren zijn en wat ze allemaal wel niet hebben beleefd, dan dat ze over games hebben.

Ik vind dat niet. De reclame is meestal gericht op de doelgroep gamers, en kan dus af en toe nog informatief zijn ook. Daarbij zorgt die reclame er ook nog eens voor dat de prijs zeer redelijk wordt, no problem. De redacteuren zijn cool, ze schrijven idd ook over wat ze zelf allemaal doen, maar vooral over hun mening over bepaalde games, dit vind ik zeker goed gedaan.

Ze hebben het naar mijn mening ook teveel over console games. Bij hun lijkt het alsof de pc niet bestaat. Bij domme console games maken ze een preview van twee paginas en een nog eens een review van 2 paginas en als score geven ze een cijfer rond de 7 en verderop krijg een goed pc-game een 8.2 met een review van een paar regels.

Volgens mij overstijgen de verkoopcijfers van de consolegames sowieso de pc games, maar dan nog. Er zijn al zo'n 3 grote PC only gamesbladen, die geven je dus puur en alleen nieuws over PC games e.d. Jij hebt waarschijnlijk alleen een PC en kan je daarom dus niet inzien HOE HANDIG dit blad is voor mensen die bijvoorbeeld een PC én een console hebben. Ik ga niet eens in op je gebrabbel over cijfers, want je weet volgens mij zelf ook wel dat dat totaal NERGENS op slaat, alsof ze een game een lager cijfer gaan geven als het b.v. alleen op de PC uitkomt.

De reclame neemt hele blad over. Minstens een kwart is reclame. Je krijgt ook soms een cd of een dvd die volledig is gesponsord en wordt dan helemaal gehypd, want het iq van de lezers is toch niet zo hoog dat ze snappen dat het gewoon reclame is.

Er zit idd af en toe een cd-rom bij, vol met demo's en trailers, dit kun je als reclame beschouwen, maar ook als waardevolle informatie, wat jij wilt. Die DVD die je er niet eens bij kreeg maar bij moest kopen (was het geld wel waard ) was niet bedoelt als reclame en er stond ook nog eens weinig reclame op. Die DVD ging over de E3 en de previews van de games die ze daar hadden gezien. Noem het reclame, noem het informatief.

Als je het vergelijkt met bladen als PC Zone en PC gameplay dat is het gewoon rommel. Beide bladen hebben veel minder reclame, meer info en ze hypen niet mee met sommige games.

hehe, lees nou eens wat je zelf zegt, het ligt er wel vrij duidelijk bovenop hoe bekrompen jij bent. Je hebt alleen een PC, dus ben je alleen geinteresseerd in PC games, dat is logisch, koop dan een PC blad en geen blad voor gamers met meerdere platformen of met interesse voor andere dingen. De andere 2 bladen zullen vast ook minder reclame hebben, maar ook een veel hogere prijs, wat jij wilt.

Kom niet met rare post dat ik consoles haat, maar kom met goede argumentaties. Ik haat geen consoles, ik speel er vrij veel op, maar ik het over de PU en niet over de consoles. Ik was een jaar lid geweest en heb toen opgezegd omdat het steeds slechter werd. Toen heb ik een abo genomen op PC zone en dat bevalt me uitstekend.

Blijf dan fijn lid van de PC zone en stoor mij niet met dit soort onzinverhaaltjes

Kortom: De PU zuigt gewoon.

Wat jij wilt...

best zielig voor je eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 08-12-2003 22:09]

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15261021
power unlimited is een goed blad als je meer spelsystemen hebt
Als je alleen een pc hebt kun je idd beter pc zone kopen.
Dat geld ook voor de andere systemen
Greetings, my friends. We are all interested in the future, for that is where you and I are going to spend the rest of our lives. And remember, my friends, future events such as these will affect you in the future
  Spellchecker maandag 8 december 2003 @ 22:30:16 #54
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_15261722
ik heb voor de gelegenheid nummer 3 er maar even bij gepakt, het Oktober nummer van '93

Met reviews van Jurassic Park, Mortal Kombat, Streetfighter 2 Turbo, Asterix, Flintstones, Bubsy the Bobcat en een aantal Tekenspellen

Hij staat vol met door lezers gemaakte tekeningen van Mario World
De redactie van toen bestond uit: Adam, Ben, Bjørn, David, Kees en Michael...

those were the days

Tevens -purist.
pi_15262524
PU is best leuk, alleen mis die goeie ouwe afzeik-reviews
pi_15263430
De pu doet zich toch ook niet voor als super serieus gamesblad. Het is gewoon een melig blad dat op hun eigen manier games reviewt, als jou die manier niet aanstaat moet je het niet kopen. Dat de nadruk tegenwoordig meer op consoles ligt komt door het simpele feit dat de consoles gewoon populairder geworden zijn.
  maandag 8 december 2003 @ 23:23:45 #57
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15263542
Ik heb een dikke RealGamer Map das pas een echt blad

Toen ik 10 was was de Pu natuurlijk super gaaf ( FU Mortal Marcel )
Maar ja, toen was ik 10

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15264445
ik liep een paar jaar terug al "minder positief" te praten over PU, en toen was ik zo'n beetje de enigste.

Ook kloppen naar mijn menig de reviews niet, zie je een of ander lelijk blokkig nintendo spel ziet er echt niet uit gaan ze de graphics ophemelen, terwijl ze de mooiste pc spelen "matigjes" vinden....

Volgens mij zijn de meningen daar ook altijd hetzelfde als dat van die CapCom programma's die volgens mij ook door console producenten gesponsord worden ofzow. (capcom = van dat programma wat je toen op veronica had, nu weer terug is op Yorin, is op TMF geweest, op Canal + , .... allemaal zelfde programma, zelfde games, andere presentator / voice over)

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_15264597
De mooiste pc games kunnen crap gameplay hebben waardoor het matige games zijn. Bij nintendo is het een bekend gegeven dat graphix op de 2de plaats komen.
pi_15264639
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:56 schreef MeneerSjon het volgende:
De mooiste pc games kunnen crap gameplay hebben waardoor het matige games zijn. Bij nintendo is het een bekend gegeven dat graphix op de 2de plaats komen.
[offtopic]
de mooiste pc games kunnen ook een goede gameplay hebben. Maar daar ging het hier geloof ik niet over
[/offtopic]
pi_15264868
Ik heb in al die jaren dat ik de pu lees nog nooit meegemaakt dat ze een heel mooi pc spel matig noemde of een lelijk nintendo spel te hypen. Ik ben het meestal wel eens met hun reviews, zeker de laatste 2 jaar trekken ze zich nix meer aan van een hype rond een game. De cijfers van mgs2 en ffx waren hier goede voorbeelden van.
pi_15266030
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:06 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik heb in al die jaren dat ik de pu lees nog nooit meegemaakt dat ze een heel mooi pc spel matig noemde of een lelijk nintendo spel te hypen. Ik ben het meestal wel eens met hun reviews, zeker de laatste 2 jaar trekken ze zich nix meer aan van een hype rond een game. De cijfers van mgs2 en ffx waren hier goede voorbeelden van.
* LeeHarveyOswald heeft de laatste 2 jaar geen PU meer ingekeken...
pi_15266091
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:30 schreef NoBody122 het volgende:

those were the days

Ben en Kees schreven vette reviews, Bjorn en Adam ook wel al was die laatste wat droog meen ik
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Games dinsdag 9 december 2003 @ 01:19:28 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15266136
Worden er nog steeds woorden gebruikt zoals "dope shitz, man"
in dat blad

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er 4 jaar niet meer ingekeken heb
Maaruh, gewoon niet kopen is de makkelijkste oplossing

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15267629
Ik kan me nog herinneren dat ze Computer Idee soms afzeken. Toen zat Mark Friederichs nog in de redactie. Toen ik laatst een Computer Idee opensloeg zat die mafkees er nog in ook.
pi_15267669
bwaaah!

Mortal Marcel...

dat ik die naam nog eens voorbij zou zien komen...

dinsdag 9 december 2003 @ 09:16:25 #67
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15267707
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:30 schreef NoBody122 het volgende:
ik heb voor de gelegenheid nummer 3 er maar even bij gepakt, het Oktober nummer van '93

Met reviews van Jurassic Park, Mortal Kombat, Streetfighter 2 Turbo, Asterix, Flintstones, Bubsy the Bobcat en een aantal Tekenspellen

those were the days

Jaaaaah dat bedoel ik, toen was t blad nog leuk.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:28:23 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_15268825
De PU is echt baggerslecht.

De PC Gameplay en PC Zone zijn in alle opzichten beter.

- Volwassen blad (PU is zielige kinderachtig puberblad)
- Grote Previews / Reviews (niet de 1 of 2 A4tjes in de PU)
-Screenshots zijn veel groter en mooier (in de PU alleen maar kleine plaatjes met uiterst zielige teksten eronder.
- Geen consoles!! Kom op mensen, die kunnen zijn toch nutteloos? PC zal ALTIJD beter blijven als de Consoles...

Kortom ik koop voor € 5,10 elke maand de PC Gameplay en dan koop ik KWALITEIT, koop je de PU dan koop je troep.

Ik zal het maar niet gaan hebben over dat programma op de The Box met die PU losers.......kan het nog zieliger?

[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2002 op 09-12-2003 10:35]

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_15268857
Ik haat de PU ook zo langzamerhand. Nu ben ik tegenwoordig ook minder bezig met games enzo, maar toen ik hem nog las ben ik na al die kutvernieuwingen enzo, snel afgehaakt en nu koop ik hem NOOIT meer.
Bleghiii !!!
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:05:51 #70
62741 Liquid.SilverFox
blablablablasblasblablaburp
pi_15269584
Pu is zeker wel leuk ja.. ik ben het ook niet altijd met hun cijfers eens, maar dat is met geen enkel bla.. en de humor in de pu vind je in geen enkel ander gamesmagazine terug

sowieso loos om te zeiken over bladen, LEES ZE DAN NIET

Justice is not the only right in this world..
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:09:00 #71
62741 Liquid.SilverFox
blablablablasblasblablaburp
pi_15269681
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:- Geen consoles!! Kom op mensen, die kunnen zijn toch nutteloos? PC zal ALTIJD beter blijven als de Consoles...
zolang Zelda,Mario, Metroid, Final Fantasy X etc. kan ik jou alleen maar heel hard uitlachen om deze enorm NAÏEVE uitspraak
Justice is not the only right in this world..
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:09:54 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15269701
quote:
Power Unlimited ZUIGT!!!!!!
stop hem in je broek!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15270237
Tja de PU is puberaal en een beetje ouwe jongens krentebrood achtig.
Als je daar niet tegenkunt: niet lezen.

En ja het behandelt zowel consolegames als PCgames, als je daar niet tegen kunt koop je toch gewoon een PC-blad of een blad voor jouw console?

Ik vind de PU niet zuigen, ik hoef geen droge stof om te lezen en vind het ook leuk om te weten wat er op het hele gamesgebied afspeelt.
Soms dan erger ik me ook wel eens aan het feit dat er een review niet serieus 'gedaan' wordt en er meer geouwehoerd dan informatief gedaan wordt, maar aan de andere kant schrijven dat dit zuigt en dat zuigt aan aan een bepaalde game is ook vervelend.

pi_15272028
Ik koop af en toe duitse bladen, behalve dat zij 2 maanden eerder de exclusives hebben, zijn ze ook veel objectiever, goedkoper ( voor 6 euro krijg je een 2 keer zo dik blad, en 2 dvd's met meuk)

Ook Official Xbox magazine kocht ik wel eens, goed blad dat echt onafhankelijk is, helaas is het best prijzig en heb ik steeds minder tijd om het te lezen.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15274315
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:09 schreef Liquid.SilverFox het volgende:

[..]

zolang Zelda,Mario, Metroid, Final Fantasy X etc. kan ik jou alleen maar heel hard uitlachen om deze enorm NAÏEVE uitspraak

'

zelda mario zijn nou niet echt mooi .... (beetje vierkant) Metroid???? never heard of... Final Fantasy zou ook zo op de pc kunnen......

pc is en blijft mooier... al is het alleen al ivm uitbreidings mogelijkheden.....

pi_15275035
Zelda Wind Waker lijkt teveel op Ocarina of Time. Mario wordt uitgemolken. Te weinig nieuws om die €60 te dokken. Metroid is een goede, maar niet de beste shooter. FFX heb ik nog niet gespeeld. Wel goede console games zijn Soul Calibur 2 en Gran Turismo 1 & 2 & 3.

Mijn favoriete PC-games zijn C&C generals & Zero Hour, Dungeon Siege: LOA (dikke aanrader!!!) en UT2003.

Favoriete games all-time zijn: C&C serie, GTA serie, Rollercoaster Tycoon, Half-Life, Unreal Tournament serie en nog veel meer.

Ik heb ook nog een N64 emu met stuk of 16 games

pi_15275251
Powerkid!

Toen ze die eruitschopten ging het bergafwaarts

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_15275316
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:59 schreef WarSnake het volgende:
Wie vindt ook dat de PU zuigt. Er zit te veel reclame in. Ze hebben het volgens mij meer over hoe cool die redacteuren zijn en wat ze allemaal wel niet hebben beleefd, dan dat ze over games hebben.

Ze hebben het naar mijn mening ook teveel over console games. Bij hun lijkt het alsof de pc niet bestaat. Bij domme console games maken ze een preview van twee paginas en een nog eens een review van 2 paginas en als score geven ze een cijfer rond de 7 en verderop krijg een goed pc-game een 8.2 met een review van een paar regels.

De reclame neemt hele blad over. Minstens een kwart is reclame. Je krijgt ook soms een cd of een dvd die volledig is gesponsord en wordt dan helemaal gehypd, want het iq van de lezers is toch niet zo hoog dat ze snappen dat het gewoon reclame is.

Als je het vergelijkt met bladen als PC Zone en PC gameplay dat is het gewoon rommel. Beide bladen hebben veel minder reclame, meer info en ze hypen niet mee met sommige games.

Kom niet met rare post dat ik consoles haat, maar kom met goede argumentaties. Ik haat geen consoles, ik speel er vrij veel op, maar ik het over de PU en niet over de consoles. Ik was een jaar lid geweest en heb toen opgezegd omdat het steeds slechter werd. Toen heb ik een abo genomen op PC zone en dat bevalt me uitstekend.

Kortom: De PU zuigt gewoon.

maar dat dan weer wel voor een paar eurotjes en de rest van de bladen kosten heeeeeeeel wat meer!!!
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:56:36 #79
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_15275597
Ik ben 6 jaar lid geweest van de PU en ik heb het blad altijd met plezier gelezen. Vorige maand heb ik echter mijn abbo opgezegd. Ten eerste was het mij zuiver en alleen te doen om PC game (p)reviews en dan is de PU gewoon geen geschikt blad. Ten tweede vind ik dat de kwaliteit van de (p)reviews er behoorlijk op achteruit is gegaan.
Signature:
Maximaal
4
regels
  woensdag 10 december 2003 @ 05:33:22 #80
63772 RonB
Yabadabado?
pi_15293671
ik heb op de eerste twee nrs na alle bladen van de PU en vind het na al die jaren nog steeds een erg leuk blad. Vooral de humor en de zaken die niet direct met gamen te maken hebben vind ik leuk.
En het gezeur dat bepaalde consoles of de pc weinig worden besproken is onzin; niet iedere maand komt hetzelfde aantal games uit en niet iedere publisher stuurt haar games op voor een review. Of de PU selecteert gewoon slecht
... and the modern stone age family
pi_15293678
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:

De PC Gameplay en PC Zone zijn in alle opzichten beter.

No shit, Sherlock.
Maar wat nou als je ook consoles in huis hebt? .
-
pi_15298887
Een andere blad nemen. Er zijn zat andere multiplatform-bladen. Het gaat niet alleen om PC zone en PC gameplay. Dit zijn gewoon voorbeelden.
pi_15303312
[PUmode]Maak dan zelf een blad, baklappen![/PUmode]

blijft leuk zo 1 keer per maand.

pi_15308976
Hoi

Waar hebben we het hier over? Gamesbladen, ok.

Jij zegt dus dat de PU zuigt, noem dan eens een blad dat beter is dan de PU?

nou?

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15309078
Ik lees de PU vanwege de humor.

PC Zone, Pc Gameplay.. ik ken ze beide en humor; ho maar. Als ze grappig proberen te zijn moet ik altijd denken aan een gniffelende belastingambtenaar die dergelijke PC Zone humor aan het schrijven is.

PU is een goed blad, however: de lengte van de (p)reviews mogen af en toe wel wat langer. Call of Duty, slechts 300 woorden .

pi_15309725
Mijn abo is in oktober afgelopen, ik vond ook dat het blad zijn kwaliteit verloor. Bij de 1e grote restyling (dus van het 'kiddie' uiterlijk naar het moderene uiterlijk) ging het eigenlijk bergafwaarts.
pi_15309776
quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:21 schreef WarSnake het volgende:
Een andere blad nemen. Er zijn zat andere multiplatform-bladen. Het gaat niet alleen om PC zone en PC gameplay. Dit zijn gewoon voorbeelden.
Die zijn imo allemaal nog triester dan de PU. .
-
pi_15309860
PC Zone vind ik een aardig hoog nivo hebben, PC Gameplay probeert een hoge nivo te bereiken mar dat lukt niet egt vaak, PU is lekker laag nivo leest simpel dat maakt het ook erg aantrekkelijk
pi_15309875
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die zijn imo allemaal nog triester dan de PU. .

Yep, de PU is een van de weinige gamesbladen met een pluriform aanbod en met meer dan 10 jaar ervaring

Als de stijl je niet aanstaat Warsnake, ok, maar ga dan niet lopen roepen dat de PU zuigt enzo

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15310474
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
pc is en blijft mooier... al is het alleen al ivm uitbreidings mogelijkheden.....
Als ze er nou ook nog fatsoenlijke spellen voor zouden maken...

Maar even on-topic: ik heb ooit het eerste nummer bekeken in de plaatselijke lectuurhandel, en het vervolgens snel weer terug gelegd om het nooit meer te lezen.

pi_15311746
Ik ben ook abbonee van de PU en ik vind het wel een goed blad.
pi_15317114
Ik koop geeneens meer van zulke bladen.

Ben een behoorlijke tijd lid geweest van de PU, zo'n 4 jaar ofzo tot 1999, toen vond ik er al niet veel meer aan.
Ben toen overgestapt op de Realgamer en ook op de PC Gameplay, beiden een jaartje ofzo gehad, maar toen gestopt omdat ik in maart 2000 internet kreeg.

Ik zie het nut niet meer zo van die bladen wanneer je internet hebt, tis misschien leuk leesvoer voor op de plee of in de trein, maar meer ook niet, dan lees ik liever de SciAm of Men's Health.

pi_15317141
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:08 schreef funmaster het volgende:
Ik denk dat jij ook tot de doelgroep behoort met je 12/13 jaar.
  woensdag 10 december 2003 @ 22:54:02 #94
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15317237
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik lees de PU vanwege de humor.
De humor is zo kansloos dat het grappig is

Ik was sinds 1995 lid, en heb een jaar geleden mn abbo opgezegd. Ik kan me als top punt herinneren dat ze het 'spel' Beaves en Buthead een 13.2 gaven uit de 10

[Dit bericht is gewijzigd door UniversalNation op 11-12-2003 07:20]

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15319220
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:54 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

De humor is zo kansloos dat het grappig is

Ik was sinds 1995 lid, en heb een jaar geleden mn abbo opgezegd. Ik kan me als top tut herinneren dat ze het 'spel' Beaves en Buthead een 13.2 gaven uit de 10

Haha! Dat weet ik ook nog!

Maar dat was een en al cynisme!

De humor is juist vaak doordachter dan je denkt, en dat vind ik zo leuk.

pi_15320620
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:08 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Was Mortal Marcel maar weer terug, dat was de goeie ouwe tijd van de PU
Jeetje, dat kan ik me nog herinneren.
Die foto die hij toen ook opstuurde, en die in het blad kwam ;'(
[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
  Spellchecker donderdag 11 december 2003 @ 01:43:52 #97
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_15321343
ik ken het blad vanaf ergens in '93 dankzij mijn broer, die er toen lid van was en dat bekostigde met zijn verjaardag (cadeau van ouders dus) en nog steeds liggen al die PU's in dezelfde kast

Helaas is hij een jaar of 4 terug met zijn lidmaatschap gestopt en ik heb besloten het zelf niet over te nemen... dus sindsdien niet meer gelezen

wat ik me afvraag; zitten er in de redactie van tegenwoordig ook nog wat van die old-skool lui uit "de goeie ouwe tijd"

quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:08 schreef funmaster het volgende:
mja maar jij bent ook pro-koningshuis dus dat zegt niets
Tevens -purist.
pi_15321546
wat moet je met die troep. als je al internet hebt. Geldverspilling
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_15322093
Ik verlang ook terug naar de tijd van geirriteerde brieven, Mortal Marcel bashers, en natuurlijk de gave foto strips die soms gemaakt werden

Heb denk ik al 2 jaar geen PU meer gekocht

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 11 december 2003 @ 19:48:33 #100
64051 MPmad
Geen commentaar
pi_15337946
Wij zijn hier thuis nog wel lid, maar het is niet meer zo dat ik de PU uit m'n broertje z'n klauwen trek (het is zijn abo)

Het is idd fors achteruitgegaan. Buttgames krijgen een 2 pagina review, topgames soms slechts een short (motoGP 2!). De 'humor' is constant hetzelfde ("Jurjen is een boer", "Skate komt altijd te laat", "Ed z'n Laguna is 'dope' ", "Jeroen is nog jong en haalt koffie" en nog eindeloze flauwe grappen over Army Men en Davilex ). Daarnaast is de Yo!Post van een erg laag niveau.

Verder word ik zo moe van dat gezeik over die onderschriften onder de screenshots. Iedereen vind ze 'dope', ik vind ze zo flauw

Op het forum ben ik ook nog een hele tijd geweest, was wel gezellig maar ik vind het tegenwoordig nogal een kleuterspeelplaats geworden (nofi voor Fokkende Powerwebbers, zoals Muiz(ig) ). Ik ben ook niet zo'n enorme gamer meer als vroeger

Gamekings is wel geinig, alleen is Skate zo'n wigger. Maar wel leuk om die zooi in het echt te zien

Maar voor die paar euro is het wel een geinig blaadje om eens door te lezen. Voor reviews kijk ik wel op internet. Verder lees ik nog Xbox Magazine, prima blad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')