Ik denk dat een labrador de leiding zou nemen en er verder varkens en schapen en honden en katten zitting zouden nemen.
Wat denken jullie? Serieus a.u.b., anders moet Kozzmic dit weer afsluiten.
Een echte partij dus voor en door dieren!
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 04-12-2003 17:38]
quote:Ik bedoel een echte partij geleid door dieren en voor dieren.
Op donderdag 4 december 2003 17:38 schreef NiXz het volgende:
er bestaat al een 'Partij voor de Dieren' heeft afgelopen verkiezingen nog meegedaan... zeker in winterslaap toen die waren
quote:aaah ik word gek!
Op donderdag 4 december 2003 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik bedoel een echte partij geleid door dieren en voor dieren.
Mits de techniek het ooit toelaat.
quote:Jij twijfelt aan de capaciteiten van dieren?
Op donderdag 4 december 2003 17:45 schreef NiXz het volgende:[..]
aaah ik word gek!
quote:Maar moeten die dieren dan niet instaat zijn om politiek te voeren? De dolfijn heeft de intelligentie dat vergelijkbaar is met een kind van 6 jaar. De mens-aap is misschien nog wat slimmer, maar daarmee houdt het toch echt op.
Op donderdag 4 december 2003 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik bedoel een echte partij geleid door dieren en voor dieren.
Mits de techniek het ooit toelaat.
Realistisch: nee.
Leuk idee:
quote:Moet intelligentie de boventoon voeren om politiek te bezigen? Getuige de bezetting van de TK schijnbaar niet.
Op donderdag 4 december 2003 17:52 schreef Sinat het volgende:[..]
Maar moeten die dieren dan niet instaat zijn om politiek te voeren? De dolfijn heeft de intelligentie dat vergelijkbaar is met een kind van 6 jaar. De mens-aap is misschien nog wat slimmer, maar daarmee houdt het toch echt op.
Realistisch: nee.
Leuk idee:
quote:Daar had deze gedachte dus prima gepast. Slotje.
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs geiten-wollen-sokken-bomen-allochtonen-knuffelaars.[POLslowchat #107] 10 zetels minder voor de VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |